Hij is niet de enige wie dat doetquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:19 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Maar als je een bash-vrije pub wil zou je dat ook met posts van Joost moeten doen enz, en dat heb ik je nog niet zien doen.Die zit ook altijd aardig Lada's te bashen.
Mijn auto is luxe genoegquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vergeleken met een Daf, jouw auto en Heimens auto
Ja precies vrede op aarde en zoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:18 schreef naatje_1 het volgende:
En nu gaan we het weer over liefde hebben
Dat is dus niet de bedoeling hèquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Misschien even vergeten dat jij ook deel uitmaakt van de crew en dat je af en toe ook een beetje mag dimmen? Verwijdert* En nee, dat is niet waar, dat zie je verkeerd. Ik wil een bashvrije PUB maken, en jij bent toch altijd wel de reden van al het gebash en ge-emo.
En nee, ik blijf aan je posts komen, als jij niet normaal doet.
Gewoon, opel.quote:
Toch is die airco, stuurbekrachtiging en elektrische ramen toch wel lekkerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
Mijn auto is luxe genoeg
Oh, niet overduidelijk fipoën
Vond ik wel treffendquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:28 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Goddamnit ga die fucking film kijken dan jezus dit je daar in de bioscoop een beetje berichtjes achter te laten op FOK! het is toch ongelofelijk
We zullen zien.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 20:22 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat is dus niet de bedoeling hè, en ik was niet eens aan het bashen
ik moest gewoon huillachen om die post.
en "een bash vrije pub" komt om het zelfde neer, jij wil dus alle posts waar commentaar op anderen in staat verwijderen? lekker is dat?
Ga dan maar lekker msnen als je geen commentaar wil,
En begin a.u.b. niet over dat ik ook crew ben want daar hebben we het vaak genoeg over gehad en tot nu toe heb ik nog elke keer gelijk gekregen dus bemoei je daar maar niet mee, je komt net kijken
Nee eigenlijk heb ik Ladiquote:
(negatief) commentaar leveren is iets anders dan bashen. Ik weet niet waar het nu over gaat, maar je begrijpt haar punt lijkt me? Misschien waren je posts ook niet raar of iets, dat weet ik niet, maar laat het waaien, iedereen maakt fouten, ook jij, ook ik, ook Ren. Klaar, ok? Voor vragen mag je me even PMen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:22 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat is dus niet de bedoeling hè, en ik was niet eens aan het bashen
ik moest gewoon huillachen om die post.
en "een bash vrije pub" komt om het zelfde neer, jij wil dus alle posts waar commentaar op anderen in staat verwijderen? lekker is dat?
Ga dan maar lekker msnen als je geen commentaar wil,
En begin a.u.b. niet over dat ik ook crew ben want daar hebben we het vaak genoeg over gehad en tot nu toe heb ik nog elke keer gelijk gekregen dus bemoei je daar maar niet mee, je komt net kijken
Ik vind jouw naam liefquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:23 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ik vind jouw naam zo lief, hihisuikertaartje
Enige wat ik daarvan wil hebben zijn electrische ramen, verder nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Toch is die airco, stuurbekrachtiging en elektrische ramen toch wel lekker
hihihi...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:23 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ik vind jouw naam zo lief, hihisuikertaartje
Ja! Want opelquote:
Leg eens uitquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:23 schreef naatje_1 het volgende:
Ik werd gister ook gebasht op het feit dat ik geen kut had gezien
Ik wind me zo op omdat ik vanaf het begin al direct wist dat jij zo'n mod zou wordenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
We zullen zien.Wel tof dat je je zo opwindt.
Waarbuitenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:24 schreef naatje_1 het volgende:
Smijn, nijn, konijntje
*nijnja, houd je er buiten*
QFT!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Toch is die airco, stuurbekrachtiging en elektrische ramen toch wel lekker
quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:24 schreef naatje_1 het volgende:
Smijn, nijn, konijntje
*nijnja, houd je er buiten*
Maar jij houdt van mij en ik van jouquote:
Lees terugquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ehm...hoe is het met de baby?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:25 schreef ajf het volgende:
[..]
Maar jij houdt van mij en ik van jouWat moet ik dan?
Smijn. en nijnquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:25 schreef Smijn. het volgende:
[..]
![]()
[..]
Zwijntje, valt in een ravijntje.
Inhaken lijkt me beterquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:26 schreef Renesite het volgende:
Doet iemand mij een samenvatting geven of moet ik ergens inhaken
Jij bent heul geen zwijntjequote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:25 schreef Smijn. het volgende:
[..]
![]()
[..]
Zwijntje, valt in een ravijntje.
Nohquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:27 schreef nijnja het volgende:
[..]
Smijn. en nijn
Zullen altijd samen zijn.
Het reizen gaat per trein,
het huisdier is een lief, klein,
maar toch schattig hangbuikzwein!
Ook houden zij van een beetje gein,
en alles is koek en ei
n
d
HIHI
Léon.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat jij ook nijn in je naam hebt zitten
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij bent heul geen zwijntje![]()
val nou niet in dat ravijntje![]()
Je bent vast en zeker ook geen kleintje![]()
Mijn lieve smijntje
Twylight en ren hebben bonje. Verder niks bijzonders.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:26 schreef Renesite het volgende:
Die naam van jouquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:26 schreef tliciouz het volgende:
Een bashsvrije pub? Heb het hele verhaal niet mee gekregen maar daar kom ik juist voor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die naam van jou
Nee jou naam dan! Achterlijke mongoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
All good things are wild and free.
Goed en met de jouwe?quote:
Komt hier niet overeenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee jou naam dan! Achterlijke mongool!!!
Ik heb heul geen baby, suffiequote:
En je ziet eruit alsof je net van de maan bent komen vallenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee jou naam dan! Achterlijke mongool!!!
INHAKEN!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:26 schreef Renesite het volgende:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Lees terug
Teruglezen in een scSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
jij ook alquote:
Nee hij is al bijna 2quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En je ziet eruit alsof je net van de maan bent komen vallenJij alsof je tegen een betonnen muur bent aangelopen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Oh, weer een subforum minder worth visiting.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:31 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nee tegenwoordig mogen we in PUB alleen nog maar lieve dingen zeggen, schatje.
Zeg dat eens niet!quote:
Als dat zo is zeg ik gedag tegen PUBquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:31 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nee tegenwoordig mogen we in PUB alleen nog maar lieve dingen zeggen, schatje.
Ja ik snap het wel, maar ik denk niet dat de SC de juiste plaats is om het te bespreken. Ik weet niet wie er gelijk heeft en ik weet niet wat voor'n posts het waren, maar ik ga er vanuit dat jij wel weet wat wel en niet kan, en ik ga er ook vanuit dat je weet dat iedereen fouten maakt. Ren is net nieuw op haar plaats dus geef haar ook even wat ruimte. Ja zeker mag je aangeven als je het er niet mee eens bent, maar naar mijn mening overdreef je daar wel wat in.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:30 schreef TwyLight het volgende:
Maar snap je waarom ik me zo opwind nijnja?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij alsof je tegen een betonnen muur bent aangelopen!En je borsten zijn net 2 zoutzakken die over een plank heen hangen, en die heb ik niet, borsten, dus nu kan je me niet meer bashen, haSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okeequote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En je borsten zijn net 2 zoutzakken die over een plank heen hangen, en die heb ik niet, borsten, dus nu kan je me niet meer bashen, haZeg LasTeR zien mijn borstjes er zo uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zeg jij heul niet!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als dat zo is zeg ik gedag tegen PUB
Wie is zijn nieuwe liefje dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:34 schreef suikertaartje het volgende:
Weet iemand of Desu zijn liefje al gesproken heeft op msn?
Ja.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zeg LasTeR zien mijn borstjes er zo uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
Mathijs is ook alweer een maandquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zeg dat eens niet!![]()
ja...omg...hij wordt zooooo groot.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verwijdere posts kan ik niet zien. Ik kan wel zien wat is aan gepast, maar denk je dat ik zin of tijd heb om alle topics na te gaan kijken of er iets is aangepast?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:34 schreef LasTeR het volgende:
Ik dacht dat moderators konden zien waarin berichten waren gewijzigd. (aangezien ze ook OP's terug kunnen plaatsen na verwijdering door faal-user.)
Ik zeg geen gedag tegen jouquote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:35 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet of jij daar zin in hebt. Ik vroeg het alleen maar. Was overigens niet speciaal aan jou gericht, ik weet de quote-knop te vinden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
Verwijdere posts kan ik niet zien. Ik kan wel zien wat is aan gepast, maar denk je dat ik zin of tijd heb om alle topics na te gaan kijken of er iets is aangepast?
Niet. EEN MAAND? Damn. En nog steeds zo mooi en sprekend zijn vader?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:35 schreef ajf het volgende:
[..]
Mathijs is ook alweer een maand![]()
Ja sorry maar voor je het weet zit ie op school en staan de meiden in rijen van 3 voor je deur
Ik vind vooral doe nagels van jou lelijkquote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:37 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ik vind vooral doe nagels van jou lelijk
Dan geef maar heel gauw dat lakje terug snol!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké dan is het goed, het was 1 post waar een stuk of 6 emo.gif's in stonden, die had ze verwijderd (de tekst) niet de hele post.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:33 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja ik snap het wel, maar ik denk niet dat de SC de juiste plaats is om het te bespreken. Ik weet niet wie er gelijk heeft en ik weet niet wat voor'n posts het waren, maar ik ga er vanuit dat jij wel weet wat wel en niet kan, en ik ga er ook vanuit dat je weet dat iedereen fouten maakt. Ren is net nieuw op haar plaats dus geef haar ook even wat ruimte. Ja zeker mag je aangeven als je het er niet mee eens bent, maar naar mijn mening overdreef je daar wel wat in.
Jamaar neequote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan geef maar heel gauw dat lakje terug snol!
Ga eens verder kloten in de FB en voer deze discussie niet hier in de SCquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:38 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Oké dan is het goed, het was 1 post waar een stuk of 6 emo.gif's in stonden, die had ze verwijderd (de tekst) niet de hele post.
Daar was ik boos om want het slaat nergens op, ik werd zo boos omdat:
1. ze er op in gaat alsof ZIJ compleet in haar gelijk staat en die post verwijderd moest worden en
2. ik vanaf het begin al wist wat voor mod zij zou worden, en dat nu gelijk duidelijk wordt en het gewoon een belachelijke actie was.
Dat zij ook fouten kan maken is logisch, maar geef het dan wel toe en doe niet alsof ik degene ben die overdrijf.
Ik had er ook niks van kunnen zeggen maar dan gaat ze voortaan heel pub op zo'n manier modereren en dat lijkt me niet de bedoeling.
Hier!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
Liefde![]()
Ik heb nog wel wat over hoor...anyone?
Kies mijquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
Liefde![]()
ikkequote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
Liefde![]()
En jij bent?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:38 schreef gewoonfaye het volgende:
liefde, liefde, liefde!
Ik voel het hier.
Daar heb je wel het FB topic voor hè.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:38 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Oké dan is het goed, het was 1 post waar een stuk of 6 emo.gif's in stonden, die had ze verwijderd (de tekst) niet de hele post.
1. ze er op in gaat alsof ZIJ compleet in haar gelijk staat en die post verwijderd moest worden en
2. ik vanaf het begin al wist wat voor mod zij zou worden, en dat nu gelijk duidelijk wordt en het gewoon een belachelijke actie was.
Dat zij ook fouten kan maken is logisch, maar geef het dan wel toe en doe niet alsof ik degene ben die overdrijf.
Ik had er ook niks van kunnen zeggen maar dan gaat ze voortaan heel pub op zo'n manier modereren en dat lijkt me niet de bedoeling.
En als je er van tevoren al vanuit gaat dat iemand dingen op een bepaalde manier aan gaat pakken dan ga je ook je best niet doen om verder te kijken dan dat. Jammer.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:38 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Stuur eens een PM met wat je gezegd had.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:41 schreef TwyLight het volgende:
Mwoah ben er nu klaar mee hoor, ging nog even 1x op die post in
Dank je. Maar van jou ben ik nog niet zo zeker.quote:
Dat:quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Stuur eens een PM met wat je gezegd had.
Met een 't !quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:42 schreef TwyLight het volgende:
Als RenRen- zich nou nog even verontschuldigd voor die actie
Ik zei:quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Stuur eens een PM met wat je gezegd had.
PUB, dan krijg je datquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:42 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Dank je. Maar van jou ben ik nog niet zo zeker.
Je was er toch klaar mee?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:42 schreef TwyLight het volgende:
Alleen dat? Nou dan kunnen heel veel mensen de sc gedag zeggen als dat al niet meer magquote:
Ja maar ik zou me er wel goed door voelen, daar gaat het hier toch om. Dat iedereen zich goed voelt?quote:
Kan ik er iets in klaarmakenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:44 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het is wel elke keer raak hè. Mijn bloed kookt nog, dat is het denk ik.
Dat doe ik helemaal niet, popjequote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zeg hou jij eens op met de goede fee uit te hangen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:44 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het is wel elke keer raak hè. Mijn bloed kookt nog, dat is het denk ik.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:42 schreef Smijn. het volgende:
En ik was niet eens beledigdWant ik neem aan dat je post gericht was op mijn overmatige gehuillach? Dat klopte wel een beetje idd
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Alleen dat? Nou dan kunnen heel veel mensen de sc gedag zeggen als dat al niet meer mag
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:44 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja maar ik zou me er wel goed door voelen, daar gaat het hier toch om. Dat iedereen zich goed voelt?
Dat doe je wel. Want van jou mag je helemaal niets beledigend zeggen of anderen een keer belachelijk maken of we hebben het aan de stok met jou.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat doe ik helemaal niet, popje
Ja gaat hard hèquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet. EEN MAAND? Damn. En nog steeds zo mooi en sprekend zijn vader?
Hihi...tsja. Krullen en lachkuiltjes...Je doet er niets tegen he
Rotkindquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat doe je wel. Want van jou mag je helemaal niets beledigend zeggen of anderen een keer belachelijk maken of we hebben het aan de stok met jou.
Nee hoor. Dat denk jij alleen maar.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat doe je wel. Want van jou mag je helemaal niets beledigend zeggen of anderen een keer belachelijk maken of we hebben het aan de stok met jou.
*kuchquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
Liefde![]()
Ik vind je babbie tofquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:46 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja gaat hard hèVind je dat ie op mij lijkt?
Nee idd. Een ladykiller
Oh in bed mag je me spanken wat je wilquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zeg geen gedag tegen jouMaar wel gedag als ik alleen maar lief en leuk moet doen tegen iedereen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee geen rotkind. Ik ben gewoon eerlijk naar haar toe.
quote:
Zit dat dan niet in de familie?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:46 schreef ajf het volgende:
[..]
Nee idd. Een ladykiller
Gaan jullie nou ook knokkenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat denk jij alleen maar.
Nee het is zo. Ik heb al een paar keer iets gezegd wat voor jou te beledigend was en je er op moest reageren dat dat echt niet mocht!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat denk jij alleen maar.
Nijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:47 schreef nijnja het volgende:
[..]
Oh in bed mag je me spanken wat je wil
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:46 schreef ajf het volgende:
[..]
Nee idd. Een ladykiller
Dank jequote:
ja vrede op aarde en zoquote:
Prrquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:47 schreef nijnja het volgende:
[..]
Oh in bed mag je me spanken wat je wil
Morgen doen?quote:
Bij mij welquote:
Eén hele keerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee het is zo. Ik heb al een paar keer iets gezegd wat voor jou te beledigend was en je er op moest reageren dat dat echt niet mocht!
Ja, want hij had het niet over jou. Dat staat nadrukkeljik in zijn post ja!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:42 schreef naatje_1 het volgende:
Als Bravebart het heeft over 'de pub users missen', dan is het hier wel degelijk een kliek
Hij heeft wel mijn blauwe ogenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Haha...ja, hij had gister sjans in de suup
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Oh werkt dat zo?quote:
Ohnee, ik doe niet aan seks.quote:
SPOILER: NIET VOOR SMIJN.!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Maar ik had het over het zoontje van STquote:
Dan kan je het toch beter anders aan pakkenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik wilde het niveau hier een beetje opkrikken
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja best wel eigenlijk!
[..]
Niveau? Dit is PUB toch?
quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:51 schreef ajf het volgende:
[..]
Hij heeft wel mijn blauwe ogen
Haha Mathijs is al uitgehuwelijkt
Je hebt het al een aantal keren gedaan schatje.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eén hele keer![]()
En niet mogen is wel heel erg vergezocht, ik zei alleen dat ik het niet vond kunnen.
Oh wacht...ik vertelde jou eerlijk wat ik er van vond
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:52 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ohnee, ik doe niet aan seks.SPOILER: NIET VOOR SMIJN.!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Hij zei echt tegen een meisje (ook voorin in het karretje) : Hai en deed![]()
Toen ging hij naar haar lachen en deed ie weer haaai![]()
En toen haar moeder met haar wegreed deed 'ie: Doeidoeien toen lachte en zwaaide ze terug
![]()
Haha ja dat is wel erg schattigquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Hij zei echt tegen een meisje (ook voorin in het karretje) : Hai en deed![]()
Toen ging hij naar haar lachen en deed ie weer haaai![]()
En toen haar moeder met haar wegreed deed 'ie: Doeidoeien toen lachte en zwaaide ze terug
![]()
dat nijn niet aan seks doet betekent niet dat ik het niet doe hè?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:54 schreef naatje_1 het volgende:
Smijn, mijn hart, wat doe jeJe zou het toch met mij doen
Niet bij jou, honnepon. Dat jij je er nou elke keer mee wilt bemoeien is wat andersquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je hebt het al een aantal keren gedaan schatje.
Geeft niks. Maar het klopt wel wat je zegt. Mijn zoon is 9 en heeft verkeringquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zag ik pas nadat ik op invoeren had geklikt
Treffendquote:
Die is echt goed bezigquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:55 schreef ajf het volgende:
[..]
Geeft niks. Maar het klopt wel wat je zegt. Mijn zoon is 9 en heeft verkering
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:55 schreef Smijn. het volgende:
[..]
dat nijn niet aan seks doet betekent niet dat ik het niet doe hè?
Ja volgens mij word het een echte hartebrekerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:54 schreef ajf het volgende:
[..]
Haha ja dat is wel erg schattigDat wordt er één, hoor
Jij zit er anders ook net zo goed tussenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet bij jou, honnepon. Dat jij je er nou elke keer mee wilt bemoeien is wat anders
Uhuh!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:54 schreef ajf het volgende:
[..]
Haha ja dat is wel erg schattigDat wordt er één, hoor
Heb je een zoontje? Ahwquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:55 schreef ajf het volgende:
[..]
quote:
I rest my casequote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:55 schreef ajf het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik zeg ook niet dat ik dat niet doe.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij zit er anders ook net zo goed tussen
Ja, kijken hoe lang het duurtquote:
Dat vraag ik me dus ook van jou af.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik zeg ook niet dat ik dat niet doe.
Wat wil je nou eigenlijk echt zeggen?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:58 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja, kijken hoe lang het duurtAls ie echt mijn zoon is (en dat is ie) dan is het over 3 dagen over
En dat met 9 jaarquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:58 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja, kijken hoe lang het duurtAls ie echt mijn zoon is (en dat is ie) dan is het over 3 dagen over
Ja aan de dochter van een vriendin van mijn vrouw. Die is 3 maandenquote:
Als je nu eens begint met een foto plaatsen in je fobo, dan kom je al een heel eindquote:
Ik heb 2 zonen en een dochter zelfsquote:
Ja of nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je nu eens begint met een foto plaatsen in je fobo, dan kom je al een heel eind
Of juist niet, en dit weet hij!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je nu eens begint met een foto plaatsen in je fobo, dan kom je al een heel eind
Juist niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja goed hèquote:
Weer via Fok! daten..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat weet je dus nog nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:00 schreef nijnja het volgende:
[..]
Of juist niet, en dit weet hij!
Hihi grapje sjoeg
quote:
GMTA.quote:
Je bent dan ook geen puber meer zie ik nu ik dacht al!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:00 schreef nijnja het volgende:
[..]
Of juist niet, en dit weet hij!
Hihi grapje sjoeg
quote:
Jongens ik wou gewoon graag een foto van hem zien! Help nou eens mee!quote:
Nee qua leeftijd niet neequote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je bent dan ook geen puber meer zie ik nu ik dacht al!Baby's zijn zo lief, doet hij het goed?
Zo snel al weer?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:58 schreef ajf het volgende:
[..]
Sjoegerd laat ajb een foto zienquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jongens ik wou gewoon graag een foto van hem zien! Help nou eens mee!
Tja via internet krijg je toch een andere indruk dan irlquote:
Mensen met zoekskills weten wel wat te vindenquote:
Ik heb die allang gezienquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jongens ik wou gewoon graag een foto van hem zien! Help nou eens mee!
Jaquote:
Ik had de zakken uit mijn broek geknipt voor je, en je kwam me niet eens vanaf het station ophalenquote:
Meer iets voor Heimen en mij jaquote:
Oh maar daar ben ik te lui voor Tliciouz wil graag een foto zienquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:03 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mensen met zoekskills weten wel wat te vinden.
Yadayadayada!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:04 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ik had de zakken uit mijn broek geknipt voor je, en je kwam me niet eens vanaf het station ophalen
Jochie tochquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:06 schreef naatje_1 het volgende:
PUB werkt verslavend, straks heb ik weer slechte cijfers
Ik heb dat expres maar niet gedaan met de dochter van mijn beste vriendinquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:59 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja aan de dochter van een vriendin van mijn vrouw. Die is 3 maanden
Oh lekker! Hoef je ook niet snachts steeds je bed uit. Klinkt als de ideale baby!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:02 schreef ajf het volgende:
[..]
Nee qua leeftijd niet neeJa hij groeit als kool en slaapt al lekker door 's nachts
Ga dat dan doenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:05 schreef Mr.DD het volgende:
Kut. Ik hoor nu Duits te leren
De woorden ken ik 78%.
Zinnen niet > spiekbriefje
Grammatica geoefend.
De vorige 2 hoofdstuk toetsen een 2.9 gehaald
Maar de lees/schrijf/luister toetsen allemaal boven 7, en die tellen 2x en zijn super-easy
Precies. Hij heeft het tenslotte niet van een vreemdequote:
Had ik geen zoekskillz?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
het was een vlug vluggertjequote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:07 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij droomt wel erg kort voor een natte droom.
Dan maak je maar zinquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh maar daar ben ik te lui voor Tliciouz wil graag een foto zien
Ik ben het er ook niet echt mee eensquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb dat expres maar niet gedaan met de dochter van mijn beste vriendin
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Had ik geen zoekskillz?GoedzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Had ik geen zoekskillz?Hej, sjoeg lijkt op een jongen bij mij op schoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat weet jij beter dan ikquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:07 schreef ajf het volgende:
[..]
Precies. Hij heeft het tenslotte niet van een vreemde
Wat doen?quote:
IK VROEG WAT.quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hej, sjoeg lijkt op een jongen bij mij op school
Hij later zelf misschien ook nietquote:
Ik doe internetoefeningen en ik maak een spiekbriefje met Wordquote:
Tis Duitsquote:
Hoeft inmiddels niet meerquote:
Je had net als Twylight desalniettemin een biertje van me gekregen.quote:
Dat is hij ookquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh lekker! Hoef je ook niet snachts steeds je bed uit. Klinkt als de ideale baby!
Spiekbriefjesquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:10 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik doe internetoefeningen en ik maak een spiekbriefje met Word
[..]
Tis Duits
Ik kan tenminste schrijvenquote:
quote:
quote:
Mooie.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 20:42 schreef TwyLight het volgende:
Pfff....lucky you!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:11 schreef ajf het volgende:
[..]
Dat is hij ookIk heb 'm tenslotte gemaakt
Geintje
Maar dat ie nu doorslaapt is een kwestie van de tijden langzaam verschuiven
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:12 schreef Smijn. het volgende:
[..]Is dat NaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shit, te vroeg!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |