Als je dat nu al hebt ga je het nog zwaar krijgen...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:55 schreef speknek het volgende:
Oef, na een half uur al wordt het toch wel erg grinden. Niet wat je noemt een parel van pacing. Hopelijk gaat het verhaal het goedmaken.

Na een half uur al moeten grinden?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:55 schreef speknek het volgende:
Oef, na een half uur al wordt het toch wel erg grinden. Niet wat je noemt een parel van pacing. Hopelijk gaat het verhaal het goedmaken.

, maar ik geniet nog van de beelden.
, maar ik geniet nog van de beelden.

Ow, onder grinden versta ik meer het bewust gaan opzoeken van vijanden om sneller te levellen. Dat je dan dus niet verdergaat met het verhaal.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:25 schreef speknek het volgende:
Loop twee stappen, laden, bevecht wat mannetjes, laden, loop twee stappen, laden, bevecht dezelfde mannetjes, laden, loop twee stappen, laden, bevecht dezelfde mannetjes, laden, loop twee stappen. Stukje verhaal, repeat 6x.
Ik vind het aardig grinden. Ach ja, turnbased combat is ook echt helemaal niets voor mij, maar ik geniet nog van de beelden.

Ah crap... FF13 zou dus mijn eerste FF worden. Maar heb je het over random encounters ... ?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:25 schreef speknek het volgende:
Loop twee stappen, laden, bevecht wat mannetjes, laden, loop twee stappen, laden, bevecht dezelfde mannetjes, laden, loop twee stappen, laden, bevecht dezelfde mannetjes, laden, loop twee stappen. Stukje verhaal, repeat 6x.
Ik vind het aardig grinden. Ach ja, turnbased combat is ook echt helemaal niets voor mij, maar ik geniet nog van de beelden.

Nee, je ziet vijanden in een level rondlopen en op je mini-map. Alleen is het niet altijd mogelijk om ze te ontwijken. Bijvoorbeeld omdat ze in een lange smalle gang staan.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:02 schreef nikk het volgende:
Ah crap... FF13 zou dus mijn eerste FF worden. Maar heb je het over random encounters ... ?

Je bent net bezigquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:07 schreef Strolie75 het volgende:
- Verhaal wordt niet echt goed verteld. Bijzonder dat het via een logboek verduidelijkt moet worden. Al gaat het verhaal nu wel de goede kant op. In het begin haalde ik al die Cie's door elkaar.
- Op Lightning en de neger na spreken de karakters me nog niet echt aan. Het zijn eerder typetjes dan echt uitgewerkte personages. En Vaan Hope mag dood.

Wordt vast wel beter. Ik heb het gevoel dat ze de eerste paar uur heel veel, heel snel willen vertellen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:13 schreef Ker_Plunk het volgende:
Je bent net bezig
Hope mag inderdaad dood… zeikstraal
 Hopelijk wordt het nu wat rustiger.
 Hopelijk wordt het nu wat rustiger.  Ik hou meer van een trage start zoals in FFX.
 Ik hou meer van een trage start zoals in FFX. 

Event logboek lees ik niet, volg het allemaal wel aardigquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wordt vast wel beter. Ik heb het gevoel dat ze de eerste paar uur heel veel, heel snel willen vertellen.Hopelijk wordt het nu wat rustiger.
Hope zit op de reservebank
Vanille twijfel ik nog over. Lekker maar een beetje (te) blij. Typisch Japans idol-typetje.

Hou ook meer van Lightning
 Hou ook meer van Lightning   

Te herkenbaar?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:22 schreef Ker_Plunk het volgende:
Zwakke jongetjes zoals Hope speel ik nooit mee

Die zijn er niet. Je ziet je vijanden gewoon in de omgeving lopen. Als je in een gebied bent en alle vijanden zijn dood valt ook niets meer aan. Alleen als je het gebied uitgaat en weer terug in gaat zijn de vijanden er weer.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:02 schreef nikk het volgende:
[..]
Ah crap... FF13 zou dus mijn eerste FF worden. Maar heb je het over random encounters ... ?

Je hebt tot chapter 10 geen keuze over je team samenstelling.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wordt vast wel beter. Ik heb het gevoel dat ze de eerste paar uur heel veel, heel snel willen vertellen.Hopelijk wordt het nu wat rustiger.
Hope zit op de reservebank
Vanille twijfel ik nog over. Lekker maar een beetje (te) blij. Typisch Japans idol-typetje.

! En morgen ook niet! Pff zal wel weer richting het weekend worden :/
! En morgen ook niet! Pff zal wel weer richting het weekend worden :/

Je kan ook je eigen paradigms maken. Saboteur + synergist is wel handig aan het begin. Hij de party buffed en zei de vijanden verzwakt. Daarna gaat het doden van de vijanden een stuk sneller.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:55 schreef Ang3l het volgende:
Begin de paradigms en het crystarium nu wel door te krijgen. Was ff wennen
Sommige paradigm combi's, bv die van Sazh en Vanille, zijn niet echt HEEL handig vind ik.
Turning Tides: Saboteur en Synergist.... dan valt er niemand aan
Misschien dat je die dan ff gebruikt om te buffen en de-spellen en dan weer terug switcht of zo?

Dat is de bedoeling ja. Laat ik het zo zeggen, zonder deze twee rollen zul je het nog heel zwaar gaan krijgenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:55 schreef Ang3l het volgende:
Begin de paradigms en het crystarium nu wel door te krijgen. Was ff wennen
Sommige paradigm combi's, bv die van Sazh en Vanille, zijn niet echt HEEL handig vind ik.
Turning Tides: Saboteur en Synergist.... dan valt er niemand aan
Misschien dat je die dan ff gebruikt om te buffen en de-spellen en dan weer terug switcht of zo?
 Met die twee begin ik zelfs default met die opstelling, omdat ik nu weinig HP heb
 Met die twee begin ik zelfs default met die opstelling, omdat ik nu weinig HP heb  Zo is Sentinel ook echt
 Zo is Sentinel ook echt  Het valt minder aan, maar damn, de rest van je team krijgt het zo een stuk rustiger
 Het valt minder aan, maar damn, de rest van je team krijgt het zo een stuk rustiger 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |