Okeequote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En je borsten zijn net 2 zoutzakken die over een plank heen hangen, en die heb ik niet, borsten, dus nu kan je me niet meer bashen, haZeg LasTeR zien mijn borstjes er zo uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Dat zeg jij heul niet!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als dat zo is zeg ik gedag tegen PUB
Wie is zijn nieuwe liefje dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:34 schreef suikertaartje het volgende:
Weet iemand of Desu zijn liefje al gesproken heeft op msn?
Ja.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zeg LasTeR zien mijn borstjes er zo uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
Mathijs is ook alweer een maandquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zeg dat eens niet!![]()
ja...omg...hij wordt zooooo groot.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verwijdere posts kan ik niet zien. Ik kan wel zien wat is aan gepast, maar denk je dat ik zin of tijd heb om alle topics na te gaan kijken of er iets is aangepast?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:34 schreef LasTeR het volgende:
Ik dacht dat moderators konden zien waarin berichten waren gewijzigd. (aangezien ze ook OP's terug kunnen plaatsen na verwijdering door faal-user.)
Ik zeg geen gedag tegen jouquote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:35 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet of jij daar zin in hebt. Ik vroeg het alleen maar. Was overigens niet speciaal aan jou gericht, ik weet de quote-knop te vinden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
Verwijdere posts kan ik niet zien. Ik kan wel zien wat is aan gepast, maar denk je dat ik zin of tijd heb om alle topics na te gaan kijken of er iets is aangepast?
Niet. EEN MAAND? Damn. En nog steeds zo mooi en sprekend zijn vader?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:35 schreef ajf het volgende:
[..]
Mathijs is ook alweer een maand![]()
Ja sorry maar voor je het weet zit ie op school en staan de meiden in rijen van 3 voor je deur
Ik vind vooral doe nagels van jou lelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:37 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ik vind vooral doe nagels van jou lelijk
Dan geef maar heel gauw dat lakje terug snol!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké dan is het goed, het was 1 post waar een stuk of 6 emo.gif's in stonden, die had ze verwijderd (de tekst) niet de hele post.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:33 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja ik snap het wel, maar ik denk niet dat de SC de juiste plaats is om het te bespreken. Ik weet niet wie er gelijk heeft en ik weet niet wat voor'n posts het waren, maar ik ga er vanuit dat jij wel weet wat wel en niet kan, en ik ga er ook vanuit dat je weet dat iedereen fouten maakt. Ren is net nieuw op haar plaats dus geef haar ook even wat ruimte. Ja zeker mag je aangeven als je het er niet mee eens bent, maar naar mijn mening overdreef je daar wel wat in.
Jamaar neequote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan geef maar heel gauw dat lakje terug snol!
Ga eens verder kloten in de FB en voer deze discussie niet hier in de SCquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:38 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Oké dan is het goed, het was 1 post waar een stuk of 6 emo.gif's in stonden, die had ze verwijderd (de tekst) niet de hele post.
Daar was ik boos om want het slaat nergens op, ik werd zo boos omdat:
1. ze er op in gaat alsof ZIJ compleet in haar gelijk staat en die post verwijderd moest worden en
2. ik vanaf het begin al wist wat voor mod zij zou worden, en dat nu gelijk duidelijk wordt en het gewoon een belachelijke actie was.
Dat zij ook fouten kan maken is logisch, maar geef het dan wel toe en doe niet alsof ik degene ben die overdrijf.
Ik had er ook niks van kunnen zeggen maar dan gaat ze voortaan heel pub op zo'n manier modereren en dat lijkt me niet de bedoeling.
Hier!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
Liefde![]()
Ik heb nog wel wat over hoor...anyone?
Kies mijquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
Liefde![]()
Ik heb nog wel wat over hoor...anyone?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |