Ik ken hetquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:07 schreef julian6 het volgende:
[..]
Elke keer als ik F5 zijn er 3 reacties bij minstens
De SC is wel alvast een stuk gezelliger dan vorig jaar
Neem in ieder geval een extra batterij mee.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:06 schreef PiRANiA het volgende:
Ik zit nog te twijfelen of ik mijn goede telefoon meeneem (met internet) of een oude
3 jaar geleden nog naar de EHBO gerend voor een meisje dat in alcoma raaktequote:
Ja. Zolang het geen telelens heeft enzoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:07 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik neem wel een los cameraatje mee. Dat mag toch?
Communicatie is key, en zonder internet komen we niet echt ver gok ikquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:07 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Er kwam haast niemand opdagen zover ik weet
Ik neem gewoon een oude mee met m'n normale sim-kaart. Op elk oud ding kan de Lowlands java app wel en email kan met elke standaardbrowserquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:06 schreef PiRANiA het volgende:
Ik zit nog te twijfelen of ik mijn goede telefoon meeneem (met internet) of een oude
Sjezus. Goed gedaanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:07 schreef xenobinol het volgende:
[..]
3 jaar geleden nog naar de EHBO gerend voor een meisje dat in alcoma raakte
*Staat genoteerd.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:07 schreef julian6 het volgende:
[..]
Neem in ieder geval een extra batterij mee.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hee Piranja, jij was toch degene met recordaantal posts?
Lowlands app?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:08 schreef 988012 het volgende:
[..]
Ik neem gewoon een oude mee met m'n normale sim-kaart. Op elk oud ding kan de Lowlands java app wel en email kan met elke standaardbrowser
edit: ja ik lees zelfs dan mn email
Jawel, maar moet je 2,50 voor betalen. En mijn batterij is heel snel leegquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:08 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
*Staat genoteerd.
Maar opladen kan ook toch? Of werkt dat niet goed?
2 uur in een rij staan, je hebt toch wel betere dingen te doen dan.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:08 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
*Staat genoteerd.
Datquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:08 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
*Staat genoteerd.
quote:
683 items per dagquote:From your 187 subscriptions, over the last 30 days you read 20,517 items, starred 5 items, shared 78 items, and emailed 1 items.
Wat hij zegt. Voor die 2,50 kan je van te voren net zo goed een extra batterij kopen op dealextreme of ebayquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:09 schreef julian6 het volgende:
[..]
Jawel, maar moet je 2,50 voor betalen. En mijn batterij is heel snel leeg
Twee jaar geleden was het nog gewoon gratis!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:09 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Dat![]()
Werkt belachelijk kut. 1.5 uur opladen en er was amper een streepje bij. Oplichterij.
Neeee niet doenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:10 schreef 988012 het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Voor die 2,50 kan je van te voren net zo goed een extra batterij kopen op dealextreme of ebay
Niet als je ook nog filmt en foto's maaktquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik doe altijd mijn mobiel uit, 's ochtends/'s avonds aan en als ik iemand kwijt ben. Dan houdt 'ie het wel drie dagen vol hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |