Jammer van je onderbroek.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 02:06 schreef Armoed het volgende:
Speciaal voor jou. Wel oude foto overigens, ~2 jaar terug inmiddels:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:11 schreef _Loki het volgende:
Even een veelgestelde vraag de wereld uit helpen.
[ afbeelding ]
Ik ben een meisje.
Dikke wallen ouwe!quote:
Eindelijk een duidelijke foto van je gezicht!quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 17:29 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]Eerlijk gezegd denk ik van nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja ik heb een spiegelreflex maar die is leeg en ben te lui om op te ladenquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:11 schreef _Loki het volgende:
Even een veelgestelde vraag de wereld uit helpen.
[ afbeelding ]
Ik ben een meisje.
Er komt een auto aan.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:36 schreef Schieganger het volgende:
BUMP!
[ afbeelding ]
vrolijke kutkop ook.
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:14 schreef Superlam het volgende:
[ afbeelding ]
Kut webcam, en batterijen camera willen niet vol raken
stiekem ben ik benieuwd naar een duidelijke foto van jou!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor al m'n anonieme troep.
[ Bericht 10% gewijzigd door Mr.DD op 28-03-2010 17:51:10 ]Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
Met paint.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:26 schreef Mr.DD het volgende:
edit: sjezus, reusachtig. Hoe verklein je die foto's?
Al anders opgelostquote:
Gewoon een tasje volgens mij.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Wat een breezercamerahoek!
En ik zie iets Marlies Dekkers'?
Meer eten imo.quote:
Dat is echt geen Marlies Dekkersquote:Op zondag 28 maart 2010 22:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Wat een breezercamerahoek!
En ik zie iets Marlies Dekkers'?
nee schat, meer trainen. net als onsquote:Op maandag 29 maart 2010 19:23 schreef Armoed het volgende:
[..]
Meer eten imo.
[..]
Dat is echt geen Marlies Dekkers
Klopt, maar jij hebt dan ook geen schouders die eruitzien alsof je net uit Auschwitz komtquote:
Wat kan hij nou weer aan zn lichaamsbouw doen?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:54 schreef Armoed het volgende:
[..]
Klopt, maar jij hebt dan ook geen schouders die eruitzien alsof je net uit Auschwitz komt
Hij moet eten.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat kan hij nou weer aan zn lichaamsbouw doen?
en trainen dus.quote:
quote:
id, welk meisje wilt nou geen jongen met brede rug waar ze der nagels in kan zetten, of schouders / borst waar je op kan slapenquote:Op maandag 29 maart 2010 20:22 schreef Armoed het volgende:
En voor je iets zegt: ja, iedere man moet trainen en moet ambities hebben om grotere schouders te krijgen en het is geen mening het is een feit. Is dat niet zo moet hij naar de psycholoog want dan is er iets mis.
EDIT: en alle meisjes vinden dat mooi geen uitzondering (want die liegen allemaal).
Ook trainen, maar voornamelijk eten.quote:
Ik hoop dat je nu zit te trollenquote:Op maandag 29 maart 2010 20:22 schreef Armoed het volgende:
En voor je iets zegt: ja, iedere man moet trainen en moet ambities hebben om grotere schouders te krijgen en het is geen mening het is een feit. Is dat niet zo moet hij naar de psycholoog want dan is er iets mis.
EDIT: en alle meisjes vinden dat mooi geen uitzondering (want die liegen allemaal).
Wij dus. Misschien moet jij je tijd eens in iets anders dan trainen steken, een taalcursus bijvoorbeeld.quote:
mss moet jij gewoon ff opterenquote:Op maandag 29 maart 2010 20:25 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wij dus. Misschien moet jij je tijd eens in iets anders steken dan trainen, een taalcursus bijvoorbeeld.
Nee ik ben nie' dom, ik ben rottuhdahms.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:27 schreef i10TD het volgende:
[..]
mss moet jij gewoon ff opterenrottuhdammurs praten nu eenmaal scheef. verschil tussen kannen en kunnen kennen we niet en die dooie legt daar.
mazzoltov
is het niet. nogmaals: ben je een negroide man?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:29 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nee ik ben nie' dom, ik ben rottuhdahms.Alsof dát trouwens wel iets is om trots op te zijn.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |