Als je dat nou met 5 jongens doet, elk weekend, dan ga je richting die titel. Je uiterlijk en gedrag zeggen ook best veel.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:16 schreef gewoonfaye het volgende:
hi!
Ik vraag me sinds mijn avontuurtje van afgelopen zaterdag echt af wanneer iemand nou een slet is..
Afgelopen zaterdag met twee jongens gezoend, veel alcohol... Ik ga amper uit, heb nog geen vriendje gehad en dacht ook niet dat ik het voor elkaar zou krijgen om ook maar één iemand te vinden... En ik weet ook wel, dat als een meisje wil zoenen, er wel 1000 jongens zijn die daar wel voor willen zorgen, maar alsnog. Verder ben ik qua kleding eerder een non dan een sletje. Het liefst geen inkijk, geen korte broekjes/rokjes... ect. Nu vraag ik me af of dat nou onder de definitie van een slet valt.
Dus wat vinden jullie nou een slet?
waar had ik die ookalweer neergedonderd dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:48 schreef Superlam het volgende:
Heb je hyves even bekeken, maar nee je valt niet onder de definitie slet. Helaas.
Dit dus.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:26 schreef Case4 het volgende:
Een slet is naar mijn mening iemand die wat jij deed die avond, structureel dat volhoud. Jij bent geen slet, je hebt gewoon een leuke avond gehad
Dat is gewoon een verkapte wat-is-jou-hyves vraagquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
waar had ik die ookalweer neergedonderd dan?
Nee, kijk haar post in een foto topic in de pub hier.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:08 schreef ReWout het volgende:
[..]
Dat is gewoon een verkapte wat-is-jou-hyves vraag
nee, ik vraag me af of ik hier ooit mijn hyves heb achtergelaten, kennelijk wel dus?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:08 schreef ReWout het volgende:
[..]
Dat is gewoon een verkapte wat-is-jou-hyves vraag
aah, daar dus.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:16 schreef Superlam het volgende:
[..]
Nee, kijk haar post in een foto topic in de pub hier.
Staat toch duidelijk een link naar haar hyves bij..
De ene was wel leuk, de ander blijkbaar 7 jaar ouder dan ik. Dat had ik pas door toen het te laat was.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:23 schreef speknek het volgende:
Als je met jongens zoent waar je niet mee zou zoenen als het overdag en je nuchter was.
[ afbeelding ]
Als vrouw zijnde heb je altijd de keuze, dus bepaal je zelf wat je standaard is. Zoen je met veel mannen = geen standaard = slet.
Het vrouw wezen heeft gewoon gelukquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:23 schreef speknek het volgende:
Als je met jongens zoent waar je niet mee zou zoenen als het overdag en je nuchter was.
[ afbeelding ]
Als vrouw zijnde heb je altijd de keuze, dus bepaal je zelf wat je standaard is. Zoen je met veel mannen = geen standaard = slet.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:26 schreef Rancune het volgende:
Zo ziet een slet eruit (en ik zou haar doen):
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek de verschillen.
1. die blonde kijkt niet scheel.Anonimity is a bliss
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |