abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78952693
Ben nu met Vanille en Sazh in dat bos, 9u gespeeld ongeveer. Ik merk gewoon dat als ik met Lightning&Hope ben ik kont schop en het leuk is, en wanneer ik met Vanille en Sazh ben het gewoon een stuk moeizamer gaat en ik het ook automatisch minder leuk vind.

tevens tvp.
pi_78952761
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 22:25 schreef speknek het volgende:
Loop twee stappen, laden, bevecht wat mannetjes, laden, loop twee stappen, laden, bevecht dezelfde mannetjes, laden, loop twee stappen, laden, bevecht dezelfde mannetjes, laden, loop twee stappen. Stukje verhaal, repeat 6x.

Ik vind het aardig grinden. Ach ja, turnbased combat is ook echt helemaal niets voor mij , maar ik geniet nog van de beelden.
Ah crap... FF13 zou dus mijn eerste FF worden. Maar heb je het over random encounters ... ?
  dinsdag 9 maart 2010 @ 23:07:20 #263
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_78953014
Inmiddels bij Chapter 3 aangekomen.

+ Graphics en muziek
+ Battle System. Net Paradigm geunlocked.
+ FF sfeer

- Verhaal wordt niet echt goed verteld. Bijzonder dat het via een logboek verduidelijkt moet worden. Al gaat het verhaal nu wel de goede kant op. In het begin haalde ik al die Cie's door elkaar.
- Op Lightning en de neger na spreken de karakters me nog niet echt aan. Het zijn eerder typetjes dan echt uitgewerkte personages. En Vaan Hope mag dood.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 9 maart 2010 @ 23:13:11 #264
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_78953270
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 23:02 schreef nikk het volgende:
Ah crap... FF13 zou dus mijn eerste FF worden. Maar heb je het over random encounters ... ?
Nee, je ziet vijanden in een level rondlopen en op je mini-map. Alleen is het niet altijd mogelijk om ze te ontwijken. Bijvoorbeeld omdat ze in een lange smalle gang staan.
pi_78953279
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 23:07 schreef Strolie75 het volgende:
- Verhaal wordt niet echt goed verteld. Bijzonder dat het via een logboek verduidelijkt moet worden. Al gaat het verhaal nu wel de goede kant op. In het begin haalde ik al die Cie's door elkaar.
- Op Lightning en de neger na spreken de karakters me nog niet echt aan. Het zijn eerder typetjes dan echt uitgewerkte personages. En Vaan Hope mag dood.
Je bent net bezig
Hope mag inderdaad dood… zeikstraal
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  dinsdag 9 maart 2010 @ 23:17:01 #266
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_78953448
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 23:13 schreef Ker_Plunk het volgende:
Je bent net bezig
Hope mag inderdaad dood… zeikstraal
Wordt vast wel beter. Ik heb het gevoel dat ze de eerste paar uur heel veel, heel snel willen vertellen. Hopelijk wordt het nu wat rustiger. Ik hou meer van een trage start zoals in FFX.

Hope zit op de reservebank
Vanille twijfel ik nog over. Lekker maar een beetje (te) blij. Typisch Japans idol-typetje.
pi_78953682
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 23:17 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Wordt vast wel beter. Ik heb het gevoel dat ze de eerste paar uur heel veel, heel snel willen vertellen. Hopelijk wordt het nu wat rustiger. Ik hou meer van een trage start zoals in FFX.

Vanille twijfel ik nog over. Lekker maar een beetje (te) blij. Typisch Japans idol-typetje.
Event logboek lees ik niet, volg het allemaal wel aardig
Vanille, lekker wijfie, maar érg vrolijk Hou ook meer van Lightning
Zwakke jongetjes zoals Hope speel ik nooit mee
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  dinsdag 9 maart 2010 @ 23:23:06 #268
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_78953714
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 23:22 schreef Ker_Plunk het volgende:
Zwakke jongetjes zoals Hope speel ik nooit mee
Te herkenbaar?
  dinsdag 9 maart 2010 @ 23:40:23 #269
167595 mirved
Infobesitas
pi_78954359
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 23:02 schreef nikk het volgende:

[..]

Die zijn er niet. Je ziet je vijanden gewoon in de omgeving lopen. Als je in een gebied bent en alle vijanden zijn dood valt ook niets meer aan. Alleen als je het gebied uitgaat en weer terug in gaat zijn de vijanden er weer.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 23:41:51 #270
167595 mirved
Infobesitas
pi_78954420
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 23:17 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Je hebt tot chapter 10 geen keuze over je team samenstelling.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 23:55:57 #271
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_78954995
Begin de paradigms en het crystarium nu wel door te krijgen. Was ff wennen

Sommige paradigm combi's, bv die van Sazh en Vanille, zijn niet echt HEEL handig vind ik.
Turning Tides: Saboteur en Synergist.... dan valt er niemand aan
Misschien dat je die dan ff gebruikt om te buffen en de-spellen en dan weer terug switcht of zo?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_78955452
Jammer genoeg vandaag geen tijd voor gehad ! En morgen ook niet! Pff zal wel weer richting het weekend worden :/
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_78955576
8 uurtjes nu onderweg. Wat een hoop save points meeeeeeen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  woensdag 10 maart 2010 @ 00:20:03 #274
167595 mirved
Infobesitas
pi_78955743
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 23:55 schreef Ang3l het volgende:

Sommige paradigm combi's, bv die van Sazh en Vanille, zijn niet echt HEEL handig vind ik.
Misschien dat je die dan ff gebruikt om te buffen en de-spellen en dan weer terug switcht of zo?

Je kan ook je eigen paradigms maken. Saboteur + synergist is wel handig aan het begin. Hij de party buffed en zei de vijanden verzwakt. Daarna gaat het doden van de vijanden een stuk sneller.
pi_78957900
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 23:55 schreef Ang3l het volgende:

Dat is de bedoeling ja. Laat ik het zo zeggen, zonder deze twee rollen zul je het nog heel zwaar gaan krijgen Met die twee begin ik zelfs default met die opstelling, omdat ik nu weinig HP heb Zo is Sentinel ook echt Het valt minder aan, maar damn, de rest van je team krijgt het zo een stuk rustiger
Je kiest zo'n opstelling ook niet voor de rest van het gevecht. En zoals hierboven gezegd: je kunt ze ook customizen, als jij liever een Ravager hebt en een Enhancer, moet je die instellen in het menu (driehoekje, paradigms, customize). Dan zal de een gaan buffen, de ander alvast gaan vechten. Maar ik buf + debuf persoonlijk liever, dan doen de aanvallen een stuk meer.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 10 maart 2010 @ 06:55:38 #276
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_78958025
Vandaag vrij, dus ik weet wel wat ik straks ga doen.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_78958146
Het huishouden met de soundtrack van Final Fantasy op de achtergrond?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 10 maart 2010 @ 07:25:07 #278
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_78958150
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 07:24 schreef Pheno het volgende:
Het huishouden met de soundtrack van Final Fantasy op de achtergrond?
Bijna goed! Ik mag van mijn vrouw nooit muziek aan tijdens het huishouden.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_78958283
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 07:25 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Bijna goed! Ik mag van mijn vrouw nooit muziek aan tijdens het huishouden.
Herkenbaar...
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  woensdag 10 maart 2010 @ 08:06:13 #280
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_78958460
Wat een spel, inderdaad vanaf de eerste seconde weer het Final Fantasy gevoel. .

Minpuntje is toch wel de bewegingsvrijheid denk ik, heb er dan pas 4 uur opzitten, maar een minimap is natuurlijk overbodig als er maar één kant/weg is om op te lopen. Dat is sinds FFVII toch wel drastisch naar beneden gegaan, of ligt dat aan mij?

Maar nogmaals, ik ben ontzettend enthousiast over dit deel, net als de voorgaande delen. Maar als ze dat zouden verbeteren zou het spel nóg legendarischer worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')