Yeah.quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:00 schreef onderjas het volgende:
[..]
Idd, dit is de eerste dag voor de rest van mijn leven.
Ohh da's nog een pluspunt van festivals, daar lopen altijd mooie jongens rond en nu ben ik vriendjesloos dus HAHA.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:01 schreef julian6 het volgende:
[..]
Vorig jaar bijzonder veel mooie dames gezien op de lage landen
Ik ben niet de enige die zich eraan ergert, google maar 'nsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:02 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Je zou mijn broer kunnen wezen, die is ook zo dwars
Het is zulke verspilde energie.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:03 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die zich eraan ergert, google maar 'ns
Kom je op de fokmeetquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Yeah.
[..]!
Ja. Poeh hee. Mijne ook joh.
En WEER een match!
[..]
Ohh da's nog een pluspunt van festivals, daar lopen altijd mooie jongens rond en nu ben ik vriendjesloos dus HAHA.
Waaronder een overbuurvrouw die zittend in slaap was gevallenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:01 schreef julian6 het volgende:
[..]
Vorig jaar bijzonder veel mooie dames gezien op de lage landen
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het is zulke verspilde energie.
Gewoon nog een pil erin gooien en je vindt zelfs hem lief.
Datquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:04 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik las dat de FOK!meets elk jaar erg succesvol waren
Ik wil details!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:04 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik las dat de FOK!meets elk jaar erg succesvol waren
24 uur lang?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:06 schreef julian6 het volgende:
[..]
Die in de 24 uurs tent bij de rechterpaal
Neem eentje met camera. Meer heb je niet nodigquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:06 schreef PiRANiA het volgende:
Ik zit nog te twijfelen of ik mijn goede telefoon meeneem (met internet) of een oude
Wat moet je met internet als je op een festival zit?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:06 schreef PiRANiA het volgende:
Ik zit nog te twijfelen of ik mijn goede telefoon meeneem (met internet) of een oude
Elke keer als ik F5 zijn er 3 reacties bij minstensquote:
Ik neem wel een los cameraatje mee. Dat mag toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:07 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Neem eentje met camera. Meer heb je niet nodig
Er kwam haast niemand opdagen zover ik weetquote:
Ik ben een rss-junkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wat moet je met internet als je op een festival zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |