Nog steeds hoor, dat weet FOK! alleen niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:51 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Komt helemaal goed, maar was jij net niet een vrouw?
Feestvieren?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:51 schreef frame-saw het volgende:
[..]
En dan vraag ik mij af: wat doe je op Lowlands?
Er staat een foto van me in PUB.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:51 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies hoe je eruit ziet![]()
Je oude account is al weer een tijdje geleden.
Post die eens hier, anders wordt het zwaaien zo moeilijkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Er staat een foto van me in PUB.
Niks mis met krakers!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:53 schreef julian6 het volgende:
[..]
Feestvieren?
heb vorig jaar bijzonder weinig krakersfiguren gezien als je dat bedoelt
Oh I seequote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Gewoon een bord omhoog houden met 'Mexicaantje! Hierzoooo!'quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:54 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Post die eens hier, anders wordt het zwaaien zo moeilijk
Ja, regelmatig.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:55 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Oh I seeBen je naar de kapper geweest?
Het PUB Userfototopic [#39] hier dusquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Niet zo onschuldig zijn als ik lijk dus, waarom denk je dat ik mijn oude account heb verwijderd?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:55 schreef julian6 het volgende:
[..]
Het PUB Userfototopic [#39] hier dus![]()
wat doet een onschuldig meisje als jij in methylone / XTC topics
Ze's niet onschuldigquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:55 schreef julian6 het volgende:
[..]
Het PUB Userfototopic [#39] hier dus![]()
wat doet een onschuldig meisje als jij in methylone / XTC topics
Ik ga vrijdag weerquote:
Ja. Ik heb ook wel eens dat ik zit en dat ik dan heel veel dorst heb. Zoals nu.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:56 schreef onderjas het volgende:
Mexicaantje, heb je ook wel eens dat je opstaat en dan heel veel dorst hebt?
WEL, IK OOK. Wow we hebben echt veel gemeen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja. Ik heb ook wel eens dat ik zit en dat ik dan heel veel dorst heb. Zoals nu.
Nouquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Niet zo onschuldig zijn als ik lijk dus, waarom denk je dat ik mijn oude account heb verwijderd?
Het is het lot dat we elkaar gevonden hebben hier.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:58 schreef onderjas het volgende:
[..]
WEL, IK OOK. Wow we hebben echt veel gemeen.
NOU.quote:
Omdat je echte naam erin stond?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het is het lot dat we elkaar gevonden hebben hier.
[..]
NOU.
Idd, dit is de eerste dag voor de rest van mijn leven.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het is het lot dat we elkaar gevonden hebben hier.
Vorig jaar bijzonder veel mooie dames gezien op de lage landenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:00 schreef Mr.DD het volgende:
De heren hebben door dat er een vrouw in het midden is hoor
Hehehe zo wanhopig ben ik ook weer niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:00 schreef Mr.DD het volgende:
De heren hebben door dat er een vrouw in het midden is hoor
Je zou mijn broer kunnen wezen, die is ook zo dwarsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:43 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dan zeg ik 'Nee, ik hou ze zelf'. Waarna ik ze platstamp
Van mij mogen ze door de bliksem getroffen worden, die hippies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |