Niet dat veel mensen gaan doen denkikquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Hij bedoelde te zeggen dat er aan de hand van die foto je Hyves te achterhalen is.
Je weet maar nooit hier.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:35 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Niet dat veel mensen gaan doen denkik
waarom zou je. soort van "omfg heet kind ik ga der hyves adden, die ze wss niet eens add of blokkeert en Niet OK doet " lol. i pity the foolsquote:
Waar heb jij het over?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:44 schreef i10TD het volgende:
[..]
waarom zou je. soort van "omfg heet kind ik ga der hyves adden, die ze wss niet eens add of blokkeert en Niet OK doet " lol. i pity the fools
En als we ons nou allemaal voorstellen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:07 schreef gewoonfaye het volgende:
Oh, ik wist niet dat dat op die manier kon!
Nouja, het ding staat toch op privé en ik ik dump hier mss nog wel meer dan daar...
Ik doe niet aan onbekende adden.
allow me to introduce myselfquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:07 schreef gewoonfaye het volgende:
Oh, ik wist niet dat dat op die manier kon!
Nouja, het ding staat toch op privé en ik ik dump hier mss nog wel meer dan daar...
Ik doe niet aan onbekende adden.
Jack Danielsquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Laat ik dan maar weer het goede voorbeeld volgen!![]()
[ afbeelding ]
oeh jij bent leukquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Laat ik dan maar weer het goede voorbeeld volgen!![]()
[ afbeelding ]
Wat is er mis met mijn wenkbrauwen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:07 schreef Armoed het volgende:
[..]
oeh jij bent leuk
wel semi-disproportionele voortanden en rare wenkbrauwen maar verder
quote:
nouh ehh.., ik vind dit wel een leuk forumquote:Op maandag 1 maart 2010 22:03 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
WTF, Waarom kom ik jou op FOK! tegen.
Er is net een stukje van mij doodgegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:28 schreef kanovinnie het volgende:
deze boy heeft zijn pipa !@#!@#
[ afbeelding ]Lijkt erop, categorie 1, zoek de bezoekuren van de cel vast op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ey dan komt die popo en dan pop ik ze !@#!#@quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |