Oh werkt dat zo?quote:
Ohnee, ik doe niet aan seks.quote:
SPOILER: NIET VOOR SMIJN.!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Maar ik had het over het zoontje van STquote:
Dan kan je het toch beter anders aan pakkenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik wilde het niveau hier een beetje opkrikken
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja best wel eigenlijk!
[..]
Niveau? Dit is PUB toch?
quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:51 schreef ajf het volgende:
[..]
Hij heeft wel mijn blauwe ogen
Haha Mathijs is al uitgehuwelijkt
Je hebt het al een aantal keren gedaan schatje.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eén hele keer![]()
En niet mogen is wel heel erg vergezocht, ik zei alleen dat ik het niet vond kunnen.
Oh wacht...ik vertelde jou eerlijk wat ik er van vond
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:52 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ohnee, ik doe niet aan seks.SPOILER: NIET VOOR SMIJN.!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Hij zei echt tegen een meisje (ook voorin in het karretje) : Hai en deed![]()
Toen ging hij naar haar lachen en deed ie weer haaai![]()
En toen haar moeder met haar wegreed deed 'ie: Doeidoeien toen lachte en zwaaide ze terug
![]()
Haha ja dat is wel erg schattigquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Hij zei echt tegen een meisje (ook voorin in het karretje) : Hai en deed![]()
Toen ging hij naar haar lachen en deed ie weer haaai![]()
En toen haar moeder met haar wegreed deed 'ie: Doeidoeien toen lachte en zwaaide ze terug
![]()
dat nijn niet aan seks doet betekent niet dat ik het niet doe hè?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:54 schreef naatje_1 het volgende:
Smijn, mijn hart, wat doe jeJe zou het toch met mij doen
Niet bij jou, honnepon. Dat jij je er nou elke keer mee wilt bemoeien is wat andersquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je hebt het al een aantal keren gedaan schatje.
Geeft niks. Maar het klopt wel wat je zegt. Mijn zoon is 9 en heeft verkeringquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zag ik pas nadat ik op invoeren had geklikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |