Duh.quote:Op zondag 7 februari 2010 15:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zit je weer mee te lezen als Mark een smsje van mij krijgt![]()
ik ook niet meer over paar wekenquote:Op zondag 7 februari 2010 18:46 schreef maartjeh het volgende:
[..]
welnee, ik ben sowieso geen tiener noch puber meer.
Daarom post ik hier ook geen foto's (meer). Mag jij dus ook niet meer doen binnenkort.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:47 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
ik ook niet meer over paar wekenon to the next one
quote:Op zondag 7 februari 2010 20:14 schreef Leroy_pr0n het volgende:
[..]
Tof!![]()
Mijn input is een foto van een shootje dan maar
[ afbeelding ]
ik vind zo'n shoot altijd zo jammerlijk falen.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:14 schreef Leroy_pr0n het volgende:
[..]
Tof!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:25 schreef SweexNL het volgende:
Toch even fototje plaatsen![]()
[ afbeelding ]
( Rechts )
[ afbeelding ]
Photo shoot vorig jaar
[ afbeelding ]
Getekent
dat ziet er helemaal niet verkeeerd uitquote:Op zondag 7 februari 2010 20:14 schreef Leroy_pr0n het volgende:
[..]
Tof!![]()
[ afbeelding ]
NIIIIICE!quote:Op zondag 14 februari 2010 21:25 schreef SweexNL het volgende:
Toch even fototje plaatsen![]()
[ afbeelding ]
( Rechts )
[ afbeelding ]
Photo shoot vorig jaar
[ afbeelding ]
Getekent
Lekker boeiend, de meeste shirts die ik draag zijn van oniel en meer van dat soort merken.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:26 schreef Bee-R34 het volgende:
G-Star kleding, liefst in volledige G-Star outfitstijl koop je niet met alleen merken
Zo stoer.quote:Op maandag 15 februari 2010 09:56 schreef kanovinnie het volgende:
Maar goed, hier komt iets waar ik heel modieus gekleed ben:
[ afbeelding ]
hehe, was bij volendam. Daar zit een smal stukje tussen de gouwzee en het ijselmeer waar het ijs gekruit is, we waren maar 2 meter vet, maar wel een vette foto.quote:
Beetje jammer , alsof ik de enigste in de wereld ben die een t-shirt van g-star draagquote:Op zondag 14 februari 2010 22:26 schreef Bee-R34 het volgende:
G-Star kleding, liefst in volledige G-Star outfitstijl koop je niet met alleen merken
Troost je, ik draag ook een G-star t-shirt met op m'n borst 'G-star' en op m'n rug een kroon van G-star.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:15 schreef SweexNL het volgende:
[..]
Beetje jammer , alsof ik de enigste in de wereld ben die een t-shirt van g-star draag.
En beschuitje eten mag altijd![]()
haha oke , maar het is niet zo dat ik alleen maar dat soort kleding in mijn kast heb liggenquote:Op maandag 15 februari 2010 11:23 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Troost je, ik draag ook een G-star t-shirt met op m'n borst 'G-star' en op m'n rug een kroon van G-star.
Ik ook niet.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:26 schreef SweexNL het volgende:
[..]
haha oke , maar het is niet zo dat ik alleen maar dat soort kleding in mijn kast heb liggen
Breezerquote:Op maandag 15 februari 2010 11:23 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Troost je, ik draag ook een G-star t-shirt met op m'n borst 'G-star' en op m'n rug een kroon van G-star.
*checkt fobo*quote:
Waarom die censuur? heb je iets te verbergen?quote:Op maandag 15 februari 2010 12:17 schreef mstr het volgende:
Vorige week en ja, ik was kort:
[ afbeelding ]
Neehoor, maar ik denk niet dat 4 vrienden van mij met hun kop overal op internet willen staan.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:49 schreef SweexNL het volgende:
[..]
Waarom die censuur? heb je iets te verbergen?
Niet zo uit de hoogte gegrepen hè.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:03 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Jij moet niets zeggen want ik sta nieteens tussen je favo Fokkers.
Je was kortquote:Op maandag 15 februari 2010 12:17 schreef mstr het volgende:
[ afbeelding ]
Oooooh, kaal!quote:
Duiveloortjes had de foto helemaal perfect gemaakt. Lautje kijkt nou niet je van het op die fotoquote:
Que?quote:Op maandag 15 februari 2010 18:35 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Lautje kijkt nou niet je van het op die foto
Je lijkt daar echt sprekend op een jonger broertje van S-Fquote:Op maandag 15 februari 2010 12:17 schreef mstr het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:23 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Je lijkt daar echt sprekend op een jonger broertje van S-F
wie is de knappere van ons twee?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:23 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Je lijkt daar echt sprekend op een jonger broertje van S-F
Die ene onder de blur.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wie is de knappere van ons twee?
quote:
quote:
Tja, dat is aan de foto niet te zien.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:28 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Want ik heb de hele dag in een wit tshirt gelopen?
Dat dus.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:42 schreef MarkM het volgende:
[..]
Tja, dat is aan de foto niet te zien.
Remunj ìs toch beter! Wat moet je pak voorstellen trouwens?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:15 schreef limbolandjgirl het volgende:
[ afbeelding ]
Met carnaval.
*helemaal rechts*
Een retro barmeisje?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 @ 23:08 schreef ReWout het volgende:
[..]
Remunj ìs toch beter! Wat moet je pak voorstellen trouwens?
SCOUTINGquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:24 schreef Merel1808 het volgende:
Merel vult bloedfanatiek een vragenlijst in:
[ afbeelding ]
Midnight-canoing:
[ afbeelding ]
Logboek uitwerken:
[ afbeelding ]
Merel eet een broodje hamburger en vriest ondertussen steeds met haar handen vast aan de tafel:
[ afbeelding ]
Winterhike
Iemand uit de jaren 70.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:08 schreef ReWout het volgende:
[..]
Remunj ìs toch beter! Wat moet je pak voorstellen trouwens?
Bestaat de Stoba nogquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:15 schreef limbolandjgirl het volgende:
[ afbeelding ]
Met carnaval.
*helemaal rechts*
jailbaitquote:
Gastquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:25 schreef i10TD het volgende:
[..]
jailbait!!1!!!EINZ!!111!
wanneer ben je jarig?
quote:
Als je al niet 1 klik aan moeite voor haar wil doen wordt het natuurlijk nooit watquote:
wordt het toch nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als je al niet 1 klik aan moeite voor haar wil doen wordt het natuurlijk nooit wat
Ahh je bent terug, tijd dat er weer een hoop fobo geilers komen.quote:
en bedankt voor het posten van die topic. k ben toen niet voor niks gestopt op dat profiel, wilde geen stalkers e.d.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:02 schreef Superlam het volgende:
[..]
Ahh je bent terug, tijd dat er weer een hoop fobo geilers komen.
Uiteraard doel ik op dit topic Welke Userfoto? Deel 4
Je genoot anders erg van de aandacht.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:38 schreef michelleee. het volgende:
[..]
en bedankt voor het posten van die topic. k ben toen niet voor niks gestopt op dat profiel, wilde geen stalkers e.d.
you're right, maar k ben nu veranderd. dus, nieuw profiel, nieuw begin?quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je genoot anders erg van de aandacht.
Stonden er veel moeilijke woorden in?quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:56 schreef Armoed het volgende:
Waarom verwijderde je mijn reactie in je fobo?
Ik zei dat haar neus een beetje raar was maar dat ze er wel leuk uitzagquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:59 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Stonden er veel moeilijke woorden in?
Scoutingmeisjes.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:24 schreef Merel1808 het volgende:
Merel vult bloedfanatiek een vragenlijst in:
[ afbeelding ]
Midnight-canoing:
[ afbeelding ]
Logboek uitwerken:
[ afbeelding ]
Merel eet een broodje hamburger en vriest ondertussen steeds met haar handen vast aan de tafel:
[ afbeelding ]
Winterhike
Brr, fris.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:52 schreef Pencile het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe hyvesfoto jwz.
Dan kan het wel inderdaad.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:54 schreef Pencile het volgende:
[..]
Thnx do
ik ben vandaag huis toch niet uitgegaan dus valt wel mee
Loopt iedereen er zo bij dan in de lente?quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan kan het wel inderdaad.
Tenminste nog iemand die een klein beetje de lente in haar bol heeft
Nee, maar dat hoop ik altijd van wel.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:22 schreef DoggyDog het volgende:
[..]
Loopt iedereen er zo bij dan in de lente?
Hoeft nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:29 schreef i10TD het volgende:
laatste foto in der fobo is toch wel wat leukermaar zij is dominant, want hij zit op haar schoot
Bijv.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Lau zit altijd bij jou op schoot en is toch de dominante?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep, zit jij daar ook?quote:
je ex vriendinnetje?quote:Op zondag 28 februari 2010 11:38 schreef Vogelshoot het volgende:
lucht im me bek jeweetKuthoer eraf geknipt
![]()
[ afbeelding ]
WTF, Waarom kom ik jou op FOK! tegen.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:38 schreef Vogelshoot het volgende:
lucht im me bek jeweetKuthoer eraf geknipt
![]()
[ afbeelding ]
Volgende keer niet raar op kijken als mensen je hyves weten he.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:17 schreef gewoonfaye het volgende:
tijd om eens wat nieuws te dumpen.
[ afbeelding ]
faye en badkamer
okidoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:28 schreef Superlam het volgende:
[..]
Volgende keer niet raar op kijken als mensen je hyves weten he.
Niet dat veel mensen gaan doen denkikquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Hij bedoelde te zeggen dat er aan de hand van die foto je Hyves te achterhalen is.
Je weet maar nooit hier.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:35 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Niet dat veel mensen gaan doen denkik
waarom zou je. soort van "omfg heet kind ik ga der hyves adden, die ze wss niet eens add of blokkeert en Niet OK doet " lol. i pity the foolsquote:
Waar heb jij het over?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:44 schreef i10TD het volgende:
[..]
waarom zou je. soort van "omfg heet kind ik ga der hyves adden, die ze wss niet eens add of blokkeert en Niet OK doet " lol. i pity the fools
En als we ons nou allemaal voorstellen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:07 schreef gewoonfaye het volgende:
Oh, ik wist niet dat dat op die manier kon!
Nouja, het ding staat toch op privé en ik ik dump hier mss nog wel meer dan daar...
Ik doe niet aan onbekende adden.
allow me to introduce myselfquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:07 schreef gewoonfaye het volgende:
Oh, ik wist niet dat dat op die manier kon!
Nouja, het ding staat toch op privé en ik ik dump hier mss nog wel meer dan daar...
Ik doe niet aan onbekende adden.
Jack Danielsquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Laat ik dan maar weer het goede voorbeeld volgen!![]()
[ afbeelding ]
oeh jij bent leukquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Laat ik dan maar weer het goede voorbeeld volgen!![]()
[ afbeelding ]
Wat is er mis met mijn wenkbrauwen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:07 schreef Armoed het volgende:
[..]
oeh jij bent leuk
wel semi-disproportionele voortanden en rare wenkbrauwen maar verder
quote:
nouh ehh.., ik vind dit wel een leuk forumquote:Op maandag 1 maart 2010 22:03 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
WTF, Waarom kom ik jou op FOK! tegen.
Er is net een stukje van mij doodgegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:28 schreef kanovinnie het volgende:
deze boy heeft zijn pipa !@#!@#
[ afbeelding ]Lijkt erop, categorie 1, zoek de bezoekuren van de cel vast op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ey dan komt die popo en dan pop ik ze !@#!#@quote:
OMG HIJ HEEFT EEN NEPPISTOOL!@#!@#quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:32 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Lijkt erop, categorie 1, zoek de bezoekuren van de cel vast op.
Normaal ja. Maar hij is eraf he?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
OMG HIJ HEEFT EEN NEPPISTOOL!@#!@#
trouwens. er zit normaal zo'n oranje dop op
quote:
Feitelijk refereerde ik naar deze post:quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Hij bedoelde te zeggen dat er aan de hand van die foto je Hyves te achterhalen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:18 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg jongens, hoe vinden jullie mijn nieuwe bril?Ik denk dat jij met een toffe bril heel sexy bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1, stoute secretaresse-lookquote:Op maandag 8 maart 2010 14:28 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij met een toffe bril heel sexy bent.
Thanks! Jammer dat ik geen bril nodig hebquote:Op maandag 8 maart 2010 14:28 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij met een toffe bril heel sexy bent.
nee dat klinkt gewoon niet lief/leuk, tAAAAAmAAAAAArAAAAAAquote:
Ik weet niet hoe jij mijn naam uitspreekt maar ik zeg toch echt Tamara, en geen Taaamaaaraaa.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:11 schreef Armoed het volgende:
[..]
nee dat klinkt gewoon niet lief/leuk, tAAAAAmAAAAAArAAAAAA
aaaAaAaAaAaaAAaaA
maar goed kan jij ook niets aan doen natuurlijk
Ik vind tamara een leuke naamquote:Op maandag 8 maart 2010 15:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij mijn naam uitspreekt maar ik zeg toch echt Tamara, en geen Taaamaaaraaa.
De bril is een grapje he?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vind tamara een leuke naam
en het is een leuke bril
Ik heb wat met rare dingenquote:
Is het zo erg dan?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb wat met rare dingen![]()
maar ik zou hem zelf niet opzetten, nee.
Ik heb al een bril en die is wal-ge-lijk
[ afbeelding ]
Zeg jongens, hoe vinden jullie mijn nieuwe bril?Mooie oorbellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij lijkt op een jongen waarmee ik op de basisschool zat...quote:Op maandag 8 maart 2010 19:14 schreef Superlam het volgende:
[ afbeelding ]
Kut webcam, en batterijen camera willen niet vol raken
Ken niemand met jouw naam, zal dus wel een dubbelganger zijnquote:Op maandag 8 maart 2010 19:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jij lijkt op een jongen waarmee ik op de basisschool zat...
Niet dat je eruit ziet alsof je op de basisschool zit hoor, maar je lijkt wel op die jongen
quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik spotte ineens Gorillaz! Naah, vet!!
Door je krullenquote:
Dude, hoeveel foto's maak/heb jij wel niet van jezelf?quote:
beschuitje doen?quote:
rofl je hartje hangt niet met het zwaartepunt naar benedenquote:
haha ik weet het, maar daar kom ik altijd pas achteraf achterquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:26 schreef Armoed het volgende:
[..]
rofl je hartje hangt niet met het zwaartepunt naar beneden
Leuke foto hoorquote:
Nah, laat ik even duidelijk uittikken wat de regel van nu af is;quote:Op donderdag 11 maart 2010 @ 22:15 schreef kanovinnie het volgende:
Niet zo slowchatten he
Maar bedankt
quote:
[ afbeelding ]
Zeg jongens, hoe vinden jullie mijn nieuwe bril?Zelfde oorbellen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Beetje overkill om met zo'n camera selfshots te gaan maken.quote:
Geef die boks.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Beetje overkill om met zo'n camera selfshots te gaan maken.Ow wacht, of gaat het om je camera. in dat geval: + 2 pats
Man, dat je je dat nog herinnertquote:
Leukquote:
Verdomme, en ik dan?quote:
PAINT SKILLSquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:18 schreef Partyboy1991 het volgende:
[ afbeelding ]
Oude foto![]()
Let overigens niet op mijn masterlijke paint skills![]()
Dat vind ik zo triest hea. Mensen die doen alsof ze onder invloed zijn dmv heel raar in de camera te kijkenquote:
Of je gaat er even serieus op inquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:22 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Dat vind ik zo triest hea. Mensen die doen alsof ze onder invloed zijn dmv heel raar in de camera te kijken
Vooral op Partyflock maken ze er een sport van![]()
Of jij wel of niet serieus was doet er niet toe. Het is en blijft triestquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Of je gaat er even serieus op in
Je kijkt bijna normaal man! ook voor het eerstquote:
buurmeisje van het jaar 2010quote:
ben jij nou erg bleek of staat er een directe flits op je?quote:
Zon door mijn vitrage.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:51 schreef Schieganger het volgende:
[..]
ben jij nou erg bleek of staat er een directe flits op je?
Serieuze vraag overigens. Geen gebash.
Alsnog een erg leuke fotoquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:54 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Zon door mijn vitrage.Hoewel ik at the moment ook redelijk bleek ben.
Dat bleke kan misschien aan t tijdstip liggen waarop de foto is genomen. 01:05 of 13:05?quote:
Wat een leuk meisjequote:
quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:03 schreef RenRen- het volgende:
Ja, klaar nu. Alle slowchat wordt na deze post gedelete.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, I can take you far away, with my mind
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 01:40 schreef Armoed het volgende:
[ afbeelding ]dus zo ziet mn menneke eruitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ladies and gentlemen, boys and girls, mammals and cat, dogs, chickens, ducks and all that in between
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 02:06 schreef Armoed het volgende:
Speciaal voor jou. Wel oude foto overigens, ~2 jaar terug inmiddels:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 01:40 schreef Armoed het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toffe potquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:11 schreef _Loki het volgende:
Even een veelgestelde vraag de wereld uit helpen.
[ afbeelding ]
Ik ben een meisje.![]()
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:49 schreef Desunoto het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was in de Expo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, I can take you far away, with my mind![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 02:06 schreef Armoed het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ladies and gentlemen, boys and girls, mammals and cat, dogs, chickens, ducks and all that in between![]()
Jammer van je onderbroek.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 02:06 schreef Armoed het volgende:
[ afbeelding ]
()
![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:11 schreef _Loki het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben een meisje.
![]()
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt![]()
Dikke wallen ouwe!quote:Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
Eindelijk een duidelijke foto van je gezicht!quote:Leuk ding ben je!
All good things are wild and free.![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 17:29 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]Eerlijk gezegd denk ik van nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ja ik heb een spiegelreflex maar die is leeg en ben te lui om op te ladenquote:
maar heb even een andere camera gehosselt en nu heb ik een betere foto dus het is niet meer van toepassing![]()
![]()
![]()
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:11 schreef _Loki het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben een meisje.
![]()
![]()
Er komt een auto aan.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:36 schreef Schieganger het volgende:
BUMP!
[ afbeelding ]
vrolijke kutkop ook.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
nieuw fototje dan maar
Ladies and gentlemen, boys and girls, mammals and cat, dogs, chickens, ducks and all that in between![]()
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:14 schreef Superlam het volgende:
[ afbeelding ]
Kut webcam, en batterijen camera willen niet vol raken
Striving to be more than average.![]()
stiekem ben ik benieuwd naar een duidelijke foto van jou!quote:
edit: sjezus, reusachtig. Hoe verklein je die foto's?
Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.![]()
(onder spoiler omdat ze reusachtig zijn)
hoooomoooo (voor portfolio ckv)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor al m'n anonieme troep.
[ Bericht 10% gewijzigd door Mr.DD op 28-03-2010 17:51:10 ]Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.![]()
Met paint.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:26 schreef Mr.DD het volgende:
edit: sjezus, reusachtig. Hoe verklein je die foto's?
![]()
Al anders opgelostquote:Geen zin om te painten.
edit: toch maar ff extra verkleint
[ Bericht 10% gewijzigd door Mr.DD op 28-03-2010 17:53:42 ]Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.![]()
Ik in Kroatie zomer 2009.
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.![]()
Gewoon een tasje volgens mij.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Wat een breezercamerahoek!
En ik zie iets Marlies Dekkers'?![]()
![]()
Meer eten imo.quote:Dat is echt geen Marlies Dekkersquote:Op zondag 28 maart 2010 22:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Wat een breezercamerahoek!
En ik zie iets Marlies Dekkers'?
Well, I can take you far away, with my mind![]()
nee schat, meer trainen. net als onsquote:Op maandag 29 maart 2010 19:23 schreef Armoed het volgende:
[..]
Meer eten imo.
[..]
Dat is echt geen Marlies Dekkers
Klopt, maar jij hebt dan ook geen schouders die eruitzien alsof je net uit Auschwitz komtquote:
Well, I can take you far away, with my mind![]()
Wat kan hij nou weer aan zn lichaamsbouw doen?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:54 schreef Armoed het volgende:
[..]
Klopt, maar jij hebt dan ook geen schouders die eruitzien alsof je net uit Auschwitz komt
Hij moet eten.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat kan hij nou weer aan zn lichaamsbouw doen?Well, I can take you far away, with my mind![]()
en trainen dus.quote:Ladies and gentlemen, boys and girls, mammals and cat, dogs, chickens, ducks and all that in between![]()
En voor je iets zegt: ja, iedere man moet trainen en moet ambities hebben om grotere schouders te krijgen en het is geen mening het is een feit. Is dat niet zo moet hij naar de psycholoog want dan is er iets mis.
EDIT: en alle meisjes vinden dat mooi geen uitzondering (want die liegen allemaal).Well, I can take you far away, with my mind![]()
quote:Trainen dus.
id, welk meisje wilt nou geen jongen met brede rug waar ze der nagels in kan zetten, of schouders / borst waar je op kan slapenquote:Op maandag 29 maart 2010 20:22 schreef Armoed het volgende:
En voor je iets zegt: ja, iedere man moet trainen en moet ambities hebben om grotere schouders te krijgen en het is geen mening het is een feit. Is dat niet zo moet hij naar de psycholoog want dan is er iets mis.
EDIT: en alle meisjes vinden dat mooi geen uitzondering (want die liegen allemaal).
![]()
kijk maar naar de spartanen. deze jongeman zou moeten pijpen voor het congres of worden geslacht door een wild varkenLadies and gentlemen, boys and girls, mammals and cat, dogs, chickens, ducks and all that in between![]()
Ook trainen, maar voornamelijk eten.quote:
Vieze ectomorphs hier allemaal bahbah.Well, I can take you far away, with my mind![]()
Ik hoop dat je nu zit te trollenquote:Op maandag 29 maart 2010 20:22 schreef Armoed het volgende:
EDIT: en alle meisjes vinden dat mooi geen uitzondering (want die liegen allemaal).
Anders ben je wel heel erg dom![]()
Wij dus. Misschien moet jij je tijd eens in iets anders dan trainen steken, een taalcursus bijvoorbeeld.quote:
Je suis Charlie Sheen![]()
mss moet jij gewoon ff opterenquote:Op maandag 29 maart 2010 20:25 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wij dus. Misschien moet jij je tijd eens in iets anders steken dan trainen, een taalcursus bijvoorbeeld.
rottuhdammurs praten nu eenmaal scheef. verschil tussen kannen en kunnen kennen we niet en die dooie legt daar.
mazzoltov
p.s.: ben je allochtoon? en dan bedoel ik bruin van kleur? (serieuze vraag)Ladies and gentlemen, boys and girls, mammals and cat, dogs, chickens, ducks and all that in between![]()
Nee ik ben nie' dom, ik ben rottuhdahms.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:27 schreef i10TD het volgende:
[..]
mss moet jij gewoon ff opterenrottuhdammurs praten nu eenmaal scheef. verschil tussen kannen en kunnen kennen we niet en die dooie legt daar.
mazzoltov
Alsof dát trouwens wel iets is om trots op te zijn.
![]()
Je suis Charlie Sheen![]()
is het niet. nogmaals: ben je een negroide man?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:29 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nee ik ben nie' dom, ik ben rottuhdahms.Alsof dát trouwens wel iets is om trots op te zijn.
![]()
Mijn huidskleur is inderdaad erg relevant in dezen maar ja, ik ben poepbruin en daar trots op.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:27 schreef i10TD het volgende:
[..]
mss moet jij gewoon ff opterenrottuhdammurs praten nu eenmaal scheef. verschil tussen kannen en kunnen kennen we niet en die dooie legt daar.
mazzoltov
p.s.: ben je allochtoon? en dan bedoel ik bruin van kleur? (serieuze vraag)
Je suis Charlie Sheen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: