quote:Op zondag 7 maart 2010 12:25 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb deze dagen niet veel tijd om te spelen, maar kom stukje bij beetje verder. Het spelelement begin ik ook als leuker te ervaren, en het verhaal blijft voorlopig interessant.
Alleen 1 ding:Hater.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa

quote:Op zondag 7 maart 2010 17:29 schreef Cid het volgende:
Vraagje over het level systeem, geen verhaalspoiler maar voor de zekerheid:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X

tja als square daar niks over heeft gezegt dat het niet mag , waarom dan ook nietquote:Op zondag 7 maart 2010 17:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar schijnt vrijwel niemand zich aan te houden als ik dat zo lees.

Dat mensen daar nog bestellen met winkels zoals zh gaming die gewoon veel goedkoper zijn.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:59 schreef Orealo het volgende:
Oei. Ik heb 'm bij de dimensionplus besteld, collectors edition heeft me 81 euro lichter gemaakt. Dat had goedkoper gekunt!

Jeetje,... mijn CE kostte me 44 Euro ofzo (FRS met kortingen)quote:Op zondag 7 maart 2010 18:59 schreef Orealo het volgende:
Oei. Ik heb 'm bij de dimensionplus besteld, collectors edition heeft me 81 euro lichter gemaakt. Dat had goedkoper gekunt!

quote:Op zondag 7 maart 2010 18:37 schreef DJ_ het volgende:
[..]In principe kan je nu nog niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hebt alleen het Crystarium geopend, echter je kan nog niet van rol switchen![]()
Soms is het zo, dat je aan een max van je lvl zit, en dus niet verder 'omhoog' kan.![]()
Het is dan zaak de eindbaas van dat Chapter te verslaan,waarna de 'weg' omhoog word geclearedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ

quote:Op zondag 7 maart 2010 18:59 schreef Orealo het volgende:

Ja, stom inderdaad. Ik had meer om me heen moeten kijken wat de adviesprijs was. Ach, desalniettemin denk ik dat de game het geld wel waard isquote:Op zondag 7 maart 2010 19:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]mensen die games kopen boven de adviesprijs

Ja maar met 81 euro kon je het spel bijna twee keer kopenquote:Op zondag 7 maart 2010 20:02 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ja, stom inderdaad. Ik had meer om me heen moeten kijken wat de adviesprijs was. Ach, desalniettemin denk ik dat de game het geld wel waard is.

quote:Op zondag 7 maart 2010 20:30 schreef chibibo het volgende:
Dit zal vast een spuit elf-post zijn, maar in dit artikel worden de PS3- en Xbox360-versies vergeleken. Het komt er op neer dat een aantal cutscenes, die op de PS3 door de engine lijken worden gerenderd, op de 360 als video van matige kwaliteit worden gestreamd.

Dat gevoel had ik ook, maar goed je kan ook niet meteen op ontdekking uit, er moet wel iets aan vooraf zitten!quote:Op zondag 7 maart 2010 21:47 schreef Pritt het volgende:
Eerste 2 uur vond ik echt bagger saai, maar nu begint het leuk te worden.
Word laat slapen

quote:Op zondag 7 maart 2010 19:34 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
In principe kan je nu nog niks![]()
Je hebt alleen het Crystarium geopend, echter je kan nog niet van rol switchen![]()
Soms is het zo, dat je aan een max van je lvl zit, en dus niet verder 'omhoog' kan.![]()
Het is dan zaak de eindbaas van dat Chapter te verslaan,waarna de 'weg' omhoog word geclearedben er achter gekomen ja , heb met lightning alleen nog commando gedaan en heb nog iets van 2000cp over en zit al weer aan het einde van mijn padSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X

Nu gaat het snel ja, wacht maar tot je bij Chapter 11 bentquote:Op zondag 7 maart 2010 23:29 schreef D-Industries het volgende:
Potver, had de game gisterochtend pas binnen en zit nu al in chapter 9,
16:31:24 speeltijd.. verdorie. het spel is veel te leuk om te stoppen
Tegen de tijd dat mijn CE Guide binnen komt op woensdag heb ik 'm niet eens meer nodigmaar ja toch wel handig om meer te lezen over strategieën e.d, want nu experimenteer ik er gewoon op los.
Er zitten inderdaad een shitload aan cutscenes in, maar totaal niet het 'meer film / minder play' gevoel. In tegendeel tot MGS waar je dat gevoel zelfs had wanneer je nog bezig was met het (voor het eerst) uitspelen van de game.

Ik neem aan dat ik nog vele uurtjes plezier zal hebben vanaf Chapter 11 dan, want ik ben nog lang niet van plan om te stoppenquote:Op maandag 8 maart 2010 00:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Nu gaat het snel ja, wacht maar tot je bij Chapter 11 bent

lol... die fout heb ik ook gemaakt. beetje onhandig inderdaad dat ze dat pas later uitleggen wat je met die components kan. Ondanks die fout toch door gegaan :p lukt prima.quote:Op maandag 8 maart 2010 01:12 schreef trance_fan het volgende:
Ik heb iets doms gedaan. De hele tijd voor ergens in chapter 4 al mijn components verkocht. misschien begin ik wel ff opnieuw.

hehe kan me voorstellen dat je die fout maakt , zelf heb ik ze express bewaard .quote:Op maandag 8 maart 2010 01:12 schreef trance_fan het volgende:
Ik heb iets doms gedaan. De hele tijd voor ergens in chapter 4 al mijn components verkocht. misschien begin ik wel ff opnieuw.

Ja dit is mijn eerste FF. Dus ik keek naar dat lijstje zag er leer en tanden tussen staan dus ik dacht nou dat is trash. verkopen dan maar.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:41 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hehe kan me voorstellen dat je die fout maakt , zelf heb ik ze express bewaard .
na zoveel final fantasy's gespeeld te hebben wist ik gewoon dat je er wat mee kon met wapens of armor upgraden

Owquote:Op maandag 8 maart 2010 04:05 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Ja dit is mijn eerste FF. Dus ik keek naar dat lijstje zag er leer en tanden tussen staan dus ik dacht nou dat is trash. verkopen dan maar.

Ik vraag me eerder af waar je het geld voor nodig hebt, zeker in het begin. Gewoonweg goed op alle plaatsen zoeken (he, een afgelegen plek met een monster ervoor, zou er een treasure liggen? Je hebt die shops zeker in het begin niet nodig. Dan is alles wat er te koop is niet echt de moeite waardquote:Op maandag 8 maart 2010 08:07 schreef chibibo het volgende:
Spullen verkopen in een RPG? Dat doe ik echt nooit!Als ik geld nodig heb ga ik wel een paar rondjes vechten. Tenzij het zo'n suf spel is waar je maar een beperkt aantal items kunt hebben, natuurlijk.

ik kan pas morgen om 6 a 7 uur aan de gang!quote:Op maandag 8 maart 2010 09:22 schreef Ker_Plunk het volgende:
Nog 7 uurtjes en dan mag ik weer speluuuuh

Mijne moet nog verstuurd wordenquote:Op maandag 8 maart 2010 11:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ik kan pas morgen om 6 a 7 uur aan de gang!

Ja ik zit hier ook steeds "Ik wil met snow speleeen.. uh, ik bedoel Lightningquote:Op maandag 8 maart 2010 09:22 schreef Ker_Plunk het volgende:
Nog 7 uurtjes en dan mag ik weer speluuuuh

Moet je ff je datalog doorlezen.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:19 schreef Pritt het volgende:
Zit onderhand op kleine 5 uurtjes, even paar uurtjes studeren en dan weer door.
Verhaal met allerlei termen/facties vind ik nog wel een beetje ingewikkeld.

Echt?quote:Op maandag 8 maart 2010 10:11 schreef Fipotje het volgende:
Yes, in de winkel is de 5 euro goedkoper en je krijgt 50% korting op de guide als je die erbij haalt.

Ik heb hem wel sinds zaterdagquote:

Ach goedkope winkels zijn nou eenmaal trager. Ik ben al blij als ik hem woensdag hebquote:Op maandag 8 maart 2010 12:48 schreef Ker_Plunk het volgende:
Nooit gepre-ordered
Winkel altijd sneller!

Normaal geef ik je gelijk maar 48 euro voor de CE is te mooi om te laten liggenquote:Op maandag 8 maart 2010 12:48 schreef Ker_Plunk het volgende:
Nooit gepre-ordered
Winkel altijd sneller!

Ja ok, ik heb voor dat geld de gewone inderdaad.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:22 schreef Sony360wii het volgende:
[..]
Normaal geef ik je gelijk maar 48 euro voor de CE is te mooi om te laten liggen

Eens! Ik heb die paar dagen wachten er wel voor over. En als de release op vrijdag was geweest ipv dinsdag was er niks aan de hand geweest. Mijn vorige 4 pre-orders gingen allemaal prima bij de FRSquote:Op maandag 8 maart 2010 13:22 schreef Sony360wii het volgende:
[..]
Normaal geef ik je gelijk maar 48 euro voor de CE is te mooi om te laten liggen

Ach wat maakt het allemaal uit, je hebt het er voor over of niet natuurlijkquote:Op maandag 8 maart 2010 13:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eens! Ik heb die paar dagen wachten er wel voor over. En als de release op vrijdag was geweest ipv dinsdag was er niks aan de hand geweest. Mijn vorige 4 pre-orders gingen allemaal prima bij de FRS

Tja,... mijn CE was goedkoper dan de normale dus waarom nietquote:Op maandag 8 maart 2010 13:47 schreef Pritt het volgende:
Wat heb je aan die CE?
Tegenwoordig wordt voor elke game een CE uitgebracht.

Maar geniet je? Vanavond weer verder?quote:Op maandag 8 maart 2010 14:05 schreef Ang3l het volgende:
O ja hoor, als ik hem had zien liggen voor die prijs had ik 't ook gedaan

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa

quote:Op maandag 8 maart 2010 14:12 schreef Ker_Plunk het volgende:Hahaha, stiekeme fapperdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat stukje heb ik gisteravond ook nog gedaan jaL'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.

Nou ik geniet sowieso vand e PS3, want ik heb die dus ook pas net, zelfde dagquote:Op maandag 8 maart 2010 14:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar geniet je? Vanavond weer verder?

Dat hoor ik al van heeel veel mensenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:31 schreef Pritt het volgende:
Vanille ziet er leuk uit maar haar gedrag brengt redelijk wat irritatie naar boven.
Overal voor kreunen en giechelen. Prop in dr mond.

upgraden van weapons en accessoriesquote:Op maandag 8 maart 2010 06:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OwIs het dan niet dan?
Dat dacht ik dus ook. Ik denk dat zijn spoils of war, sellen die crap!
*slik*
Waar heb je ze voor nodig dan?

Heavy Rain is echt een spel dat je in langere sessies moet spelenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik geniet sowieso vand e PS3, want ik heb die dus ook pas net, zelfde dag
Dus nu switch ik tussen heavy Rain en FF XII heen en weer. Moet alleen de tijd vinden!

selphie was echt een kut mens , want had ik die graag dood gezien in ff8 zeg .quote:Op maandag 8 maart 2010 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat hoor ik al van heeel veel mensen
Ik vind 'r een Selphie 2.

Selphiequote:Op maandag 8 maart 2010 15:55 schreef DJ_ het volgende:
[..]
selphie was echt een kut mens , want had ik die graag dood gezien in ff8 zeg .

Heb hem zo'n 2x 2 uur gespeeld nuquote:Op maandag 8 maart 2010 15:29 schreef Sony360wii het volgende:
[..]
Heavy Rain is echt een spel dat je in langere sessies moet spelen

vond je haar serieus nu een leuk personage ? XD , ik heb me het hele spel ge-ergerd aan dat mens behalve toen ze de ragnarok ging starten en squall ging op noemen wat die in zijn hoofd voor zich zag en dat het ook echt zo gebeurdequote:

Het allerleukste personage vond ik Edea.. maar dat kwam meer door dat gouden ding op haar rug.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
vond je haar serieus nu een leuk personage ? XD , ik heb me het hele spel ge-ergerd aan dat mens behalve toen ze de ragnarok ging starten en squall ging op noemen wat die in zijn hoofd voor zich zag en dat het ook echt zo gebeurdedat was het enige moment dat ik een glimlach toonde op mijn gezicht .

Er staat geen CE naastquote:Beste klant ,
(Een deel van) je bestelling (******) is verzonden.
Het betreft de volgende artikelen:
* 1 x Final Fantasy XIII (PS3)
FreeRecordShop.nl genomineerd!
We hopen dat je bestelling op FreeRecordShop.nl naar tevredenheid is verlopen. We hopen tevens dat je deze tevredenheid wilt laten blijken. FreeRecordShop.nl is namelijk binnen de categorie CD's, DVD's en games genomineerd voor de Thuiswinkel Awards. Deze award wordt jaarlijks uitgereikt aan de beste webwinkels en de uitreiking zal dit jaar plaatsvinden op 25 maart 2010. Help ons deze nominatie te verzilveren en stem! Bij het uitbrengen van je stem maak je bovendien automatisch kans op fantastische prijzen, ter beschikking gesteld door de Thuiswinkel organisatie.
Ja, ik ben tevreden en help FreeRecordShop.nl deze award te winnen!
Heb je een vraag voor onze klantenservice?
Vul dan hier het contactformulier in en wij nemen per mail contact met je op.
Graag zien we je weer terug op onze site of in een van onze winkels!
Met vriendelijke groet,
Het team van Free Record Shop

Ik heb nog niet eens een email binnen dat hij verzonden isquote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.

quote:Op maandag 8 maart 2010 18:47 schreef mirved het volgende:
Hele mooie graphics, leuk vecht systeem. Switchen is ook zeker nodig.
Het gene wat me tegenvalt m.b.t. het verhaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ

hyperactieve doos iddquote:Op maandag 8 maart 2010 15:55 schreef DJ_ het volgende:
[..]
selphie was echt een kut mens , want had ik die graag dood gezien in ff8 zeg .

quote:Op maandag 8 maart 2010 19:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]dat craften kan wel eens leuk worden dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same

quote:Op maandag 8 maart 2010 19:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dat craften kan wel eens leuk worden dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd aan het dromen...

quote:Op maandag 8 maart 2010 21:44 schreef D-Industries het volgende:
Teringjantje, ik ben al zekers 6 keer dood geweest bij een madderfakker. :[ heb ook echt het gevoel dat ik underleveled benRefresh me even, welk chapter is dat? 10?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja , na 20 minuten krijg je auto death op je gecast
Cadeautje van Square Enix![]()
dat je of
Underleveld ben of een verkeerde strategie toepast
Welk level Commando & Ravager ben je? en wat is je HP?
[ Bericht 2% gewijzigd door Deacon_Tigra op 08-03-2010 22:02:43 ]Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha jawelquote:Op maandag 8 maart 2010 22:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Je zit toch nog niet met dit HP niveau in Chapter 10 mag ik hopen
alles ging me tot nu toe makkelijk af..
ik lees hier en daar dat het 'normaal' is om onder de 2k hp te zitten @ chapter 10... misschien moet ik maar eens wat verdiepen in t upgraden van hp items.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeiquote:Op maandag 8 maart 2010 22:57 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Jij gaat echt keihard in je aars genomen worden in Chapter 11
Ik was daar zo rond de 4000 HPen ik werd al geowned
heb jij je soms helemaal ziek zitten grinden tot chapter 10?
Eindelijk verslagen, in 15 minuten...![]()
[ Bericht 12% gewijzigd door D-Industries op 09-03-2010 00:56:12 ]Altijd aan het dromen...

quote:Op maandag 8 maart 2010 22:10 schreef D-Industries het volgende:Je zit toch nog niet met dit HP niveau in Chapter 10 mag ik hopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ

quote:Op maandag 8 maart 2010 21:44 schreef D-Industries het volgende:
Teringjantje, ik ben al zekers 6 keer dood geweest bij een madderfakker. :[ heb ook echt het gevoel dat ik underleveled benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nu eens voor de lol bezig iedereen op hun beginniveau te houden, zonder te upgraden. Gewoon voor de uitdaging. En dan wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wel erg lastig, maar het is me gelukt na 5 pogingen:D Ik zit onder de 1K HP, dan wordt het spel opeens wel een stuk lastiger, omdat je steeds moet veranderen van paradigm, of potions moet gebruiken
Ik ben dan ook zeer benieuwd of ik je spoiler aan ga kunnen....
Ah well, genoeg uitdaging nog voor me, ik denk zelf, wetende wat me nog te wachten staat, dat het me niet gaat lukken. Ik bewijs mezelf graag het tegendeel, dus toch proberen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Hopelijk krijgen ik en mijn FRS-Broeders morgen de CE binnen, als het de normale editie blijkt te zijn...![]()
![]()
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:10 schreef D-Industries het volgende:
Haha jawelalles ging me tot nu toe makkelijk af..
ik lees hier en daar dat het 'normaal' is om onder de 2k hp te zitten @ chapter 10... misschien moet ik maar eens wat verdiepen in t upgraden van hp items.
Jij gaat echt keihard in je aars genomen worden in Chapter 11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ![]()
Ik weet het. Daarom zeg ik ook: ik ga het waarschijnlijk niet reddenquote:Op maandag 8 maart 2010 22:57 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Jij gaat echt keihard in je aars genomen worden in Chapter 11
Een pluspunt, ik heb zoveel CP en items dat ik dan wel makkelijk level en upgrade
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Ik speel op normal en heb tot nu toe alleen mijn wapens lvl 4 gecraft gebruik de accesoires gewoon in hun (nog) normale vorm. Gaat me vrij goed af tot nu toe. Nog geen enkele keer iets gekocht van de "shop".Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.![]()
ik vond Zell humor , helemaal als die chicken wuss werdt genoemd door seiferquote:Op maandag 8 maart 2010 17:37 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Het allerleukste personage vond ik Edea.. maar dat kwam meer door dat gouden ding op haar rug.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X![]()
Besteld bij dimensionplus?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:15 schreef Fipotje het volgende:
Spel is verzondenalleen guide nog niet lol
Altijd aan het dromen...![]()
Gisteren niet kunnen spelen![]()
Vanavond een nieuwe poging
Zitten er trouwens ook weer van die sterke vijanden in zoals die Ruby/Emerald Weapons etc in FF7? Dus optionele vijanden waar je als een gek voor geleveld moet hebben?PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu![]()
Dankjewel voor alle spoilersIk wil er niks over weten
Ik ga hem vandaag maar eens bestellen denk ik![]()
![]()
Zal tijd worden!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:04 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik ga hem vandaag maar eens bestellen denk ik
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu![]()
release datum is vandaag, dus je gaat er nog wel meer tegen komen kereltjequote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:04 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik ga hem vandaag maar eens bestellen denk ik
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Forum Opties Forumhop: Hop naar: