Denk het wel jaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:47 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ben ik daar nou mee begonnen? Met dat hele 'aan je kruis ruiken?'
Ha Fail!quote:
fail ninjaeditquote:
Dat is al een paar keer geroepen, maar komt pas 1 mei... Jammer....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:51 schreef Bullet-tooth het volgende:
Topics gaan hard zo.
Tijd voor het subforum lijkt me.
Zo hé! Jij plant er gewoon hele dagen voor in?!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:56 schreef onderjas het volgende:
[..]
Snuffeldagen waren altijd geweldig ook!
Swirl! Vandaag nog gegeten in Amstelveen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoe heet dat ijs van Ola ook alweer met fruit wat ze op Lowlands verkopen? Dat is zo lekker!
Ja man vrouw! Ik weet eigenlijk niet meer wat het is.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:57 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Zo hé! Jij plant er gewoon hele dagen voor in?!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:01 schreef onderjas het volgende:
Oja, het is idd wat ik dacht wat het is.
Swirl, alleen hebben ze volgens mij de chocolade variant eruit geknikkerd, daar had ik er het eerste jaar dat ik op lowlands was elke dag wel minimaal 2 van opquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoe heet dat ijs van Ola ook alweer met fruit wat ze op Lowlands verkopen? Dat is zo lekker!
Ik hoor zoveel, waar heb je dat vandaan dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:21 schreef Burdie het volgende:
Wij hebben tickets.
En ik heb gehoord dat Depeche Mode komt!![]()
.
Depeche Mode opent Lowlands op donderdagavond in de 24-uurs tent! Zoals elk jaar!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:23 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ik hoor zoveel, waar heb je dat vandaan dan?
* julian6 wacht vol verwachting op een bepaald kaartje in de bus.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:19 schreef onderjas het volgende:
* onderjas Wacht vol verwachting op een bepaald plaatje.
Oh ik zit nooit in de 24uurs, zeker niet op donderdag. Staat nu wel in deze op trouwens.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:30 schreef kciR het volgende:
[..]
Depeche Mode opent Lowlands op donderdagavond in de 24-uurs tent! Zoals elk jaar!
(ik voeg hem even toe bij hardnekkige geruchten in de OP)
((Shit, daar heb ik geen rechten voor, kan iemand anders dat even doen?))
Wat is er anders te doen op donderdag?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:42 schreef onderjas het volgende:
[..]
Oh ik zit nooit in de 24uurs, zeker niet op donderdag. Staat nu wel in deze op trouwens.
Camping hangen. Ook leuk en niet zo immens druk als in die 24uurs.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:43 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Wat is er anders te doen op donderdag?
Klopt staat ook op de site!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:30 schreef kciR het volgende:
[..]
Depeche Mode opent Lowlands op donderdagavond in de 24-uurs tent! Zoals elk jaar!
(ik voeg hem even toe bij hardnekkige geruchten in de OP)
((Shit, daar heb ik geen rechten voor, kan iemand anders dat even doen?))
De drukte is wel minder inderdaad, maar het gaat altijd wel meteen goed los.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:44 schreef onderjas het volgende:
[..]
Camping hangen. Ook leuk en niet zo immens druk als in die 24uurs.
(Hier) niet dus.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:46 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Klopt staat ook op de site!!
[ afbeelding ]
Bij mij niet hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:46 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Klopt staat ook op de site!!
[ afbeelding ]
Bleh, 24 uurs tent op donderdag..no thank you! Vond het pas echt een drama toen het in de vorm van die Duracell batterij was.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:42 schreef onderjas het volgende:
[..]
Oh ik zit nooit in de 24uurs, zeker niet op donderdag. Staat nu wel in deze op trouwens.
Al vijf keer gedaan. Nu nog een keer, nog niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:51 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Hier wel. Refresh de hele zoot anders even?
harde refresh al gedaan? ctrl+F5quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:52 schreef onderjas het volgende:
[..]
Al vijf keer gedaan. Nu nog een keer, nog niet.
Is gewoon een screenshot.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:06 schreef onderjas het volgende:
[..]
Jammer dat de achtergrond niet klopt.
Afscheid nemen van mijn vrienden voor een halfjaar dusquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat "afscheid nemen" is echt zo niet slim.
Staat in de OP (niet in de wiki).quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:35 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
Daar mag Lucy Love bij, die hebben zichzelf op Eurosonic bevestigd maar nog niet officieel door de organisatie.
quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:44 schreef PiRANiA het volgende:
Depeche Mode staat bij echte bevestigingen.
quote:
moet je even een paar delen terug lezenquote:
Denk toch meer dan 5 delen terug, heb het vanaf het begin zien staan. (Maten van me zeggen het ook maar weet niet waar ze dat vandaan hebben).quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet je even een paar delen terug lezen
Ah, jammer net iets te laat met deze:quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Heb ik iets niet goed gedaan?![]()
-o ik zie het al-
mietje, ik ga naar werchter, sziget én Lowlandsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:29 schreef Trigalti het volgende:
Ik ga dit jaar voor de 2e x..
Vorig jaar Lowlands & Werchter gedaan, wordt een beetje duur als ik dat dit jaar weer doe.
Dit is al een paar jaar mijn idee, maar ik krijg voorlopig niemand naar Sziget mee, of ze vinden het te duur of vinden het te ver weg... Dus dan hou ik het maar bij LL en RW.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
mietje, ik ga naar werchter, sziget én Lowlands
Nee hoor, Depeche Mode is er elk jaar.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Heb ik iets niet goed gedaan?![]()
-o ik zie het al-
Maar niet bevestigd dusquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:31 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Nee hoor, Depeche Mode is er elk jaar.
Mojito.... onee, da's van Bacardi.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Man the harpoons! Save the whale!quote:
Is dat niet wat tegenstrijdig?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Man the harpoons! Save the whale!
Dat zijn de Swirls, maar ik vind het lekkerder om af en toetje een raketje te etenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:37 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Mojito.... onee, da's van Bacardi.
Vorig jaar hadden ze bij Douwe Egberts ook een of andere lekkere coctail met kouwe koffie, crushed ice en volgens mij Baileys.
Die waren nog best goedkoop, voor LL-prijzen danquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:01 schreef conobram het volgende:
[..]
Dat zijn de Swirls, maar ik vind het lekkerder om af en toetje een raketje te eten
Ik ga altijd uit van 100/150 euro per dag.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:05 schreef PiRANiA het volgende:
Hoe veel geld moet ik nu wekelijks gaan sparen om een leuke tijd te hebben daar?
Kut, ik heb op de site zitten kijken of het echt zo wasquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:44 schreef PiRANiA het volgende:
Depeche Mode staat bij echte bevestigingen.
Lucy Love komt bij andere bronnen
Ik heb het al weer weg gehaaldquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:05 schreef maxor het volgende:
[..]
Kut, ik heb op de site zitten kijken of het echt zo was
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:05 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ik ga altijd uit van 100/150 euro per dag.
Ligt eraan hoeveel je drinkt. Ik ben zelf rond gekomen met zo'n 130 euro over het hele weekendquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:05 schreef PiRANiA het volgende:
Hoe veel geld moet ik nu wekelijks gaan sparen om een leuke tijd te hebben daar?
Ik was al bangquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:07 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
[..]
Ligt eraan hoeveel je drinkt. Ik ben zelf rond gekomen met zo'n 130 euro over het hele weekend
Doe je goed. Ik hou het nooit zo bij. Maar als je 150 euro per dag wil uitgeven moet je ongeveer 20 euro per week sparen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:07 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
[..]
Ligt eraan hoeveel je drinkt. Ik ben zelf rond gekomen met zo'n 130 euro over het hele weekend
Zwaar uitgedroogd?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:09 schreef onderjas het volgende:
Maat van me is een keer in totaal 20 euro kwijt geweest.
Ik zit op ongeveer 70 euro per dag en dan doe ik het redelijk rustig aan, zeker qua drank (relatief gezien). Eten doe ik wel iets meer dan gemiddeld denk ik.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:08 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik was al bang. Nogmaal keertje uitgaan is bij mij iets van 20-40 euro ofzo denk.
Ik heb volgens mij in totaal meer dan 200 euro uitgegeven vanaf de Donderdag - maandag..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:05 schreef PiRANiA het volgende:
Zo dan, dat is wel heel erg weinig. Ik heb daar nu sowieso al voor 130 euro aan bonnen gekocht (al is dat eigenlijk een ander topic).quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
Op Werchter ben ik ook maar 25 euro kwijt geweest ofzo. Ik weigerde drankbonnen te kopen dus vier dagen lang alleen maar water gedronken.
Niemand zo lief geweest je een biertje te geven.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
Op Werchter vorig jaar was ik ook maar 25 euro ofzo kwijt. Ik weigerde drankbonnen te kopen dus vier dagen lang alleen maar water gedronken.
100 euro per dag, maar dat is incl. shirtsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:05 schreef PiRANiA het volgende:
Kan je alle shirts en truien kopen man.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
100 euro per dag, maar dat is incl. shirts
De laatste jaren drink ik niet zo heel veel meer maar 50 euro per dag is er zo doorheen. Aangezien ik graag whisky drink en je dat er niet kan kopen gaat er een goede fles mee in de bagage (wel overschenken in een PET fles).quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:05 schreef PiRANiA het volgende:
Jawel, Jimbo. Eentje.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:12 schreef onderjas het volgende:
[..]
Niemand zo lief geweest je een biertje te geven.
Ik haal zo'n 3~4 shirts en een trui, bij elkaar zo'n 150 euro denk ik zo.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:14 schreef onderjas het volgende:
[..]
Kan je alle shirts en truien kopen man.
Alleen glas mag niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoe zit dat trouwens met flesjes meenemen? Net als bij Werchter flesje mag wel, dop niet?
Alles in plastic of blik mag het het camping terrein op, 12 liter de man.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoe zit dat trouwens met flesjes meenemen? Net als bij Werchter flesje mag wel, dop niet?
Volgens mij zijn ze daar niet zo streng op hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alles in plastic of blik mag het het camping terrein op, 12 liter de man.
Mensen die de hele tijd naar de vloer kijken of er nog (semi-)hele bekertjes liggen. Die verzamelen, vooral bezig zijn daarmee, en nauwelijks een band zien.quote:
Ah dan zou je wel wat hoger uitkomenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:08 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik was al bang. Nogmaal keertje uitgaan is bij mij iets van 20-40 euro ofzo denk.
Nee klopt, als je soms ziet wat er binnen gebracht wordt! "dat is voor 10 man" hoor je dan/quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:20 schreef onderjas het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze daar niet zo streng op hoor.
Stomquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Uit je eigen zo fantastisch ontworpen OP
nvm
Er zit 'statiegeld' op de bekers en draagtrays, als je die inlevert krijg je biercredits.quote:
Ah, het hele verhaal. Duidelijkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:26 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Er zit 'statiegeld' op de bekers en draagtrays, als je die inlevert krijg je biercredits.
Ik heb geen probleem met 'bekkerrapers', wel jammer dat er van die 'professionals' tussen lopen die het als werk zien en dus een ticket voor een feestvierder in beslag nemen. Aan het eind van het festival kun je je overgebleven biercredits inleveren voor euro's.
Moet het overgieten in een plastic bekertje.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh ja ik had het dus over het festivalterrein, niet over camping.
Ik denk dat er bij zijn die dat per dag bij elkaar rapen, vorig jaar was er zelfs eentje die met een zaklamp de vuilnisbakken liep te doorzoekenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:21 schreef stbabylon het volgende:
Zijn er wel bij die met 400 euro naar huis gaan
Dat is echt kut.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:33 schreef onderjas het volgende:
[..]
Moet het overgieten in een plastic bekertje.
Och je hebt ook zat festivals waar je helemaal niks aan drank mee naar binnen mag nemen.quote:
Tzijn behoorlijk grote bekersquote:
De muntjes? Oh, wist ik niet. Overigens lever ik nooit muntjes in, wat over is aan het eind van het weekend geef ik weg aan mensen die op maandagmorgen een ontbijtje kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:28 schreef onderjas het volgende:
[..]
Kan ze op elk moment weer inleveren hoor.
ze heeft kaartje gewonnenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:34 schreef onderjas het volgende:
[..]
Och je hebt ook zat festivals waar je helemaal niks aan drank mee naar binnen mag nemen.
Wat ga jij doen op Lowlands eigenlijk omdat je gratis gaat?
Ik maak ook altijd alles op, of vergeet er een stel. Vorig jaar zat ik in de laatste bus terug naar de trein, dus kon ze niet meer aan iemand kwijt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:35 schreef xenobinol het volgende:
[..]
De muntjes? Oh, wist ik niet. Overigens lever ik nooit muntjes in, wat over is aan het eind van het weekend geef ik weg aan mensen die op maandagmorgen een ontbijtje kunnen gebruiken.
Wij hadden een eigen chauffeur (vader van vriend)quote:
Ja true, maar ik vul altijd flesjes/pakken met water gewoon. Ach ik wen er wel aan.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:34 schreef onderjas het volgende:
[..]
Och je hebt ook zat festivals waar je helemaal niks aan drank mee naar binnen mag nemen.
Wat ga jij doen op Lowlands eigenlijk omdat je gratis gaat?
Je zit te chillen in het gras terwijl je naar een optreden kijkt in de alpha, plotseling komt er een vaag langharig figuur langs in kleren die eruit zien alsof ze een halfjaar niet gewassen zijn. Hij stopt bij de vuilniskliko, opent 'm en begint er half in te leunen terwijl hij lijkt te graaien naar iets. Na een seconde of 30 trekt hij zijn nu vieze kop weer uit de kliko met een handjevol bekers. Met een zoekende serieuze blik loopt hij weer verder. Ondertussen vraagt hij nog even of hij jouw bekertje mag hebben die je net hebt leeggedronken.quote:
Tering heequote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:38 schreef julian6 het volgende:
[..]
Je zit te chillen in het gras terwijl je naar een optreden kijkt in de alpha, plotseling komt er een vaag langharig figuur langs in kleren die eruit zien alsof ze een halfjaar niet gewassen zijn. Hij stopt bij de vuilnuskliko, opent 'm en begint er half in te leunen terwijl hij lijkt te graaien naar iets. Na een seconde of 30 trekt hij zijn nu vieze kop weer uit de kliko met een handjevol bekers. Met een zoekende serieuze blik loopt hij weer verder.
Bus is er sneller volgens mij.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:38 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Wij hadden een eigen chauffeur (vader van vriend)
Kga niet zeggen hoe, maar we hebben een groot gedeelte van de file rond 1 uur weten te omzeilen
En dan zeg jij 'ja natuurlijk!'. Hij blij, jij blij want bekertje netjes opgeruimd en zo is heel Lowlands één groot blij feest.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:38 schreef julian6 het volgende:
[..]
Je zit te chillen in het gras terwijl je naar een optreden kijkt in de alpha, plotseling komt er een vaag langharig figuur langs in kleren die eruit zien alsof ze een halfjaar niet gewassen zijn. Hij stopt bij de vuilniskliko, opent 'm en begint er half in te leunen terwijl hij lijkt te graaien naar iets. Na een seconde of 30 trekt hij zijn nu vieze kop weer uit de kliko met een handjevol bekers. Met een zoekende serieuze blik loopt hij weer verder. Ondertussen vraagt hij nog even of hij jouw bekertje mag hebben die je net hebt leeggedronken.
Iets niet durven vragen, my gosh.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:39 schreef Mr.DD het volgende:
Oja. Nog wat humor>
Vriendin van me wilde wel mee naar Lowlands. Durfde het de hele tijd niet aan haar ouders te vragen, omdat ze überhaupt niet eens uit mag in de stad
Dus gister was het uitverkocht, zij zit toevallig op de website van Lowlands, zegt haar moeder:
"Oh, Lowlands, daar gaat de zus van je buurmeisje ook heen. Als je ook wil moet je het nu vragen hoor, anders lukt het niet met de vakantie!"
![]()
Ik zag het welquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Iets niet durven vragen, my gosh.Net alsof ze boos gaan worden als ze dat vraagTTT.
En omdat je er al een tijd zit had je hiervoor ook gezien dat er een meisje in de zelfde prullenbak had gepiest.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:38 schreef julian6 het volgende:
[..]
Je zit te chillen in het gras terwijl je naar een optreden kijkt in de alpha, plotseling komt er een vaag langharig figuur langs in kleren die eruit zien alsof ze een halfjaar niet gewassen zijn. Hij stopt bij de vuilniskliko, opent 'm en begint er half in te leunen terwijl hij lijkt te graaien naar iets. Na een seconde of 30 trekt hij zijn nu vieze kop weer uit de kliko met een handjevol bekers. Met een zoekende serieuze blik loopt hij weer verder. Ondertussen vraagt hij nog even of hij jouw bekertje mag hebben die je net hebt leeggedronken.
Vraagdquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Iets niet durven vragen, my gosh.Net alsof ze boos gaan worden als ze dat vraagTTT.
Dan zeg ik 'Nee, ik hou ze zelf'. Waarna ik ze platstampquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
En dan zeg jij 'ja natuurlijk!'. Hij blij, jij blij want bekertje netjes opgeruimd en zo is heel Lowlands één groot blij feest.
De bekertjes?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:43 schreef julian6 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze door de bliksem getroffen worden
Niet op het terrein zover ik weet. Maar dat wil je ook niet. Het wachten totdat de poorten openen op de vrijdagmiddag is geweldigquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:43 schreef PiRANiA het volgende:
Ik las dat je (in 2008) op donderdag al het terrein op kon?
En dan pakt hij hem weer, buigt hem een beetje recht en stopt hem bij de rest.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:43 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dan zeg ik 'Nee, ik hou ze zelf'. Waarna ik ze platstamp
Van mij mogen ze door de bliksem getroffen worden, die hippies
Je bent nog nooit op Lowlands geweest, als je er volgend jaar nog zo over denkt dan is er wel iets mis ja.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
Is het slecht dat ik meer zin heb in Werchter dan in Lowlands?
De glazenhaler in ons café is een kale lilliputter met snor, leren jasje zonder mouwen zonder shirt en fietst op een veeeel te grote lowriderquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jullie kijken zeker de eerste weken na Lowlands de glazenhalers in het café ook nog vuil aan?
Nee man, alleen mensen met een speciaal bandje.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:43 schreef PiRANiA het volgende:
Ik las dat je (in 2008) op donderdag al het terrein op kon?
Oké.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:45 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Je bent nog nooit op Lowlands geweest, als je er volgend jaar nog zo over denkt dan is er wel iets mis ja.
Omgquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:45 schreef julian6 het volgende:
[ afbeelding ]
deze jongen zoekt zelf in de sloot naar bekers
Laat hem lekker.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:45 schreef julian6 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:45 schreef julian6 het volgende:
[ afbeelding ]
zo ziet een bekerraper er dus uit.
Dat jij je er zo erg aan ergert lijkt me jouw probleem?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:45 schreef julian6 het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad, kan er weinig aan veranderen. Maar dan mag ik me er nog wel aan irriterenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:47 schreef 988012 het volgende:
[..]
Dat jij je er zo erg aan ergert lijkt me jouw probleem?
Eindelijk een medestander.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:47 schreef 988012 het volgende:
[..]
Dat jij je er zo erg aan ergert lijkt me jouw probleem?
... bekers te rapen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:46 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De zwartharige bekerraper, een uitzonderlijk soort dat zich kenmerkt door...
Nee hoor, dat heb ik op zich ook.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
Is het slecht dat ik meer zin heb in Werchter dan in Lowlands?
Dat kan niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:48 schreef julian6 het volgende:
[..]
Inderdaad, kan er weinig aan veranderen. Maar dan mag ik me er nog wel aan irriteren
True. Ze zijn ook belachelijk brutaal. Pakken gewoon uit je handen weg als ie leeg is, bukken recht voor je neus.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:48 schreef julian6 het volgende:
[..]
Inderdaad, kan er weinig aan veranderen. Maar dan mag ik me er nog wel aan irriteren
Zeker 3x minder snel..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:49 schreef PiRANiA het volgende:
Gingen de voorprettopics vorig jaar ook zo snel?
Nu ben ik er hè, vergeet dat niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:49 schreef PiRANiA het volgende:
Doe je zwaaien naar me?quote:
Geen idee, zat er toen nog nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:49 schreef PiRANiA het volgende:
Ik weet niet meer precies hoe je eruit zietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nu ben ik er hè, vergeet dat niet.
[..]
Doe je zwaaien naar me?
En dan vraag ik mij af: wat doe je op Lowlands?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:43 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ze is undercover!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:51 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Komt helemaal goed, maar was jij net niet een vrouw?
Nog steeds hoor, dat weet FOK! alleen niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:51 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Komt helemaal goed, maar was jij net niet een vrouw?
Feestvieren?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:51 schreef frame-saw het volgende:
[..]
En dan vraag ik mij af: wat doe je op Lowlands?
Er staat een foto van me in PUB.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:51 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies hoe je eruit ziet![]()
Je oude account is al weer een tijdje geleden.
Post die eens hier, anders wordt het zwaaien zo moeilijkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Er staat een foto van me in PUB.
Niks mis met krakers!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:53 schreef julian6 het volgende:
[..]
Feestvieren?
heb vorig jaar bijzonder weinig krakersfiguren gezien als je dat bedoelt
Oh I seequote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Gewoon een bord omhoog houden met 'Mexicaantje! Hierzoooo!'quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:54 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Post die eens hier, anders wordt het zwaaien zo moeilijk
Ja, regelmatig.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:55 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Oh I seeBen je naar de kapper geweest?
Het PUB Userfototopic [#39] hier dusquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Niet zo onschuldig zijn als ik lijk dus, waarom denk je dat ik mijn oude account heb verwijderd?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:55 schreef julian6 het volgende:
[..]
Het PUB Userfototopic [#39] hier dus![]()
wat doet een onschuldig meisje als jij in methylone / XTC topics
Ze's niet onschuldigquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:55 schreef julian6 het volgende:
[..]
Het PUB Userfototopic [#39] hier dus![]()
wat doet een onschuldig meisje als jij in methylone / XTC topics
Ik ga vrijdag weerquote:
Ja. Ik heb ook wel eens dat ik zit en dat ik dan heel veel dorst heb. Zoals nu.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:56 schreef onderjas het volgende:
Mexicaantje, heb je ook wel eens dat je opstaat en dan heel veel dorst hebt?
WEL, IK OOK. Wow we hebben echt veel gemeen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja. Ik heb ook wel eens dat ik zit en dat ik dan heel veel dorst heb. Zoals nu.
Nouquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Niet zo onschuldig zijn als ik lijk dus, waarom denk je dat ik mijn oude account heb verwijderd?
Het is het lot dat we elkaar gevonden hebben hier.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:58 schreef onderjas het volgende:
[..]
WEL, IK OOK. Wow we hebben echt veel gemeen.
NOU.quote:
Omdat je echte naam erin stond?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het is het lot dat we elkaar gevonden hebben hier.
[..]
NOU.
Idd, dit is de eerste dag voor de rest van mijn leven.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het is het lot dat we elkaar gevonden hebben hier.
Vorig jaar bijzonder veel mooie dames gezien op de lage landenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:00 schreef Mr.DD het volgende:
De heren hebben door dat er een vrouw in het midden is hoor
Hehehe zo wanhopig ben ik ook weer niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:00 schreef Mr.DD het volgende:
De heren hebben door dat er een vrouw in het midden is hoor
Je zou mijn broer kunnen wezen, die is ook zo dwarsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:43 schreef julian6 het volgende:
[..]
Yeah.quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:00 schreef onderjas het volgende:
[..]
Idd, dit is de eerste dag voor de rest van mijn leven.
Ohh da's nog een pluspunt van festivals, daar lopen altijd mooie jongens rond en nu ben ik vriendjesloos dus HAHA.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:01 schreef julian6 het volgende:
[..]
Vorig jaar bijzonder veel mooie dames gezien op de lage landen
Ik ben niet de enige die zich eraan ergert, google maar 'nsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:02 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Je zou mijn broer kunnen wezen, die is ook zo dwars
Het is zulke verspilde energie.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:03 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die zich eraan ergert, google maar 'ns
Kom je op de fokmeetquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Yeah.
[..]!
Ja. Poeh hee. Mijne ook joh.
En WEER een match!
[..]
Ohh da's nog een pluspunt van festivals, daar lopen altijd mooie jongens rond en nu ben ik vriendjesloos dus HAHA.
Waaronder een overbuurvrouw die zittend in slaap was gevallenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:01 schreef julian6 het volgende:
[..]
Vorig jaar bijzonder veel mooie dames gezien op de lage landen
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het is zulke verspilde energie.
Gewoon nog een pil erin gooien en je vindt zelfs hem lief.
Datquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:04 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik las dat de FOK!meets elk jaar erg succesvol waren
Ik wil details!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:04 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik las dat de FOK!meets elk jaar erg succesvol waren
24 uur lang?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:06 schreef julian6 het volgende:
[..]
Die in de 24 uurs tent bij de rechterpaal
Neem eentje met camera. Meer heb je niet nodigquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:06 schreef PiRANiA het volgende:
Ik zit nog te twijfelen of ik mijn goede telefoon meeneem (met internet) of een oude
Wat moet je met internet als je op een festival zit?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:06 schreef PiRANiA het volgende:
Ik zit nog te twijfelen of ik mijn goede telefoon meeneem (met internet) of een oude
Elke keer als ik F5 zijn er 3 reacties bij minstensquote:
Ik neem wel een los cameraatje mee. Dat mag toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:07 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Neem eentje met camera. Meer heb je niet nodig
Er kwam haast niemand opdagen zover ik weetquote:
Ik ben een rss-junkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wat moet je met internet als je op een festival zit?
Ik ken hetquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:07 schreef julian6 het volgende:
[..]
Elke keer als ik F5 zijn er 3 reacties bij minstens
De SC is wel alvast een stuk gezelliger dan vorig jaar
Neem in ieder geval een extra batterij mee.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:06 schreef PiRANiA het volgende:
3 jaar geleden nog naar de EHBO gerend voor een meisje dat in alcoma raaktequote:
Ja. Zolang het geen telelens heeft enzoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:07 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik neem wel een los cameraatje mee. Dat mag toch?
Communicatie is key, en zonder internet komen we niet echt ver gok ikquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:07 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Er kwam haast niemand opdagen zover ik weet
Ik neem gewoon een oude mee met m'n normale sim-kaart. Op elk oud ding kan de Lowlands java app wel en email kan met elke standaardbrowserquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:06 schreef PiRANiA het volgende:
Sjezus. Goed gedaanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:07 schreef xenobinol het volgende:
[..]
3 jaar geleden nog naar de EHBO gerend voor een meisje dat in alcoma raakte
*Staat genoteerd.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:07 schreef julian6 het volgende:
[..]
Neem in ieder geval een extra batterij mee.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hee Piranja, jij was toch degene met recordaantal posts?
Lowlands app?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:08 schreef 988012 het volgende:
[..]
Ik neem gewoon een oude mee met m'n normale sim-kaart. Op elk oud ding kan de Lowlands java app wel en email kan met elke standaardbrowser
edit: ja ik lees zelfs dan mn email
Jawel, maar moet je 2,50 voor betalen. En mijn batterij is heel snel leegquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:08 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
*Staat genoteerd.
Maar opladen kan ook toch? Of werkt dat niet goed?
2 uur in een rij staan, je hebt toch wel betere dingen te doen dan.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:08 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
*Staat genoteerd.
Datquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:08 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
*Staat genoteerd.
quote:
683 items per dagquote:From your 187 subscriptions, over the last 30 days you read 20,517 items, starred 5 items, shared 78 items, and emailed 1 items.
Wat hij zegt. Voor die 2,50 kan je van te voren net zo goed een extra batterij kopen op dealextreme of ebayquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:09 schreef julian6 het volgende:
[..]
Jawel, maar moet je 2,50 voor betalen. En mijn batterij is heel snel leeg
Twee jaar geleden was het nog gewoon gratis!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:09 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Dat![]()
Werkt belachelijk kut. 1.5 uur opladen en er was amper een streepje bij. Oplichterij.
Neeee niet doenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:10 schreef 988012 het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Voor die 2,50 kan je van te voren net zo goed een extra batterij kopen op dealextreme of ebay
Niet als je ook nog filmt en foto's maaktquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik doe altijd mijn mobiel uit, 's ochtends/'s avonds aan en als ik iemand kwijt ben. Dan houdt 'ie het wel drie dagen vol hoor.
We wachten nog steeds op een trip report in UVTquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
En dat zonder ooit gebruikt te hebben.
Oudere telefoons gaan meestal ook wel 4/5 dagen mee.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik doe altijd mijn mobiel uit, 's ochtends/'s avonds aan en als ik iemand kwijt ben. Dan houdt 'ie het wel drie dagen vol hoor.
Ik ben wel benieuwd wie het nou allemaal zijn hierzoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:10 schreef onderjas het volgende:
Wie gaat er nou naar een Fokmeet. Zeker op lowlands.
Dat doe ik dus met dat losse dingquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:11 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Niet als je ook nog filmt en foto's maakt
Maar dat doe ik nauwelijks, of met een andere camera.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:11 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Niet als je ook nog filmt en foto's maakt
Ja dat wel, maar ik heb ze onderhand wel genoeg gesproken als het zover is.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wie het nou allemaal zijn hierzo
waren die van DX? Ik denk er ook over na. Anders heb ik nog wel een vaag ander apparaatje om mee op te ladenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Neeee niet doen. 1 batterij explodeerde onderweg, en een andere houdt het <3 uur vol, die ik besteld heb dan
.
Gelukkig heb ik genoeg originele accuutjes
Best triest eigenlijkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wist dat ik je ergens van kende.
Das niet lang. Deed er meestal een jaar mee...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:11 schreef onderjas het volgende:
[..]
Oudere telefoons gaan meestal ook wel 4/5 dagen mee.
Inderdaad, ik heb zelf ook gewoon een simpele telefoon die gewoon een paar dagen meegaat,eventueel dat ik nog een reserve ding meeneem.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:11 schreef onderjas het volgende:
[..]
Oudere telefoons gaan meestal ook wel 4/5 dagen mee.
DX link?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:12 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
waren die van DX? Ik denk er ook over na. Anders heb ik nog wel een vaag ander apparaatje om mee op te laden
Ja ikzelf ook. Wilde donderdag eindelijk methylone laten testen, was ik het adres vergeten van dat inleverpunt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:11 schreef julian6 het volgende:
[..]
We wachten nog steeds op een trip report in UVT
Echt niet doenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:12 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
waren die van DX? Ik denk er ook over na. Anders heb ik nog wel een vaag ander apparaatje om mee op te laden
Ze hebben ook zonneopladers maar daar heb ik geen ervaring mee. Batterijen voor mn HTC Touch waren net zo goed als originele trouwens.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:12 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Lol!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:13 schreef Mr.DD het volgende:
[ afbeelding ]
Gehandicaptencamping op de hoek van camping 4
Hadden ze bij de Action voor 12 euro deze zomerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:13 schreef julian6 het volgende:
Ik zoek nog een universele lader op zonne energie
Klopt, maar je kan niet alles hebben.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:12 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Best triest eigenlijk. Maar goed
.
Gaat hard zo, maar ik ben het wel gewend dus
Action proberen!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:13 schreef julian6 het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9134quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:13 schreef julian6 het volgende:
Ik had eerst ook een zaklamp die ja aandraaide. Daar kon je ook een telefoon op aan sluiten.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Klopt, maar je kan niet alles hebben.
Jimbo had vorig jaar Werchter zonneoplader mee ozfo. Maar die deed het niet. Het idee was wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |