Nog steeds hoor, dat weet FOK! alleen niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:51 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Komt helemaal goed, maar was jij net niet een vrouw?
Feestvieren?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:51 schreef frame-saw het volgende:
[..]
En dan vraag ik mij af: wat doe je op Lowlands?
Er staat een foto van me in PUB.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:51 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies hoe je eruit ziet![]()
Je oude account is al weer een tijdje geleden.
Post die eens hier, anders wordt het zwaaien zo moeilijkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Er staat een foto van me in PUB.
Niks mis met krakers!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:53 schreef julian6 het volgende:
[..]
Feestvieren?
heb vorig jaar bijzonder weinig krakersfiguren gezien als je dat bedoelt
Oh I seequote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Gewoon een bord omhoog houden met 'Mexicaantje! Hierzoooo!'quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:54 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Post die eens hier, anders wordt het zwaaien zo moeilijk
Ja, regelmatig.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:55 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Oh I seeBen je naar de kapper geweest?
Het PUB Userfototopic [#39] hier dusquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Niet zo onschuldig zijn als ik lijk dus, waarom denk je dat ik mijn oude account heb verwijderd?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:55 schreef julian6 het volgende:
[..]
Het PUB Userfototopic [#39] hier dus![]()
wat doet een onschuldig meisje als jij in methylone / XTC topics
Ze's niet onschuldigquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:55 schreef julian6 het volgende:
[..]
Het PUB Userfototopic [#39] hier dus![]()
wat doet een onschuldig meisje als jij in methylone / XTC topics
Ik ga vrijdag weerquote:
Ja. Ik heb ook wel eens dat ik zit en dat ik dan heel veel dorst heb. Zoals nu.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:56 schreef onderjas het volgende:
Mexicaantje, heb je ook wel eens dat je opstaat en dan heel veel dorst hebt?
WEL, IK OOK. Wow we hebben echt veel gemeen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja. Ik heb ook wel eens dat ik zit en dat ik dan heel veel dorst heb. Zoals nu.
Nouquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Niet zo onschuldig zijn als ik lijk dus, waarom denk je dat ik mijn oude account heb verwijderd?
Het is het lot dat we elkaar gevonden hebben hier.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:58 schreef onderjas het volgende:
[..]
WEL, IK OOK. Wow we hebben echt veel gemeen.
NOU.quote:
Omdat je echte naam erin stond?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het is het lot dat we elkaar gevonden hebben hier.
[..]
NOU.
Idd, dit is de eerste dag voor de rest van mijn leven.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het is het lot dat we elkaar gevonden hebben hier.
Vorig jaar bijzonder veel mooie dames gezien op de lage landenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:00 schreef Mr.DD het volgende:
De heren hebben door dat er een vrouw in het midden is hoor
Hehehe zo wanhopig ben ik ook weer niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:00 schreef Mr.DD het volgende:
De heren hebben door dat er een vrouw in het midden is hoor
Je zou mijn broer kunnen wezen, die is ook zo dwarsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:43 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dan zeg ik 'Nee, ik hou ze zelf'. Waarna ik ze platstamp
Van mij mogen ze door de bliksem getroffen worden, die hippies
Yeah.quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:00 schreef onderjas het volgende:
[..]
Idd, dit is de eerste dag voor de rest van mijn leven.
Ohh da's nog een pluspunt van festivals, daar lopen altijd mooie jongens rond en nu ben ik vriendjesloos dus HAHA.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:01 schreef julian6 het volgende:
[..]
Vorig jaar bijzonder veel mooie dames gezien op de lage landen
Ik ben niet de enige die zich eraan ergert, google maar 'nsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:02 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Je zou mijn broer kunnen wezen, die is ook zo dwars
Het is zulke verspilde energie.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:03 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die zich eraan ergert, google maar 'ns
Kom je op de fokmeetquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Yeah.
[..]!
Ja. Poeh hee. Mijne ook joh.
En WEER een match!
[..]
Ohh da's nog een pluspunt van festivals, daar lopen altijd mooie jongens rond en nu ben ik vriendjesloos dus HAHA.
Waaronder een overbuurvrouw die zittend in slaap was gevallenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:01 schreef julian6 het volgende:
[..]
Vorig jaar bijzonder veel mooie dames gezien op de lage landen
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het is zulke verspilde energie.
Gewoon nog een pil erin gooien en je vindt zelfs hem lief.
Datquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:04 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik las dat de FOK!meets elk jaar erg succesvol waren
Ik wil details!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:04 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik las dat de FOK!meets elk jaar erg succesvol waren
24 uur lang?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:06 schreef julian6 het volgende:
[..]
Die in de 24 uurs tent bij de rechterpaal
Neem eentje met camera. Meer heb je niet nodigquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:06 schreef PiRANiA het volgende:
Ik zit nog te twijfelen of ik mijn goede telefoon meeneem (met internet) of een oude
Wat moet je met internet als je op een festival zit?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:06 schreef PiRANiA het volgende:
Ik zit nog te twijfelen of ik mijn goede telefoon meeneem (met internet) of een oude
Elke keer als ik F5 zijn er 3 reacties bij minstensquote:
Ik neem wel een los cameraatje mee. Dat mag toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:07 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Neem eentje met camera. Meer heb je niet nodig
Er kwam haast niemand opdagen zover ik weetquote:
Ik ben een rss-junkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wat moet je met internet als je op een festival zit?
Ik ken hetquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:07 schreef julian6 het volgende:
[..]
Elke keer als ik F5 zijn er 3 reacties bij minstens
De SC is wel alvast een stuk gezelliger dan vorig jaar
Neem in ieder geval een extra batterij mee.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:06 schreef PiRANiA het volgende:
3 jaar geleden nog naar de EHBO gerend voor een meisje dat in alcoma raaktequote:
Ja. Zolang het geen telelens heeft enzoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:07 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik neem wel een los cameraatje mee. Dat mag toch?
Communicatie is key, en zonder internet komen we niet echt ver gok ikquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:07 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Er kwam haast niemand opdagen zover ik weet
Ik neem gewoon een oude mee met m'n normale sim-kaart. Op elk oud ding kan de Lowlands java app wel en email kan met elke standaardbrowserquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:06 schreef PiRANiA het volgende:
Sjezus. Goed gedaanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:07 schreef xenobinol het volgende:
[..]
3 jaar geleden nog naar de EHBO gerend voor een meisje dat in alcoma raakte
*Staat genoteerd.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:07 schreef julian6 het volgende:
[..]
Neem in ieder geval een extra batterij mee.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hee Piranja, jij was toch degene met recordaantal posts?
Lowlands app?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:08 schreef 988012 het volgende:
[..]
Ik neem gewoon een oude mee met m'n normale sim-kaart. Op elk oud ding kan de Lowlands java app wel en email kan met elke standaardbrowser
edit: ja ik lees zelfs dan mn email
Jawel, maar moet je 2,50 voor betalen. En mijn batterij is heel snel leegquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:08 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
*Staat genoteerd.
Maar opladen kan ook toch? Of werkt dat niet goed?
2 uur in een rij staan, je hebt toch wel betere dingen te doen dan.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:08 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
*Staat genoteerd.
Datquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:08 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
*Staat genoteerd.
quote:
683 items per dagquote:From your 187 subscriptions, over the last 30 days you read 20,517 items, starred 5 items, shared 78 items, and emailed 1 items.
Wat hij zegt. Voor die 2,50 kan je van te voren net zo goed een extra batterij kopen op dealextreme of ebayquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:09 schreef julian6 het volgende:
[..]
Jawel, maar moet je 2,50 voor betalen. En mijn batterij is heel snel leeg
Twee jaar geleden was het nog gewoon gratis!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:09 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Dat![]()
Werkt belachelijk kut. 1.5 uur opladen en er was amper een streepje bij. Oplichterij.
Neeee niet doenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:10 schreef 988012 het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Voor die 2,50 kan je van te voren net zo goed een extra batterij kopen op dealextreme of ebay
Niet als je ook nog filmt en foto's maaktquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik doe altijd mijn mobiel uit, 's ochtends/'s avonds aan en als ik iemand kwijt ben. Dan houdt 'ie het wel drie dagen vol hoor.
We wachten nog steeds op een trip report in UVTquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
En dat zonder ooit gebruikt te hebben.
Oudere telefoons gaan meestal ook wel 4/5 dagen mee.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik doe altijd mijn mobiel uit, 's ochtends/'s avonds aan en als ik iemand kwijt ben. Dan houdt 'ie het wel drie dagen vol hoor.
Ik ben wel benieuwd wie het nou allemaal zijn hierzoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:10 schreef onderjas het volgende:
Wie gaat er nou naar een Fokmeet. Zeker op lowlands.
Dat doe ik dus met dat losse dingquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:11 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Niet als je ook nog filmt en foto's maakt
Maar dat doe ik nauwelijks, of met een andere camera.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:11 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Niet als je ook nog filmt en foto's maakt
Ja dat wel, maar ik heb ze onderhand wel genoeg gesproken als het zover is.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wie het nou allemaal zijn hierzo
waren die van DX? Ik denk er ook over na. Anders heb ik nog wel een vaag ander apparaatje om mee op te ladenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Neeee niet doen. 1 batterij explodeerde onderweg, en een andere houdt het <3 uur vol, die ik besteld heb dan
.
Gelukkig heb ik genoeg originele accuutjes
Best triest eigenlijkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wist dat ik je ergens van kende.
Das niet lang. Deed er meestal een jaar mee...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:11 schreef onderjas het volgende:
[..]
Oudere telefoons gaan meestal ook wel 4/5 dagen mee.
Inderdaad, ik heb zelf ook gewoon een simpele telefoon die gewoon een paar dagen meegaat,eventueel dat ik nog een reserve ding meeneem.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:11 schreef onderjas het volgende:
[..]
Oudere telefoons gaan meestal ook wel 4/5 dagen mee.
DX link?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:12 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
waren die van DX? Ik denk er ook over na. Anders heb ik nog wel een vaag ander apparaatje om mee op te laden
Ja ikzelf ook. Wilde donderdag eindelijk methylone laten testen, was ik het adres vergeten van dat inleverpunt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:11 schreef julian6 het volgende:
[..]
We wachten nog steeds op een trip report in UVT
Echt niet doenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:12 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
waren die van DX? Ik denk er ook over na. Anders heb ik nog wel een vaag ander apparaatje om mee op te laden
Ze hebben ook zonneopladers maar daar heb ik geen ervaring mee. Batterijen voor mn HTC Touch waren net zo goed als originele trouwens.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:12 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Lol!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:13 schreef Mr.DD het volgende:
[ afbeelding ]
Gehandicaptencamping op de hoek van camping 4
Hadden ze bij de Action voor 12 euro deze zomerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:13 schreef julian6 het volgende:
Ik zoek nog een universele lader op zonne energie
Klopt, maar je kan niet alles hebben.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:12 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Best triest eigenlijk. Maar goed
.
Gaat hard zo, maar ik ben het wel gewend dus
Action proberen!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:13 schreef julian6 het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9134quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:13 schreef julian6 het volgende:
Ik had eerst ook een zaklamp die ja aandraaide. Daar kon je ook een telefoon op aan sluiten.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Klopt, maar je kan niet alles hebben.
Jimbo had vorig jaar Werchter zonneoplader mee ozfo. Maar die deed het niet. Het idee was wel leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |