Duh.quote:Op zondag 7 februari 2010 15:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zit je weer mee te lezen als Mark een smsje van mij krijgt![]()
ik ook niet meer over paar wekenquote:Op zondag 7 februari 2010 18:46 schreef maartjeh het volgende:
[..]
welnee, ik ben sowieso geen tiener noch puber meer.
Daarom post ik hier ook geen foto's (meer). Mag jij dus ook niet meer doen binnenkort.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:47 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
ik ook niet meer over paar wekenon to the next one
quote:Op zondag 7 februari 2010 20:14 schreef Leroy_pr0n het volgende:
[..]
Tof!![]()
Mijn input is een foto van een shootje dan maar
[ afbeelding ]
ik vind zo'n shoot altijd zo jammerlijk falen.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:14 schreef Leroy_pr0n het volgende:
[..]
Tof!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:25 schreef SweexNL het volgende:
Toch even fototje plaatsen![]()
[ afbeelding ]
( Rechts )
[ afbeelding ]
Photo shoot vorig jaar
[ afbeelding ]
Getekent
dat ziet er helemaal niet verkeeerd uitquote:Op zondag 7 februari 2010 20:14 schreef Leroy_pr0n het volgende:
[..]
Tof!![]()
[ afbeelding ]
NIIIIICE!quote:Op zondag 14 februari 2010 21:25 schreef SweexNL het volgende:
Toch even fototje plaatsen![]()
[ afbeelding ]
( Rechts )
[ afbeelding ]
Photo shoot vorig jaar
[ afbeelding ]
Getekent
Lekker boeiend, de meeste shirts die ik draag zijn van oniel en meer van dat soort merken.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:26 schreef Bee-R34 het volgende:
G-Star kleding, liefst in volledige G-Star outfitstijl koop je niet met alleen merken
Zo stoer.quote:Op maandag 15 februari 2010 09:56 schreef kanovinnie het volgende:
Maar goed, hier komt iets waar ik heel modieus gekleed ben:
[ afbeelding ]
hehe, was bij volendam. Daar zit een smal stukje tussen de gouwzee en het ijselmeer waar het ijs gekruit is, we waren maar 2 meter vet, maar wel een vette foto.quote:
Beetje jammer , alsof ik de enigste in de wereld ben die een t-shirt van g-star draagquote:Op zondag 14 februari 2010 22:26 schreef Bee-R34 het volgende:
G-Star kleding, liefst in volledige G-Star outfitstijl koop je niet met alleen merken
Troost je, ik draag ook een G-star t-shirt met op m'n borst 'G-star' en op m'n rug een kroon van G-star.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:15 schreef SweexNL het volgende:
[..]
Beetje jammer , alsof ik de enigste in de wereld ben die een t-shirt van g-star draag.
En beschuitje eten mag altijd![]()
haha oke , maar het is niet zo dat ik alleen maar dat soort kleding in mijn kast heb liggenquote:Op maandag 15 februari 2010 11:23 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Troost je, ik draag ook een G-star t-shirt met op m'n borst 'G-star' en op m'n rug een kroon van G-star.
Ik ook niet.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:26 schreef SweexNL het volgende:
[..]
haha oke , maar het is niet zo dat ik alleen maar dat soort kleding in mijn kast heb liggen
Breezerquote:Op maandag 15 februari 2010 11:23 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Troost je, ik draag ook een G-star t-shirt met op m'n borst 'G-star' en op m'n rug een kroon van G-star.
*checkt fobo*quote:
Waarom die censuur? heb je iets te verbergen?quote:Op maandag 15 februari 2010 12:17 schreef mstr het volgende:
Vorige week en ja, ik was kort:
[ afbeelding ]
Neehoor, maar ik denk niet dat 4 vrienden van mij met hun kop overal op internet willen staan.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:49 schreef SweexNL het volgende:
[..]
Waarom die censuur? heb je iets te verbergen?
Niet zo uit de hoogte gegrepen hè.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:03 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Jij moet niets zeggen want ik sta nieteens tussen je favo Fokkers.
Je was kortquote:Op maandag 15 februari 2010 12:17 schreef mstr het volgende:
[ afbeelding ]
Oooooh, kaal!quote:
Duiveloortjes had de foto helemaal perfect gemaakt. Lautje kijkt nou niet je van het op die fotoquote:
Que?quote:Op maandag 15 februari 2010 18:35 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Lautje kijkt nou niet je van het op die foto
Je lijkt daar echt sprekend op een jonger broertje van S-Fquote:Op maandag 15 februari 2010 12:17 schreef mstr het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:23 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Je lijkt daar echt sprekend op een jonger broertje van S-F
wie is de knappere van ons twee?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:23 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Je lijkt daar echt sprekend op een jonger broertje van S-F
Die ene onder de blur.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wie is de knappere van ons twee?
quote:
quote:
Tja, dat is aan de foto niet te zien.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:28 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Want ik heb de hele dag in een wit tshirt gelopen?
Dat dus.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:42 schreef MarkM het volgende:
[..]
Tja, dat is aan de foto niet te zien.
Remunj ìs toch beter! Wat moet je pak voorstellen trouwens?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:15 schreef limbolandjgirl het volgende:
[ afbeelding ]
Met carnaval.
*helemaal rechts*
Een retro barmeisje?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 @ 23:08 schreef ReWout het volgende:
[..]
Remunj ìs toch beter! Wat moet je pak voorstellen trouwens?
SCOUTINGquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:24 schreef Merel1808 het volgende:
Merel vult bloedfanatiek een vragenlijst in:
[ afbeelding ]
Midnight-canoing:
[ afbeelding ]
Logboek uitwerken:
[ afbeelding ]
Merel eet een broodje hamburger en vriest ondertussen steeds met haar handen vast aan de tafel:
[ afbeelding ]
Winterhike
Iemand uit de jaren 70.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:08 schreef ReWout het volgende:
[..]
Remunj ìs toch beter! Wat moet je pak voorstellen trouwens?
Bestaat de Stoba nogquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:15 schreef limbolandjgirl het volgende:
[ afbeelding ]
Met carnaval.
*helemaal rechts*
jailbaitquote:
Gastquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:25 schreef i10TD het volgende:
[..]
jailbait!!1!!!EINZ!!111!
wanneer ben je jarig?
quote:
Als je al niet 1 klik aan moeite voor haar wil doen wordt het natuurlijk nooit watquote:
wordt het toch nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als je al niet 1 klik aan moeite voor haar wil doen wordt het natuurlijk nooit wat
Ahh je bent terug, tijd dat er weer een hoop fobo geilers komen.quote:
en bedankt voor het posten van die topic. k ben toen niet voor niks gestopt op dat profiel, wilde geen stalkers e.d.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:02 schreef Superlam het volgende:
[..]
Ahh je bent terug, tijd dat er weer een hoop fobo geilers komen.
Uiteraard doel ik op dit topic Welke Userfoto? Deel 4
Je genoot anders erg van de aandacht.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:38 schreef michelleee. het volgende:
[..]
en bedankt voor het posten van die topic. k ben toen niet voor niks gestopt op dat profiel, wilde geen stalkers e.d.
you're right, maar k ben nu veranderd. dus, nieuw profiel, nieuw begin?quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je genoot anders erg van de aandacht.
Stonden er veel moeilijke woorden in?quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:56 schreef Armoed het volgende:
Waarom verwijderde je mijn reactie in je fobo?
Ik zei dat haar neus een beetje raar was maar dat ze er wel leuk uitzagquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:59 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Stonden er veel moeilijke woorden in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |