Will do, Primarch!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:51 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Het spel kwam...........en jullie zagen dat het goed was![]()
Ervaringen blijven posten
Als je dat nu al hebt ga je het nog zwaar krijgen...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:55 schreef speknek het volgende:
Oef, na een half uur al wordt het toch wel erg grinden. Niet wat je noemt een parel van pacing. Hopelijk gaat het verhaal het goedmaken.
Na een half uur al moeten grinden?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:55 schreef speknek het volgende:
Oef, na een half uur al wordt het toch wel erg grinden. Niet wat je noemt een parel van pacing. Hopelijk gaat het verhaal het goedmaken.
Ow, onder grinden versta ik meer het bewust gaan opzoeken van vijanden om sneller te levellen. Dat je dan dus niet verdergaat met het verhaal.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:25 schreef speknek het volgende:
Loop twee stappen, laden, bevecht wat mannetjes, laden, loop twee stappen, laden, bevecht dezelfde mannetjes, laden, loop twee stappen, laden, bevecht dezelfde mannetjes, laden, loop twee stappen. Stukje verhaal, repeat 6x.
Ik vind het aardig grinden. Ach ja, turnbased combat is ook echt helemaal niets voor mij, maar ik geniet nog van de beelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |