Treffendquote:
Die is echt goed bezigquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:55 schreef ajf het volgende:
[..]
Geeft niks. Maar het klopt wel wat je zegt. Mijn zoon is 9 en heeft verkering
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:55 schreef Smijn. het volgende:
[..]
dat nijn niet aan seks doet betekent niet dat ik het niet doe hè?
Ja volgens mij word het een echte hartebrekerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:54 schreef ajf het volgende:
[..]
Haha ja dat is wel erg schattigDat wordt er één, hoor
Jij zit er anders ook net zo goed tussenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet bij jou, honnepon. Dat jij je er nou elke keer mee wilt bemoeien is wat anders
Uhuh!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:54 schreef ajf het volgende:
[..]
Haha ja dat is wel erg schattigDat wordt er één, hoor
Heb je een zoontje? Ahwquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:55 schreef ajf het volgende:
[..]
quote:
I rest my casequote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:55 schreef ajf het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik zeg ook niet dat ik dat niet doe.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij zit er anders ook net zo goed tussen
Ja, kijken hoe lang het duurtquote:
Dat vraag ik me dus ook van jou af.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik zeg ook niet dat ik dat niet doe.
Wat wil je nou eigenlijk echt zeggen?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:58 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja, kijken hoe lang het duurtAls ie echt mijn zoon is (en dat is ie) dan is het over 3 dagen over
En dat met 9 jaarquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:58 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja, kijken hoe lang het duurtAls ie echt mijn zoon is (en dat is ie) dan is het over 3 dagen over
Ja aan de dochter van een vriendin van mijn vrouw. Die is 3 maandenquote:
Als je nu eens begint met een foto plaatsen in je fobo, dan kom je al een heel eindquote:
Ik heb 2 zonen en een dochter zelfsquote:
Ja of nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je nu eens begint met een foto plaatsen in je fobo, dan kom je al een heel eind
Of juist niet, en dit weet hij!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je nu eens begint met een foto plaatsen in je fobo, dan kom je al een heel eind
Juist niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja goed hèquote:
Weer via Fok! daten..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat weet je dus nog nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:00 schreef nijnja het volgende:
[..]
Of juist niet, en dit weet hij!
Hihi grapje sjoeg
quote:
GMTA.quote:
Je bent dan ook geen puber meer zie ik nu ik dacht al!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:00 schreef nijnja het volgende:
[..]
Of juist niet, en dit weet hij!
Hihi grapje sjoeg
quote:
Jongens ik wou gewoon graag een foto van hem zien! Help nou eens mee!quote:
Nee qua leeftijd niet neequote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je bent dan ook geen puber meer zie ik nu ik dacht al!Baby's zijn zo lief, doet hij het goed?
Zo snel al weer?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:58 schreef ajf het volgende:
[..]
Sjoegerd laat ajb een foto zienquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jongens ik wou gewoon graag een foto van hem zien! Help nou eens mee!
Tja via internet krijg je toch een andere indruk dan irlquote:
Mensen met zoekskills weten wel wat te vindenquote:
Ik heb die allang gezienquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jongens ik wou gewoon graag een foto van hem zien! Help nou eens mee!
Jaquote:
Ik had de zakken uit mijn broek geknipt voor je, en je kwam me niet eens vanaf het station ophalenquote:
Meer iets voor Heimen en mij jaquote:
Oh maar daar ben ik te lui voor Tliciouz wil graag een foto zienquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:03 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mensen met zoekskills weten wel wat te vinden.
Yadayadayada!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:04 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ik had de zakken uit mijn broek geknipt voor je, en je kwam me niet eens vanaf het station ophalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |