Ik hoor zoveel, waar heb je dat vandaan dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:21 schreef Burdie het volgende:
Wij hebben tickets.
En ik heb gehoord dat Depeche Mode komt!![]()
.
Depeche Mode opent Lowlands op donderdagavond in de 24-uurs tent! Zoals elk jaar!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:23 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ik hoor zoveel, waar heb je dat vandaan dan?
* julian6 wacht vol verwachting op een bepaald kaartje in de bus.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:19 schreef onderjas het volgende:
* onderjas Wacht vol verwachting op een bepaald plaatje.
Oh ik zit nooit in de 24uurs, zeker niet op donderdag. Staat nu wel in deze op trouwens.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:30 schreef kciR het volgende:
[..]
Depeche Mode opent Lowlands op donderdagavond in de 24-uurs tent! Zoals elk jaar!
(ik voeg hem even toe bij hardnekkige geruchten in de OP)
((Shit, daar heb ik geen rechten voor, kan iemand anders dat even doen?))
Wat is er anders te doen op donderdag?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:42 schreef onderjas het volgende:
[..]
Oh ik zit nooit in de 24uurs, zeker niet op donderdag. Staat nu wel in deze op trouwens.
Camping hangen. Ook leuk en niet zo immens druk als in die 24uurs.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:43 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Wat is er anders te doen op donderdag?
Klopt staat ook op de site!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:30 schreef kciR het volgende:
[..]
Depeche Mode opent Lowlands op donderdagavond in de 24-uurs tent! Zoals elk jaar!
(ik voeg hem even toe bij hardnekkige geruchten in de OP)
((Shit, daar heb ik geen rechten voor, kan iemand anders dat even doen?))
De drukte is wel minder inderdaad, maar het gaat altijd wel meteen goed los.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:44 schreef onderjas het volgende:
[..]
Camping hangen. Ook leuk en niet zo immens druk als in die 24uurs.
(Hier) niet dus.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:46 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Klopt staat ook op de site!!
[ afbeelding ]
Bij mij niet hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:46 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Klopt staat ook op de site!!
[ afbeelding ]
Bleh, 24 uurs tent op donderdag..no thank you! Vond het pas echt een drama toen het in de vorm van die Duracell batterij was.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:42 schreef onderjas het volgende:
[..]
Oh ik zit nooit in de 24uurs, zeker niet op donderdag. Staat nu wel in deze op trouwens.
Al vijf keer gedaan. Nu nog een keer, nog niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:51 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Hier wel. Refresh de hele zoot anders even?
harde refresh al gedaan? ctrl+F5quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:52 schreef onderjas het volgende:
[..]
Al vijf keer gedaan. Nu nog een keer, nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |