We wachten nog steeds op een trip report in UVTquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
En dat zonder ooit gebruikt te hebben.
Oudere telefoons gaan meestal ook wel 4/5 dagen mee.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik doe altijd mijn mobiel uit, 's ochtends/'s avonds aan en als ik iemand kwijt ben. Dan houdt 'ie het wel drie dagen vol hoor.
Ik ben wel benieuwd wie het nou allemaal zijn hierzoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:10 schreef onderjas het volgende:
Wie gaat er nou naar een Fokmeet. Zeker op lowlands.
Dat doe ik dus met dat losse dingquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:11 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Niet als je ook nog filmt en foto's maakt
Maar dat doe ik nauwelijks, of met een andere camera.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:11 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Niet als je ook nog filmt en foto's maakt
Ja dat wel, maar ik heb ze onderhand wel genoeg gesproken als het zover is.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wie het nou allemaal zijn hierzo
waren die van DX? Ik denk er ook over na. Anders heb ik nog wel een vaag ander apparaatje om mee op te ladenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Neeee niet doen. 1 batterij explodeerde onderweg, en een andere houdt het <3 uur vol, die ik besteld heb dan
.
Gelukkig heb ik genoeg originele accuutjes
Best triest eigenlijkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wist dat ik je ergens van kende.
Das niet lang. Deed er meestal een jaar mee...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:11 schreef onderjas het volgende:
[..]
Oudere telefoons gaan meestal ook wel 4/5 dagen mee.
Inderdaad, ik heb zelf ook gewoon een simpele telefoon die gewoon een paar dagen meegaat,eventueel dat ik nog een reserve ding meeneem.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:11 schreef onderjas het volgende:
[..]
Oudere telefoons gaan meestal ook wel 4/5 dagen mee.
DX link?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:12 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
waren die van DX? Ik denk er ook over na. Anders heb ik nog wel een vaag ander apparaatje om mee op te laden
Ja ikzelf ook. Wilde donderdag eindelijk methylone laten testen, was ik het adres vergeten van dat inleverpunt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:11 schreef julian6 het volgende:
[..]
We wachten nog steeds op een trip report in UVT
Echt niet doenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:12 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
waren die van DX? Ik denk er ook over na. Anders heb ik nog wel een vaag ander apparaatje om mee op te laden
Ze hebben ook zonneopladers maar daar heb ik geen ervaring mee. Batterijen voor mn HTC Touch waren net zo goed als originele trouwens.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:12 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Lol!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:13 schreef Mr.DD het volgende:
[ afbeelding ]
Gehandicaptencamping op de hoek van camping 4
Hadden ze bij de Action voor 12 euro deze zomerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:13 schreef julian6 het volgende:
Ik zoek nog een universele lader op zonne energie
Klopt, maar je kan niet alles hebben.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:12 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Best triest eigenlijk. Maar goed
.
Gaat hard zo, maar ik ben het wel gewend dus
Action proberen!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:13 schreef julian6 het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9134quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:13 schreef julian6 het volgende:
Ik had eerst ook een zaklamp die ja aandraaide. Daar kon je ook een telefoon op aan sluiten.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Klopt, maar je kan niet alles hebben.
Jimbo had vorig jaar Werchter zonneoplader mee ozfo. Maar die deed het niet. Het idee was wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |