abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78946488
And he saw that is was GOOOOOOOOOOD!
  dinsdag 9 maart 2010 @ 21:06:10 #252
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_78946544
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 21:05 schreef Fipotje het volgende:
And he saw that is was GOOOOOOOOOOD!
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  dinsdag 9 maart 2010 @ 21:28:10 #253
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_78947679
Soundtrack

Ik vind de Jap versie van "eternal love" toch beter.
Alhoewel ik Lewis ook wel ga waarderen na hem een aantal x gehoord te hebben

[ Bericht 53% gewijzigd door Deacon_Tigra op 09-03-2010 21:34:26 ]
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  dinsdag 9 maart 2010 @ 21:55:10 #254
8369 speknek
Another day another slay
pi_78949132
Oef, na een half uur al wordt het toch wel erg grinden. Niet wat je noemt een parel van pacing. Hopelijk gaat het verhaal het goedmaken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 22:10:47 #255
167595 mirved
Infobesitas
pi_78949945
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 21:55 schreef speknek het volgende:
Oef, na een half uur al wordt het toch wel erg grinden. Niet wat je noemt een parel van pacing. Hopelijk gaat het verhaal het goedmaken.
Als je dat nu al hebt ga je het nog zwaar krijgen...
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 22:23:30 #256
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_78950670
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 21:55 schreef speknek het volgende:
Na een half uur al moeten grinden?
Welk spel speel jij?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 22:25:07 #257
8369 speknek
Another day another slay
pi_78950757
Loop twee stappen, laden, bevecht wat mannetjes, laden, loop twee stappen, laden, bevecht dezelfde mannetjes, laden, loop twee stappen, laden, bevecht dezelfde mannetjes, laden, loop twee stappen. Stukje verhaal, repeat 6x.

Ik vind het aardig grinden. Ach ja, turnbased combat is ook echt helemaal niets voor mij , maar ik geniet nog van de beelden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 22:29:30 #258
167595 mirved
Infobesitas
pi_78950983
Het is ook niet turn based. Je vecht wanneer het balkje vol zit. Dat gaat zo snel dat je vrijwel constant bezig bent. Je bent echt niet je "beurt" aan het afwachten.
pi_78951519
Hebbem effe op slow gezet, en dan is het wel het geval.. Maar hou het wel even zo, moet echt even overzicht krijgen in wat m'n party steeds doet als ik van paradigm verander.
-nee-
  dinsdag 9 maart 2010 @ 22:41:17 #260
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_78951651
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 22:25 schreef speknek het volgende:
Loop twee stappen, laden, bevecht wat mannetjes, laden, loop twee stappen, laden, bevecht dezelfde mannetjes, laden, loop twee stappen, laden, bevecht dezelfde mannetjes, laden, loop twee stappen. Stukje verhaal, repeat 6x.

Ik vind het aardig grinden. Ach ja, turnbased combat is ook echt helemaal niets voor mij , maar ik geniet nog van de beelden.
Ow, onder grinden versta ik meer het bewust gaan opzoeken van vijanden om sneller te levellen. Dat je dan dus niet verdergaat met het verhaal.
L'Amour menaçant:
pi_78952693
Ben nu met Vanille en Sazh in dat bos, 9u gespeeld ongeveer. Ik merk gewoon dat als ik met Lightning&Hope ben ik kont schop en het leuk is, en wanneer ik met Vanille en Sazh ben het gewoon een stuk moeizamer gaat en ik het ook automatisch minder leuk vind.

tevens tvp.
pi_78952761
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 22:25 schreef speknek het volgende:

Ah crap... FF13 zou dus mijn eerste FF worden. Maar heb je het over random encounters ... ?
  dinsdag 9 maart 2010 @ 23:07:20 #263
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_78953014
Inmiddels bij Chapter 3 aangekomen.

+ Graphics en muziek
+ Battle System. Net Paradigm geunlocked.
+ FF sfeer

- Verhaal wordt niet echt goed verteld. Bijzonder dat het via een logboek verduidelijkt moet worden. Al gaat het verhaal nu wel de goede kant op. In het begin haalde ik al die Cie's door elkaar.
- Op Lightning en de neger na spreken de karakters me nog niet echt aan. Het zijn eerder typetjes dan echt uitgewerkte personages. En Vaan Hope mag dood.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 9 maart 2010 @ 23:13:11 #264
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_78953270
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 23:02 schreef nikk het volgende:
Ah crap... FF13 zou dus mijn eerste FF worden. Maar heb je het over random encounters ... ?
Nee, je ziet vijanden in een level rondlopen en op je mini-map. Alleen is het niet altijd mogelijk om ze te ontwijken. Bijvoorbeeld omdat ze in een lange smalle gang staan.
pi_78953279
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 23:07 schreef Strolie75 het volgende:
- Verhaal wordt niet echt goed verteld. Bijzonder dat het via een logboek verduidelijkt moet worden. Al gaat het verhaal nu wel de goede kant op. In het begin haalde ik al die Cie's door elkaar.
- Op Lightning en de neger na spreken de karakters me nog niet echt aan. Het zijn eerder typetjes dan echt uitgewerkte personages. En Vaan Hope mag dood.
Je bent net bezig
Hope mag inderdaad dood… zeikstraal
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  dinsdag 9 maart 2010 @ 23:17:01 #266
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_78953448
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 23:13 schreef Ker_Plunk het volgende:
Je bent net bezig
Hope mag inderdaad dood… zeikstraal
Wordt vast wel beter. Ik heb het gevoel dat ze de eerste paar uur heel veel, heel snel willen vertellen. Hopelijk wordt het nu wat rustiger. Ik hou meer van een trage start zoals in FFX.

Hope zit op de reservebank
Vanille twijfel ik nog over. Lekker maar een beetje (te) blij. Typisch Japans idol-typetje.
pi_78953682
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 23:17 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Wordt vast wel beter. Ik heb het gevoel dat ze de eerste paar uur heel veel, heel snel willen vertellen. Hopelijk wordt het nu wat rustiger. Ik hou meer van een trage start zoals in FFX.

Vanille twijfel ik nog over. Lekker maar een beetje (te) blij. Typisch Japans idol-typetje.
Event logboek lees ik niet, volg het allemaal wel aardig
Vanille, lekker wijfie, maar érg vrolijk Hou ook meer van Lightning
Zwakke jongetjes zoals Hope speel ik nooit mee
α & Ω
  dinsdag 9 maart 2010 @ 23:23:06 #268
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_78953714
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 23:22 schreef Ker_Plunk het volgende:
Zwakke jongetjes zoals Hope speel ik nooit mee
Te herkenbaar?
  dinsdag 9 maart 2010 @ 23:40:23 #269
167595 mirved
Infobesitas
pi_78954359
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 23:02 schreef nikk het volgende:

[..]

Die zijn er niet. Je ziet je vijanden gewoon in de omgeving lopen. Als je in een gebied bent en alle vijanden zijn dood valt ook niets meer aan. Alleen als je het gebied uitgaat en weer terug in gaat zijn de vijanden er weer.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 23:41:51 #270
167595 mirved
Infobesitas
pi_78954420
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 23:17 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Je hebt tot chapter 10 geen keuze over je team samenstelling.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 23:55:57 #271
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_78954995
Begin de paradigms en het crystarium nu wel door te krijgen. Was ff wennen

Sommige paradigm combi's, bv die van Sazh en Vanille, zijn niet echt HEEL handig vind ik.
Turning Tides: Saboteur en Synergist.... dan valt er niemand aan
Misschien dat je die dan ff gebruikt om te buffen en de-spellen en dan weer terug switcht of zo?
L'Amour menaçant:
pi_78955452
Jammer genoeg vandaag geen tijd voor gehad ! En morgen ook niet! Pff zal wel weer richting het weekend worden :/
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_78955576
8 uurtjes nu onderweg. Wat een hoop save points meeeeeeen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  woensdag 10 maart 2010 @ 00:20:03 #274
167595 mirved
Infobesitas
pi_78955743
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 23:55 schreef Ang3l het volgende:

Sommige paradigm combi's, bv die van Sazh en Vanille, zijn niet echt HEEL handig vind ik.
Misschien dat je die dan ff gebruikt om te buffen en de-spellen en dan weer terug switcht of zo?

Je kan ook je eigen paradigms maken. Saboteur + synergist is wel handig aan het begin. Hij de party buffed en zei de vijanden verzwakt. Daarna gaat het doden van de vijanden een stuk sneller.
pi_78957900
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 23:55 schreef Ang3l het volgende:

Dat is de bedoeling ja. Laat ik het zo zeggen, zonder deze twee rollen zul je het nog heel zwaar gaan krijgen Met die twee begin ik zelfs default met die opstelling, omdat ik nu weinig HP heb Zo is Sentinel ook echt Het valt minder aan, maar damn, de rest van je team krijgt het zo een stuk rustiger
Je kiest zo'n opstelling ook niet voor de rest van het gevecht. En zoals hierboven gezegd: je kunt ze ook customizen, als jij liever een Ravager hebt en een Enhancer, moet je die instellen in het menu (driehoekje, paradigms, customize). Dan zal de een gaan buffen, de ander alvast gaan vechten. Maar ik buf + debuf persoonlijk liever, dan doen de aanvallen een stuk meer.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 10 maart 2010 @ 06:55:38 #276
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_78958025
Vandaag vrij, dus ik weet wel wat ik straks ga doen.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_78958146
Het huishouden met de soundtrack van Final Fantasy op de achtergrond?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 10 maart 2010 @ 07:25:07 #278
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_78958150
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 07:24 schreef Pheno het volgende:
Het huishouden met de soundtrack van Final Fantasy op de achtergrond?
Bijna goed! Ik mag van mijn vrouw nooit muziek aan tijdens het huishouden.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_78958283
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 07:25 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Herkenbaar...
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  woensdag 10 maart 2010 @ 08:06:13 #280
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_78958460
Wat een spel, inderdaad vanaf de eerste seconde weer het Final Fantasy gevoel. .

Minpuntje is toch wel de bewegingsvrijheid denk ik, heb er dan pas 4 uur opzitten, maar een minimap is natuurlijk overbodig als er maar één kant/weg is om op te lopen. Dat is sinds FFVII toch wel drastisch naar beneden gegaan, of ligt dat aan mij?

Maar nogmaals, ik ben ontzettend enthousiast over dit deel, net als de voorgaande delen. Maar als ze dat zouden verbeteren zou het spel nóg legendarischer worden.
  woensdag 10 maart 2010 @ 08:15:02 #281
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_78958558
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 08:06 schreef Orealo het volgende:
Wat een spel, inderdaad vanaf de eerste seconde weer het Final Fantasy gevoel. .

Minpuntje is toch wel de bewegingsvrijheid denk ik, heb er dan pas 4 uur opzitten, maar een minimap is natuurlijk overbodig als er maar één kant/weg is om op te lopen. Dat is sinds FFVII toch wel drastisch naar beneden gegaan, of ligt dat aan mij?
Ik vond XII anders behoorlijk wat bewegingsvrijheid hebben Zo veel dat ik er gek van werd "Wat ga ik eeeerst doooeeen?!". Ik heb structuur nodig (ok, maar die in XIII is in het begin misschien wel iets TE veel)

Het is trouwens wel voorspelbaar dat als je de andere kant ff opgaat da het dan een dead end is, MET een kistje
L'Amour menaçant:
  woensdag 10 maart 2010 @ 08:17:04 #282
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_78958582
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 05:54 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat is de bedoeling ja. Laat ik het zo zeggen, zonder deze twee rollen zul je het nog heel zwaar gaan krijgen Met die twee begin ik zelfs default met die opstelling, omdat ik nu weinig HP heb Zo is Sentinel ook echt Het valt minder aan, maar damn, de rest van je team krijgt het zo een stuk rustiger
Je kiest zo'n opstelling ook niet voor de rest van het gevecht. En zoals hierboven gezegd: je kunt ze ook customizen, als jij liever een Ravager hebt en een Enhancer, moet je die instellen in het menu (driehoekje, paradigms, customize). Dan zal de een gaan buffen, de ander alvast gaan vechten. Maar ik buf + debuf persoonlijk liever, dan doen de aanvallen een stuk meer.
Ja precies, zoiets dacht ik al. Ik gebruik die paradigm nu totdat ff alles gebuffed is en dan hoppa naar commander of ravager. Het doet me denken aan X-2 maar dan zonder de jurkjes. De dress-spheres. Moet wel ff aan de namen wennen want ik zit steeds te denken aan white mage e.d.
L'Amour menaçant:
pi_78958587
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 07:25 schreef AirwiN het volgende:
*zweepslaggeluidje*
  woensdag 10 maart 2010 @ 09:22:40 #284
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_78959851
,............... WAT een game! Zo episch. Paar keer met open mond gezeten achter mijn TV. Wat een geweldig verhaal en wat een start van een game. Begin de battles goed door te krijgen en ben blij dat alles op dat gebied rustig opbouwt. Probeer alles te zien en te doen,... tot nu toe erg lineair, maar dat vind ik niet erg. Het voelt een beetje aan als FFX op dat gebied. Over de graphics hoef ik uiteraard niks te zeggen

Net in de auto de OST geluisterd,.... even luisteren wat ik gisteravond allemaal gedaan had. Kan echt niet wachten tot vanavond,... wil zo graag verder. Ben aan het begin van chapter 3 nu. Gezeur over characters en of ze je liggen snap ik niet. Die moet dood of de ander zuigt,... vind ze allemaal echt geweldig en ben helemaal 1 met het verhaal. Dit is mijn VII. Spel is episch,.................
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_78959991
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 09:22 schreef Chocobo het volgende:
,............... WAT een game! Zo episch. Paar keer met open mond gezeten achter mijn TV. Wat een geweldig verhaal en wat een start van een game. Begin de battles goed door te krijgen en ben blij dat alles op dat gebied rustig opbouwt. Probeer alles te zien en te doen,... tot nu toe erg lineair, maar dat vind ik niet erg. Het voelt een beetje aan als FFX op dat gebied. Over de graphics hoef ik uiteraard niks te zeggen

Net in de auto de OST geluisterd,.... even luisteren wat ik gisteravond allemaal gedaan had. Kan echt niet wachten tot vanavond,... wil zo graag verder. Ben aan het begin van chapter 3 nu. Gezeur over characters en of ze je liggen snap ik niet. Die moet dood of de ander zuigt,... vind ze allemaal echt geweldig en ben helemaal 1 met het verhaal. Dit is mijn VII. Spel is episch,.................
OST in auto beluisteren
Doe ik ook

Hope is voor mij nu even een character waar ik niks mee heb, beetje een Caith Sith gevoel
Verhaal vind ik nu al interessant. Ben erg benieuwd naar sommige Fal'Cie En vrees ze ook
Chapter 3, waar zit je nu precies?
α & Ω
  woensdag 10 maart 2010 @ 09:32:22 #286
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_78960105
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 09:27 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

OST in auto beluisteren
Doe ik ook

Hope is voor mij nu even een character waar ik niks mee heb, beetje een Caith Sith gevoel
Verhaal vind ik nu al interessant. Ben erg benieuwd naar sommige Fal'Cie En vrees ze ook
Chapter 3, waar zit je nu precies?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begin chapter 3!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_78960177
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 09:32 schreef Chocobo het volgende:

[..]
SPOILER
Ja godver ja!! Dat filmpje… DAT FILMPJE
SPOILER
α & Ω
  woensdag 10 maart 2010 @ 09:44:39 #288
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_78960406
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 09:22 schreef Chocobo het volgende:

Ik kan me alleen een beetje ergeren aan de hihihihhi van Vanille ooit, en het feit dat ze zucht en kreunt als een underaged pornosterretje. Maar Hope vind ik helemaal niet vervelend. SNow mag iets minder vaak "Seraaaaaaaaaaaaaaah" roepen, oke, dat wel. Ik had gedacht dat ik me aan Szash zou gaan ergeren omdat ik verwacht had dat ie de overduidelijke grappige neger zou gana zijn, maar dat valt 100% mee
L'Amour menaçant:
  woensdag 10 maart 2010 @ 09:46:11 #289
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_78960449
Ik heb het in een aantal reviews gelezen, maar het klopt: het is een Final Fantasy waar ze al het overbodig vet vanaf hebben gesneden. Info krijg je via de codex, shoppen doe je via savepunten. Geen lange cutscenes maar frequente korte scenes. Qua structuur doet het me erg denken aan Final Fantasy: Crisis Core op de PSP. Meer een soort missiestructuur. Je komt in een gebied, je moet naar het eindpunt en onderweg versla je vijanden. Vechten staat echt voorop. Wat dat betreft is het een soort God of War met een uitgebreid en diepgaand vechtsysteem.

Concreet voorbeeld. Je valt in het begin midden in een grote veldslag. Geen idee wat er aan de hand is. Gaandeweg kom je er achter dat een paar dagen eerder een kustplaats is besmet door een soort alien artifact. De regering neemt geen risico en alle inwoners van die plaats worden in quarantaine gesteld en gedeporteerd/vermoord. Hier komen ze tegen in opstand. De hoofdpersonen raken hierin verstrikt.

In een oude traditionele FF zou het verhaal zijn begonnen met dat je wakker werd in dat kustplaatsje en dan je dit allemaal bewust zou hebben meegemaakt na urenlang te hebben rondgelopen en met dorpbewoners te hebben gepraat. Nu kom je er achter via tekst en via een korte cutscene. De eerste paar uur gameplay hadden makkelijk kunnen worden uitgerekt tot het tienvoudigen.

Ik weet nog niet wat ik er van moeten vinden. Ik hou van traditionele JRP’s met een langzame opbouw. Maar waarom is SquareEnix van die traditionele structuur afgestapt? Willen ze de nieuwe generatie gamers die een aandachtspanne van 10 seconden hebben aanspreken? Is het uit kostenoverwegingen? Gevolg is wel dat het tempo hoger ligt maar dat het tot nu toe minder episch aanvoelt.

Maar het verhaal begint me na de plotwending aan het begin van Chapter 3 wel te boeien.
SPOILER
  woensdag 10 maart 2010 @ 09:49:46 #290
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_78960540
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 09:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan me alleen een beetje ergeren aan de hihihihhi van Vanille ooit, en het feit dat ze zucht en kreunt als een underaged pornosterretje. Maar Hope vind ik helemaal niet vervelend. SNow mag iets minder vaak "Seraaaaaaaaaaaaaaah" roepen, oke, dat wel. Ik had gedacht dat ik me aan Szash zou gaan ergeren omdat ik verwacht had dat ie de overduidelijke grappige neger zou gana zijn, maar dat valt 100% mee
Het zijn typetjes, geen personages. Vanille is de JPop Idol. Snow de rock-a-billy. De marketing is overduidelijk. Elk personages spreekt een bepaalde doelgroep aan. Is wel wat jammer. Maar ik vind Lightning, de neger en Vanille tot nu toe wel tof. Snow wat minder, maar die is wel handig in Battles.

Ik hoop dat ze gedurende het spel meer diepgang krijgen.
  woensdag 10 maart 2010 @ 09:51:38 #291
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_78960581
Ik vind dat "middenin vallen" en dan er achter komen waar en waarom je daar zit via flashbacks (the 13 days) wel leuk eigenlijk. Dat voelt wel een beetje detective aan, wat is er gebeurd? FF X begon eigenlijk al op een soortgelijke manier. Ook meteen met Auron in een gevecht geworpen dat je denkt "Whaaaahhh begin ik nu al?! Wat is er aan de hand?!"

Ik vind de personages leuk, al kwamen ze wel al heel snel allemaal bij elkaar. Maar goed, doordat je in het begin nog niet alles kan is dat niet zo erg. Vechten vond ik in het begin echt TE simpel (auto-attack, auto-attack, auto-attack, klaar) maar dat begint nu al te veranderen.

Het battle systeem doet me aan FF X-2 denken, maar dan zonder het zoetige spice girl costume change. Begin er aan te wennen.

Kortom: Wordt steeds leuker!
L'Amour menaçant:
pi_78960592
TVP
Gisteren begonnen met 13, was m'n eerste FF sinds FF1 op de PSP (ja ik weet het). Bevalt erg goed, leuk vechtsysteem, mooie beelden en geinige personages.
irritante nu is alleen dat de game 5 meter verderop ligt, maar dat ik toch eerst nog 7 uur moet werken :S
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_78960705
Zit nu zover dat shiften met Paradigm echt noodzakelijk is
α & Ω
  woensdag 10 maart 2010 @ 10:19:18 #294
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_78961441
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 09:56 schreef Ker_Plunk het volgende:
Zit nu zover dat shiften met Paradigm echt noodzakelijk is
Ja ik had af en toe toch echt wwel een medic nodig

Gebruikt iemand de potions trouwens nog?
Dat Cure van eeen Medic is gratis, dus het lijkt me dat je die alleen gebruikt als je geen medic in het team hebt.
Of zijn er andere voordelen aan potions? (dat ze iedereen tegelijk healen ipv 1?)
L'Amour menaçant:
pi_78961726
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 10:19 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat Cure van eeen Medic is gratis, dus het lijkt me dat je die alleen gebruikt als je geen medic in het team hebt.
Of zijn er andere voordelen aan potions? (dat ze iedereen tegelijk healen ipv 1?)
Ja. Zit soms echt in een aanval voor stagger en dan ga ik niet switchen, dan gebruik ik potions
α & Ω
  woensdag 10 maart 2010 @ 10:29:26 #296
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_78961810
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 10:19 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Potions gaan niet ten koste van je ATB voor zover ik weet. Snel en makkelijk.
  woensdag 10 maart 2010 @ 10:30:49 #297
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_78961857
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 10:29 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Potions gaan niet ten koste van je ATB voor zover ik weet. Snel en makkelijk.
Ik hou die ATB niet in de gaten als het niet mijn character is eigenlijk
L'Amour menaçant:
  woensdag 10 maart 2010 @ 10:51:55 #298
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_78962666
Ja, zo doe ik het ook inderdaad. Heb je een hoge stagger is het soms rendabeler om een potion of 3 te gebruiken en die stagger te behouden dan om te switchen en je stagger kwijt te raken.

Het is leuk dat het gevecht an sich een micromanagement spelletje wordt. Orde houden en snel met de juiste tactiek op de proppen te komen en zorgen dat je niet vervalt in chaos. I like!
pi_78962771
Vind het spel heerlijk spelen
Vanille vind ik geweldig maar dat is meer omdat een vriendin van me precies zo is! lach me echt stuk om haar :p (al kan ik me goed voorstellen dat mensen een hekel aan haar hebben)

Over de graphics op de xbox, ik denk dat dit wel 1 van de mooiste zo niet mooiste is op de xbox.
Vind het er geweldig uit zien.
quote:
U heeft onlangs de game Final Fantasy XIIIop onze website www.FreeRecordShop.nl gepreorderd.

Echter is onze verkoopprijs inmiddels met 5 euro verlaagd.

Om u als klant tegemoet te komen ontvangt u bij deze een digitale coupon ter waarde van 5 euro!
  woensdag 10 maart 2010 @ 11:02:34 #300
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_78963061
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 10:51 schreef Orealo het volgende:
Ja, zo doe ik het ook inderdaad. Heb je een hoge stagger is het soms rendabeler om een potion of 3 te gebruiken en die stagger te behouden dan om te switchen en je stagger kwijt te raken.
Je raakt toch niet je hele stagger kwijt wanneer je switcht? Maar natuurlijk wel een deel omdat het meer tijd kost zeker. Zoiets?

I'm learning, I'm learning
quote:
Het is leuk dat het gevecht an sich een micromanagement spelletje wordt. Orde houden en snel met de juiste tactiek op de proppen te komen en zorgen dat je niet vervalt in chaos. I like!
Ja ik vind het best een grappig battle systeem eigenlijk

FF XII meets FF X-2
L'Amour menaçant:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')