Denk het wel jaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:47 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ben ik daar nou mee begonnen? Met dat hele 'aan je kruis ruiken?'
Ha Fail!quote:
fail ninjaeditquote:
Dat is al een paar keer geroepen, maar komt pas 1 mei... Jammer....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:51 schreef Bullet-tooth het volgende:
Topics gaan hard zo.
Tijd voor het subforum lijkt me.
Zo hé! Jij plant er gewoon hele dagen voor in?!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:56 schreef onderjas het volgende:
[..]
Snuffeldagen waren altijd geweldig ook!
Swirl! Vandaag nog gegeten in Amstelveen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoe heet dat ijs van Ola ook alweer met fruit wat ze op Lowlands verkopen? Dat is zo lekker!
Ja man vrouw! Ik weet eigenlijk niet meer wat het is.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:57 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Zo hé! Jij plant er gewoon hele dagen voor in?!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:01 schreef onderjas het volgende:
Oja, het is idd wat ik dacht wat het is.
Swirl, alleen hebben ze volgens mij de chocolade variant eruit geknikkerd, daar had ik er het eerste jaar dat ik op lowlands was elke dag wel minimaal 2 van opquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoe heet dat ijs van Ola ook alweer met fruit wat ze op Lowlands verkopen? Dat is zo lekker!
Ik hoor zoveel, waar heb je dat vandaan dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:21 schreef Burdie het volgende:
Wij hebben tickets.
En ik heb gehoord dat Depeche Mode komt!![]()
.
Depeche Mode opent Lowlands op donderdagavond in de 24-uurs tent! Zoals elk jaar!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:23 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ik hoor zoveel, waar heb je dat vandaan dan?
* julian6 wacht vol verwachting op een bepaald kaartje in de bus.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:19 schreef onderjas het volgende:
* onderjas Wacht vol verwachting op een bepaald plaatje.
Oh ik zit nooit in de 24uurs, zeker niet op donderdag. Staat nu wel in deze op trouwens.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:30 schreef kciR het volgende:
[..]
Depeche Mode opent Lowlands op donderdagavond in de 24-uurs tent! Zoals elk jaar!
(ik voeg hem even toe bij hardnekkige geruchten in de OP)
((Shit, daar heb ik geen rechten voor, kan iemand anders dat even doen?))
Wat is er anders te doen op donderdag?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:42 schreef onderjas het volgende:
[..]
Oh ik zit nooit in de 24uurs, zeker niet op donderdag. Staat nu wel in deze op trouwens.
Camping hangen. Ook leuk en niet zo immens druk als in die 24uurs.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:43 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Wat is er anders te doen op donderdag?
Klopt staat ook op de site!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:30 schreef kciR het volgende:
[..]
Depeche Mode opent Lowlands op donderdagavond in de 24-uurs tent! Zoals elk jaar!
(ik voeg hem even toe bij hardnekkige geruchten in de OP)
((Shit, daar heb ik geen rechten voor, kan iemand anders dat even doen?))
De drukte is wel minder inderdaad, maar het gaat altijd wel meteen goed los.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:44 schreef onderjas het volgende:
[..]
Camping hangen. Ook leuk en niet zo immens druk als in die 24uurs.
(Hier) niet dus.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:46 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Klopt staat ook op de site!!
[ afbeelding ]
Bij mij niet hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:46 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Klopt staat ook op de site!!
[ afbeelding ]
Bleh, 24 uurs tent op donderdag..no thank you! Vond het pas echt een drama toen het in de vorm van die Duracell batterij was.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:42 schreef onderjas het volgende:
[..]
Oh ik zit nooit in de 24uurs, zeker niet op donderdag. Staat nu wel in deze op trouwens.
Al vijf keer gedaan. Nu nog een keer, nog niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:51 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Hier wel. Refresh de hele zoot anders even?
harde refresh al gedaan? ctrl+F5quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:52 schreef onderjas het volgende:
[..]
Al vijf keer gedaan. Nu nog een keer, nog niet.
Is gewoon een screenshot.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:06 schreef onderjas het volgende:
[..]
Jammer dat de achtergrond niet klopt.
Afscheid nemen van mijn vrienden voor een halfjaar dusquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat "afscheid nemen" is echt zo niet slim.
Staat in de OP (niet in de wiki).quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:35 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
Daar mag Lucy Love bij, die hebben zichzelf op Eurosonic bevestigd maar nog niet officieel door de organisatie.
quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:44 schreef PiRANiA het volgende:
Depeche Mode staat bij echte bevestigingen.
quote:
moet je even een paar delen terug lezenquote:
Denk toch meer dan 5 delen terug, heb het vanaf het begin zien staan. (Maten van me zeggen het ook maar weet niet waar ze dat vandaan hebben).quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet je even een paar delen terug lezen
Ah, jammer net iets te laat met deze:quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Heb ik iets niet goed gedaan?![]()
-o ik zie het al-
mietje, ik ga naar werchter, sziget én Lowlandsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:29 schreef Trigalti het volgende:
Ik ga dit jaar voor de 2e x..
Vorig jaar Lowlands & Werchter gedaan, wordt een beetje duur als ik dat dit jaar weer doe.
Dit is al een paar jaar mijn idee, maar ik krijg voorlopig niemand naar Sziget mee, of ze vinden het te duur of vinden het te ver weg... Dus dan hou ik het maar bij LL en RW.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
mietje, ik ga naar werchter, sziget én Lowlands
Nee hoor, Depeche Mode is er elk jaar.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Heb ik iets niet goed gedaan?![]()
-o ik zie het al-
Maar niet bevestigd dusquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:31 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Nee hoor, Depeche Mode is er elk jaar.
Mojito.... onee, da's van Bacardi.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Man the harpoons! Save the whale!quote:
Is dat niet wat tegenstrijdig?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Man the harpoons! Save the whale!
Dat zijn de Swirls, maar ik vind het lekkerder om af en toetje een raketje te etenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:37 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Mojito.... onee, da's van Bacardi.
Vorig jaar hadden ze bij Douwe Egberts ook een of andere lekkere coctail met kouwe koffie, crushed ice en volgens mij Baileys.
Die waren nog best goedkoop, voor LL-prijzen danquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:01 schreef conobram het volgende:
[..]
Dat zijn de Swirls, maar ik vind het lekkerder om af en toetje een raketje te eten
Ik ga altijd uit van 100/150 euro per dag.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:05 schreef PiRANiA het volgende:
Hoe veel geld moet ik nu wekelijks gaan sparen om een leuke tijd te hebben daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |