ikkequote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
Liefde![]()
Ik heb nog wel wat over hoor...anyone?
En jij bent?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:38 schreef gewoonfaye het volgende:
liefde, liefde, liefde!
Ik voel het hier.
Daar heb je wel het FB topic voor hè.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:38 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Oké dan is het goed, het was 1 post waar een stuk of 6 emo.gif's in stonden, die had ze verwijderd (de tekst) niet de hele post.
Daar was ik boos om want het slaat nergens op, ik werd zo boos omdat:
1. ze er op in gaat alsof ZIJ compleet in haar gelijk staat en die post verwijderd moest worden en
2. ik vanaf het begin al wist wat voor mod zij zou worden, en dat nu gelijk duidelijk wordt en het gewoon een belachelijke actie was.
Dat zij ook fouten kan maken is logisch, maar geef het dan wel toe en doe niet alsof ik degene ben die overdrijf.
Ik had er ook niks van kunnen zeggen maar dan gaat ze voortaan heel pub op zo'n manier modereren en dat lijkt me niet de bedoeling.
En als je er van tevoren al vanuit gaat dat iemand dingen op een bepaalde manier aan gaat pakken dan ga je ook je best niet doen om verder te kijken dan dat. Jammer.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:38 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Oké dan is het goed, het was 1 post waar een stuk of 6 emo.gif's in stonden, die had ze verwijderd (de tekst) niet de hele post.
Daar was ik boos om want het slaat nergens op, ik werd zo boos omdat:
1. ze er op in gaat alsof ZIJ compleet in haar gelijk staat en die post verwijderd moest worden en
2. ik vanaf het begin al wist wat voor mod zij zou worden, en dat nu gelijk duidelijk wordt en het gewoon een belachelijke actie was.
Dat zij ook fouten kan maken is logisch, maar geef het dan wel toe en doe niet alsof ik degene ben die overdrijf.
Ik had er ook niks van kunnen zeggen maar dan gaat ze voortaan heel pub op zo'n manier modereren en dat lijkt me niet de bedoeling.
Stuur eens een PM met wat je gezegd had.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:41 schreef TwyLight het volgende:
Mwoah ben er nu klaar mee hoor, ging nog even 1x op die post in
Dank je. Maar van jou ben ik nog niet zo zeker.quote:
Dat:quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Stuur eens een PM met wat je gezegd had.
Met een 't !quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:42 schreef TwyLight het volgende:
Als RenRen- zich nou nog even verontschuldigd voor die actie
Ik zei:quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Stuur eens een PM met wat je gezegd had.
PUB, dan krijg je datquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:42 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Dank je. Maar van jou ben ik nog niet zo zeker.
Je was er toch klaar mee?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:42 schreef TwyLight het volgende:
Als RenRen- zich nou nog even verontschuldigd voor die actie
Alleen dat? Nou dan kunnen heel veel mensen de sc gedag zeggen als dat al niet meer magquote:
Ja maar ik zou me er wel goed door voelen, daar gaat het hier toch om. Dat iedereen zich goed voelt?quote:
Kan ik er iets in klaarmakenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:44 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het is wel elke keer raak hè. Mijn bloed kookt nog, dat is het denk ik.
Dat doe ik helemaal niet, popjequote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zeg hou jij eens op met de goede fee uit te hangen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:44 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het is wel elke keer raak hè. Mijn bloed kookt nog, dat is het denk ik.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:42 schreef Smijn. het volgende:
En ik was niet eens beledigdWant ik neem aan dat je post gericht was op mijn overmatige gehuillach? Dat klopte wel een beetje idd
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Alleen dat? Nou dan kunnen heel veel mensen de sc gedag zeggen als dat al niet meer mag
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:44 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja maar ik zou me er wel goed door voelen, daar gaat het hier toch om. Dat iedereen zich goed voelt?
Dat doe je wel. Want van jou mag je helemaal niets beledigend zeggen of anderen een keer belachelijk maken of we hebben het aan de stok met jou.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat doe ik helemaal niet, popje
Ja gaat hard hèquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet. EEN MAAND? Damn. En nog steeds zo mooi en sprekend zijn vader?
Hihi...tsja. Krullen en lachkuiltjes...Je doet er niets tegen he
Rotkindquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat doe je wel. Want van jou mag je helemaal niets beledigend zeggen of anderen een keer belachelijk maken of we hebben het aan de stok met jou.
Nee hoor. Dat denk jij alleen maar.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat doe je wel. Want van jou mag je helemaal niets beledigend zeggen of anderen een keer belachelijk maken of we hebben het aan de stok met jou.
*kuchquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
Liefde![]()
Ik heb nog wel wat over hoor...anyone?
Ik vind je babbie tofquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:46 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja gaat hard hèVind je dat ie op mij lijkt?
Nee idd. Een ladykiller
Oh in bed mag je me spanken wat je wilquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zeg geen gedag tegen jouMaar wel gedag als ik alleen maar lief en leuk moet doen tegen iedereen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee geen rotkind. Ik ben gewoon eerlijk naar haar toe.
quote:
Zit dat dan niet in de familie?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:46 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja gaat hard hèVind je dat ie op mij lijkt?
Nee idd. Een ladykiller
Gaan jullie nou ook knokkenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat denk jij alleen maar.
Nee het is zo. Ik heb al een paar keer iets gezegd wat voor jou te beledigend was en je er op moest reageren dat dat echt niet mocht!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat denk jij alleen maar.
Nijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:47 schreef nijnja het volgende:
[..]
Oh in bed mag je me spanken wat je wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |