Kut, ik heb op de site zitten kijken of het echt zo wasquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:44 schreef PiRANiA het volgende:
Depeche Mode staat bij echte bevestigingen.
Lucy Love komt bij andere bronnen
Ik heb het al weer weg gehaaldquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:05 schreef maxor het volgende:
[..]
Kut, ik heb op de site zitten kijken of het echt zo was
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:05 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ik ga altijd uit van 100/150 euro per dag.
Ligt eraan hoeveel je drinkt. Ik ben zelf rond gekomen met zo'n 130 euro over het hele weekendquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:05 schreef PiRANiA het volgende:
Hoe veel geld moet ik nu wekelijks gaan sparen om een leuke tijd te hebben daar?
Ik was al bangquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:07 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
[..]
Ligt eraan hoeveel je drinkt. Ik ben zelf rond gekomen met zo'n 130 euro over het hele weekend
Doe je goed. Ik hou het nooit zo bij. Maar als je 150 euro per dag wil uitgeven moet je ongeveer 20 euro per week sparen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:07 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
[..]
Ligt eraan hoeveel je drinkt. Ik ben zelf rond gekomen met zo'n 130 euro over het hele weekend
Zwaar uitgedroogd?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:09 schreef onderjas het volgende:
Maat van me is een keer in totaal 20 euro kwijt geweest.
Ik zit op ongeveer 70 euro per dag en dan doe ik het redelijk rustig aan, zeker qua drank (relatief gezien). Eten doe ik wel iets meer dan gemiddeld denk ik.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:08 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik was al bang. Nogmaal keertje uitgaan is bij mij iets van 20-40 euro ofzo denk.
Ik heb volgens mij in totaal meer dan 200 euro uitgegeven vanaf de Donderdag - maandag..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:05 schreef PiRANiA het volgende:
Hoe veel geld moet ik nu wekelijks gaan sparen om een leuke tijd te hebben daar?
Zo dan, dat is wel heel erg weinig. Ik heb daar nu sowieso al voor 130 euro aan bonnen gekocht (al is dat eigenlijk een ander topic).quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
Op Werchter ben ik ook maar 25 euro kwijt geweest ofzo. Ik weigerde drankbonnen te kopen dus vier dagen lang alleen maar water gedronken.
Niemand zo lief geweest je een biertje te geven.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
Op Werchter vorig jaar was ik ook maar 25 euro ofzo kwijt. Ik weigerde drankbonnen te kopen dus vier dagen lang alleen maar water gedronken.
100 euro per dag, maar dat is incl. shirtsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:05 schreef PiRANiA het volgende:
Kan je alle shirts en truien kopen man.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
100 euro per dag, maar dat is incl. shirts
De laatste jaren drink ik niet zo heel veel meer maar 50 euro per dag is er zo doorheen. Aangezien ik graag whisky drink en je dat er niet kan kopen gaat er een goede fles mee in de bagage (wel overschenken in een PET fles).quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:05 schreef PiRANiA het volgende:
Jawel, Jimbo. Eentje.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:12 schreef onderjas het volgende:
[..]
Niemand zo lief geweest je een biertje te geven.
Ik haal zo'n 3~4 shirts en een trui, bij elkaar zo'n 150 euro denk ik zo.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:14 schreef onderjas het volgende:
[..]
Kan je alle shirts en truien kopen man.
Alleen glas mag niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoe zit dat trouwens met flesjes meenemen? Net als bij Werchter flesje mag wel, dop niet?
Alles in plastic of blik mag het het camping terrein op, 12 liter de man.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoe zit dat trouwens met flesjes meenemen? Net als bij Werchter flesje mag wel, dop niet?
Volgens mij zijn ze daar niet zo streng op hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alles in plastic of blik mag het het camping terrein op, 12 liter de man.
Mensen die de hele tijd naar de vloer kijken of er nog (semi-)hele bekertjes liggen. Die verzamelen, vooral bezig zijn daarmee, en nauwelijks een band zien.quote:
Ah dan zou je wel wat hoger uitkomenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:08 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik was al bang. Nogmaal keertje uitgaan is bij mij iets van 20-40 euro ofzo denk.
Nee klopt, als je soms ziet wat er binnen gebracht wordt! "dat is voor 10 man" hoor je dan/quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:20 schreef onderjas het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze daar niet zo streng op hoor.
Stomquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Uit je eigen zo fantastisch ontworpen OP
nvm
Er zit 'statiegeld' op de bekers en draagtrays, als je die inlevert krijg je biercredits.quote:
Ah, het hele verhaal. Duidelijkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:26 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Er zit 'statiegeld' op de bekers en draagtrays, als je die inlevert krijg je biercredits.
Ik heb geen probleem met 'bekkerrapers', wel jammer dat er van die 'professionals' tussen lopen die het als werk zien en dus een ticket voor een feestvierder in beslag nemen. Aan het eind van het festival kun je je overgebleven biercredits inleveren voor euro's.
Moet het overgieten in een plastic bekertje.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh ja ik had het dus over het festivalterrein, niet over camping.
Ik denk dat er bij zijn die dat per dag bij elkaar rapen, vorig jaar was er zelfs eentje die met een zaklamp de vuilnisbakken liep te doorzoekenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:21 schreef stbabylon het volgende:
Zijn er wel bij die met 400 euro naar huis gaan
Dat is echt kut.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:33 schreef onderjas het volgende:
[..]
Moet het overgieten in een plastic bekertje.
Och je hebt ook zat festivals waar je helemaal niks aan drank mee naar binnen mag nemen.quote:
Tzijn behoorlijk grote bekersquote:
De muntjes? Oh, wist ik niet. Overigens lever ik nooit muntjes in, wat over is aan het eind van het weekend geef ik weg aan mensen die op maandagmorgen een ontbijtje kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:28 schreef onderjas het volgende:
[..]
Kan ze op elk moment weer inleveren hoor.
ze heeft kaartje gewonnenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:34 schreef onderjas het volgende:
[..]
Och je hebt ook zat festivals waar je helemaal niks aan drank mee naar binnen mag nemen.
Wat ga jij doen op Lowlands eigenlijk omdat je gratis gaat?
Ik maak ook altijd alles op, of vergeet er een stel. Vorig jaar zat ik in de laatste bus terug naar de trein, dus kon ze niet meer aan iemand kwijt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:35 schreef xenobinol het volgende:
[..]
De muntjes? Oh, wist ik niet. Overigens lever ik nooit muntjes in, wat over is aan het eind van het weekend geef ik weg aan mensen die op maandagmorgen een ontbijtje kunnen gebruiken.
Wij hadden een eigen chauffeur (vader van vriend)quote:
Ja true, maar ik vul altijd flesjes/pakken met water gewoon. Ach ik wen er wel aan.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:34 schreef onderjas het volgende:
[..]
Och je hebt ook zat festivals waar je helemaal niks aan drank mee naar binnen mag nemen.
Wat ga jij doen op Lowlands eigenlijk omdat je gratis gaat?
Je zit te chillen in het gras terwijl je naar een optreden kijkt in de alpha, plotseling komt er een vaag langharig figuur langs in kleren die eruit zien alsof ze een halfjaar niet gewassen zijn. Hij stopt bij de vuilniskliko, opent 'm en begint er half in te leunen terwijl hij lijkt te graaien naar iets. Na een seconde of 30 trekt hij zijn nu vieze kop weer uit de kliko met een handjevol bekers. Met een zoekende serieuze blik loopt hij weer verder. Ondertussen vraagt hij nog even of hij jouw bekertje mag hebben die je net hebt leeggedronken.quote:
Tering heequote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:38 schreef julian6 het volgende:
[..]
Je zit te chillen in het gras terwijl je naar een optreden kijkt in de alpha, plotseling komt er een vaag langharig figuur langs in kleren die eruit zien alsof ze een halfjaar niet gewassen zijn. Hij stopt bij de vuilnuskliko, opent 'm en begint er half in te leunen terwijl hij lijkt te graaien naar iets. Na een seconde of 30 trekt hij zijn nu vieze kop weer uit de kliko met een handjevol bekers. Met een zoekende serieuze blik loopt hij weer verder.
Bus is er sneller volgens mij.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:38 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Wij hadden een eigen chauffeur (vader van vriend)
Kga niet zeggen hoe, maar we hebben een groot gedeelte van de file rond 1 uur weten te omzeilen
En dan zeg jij 'ja natuurlijk!'. Hij blij, jij blij want bekertje netjes opgeruimd en zo is heel Lowlands één groot blij feest.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:38 schreef julian6 het volgende:
[..]
Je zit te chillen in het gras terwijl je naar een optreden kijkt in de alpha, plotseling komt er een vaag langharig figuur langs in kleren die eruit zien alsof ze een halfjaar niet gewassen zijn. Hij stopt bij de vuilniskliko, opent 'm en begint er half in te leunen terwijl hij lijkt te graaien naar iets. Na een seconde of 30 trekt hij zijn nu vieze kop weer uit de kliko met een handjevol bekers. Met een zoekende serieuze blik loopt hij weer verder. Ondertussen vraagt hij nog even of hij jouw bekertje mag hebben die je net hebt leeggedronken.
Iets niet durven vragen, my gosh.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:39 schreef Mr.DD het volgende:
Oja. Nog wat humor>
Vriendin van me wilde wel mee naar Lowlands. Durfde het de hele tijd niet aan haar ouders te vragen, omdat ze überhaupt niet eens uit mag in de stad
Dus gister was het uitverkocht, zij zit toevallig op de website van Lowlands, zegt haar moeder:
"Oh, Lowlands, daar gaat de zus van je buurmeisje ook heen. Als je ook wil moet je het nu vragen hoor, anders lukt het niet met de vakantie!"
![]()
Ik zag het welquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Iets niet durven vragen, my gosh.Net alsof ze boos gaan worden als ze dat vraagTTT.
En omdat je er al een tijd zit had je hiervoor ook gezien dat er een meisje in de zelfde prullenbak had gepiest.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:38 schreef julian6 het volgende:
[..]
Je zit te chillen in het gras terwijl je naar een optreden kijkt in de alpha, plotseling komt er een vaag langharig figuur langs in kleren die eruit zien alsof ze een halfjaar niet gewassen zijn. Hij stopt bij de vuilniskliko, opent 'm en begint er half in te leunen terwijl hij lijkt te graaien naar iets. Na een seconde of 30 trekt hij zijn nu vieze kop weer uit de kliko met een handjevol bekers. Met een zoekende serieuze blik loopt hij weer verder. Ondertussen vraagt hij nog even of hij jouw bekertje mag hebben die je net hebt leeggedronken.
Vraagdquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Iets niet durven vragen, my gosh.Net alsof ze boos gaan worden als ze dat vraagTTT.
Dan zeg ik 'Nee, ik hou ze zelf'. Waarna ik ze platstampquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
En dan zeg jij 'ja natuurlijk!'. Hij blij, jij blij want bekertje netjes opgeruimd en zo is heel Lowlands één groot blij feest.
De bekertjes?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:43 schreef julian6 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze door de bliksem getroffen worden
Niet op het terrein zover ik weet. Maar dat wil je ook niet. Het wachten totdat de poorten openen op de vrijdagmiddag is geweldigquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:43 schreef PiRANiA het volgende:
Ik las dat je (in 2008) op donderdag al het terrein op kon?
En dan pakt hij hem weer, buigt hem een beetje recht en stopt hem bij de rest.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:43 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dan zeg ik 'Nee, ik hou ze zelf'. Waarna ik ze platstamp
Van mij mogen ze door de bliksem getroffen worden, die hippies
Je bent nog nooit op Lowlands geweest, als je er volgend jaar nog zo over denkt dan is er wel iets mis ja.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
Is het slecht dat ik meer zin heb in Werchter dan in Lowlands?
De glazenhaler in ons café is een kale lilliputter met snor, leren jasje zonder mouwen zonder shirt en fietst op een veeeel te grote lowriderquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jullie kijken zeker de eerste weken na Lowlands de glazenhalers in het café ook nog vuil aan?
Nee man, alleen mensen met een speciaal bandje.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:43 schreef PiRANiA het volgende:
Ik las dat je (in 2008) op donderdag al het terrein op kon?
Oké.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:45 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Je bent nog nooit op Lowlands geweest, als je er volgend jaar nog zo over denkt dan is er wel iets mis ja.
Omgquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:45 schreef julian6 het volgende:
[ afbeelding ]
deze jongen zoekt zelf in de sloot naar bekers
Laat hem lekker.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:45 schreef julian6 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:45 schreef julian6 het volgende:
[ afbeelding ]
zo ziet een bekerraper er dus uit.
Dat jij je er zo erg aan ergert lijkt me jouw probleem?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:45 schreef julian6 het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad, kan er weinig aan veranderen. Maar dan mag ik me er nog wel aan irriterenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:47 schreef 988012 het volgende:
[..]
Dat jij je er zo erg aan ergert lijkt me jouw probleem?
Eindelijk een medestander.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:47 schreef 988012 het volgende:
[..]
Dat jij je er zo erg aan ergert lijkt me jouw probleem?
... bekers te rapen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:46 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De zwartharige bekerraper, een uitzonderlijk soort dat zich kenmerkt door...
Nee hoor, dat heb ik op zich ook.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
Is het slecht dat ik meer zin heb in Werchter dan in Lowlands?
Dat kan niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:48 schreef julian6 het volgende:
[..]
Inderdaad, kan er weinig aan veranderen. Maar dan mag ik me er nog wel aan irriteren
True. Ze zijn ook belachelijk brutaal. Pakken gewoon uit je handen weg als ie leeg is, bukken recht voor je neus.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:48 schreef julian6 het volgende:
[..]
Inderdaad, kan er weinig aan veranderen. Maar dan mag ik me er nog wel aan irriteren
Zeker 3x minder snel..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:49 schreef PiRANiA het volgende:
Gingen de voorprettopics vorig jaar ook zo snel?
Nu ben ik er hè, vergeet dat niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:49 schreef PiRANiA het volgende:
Doe je zwaaien naar me?quote:
Geen idee, zat er toen nog nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:49 schreef PiRANiA het volgende:
Ik weet niet meer precies hoe je eruit zietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nu ben ik er hè, vergeet dat niet.
[..]
Doe je zwaaien naar me?
En dan vraag ik mij af: wat doe je op Lowlands?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:43 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dan zeg ik 'Nee, ik hou ze zelf'. Waarna ik ze platstamp
Van mij mogen ze door de bliksem getroffen worden, die hippies
Ze is undercover!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:51 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Komt helemaal goed, maar was jij net niet een vrouw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |