OMG HIJ HEEFT EEN NEPPISTOOL!@#!@#quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:32 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Lijkt erop, categorie 1, zoek de bezoekuren van de cel vast op.
Normaal ja. Maar hij is eraf he?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
OMG HIJ HEEFT EEN NEPPISTOOL!@#!@#
trouwens. er zit normaal zo'n oranje dop op
quote:
Feitelijk refereerde ik naar deze post:quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Hij bedoelde te zeggen dat er aan de hand van die foto je Hyves te achterhalen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:18 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg jongens, hoe vinden jullie mijn nieuwe bril?Ik denk dat jij met een toffe bril heel sexy bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1, stoute secretaresse-lookquote:Op maandag 8 maart 2010 14:28 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij met een toffe bril heel sexy bent.
Thanks! Jammer dat ik geen bril nodig hebquote:Op maandag 8 maart 2010 14:28 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij met een toffe bril heel sexy bent.
nee dat klinkt gewoon niet lief/leuk, tAAAAAmAAAAAArAAAAAAquote:
Ik weet niet hoe jij mijn naam uitspreekt maar ik zeg toch echt Tamara, en geen Taaamaaaraaa.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:11 schreef Armoed het volgende:
[..]
nee dat klinkt gewoon niet lief/leuk, tAAAAAmAAAAAArAAAAAA
aaaAaAaAaAaaAAaaA
maar goed kan jij ook niets aan doen natuurlijk
Ik vind tamara een leuke naamquote:Op maandag 8 maart 2010 15:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij mijn naam uitspreekt maar ik zeg toch echt Tamara, en geen Taaamaaaraaa.
De bril is een grapje he?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vind tamara een leuke naam
en het is een leuke bril
Ik heb wat met rare dingenquote:
Is het zo erg dan?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb wat met rare dingen![]()
maar ik zou hem zelf niet opzetten, nee.
Ik heb al een bril en die is wal-ge-lijk
[ afbeelding ]
Zeg jongens, hoe vinden jullie mijn nieuwe bril?Mooie oorbellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij lijkt op een jongen waarmee ik op de basisschool zat...quote:Op maandag 8 maart 2010 19:14 schreef Superlam het volgende:
[ afbeelding ]
Kut webcam, en batterijen camera willen niet vol raken
Ken niemand met jouw naam, zal dus wel een dubbelganger zijnquote:Op maandag 8 maart 2010 19:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jij lijkt op een jongen waarmee ik op de basisschool zat...
Niet dat je eruit ziet alsof je op de basisschool zit hoor, maar je lijkt wel op die jongen
quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik spotte ineens Gorillaz! Naah, vet!!
Door je krullenquote:
Dude, hoeveel foto's maak/heb jij wel niet van jezelf?quote:
beschuitje doen?quote:
rofl je hartje hangt niet met het zwaartepunt naar benedenquote:
haha ik weet het, maar daar kom ik altijd pas achteraf achterquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:26 schreef Armoed het volgende:
[..]
rofl je hartje hangt niet met het zwaartepunt naar beneden
Leuke foto hoorquote:
Nah, laat ik even duidelijk uittikken wat de regel van nu af is;quote:Op donderdag 11 maart 2010 @ 22:15 schreef kanovinnie het volgende:
Niet zo slowchatten he
Maar bedankt
quote:
[ afbeelding ]
Zeg jongens, hoe vinden jullie mijn nieuwe bril?Zelfde oorbellen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Beetje overkill om met zo'n camera selfshots te gaan maken.quote:
Geef die boks.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Beetje overkill om met zo'n camera selfshots te gaan maken.Ow wacht, of gaat het om je camera. in dat geval: + 2 pats
Man, dat je je dat nog herinnertquote:
Leukquote:
Verdomme, en ik dan?quote:
PAINT SKILLSquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:18 schreef Partyboy1991 het volgende:
[ afbeelding ]
Oude foto![]()
Let overigens niet op mijn masterlijke paint skills![]()
Dat vind ik zo triest hea. Mensen die doen alsof ze onder invloed zijn dmv heel raar in de camera te kijkenquote:
Of je gaat er even serieus op inquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:22 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Dat vind ik zo triest hea. Mensen die doen alsof ze onder invloed zijn dmv heel raar in de camera te kijken
Vooral op Partyflock maken ze er een sport van![]()
Of jij wel of niet serieus was doet er niet toe. Het is en blijft triestquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Of je gaat er even serieus op in
Je kijkt bijna normaal man! ook voor het eerstquote:
buurmeisje van het jaar 2010quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |