ikkequote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
Liefde![]()
Ik heb nog wel wat over hoor...anyone?
En jij bent?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:38 schreef gewoonfaye het volgende:
liefde, liefde, liefde!
Ik voel het hier.
Daar heb je wel het FB topic voor hè.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:38 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Oké dan is het goed, het was 1 post waar een stuk of 6 emo.gif's in stonden, die had ze verwijderd (de tekst) niet de hele post.
Daar was ik boos om want het slaat nergens op, ik werd zo boos omdat:
1. ze er op in gaat alsof ZIJ compleet in haar gelijk staat en die post verwijderd moest worden en
2. ik vanaf het begin al wist wat voor mod zij zou worden, en dat nu gelijk duidelijk wordt en het gewoon een belachelijke actie was.
Dat zij ook fouten kan maken is logisch, maar geef het dan wel toe en doe niet alsof ik degene ben die overdrijf.
Ik had er ook niks van kunnen zeggen maar dan gaat ze voortaan heel pub op zo'n manier modereren en dat lijkt me niet de bedoeling.
En als je er van tevoren al vanuit gaat dat iemand dingen op een bepaalde manier aan gaat pakken dan ga je ook je best niet doen om verder te kijken dan dat. Jammer.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:38 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Oké dan is het goed, het was 1 post waar een stuk of 6 emo.gif's in stonden, die had ze verwijderd (de tekst) niet de hele post.
Daar was ik boos om want het slaat nergens op, ik werd zo boos omdat:
1. ze er op in gaat alsof ZIJ compleet in haar gelijk staat en die post verwijderd moest worden en
2. ik vanaf het begin al wist wat voor mod zij zou worden, en dat nu gelijk duidelijk wordt en het gewoon een belachelijke actie was.
Dat zij ook fouten kan maken is logisch, maar geef het dan wel toe en doe niet alsof ik degene ben die overdrijf.
Ik had er ook niks van kunnen zeggen maar dan gaat ze voortaan heel pub op zo'n manier modereren en dat lijkt me niet de bedoeling.
Stuur eens een PM met wat je gezegd had.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:41 schreef TwyLight het volgende:
Mwoah ben er nu klaar mee hoor, ging nog even 1x op die post in
Dank je. Maar van jou ben ik nog niet zo zeker.quote:
Dat:quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Stuur eens een PM met wat je gezegd had.
Met een 't !quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:42 schreef TwyLight het volgende:
Als RenRen- zich nou nog even verontschuldigd voor die actie
Ik zei:quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Stuur eens een PM met wat je gezegd had.
PUB, dan krijg je datquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:42 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Dank je. Maar van jou ben ik nog niet zo zeker.
Je was er toch klaar mee?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:42 schreef TwyLight het volgende:
Als RenRen- zich nou nog even verontschuldigd voor die actie
Alleen dat? Nou dan kunnen heel veel mensen de sc gedag zeggen als dat al niet meer magquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |