Precies: waarom dan stoppen als je toch weer begint?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stoppen: easy, gestopt blijven: moeilijk, heel moeilijk, een weekendje roken en dan gelijk weer stoppen nadat ik een stoppoging een paar maanden volhoudt: onmogelijk
Ik blijf wel gestopt, als ik niet zoiets stoms doe als 'alleen dit weekendje roken'quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:27 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Precies: waarom dan stoppen als je toch weer begint?
Zulks een slap gelulquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stoppen: easy, gestopt blijven: moeilijk, heel moeilijk, een weekendje roken en dan gelijk weer stoppen nadat ik een stoppoging een paar maanden volhoudt: onmogelijk
Ik zeg hetzelfde als jij. Alleen voeg ik daaraan toe dat ik dus niet na maanden weer even een weekend moet gaan roken, want dan duurt het wel weer voor ik een stoppoging onderneem.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zulks een slap gelul
Mijn vader is na 40 jaar lang roken, 1 pakje zware shag per dag, van de ene op de andere dag gestopt. En hij zegt: het zit tussen je oren en je moet gewoon afleiding zoeken.
Ging 'ie een puzzeltje maken als 'ie zin kreeg.
Heeft het niet na 2 weken nog een keer geprobeert "of 'ie het vies vond" enz.
Nee hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
dat laatste stukje heb ik weinig vertrouwen in
Waarom weer beginnen als je toch al gestopt bent?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:27 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Precies: waarom dan stoppen als je toch weer begint?
Niet alleen pubers roken dude.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:41 schreef leeell het volgende:
ik dacht even dat ik in het centrale rook topic van PUB was beland
Dat "afscheid nemen" is echt zo niet slim.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:36 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Nee hoorIk was drie weken gestopt voor ik weer een pakje ging roken, ter gelegenheid van mijn afscheid. Toen weer cold turkey gestopt, en dat al 2 maanden volgehouden
(en daarvoor nog was ik van 1 pakje naar 1/4de pakje geminderd, ik ben zo iemand die dat WEL kan).
Goed punt! Laten we de discussie hier dan ook bij houden!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Waarom weer beginnen als je toch al gestopt bent?
ik doelde meer op alle rook posts ipv LL10 posts, niet perse het sub-forum waar het in staatquote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:54 schreef leeell het volgende:
[..]
ik doelde meer op alle rook posts ipv LL10 posts, niet perse het sub-forum waar het in staat
C-c-combobreaker!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:09 schreef Kluts het volgende:
Is blij dat ze een kaartje heeft bemachtigd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |