SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groepsfoto
Deze theorie zegt dat de deelnemers op de groepsfoto op volgorde van afvallen staan (zie spoiler).
Zo zou dus te bepalen zijn wie de volgende afvaller is. De theorie zegt overigens niks over wie de verliezer, winnaar en Mol is, omdat de finale met 3 deelnemers wordt gespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Merk wel op dat Tim met zijn voet voor Loretta staat, terwijl hij pas na haar afviel.
I-cursor
Dit is een theorie die Erik als Mol aanwijst. Iedere keer als Erik zijn test maakt staat er namelijk een cursor in beeld, een 'I'. 'I' is natuurlijk 'Ik' in het Nederlands, wat zou kunnen slaan op 'Ik ben de Mol'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige Topics
[2010] Wie is... de Mol? #1
Wie is... de mol? 2010 #2 Loretta O+
Wie is... de mol? 2010 #3 Final Countdown...
Wie is... de mol? 2010 #4 We zijn begonnen!
Wie is... de mol? 2010 #5 Met de eerste verdenkingen.
Wie is... de mol? 2010 #6 Kennis Is Macht!
Wie is... de mol? 2010 #6 Een spannend spelletje
Wie is... de mol? 2010 #8: Kijk uit voor kokervisie...
Wie is... de mol? 2010 #9: Uitzending donderdag om 22u!
Wie is... de mol? 2010 #10: Waar alles geraakt wordt.
Wie is... de Mol? 2010 #11: De Mol is bekend!
Wie is... de Mol? 2010 #12:Waar Erik steeds verdachter wordt
Wie is...de Mol? #13 - Met held Frits!
Wie is...de Mol? #14: I see the sign that points one way
Wie is... de Mol? #15 Poppetje met een lang geslachtsdeel
Wie is... de Mol? #16 - Met veeeeel complotten
Afleveringen
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
Aflevering 4
Aflevering 5
De Mol
Arjen Lubach
Frits Sissing
Hind Laroussi
Manuel Venderbos
Tim Akkerman
Sanne Vogel
De FOK! Wie is de Mol? Prono 2010 is HIER te vinden.
Deze OP is hier te vinden.![]()
tvpBecause I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh![]()
De laatste posts uit het vorige deel:quote:Op maandag 1 maart 2010 22:13 schreef jpjedi het volgende:
Twitter zojuist:
IkBenDeMol Op 04-03-10 ga ik weer aan de slag met mijn malicieuze mollenwerkquote:Op maandag 1 maart 2010 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Malicieus... dat woord kennen we nog van de schoolopdracht van Kim en Arjen!![]()
TvpOp dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.![]()
Even over de I-cursor.....al bij stilgestaan dat ze het materiaal maar één keer opnemen en gewoon recyclen? Nogal onnodig extra werk om dat steeds op te nemen namelijk.Je moeder is een hamster![]()
Ik heb het wel gemist, al heb ik ook wel genoten van de Spelen.![]()
Arjan blijft bij mij de winnaar en Erik de mol.
... ik zeg niet dat het zo is maar het voelt wel zo ...![]()
Als Arjen de mol is dan heeft hij wel erg goed gespeeld.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:24 schreef Smurfin het volgende:
Arjan blijft bij mij de winnaar en Erik de mol.Ik denk ook dat hij gaat winnen.
Je moeder is een hamster![]()
![]()
Donderdag weer
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...![]()
Pfff.. ben dr helemaal uit. Kan niet wachten tot donderdag... Ben zo benieuwd wie er uit gaat. Denk dat Kim de pineut is...Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.![]()
Heeft iemand toevallig de tekst van die spelopdracht van Kim en Arjen bij de hand? Kijken of daar misschien nog hints inzitten. Dat malicieuze is natuurlijk niet toevallig. Of ze willen ons juist weer op het verkeerde spoor zetten. Niets is immers wat het lijkt..Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.![]()
Malicieus betekent :
moedwillig, boosaardig, kwaadaardig, ondeugend, schalks.
Dus dat wijst dan wel weer naar de mol, dan zou je toch denken dat het kim of arjen is. Terwijl dat ook weer te voor de hand liggend is.Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:32 schreef jpjedi het volgende:
OS waren geweldig, nu weer die Mol zoeken!![]()
![]()
ik hoop op Sanne... Alleen maar om mijn gelijk tov Suuz_ te krijgenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:56 schreef dfnk het volgende:
Ben ook benieuwd naar wie het rode scherm krijgt donderdag..
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Blijf lekker thuis, wat kun je nou missen aan een musical?quote:Op maandag 1 maart 2010 23:33 schreef Haaibaaike het volgende:
Alleen ik kan donderdag niet kijkenGa naar een musical toe als ik thuis ben kijk ik op video
Je moeder is een hamster![]()
Hmm, goed punt.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:37 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb de kaartjes betaald en ik wil dat ook zienJe moeder is een hamster![]()
Daar kun je inderdaad gelijk aan hebben, maar toch opvallend dat dit maar bij één persoon te zien is, en dat de makers dit "toevallig" niet gezien hebben. Of zou het een instinker zijn?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:24 schreef Crutch het volgende:
Even over de I-cursor.....al bij stilgestaan dat ze het materiaal maar één keer opnemen en gewoon recyclen? Nogal onnodig extra werk om dat steeds op te nemen namelijk.
Dutch Radio Scrobbler 4.0 beta!
http://www.megaupload.com/?d=O2VWO5R5 (Build 70)![]()
Als het een hint is dan is het wel een hele suffe, ik ben een hoger niveau gewend. Althans minder duidelijk.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:50 schreef Nfct het volgende:
[..]
Daar kun je inderdaad gelijk aan hebben, maar toch opvallend dat dit maar bij één persoon te zien is, en dat de makers dit "toevallig" niet gezien hebben. Of zou het een instinker zijn?
Blijft het feit dat Erik de mol is maar dat terzijde
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje![]()
De Mol heeft trouwens TweetDeck geinstalleerd op zijn pc / iphone / mac.... of zou die twitter door de redactie worden aangevuld?![]()
Nee andersom!!! ;-) Arjan overduidelijk de mol, Erik de winnaar..quote:Op maandag 1 maart 2010 22:24 schreef Smurfin het volgende:
Arjan blijft bij mij de winnaar en Erik de mol.
![]()
Kan iemand niet de makers van Tweetdeck mailen met de vraag welk IP het account IkBendeMol gebruikt? :pMaakt fantastische podcasts voor jouw bedrijf bij https://podcast-fabriek.nl![]()
Lijkt mij gewoon het vara kantoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:16 schreef StefanKollaart het volgende:
Kan iemand niet de makers van Tweetdeck mailen met de vraag welk IP het account IkBendeMol gebruikt? :p
![]()
Best grote kans dat dat gebeurt. Ik denk dat zo'n bericht sowieso eerst via het productieteam gaat.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:23 schreef TheFrankey het volgende:
De Mol heeft trouwens TweetDeck geinstalleerd op zijn pc / iphone / mac.... of zou die twitter door de redactie worden aangevuld?Je moeder is een hamster![]()
Zo weer terug van weggeweest. Mijn mol nog steeds Frits en goede 2de Arjen en 3de Kim.
Vanavond een nieuwe molmail. Ben benieuwd of daar nog aanwijzigingen in zitten.![]()
De spelen waren leuk, maar de mol nog veel leuker! Zin in de aflevering van donderdag =]Zo niet.. dan toch!![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik blijf nog steeds Erik als mol verdenken.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.![]()
Hèhè, morgen weer!![]()
Finally, heeft echt lang geduurd!
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥![]()
Overmorgenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:23 schreef Enfermera het volgende:
Hèhè, morgen weer!![]()
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...![]()
Dan zit je een dag te vroeg klaar.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:23 schreef Enfermera het volgende:
Hèhè, morgen weer!![]()
Tevens (slechte) TVP.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Sorry ben niet helderquote:Denk al vanaf maandag dat het een dag verder is dan het eingelijk is, zeg maar
![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥![]()
De verborgen links in de video uit de MolMail van deze week (zie hier, hier, hier, hier en hier de voorgaande):
verwijst naar: http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/avro/widmi_007_2.wmv
verwijst naar: http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/avro/widmi_007_1.wmv![]()
Die snap ik niet helemaalquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:27 schreef Veerboot het volgende:
De verborgen links in de video uit de MolMail van deze week (zie hier, hier, hier, hier en hier de voorgaande):
[ afbeelding ]
verwijst naar: http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/avro/widmi_007_2.wmv
[ afbeelding ]
verwijst naar: http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/avro/widmi_007_1.wmv![]()
Van Twitter:quote:IkBenDeMol
vanhie rtotto kio
about 1 hours ago via TweetDeckVan Hier tot Tokio?
14.gif RaymanNL vindt dit leuk![]()
Nou, ik zit ook weer klaar! En ik heb geen idee meer wie de mol is. In mn stemming met vrienden en familie zit ik nog op Sanne, maar dat is meer omdat anderen al langer op Kim en Frits zitten. Aah, ik weet het niet!![]()
Miss husselen met de letters zodat we iets krijgen? Kan alleen de naam Erik eruit halen maar met de overige letters kan ik niks.quote:Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.![]()
Wat een waar-de-lo-ze tweet van de mol zeg. Ik wacht effe af wat de uitzending ons gaat brengen. Tot nu toe getuigt dit aan gebrek van cryptisch danwel mysterieus talent van tip/hint-geven.Je moeder is een hamster![]()
Van Twitter:quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:30 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
Miss husselen met de letters zodat we iets krijgen? Kan alleen de naam Erik eruit halen maar met de overige letters kan ik niks.
quote:“@DieIsDeMol 6 letters, 6 letters, 3 letters. 6-6-3 of, 6-63. En wie is er geboren in juni 1963 --> http://bit.ly/cpsrSx ”Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Ik kan morgen pas kijkenquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:48 schreef Danielle83 het volgende:
Eindelijk vanavond weer! Ik ga nog steeds voor Arjen, maar verdenk Erik ook steeds meer.![]()
![]()
Ik ookquote:
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.![]()
De mol twitterde:
vanhie rtotto kio
6 letters, 6 letters, 3 letters. 6-6-3 of, 6-63. En wie is er geboren in juni 1963 --> http://bit.ly/cpsrSx
(theorie is niet van mij, maar van iemand op twitter)Maakt fantastische podcasts voor jouw bedrijf bij https://podcast-fabriek.nl![]()
Zit alvast klaar met popcorn! Ben benieuwd....Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.![]()
Schatje, kijk eens een paar posts boven jequote:Op donderdag 4 maart 2010 19:15 schreef StefanKollaart het volgende:
De mol twitterde:
vanhie rtotto kio
6 letters, 6 letters, 3 letters. 6-6-3 of, 6-63. En wie is er geboren in juni 1963 --> http://bit.ly/cpsrSx
(theorie is niet van mij, maar van iemand op twitter)
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
http://twitter.com/IkBenDeMol/status/9986767284Iets met het cijfer 10 dusquote:Over tien minuten, de zevende aflevering van de Mol X.![]()
![]()
Mensen die nu blijven posten en daarna domme vragen stellen...
Tot over een uur.![]()
Because I am so handsome and I am so bored
wat lag daar op de grond bij de foto? Morgen ff terugkijkenJe gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.![]()
Pff topics kwijt!Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Ik zit op ArjenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Die dagboekentheorie... met die eerste letters achter elkaar zetten, is daar al iets uitgekomen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Dit is de meest makkelijke editie voor de Mol. De kandidaten verneuken alle opdrachten toch wel.quote:
Koning.![]()
Arjen gaat winnen, dat hij meteen eraan denkt dat erik meeluistert geeft wel aan hoe erg hij met het spel bezig isJe gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.![]()
arjan is de mol.... niets zeggen want erik kan ons denk ik horen... kost weer lekker geld in de pot....wat moet ik hier nu neerzetten?![]()
Ik snap het spel niet meer... Zelfs kandidaten gaan nu niet meer voor geld in de pot... Het nut van de mol is echt nul geworden.Koning.![]()
Sinds de bekende Nederlanders is dit eigenlijk zo. En de invoering van de jokers, die ook nergens op slaan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:49 schreef tha_dark het volgende:
Ik snap het spel niet meer... Zelfs kandidaten gaan nu niet meer voor geld in de pot... Het nut van de mol is echt nul geworden.![]()
Inderdaad, die jokers slaan ook nergens op. Ik vind dit tot nu toe nog de minste WIDM.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Sinds de bekende Nederlanders is dit eigenlijk zo. En de invoering van de jokers, die ook nergens op slaan.
Koning.![]()
Dat was de editie met Inge ook al een beetje zo.... ik wil gewoon weer onbekende Nederlanders. die gaan meer voor de pot omdat ze het geld wel kunnen gebruikenquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:49 schreef tha_dark het volgende:
Ik snap het spel niet meer... Zelfs kandidaten gaan nu niet meer voor geld in de pot... Het nut van de mol is echt nul geworden.
Kim heeft nu wel een goede molactie. Zij zou als mol weten wat de lege koffer inhield en kon er zo voor zorgen dat zij sowieso niet uit het volgende spel zou zijnJe gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.![]()
dat is idd wel jammer ja, dat die BNers zoveel mollen en geld vergokken omdat het voor hen niks betekent itt 'gewone mensen'.know'm sayin?
word? word.![]()
Goede vermomming wel
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
kans op een vrijstellingquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:53 schreef SinofEnvy het volgende:
Wat zat er nou in die lege koffer die toch niet leeg was? Ik heb het net gemist
Groepje Kim/Arjen vind ik toch wel verdacht..I never look back, darling. It distracts from the now.
♥![]()
Erik: ik kan nooit iets krijgen in dit spel ?????Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.![]()
Vond ik ook verdacht en ik zit al weken op hemquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:00 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Erik: ik kan nooit iets krijgen in dit spel ?????![]()
Maar op zich kan hij wel alles krijgen, hij heeft het alleen niet nodigJe gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.![]()
wilde ik ook zeggen, opvallend iddquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:00 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Erik: ik kan nooit iets krijgen in dit spel ?????know'm sayin?
word? word.![]()
Haha die arme Frits heeft zich zitten vervelen.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r![]()
Dacht dat ie zei : je krijgt toch niks in dit spel ?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Klopt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dacht dat ie zei : je krijgt toch niks in dit spel ?
Omnomnom krunsj krunsj
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r![]()
Daarom moet er weer een BN-loze WIDM komen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:53 schreef alors het volgende:
dat is idd wel jammer ja, dat die BNers zoveel mollen en geld vergokken omdat het voor hen niks betekent itt 'gewone mensen'.
![]()
![]()
Ik blijf erbij dat arjen geen mol is... Hij is echt zoveel met het spel bezig. Hij analyseert alles, heeft veel dingen supersnel door, zit continu iedereen te ondervragen. Bij Erik en Sanne zie je dat veel minder.
Blijf nog steeds bij ErikJe gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.![]()
Idd, ik denk ook dat het Erik of Sanne is. Sanne was met die achtervolging een beetje te obvious aan het kloten, dus ga ik voor Erik.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:06 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Ik blijf erbij dat arjen geen mol is... Hij is echt zoveel met het spel bezig. Hij analyseert alles, heeft veel dingen supersnel door, zit continu iedereen te ondervragen. Bij Erik en Sanne zie je dat veel minder.
Blijf nog steeds bij ErikOp woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
zelfde hier.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:06 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Blijf nog steeds bij Erikknow'm sayin?
word? word.![]()
http://www.vanhiertotlisse.nl/quote:Zorg dat iedereen om 14:00 uur
op Flags Square is bij de zuid-oost
uitgang van Shinjuku station.
Telefoonnummer 1: 080-36996574
Telefoonnummer 2: 080-39162197
Telefoonnummer 3: 080-36998882Because I am so handsome and I am so bored
Interessant als je die letters van Erik als laatste letter van een URL neemt, en daar de plaatsnaam invult van de locatie waar ze in aflevering 10 meestal samenkomen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lamaOp woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
Hoe wist je dat al van die site? Het werd hier nml al gepost voordat het uitgezonden werd
[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2010 21:13:58 ]![]()
quote:quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat zijn al die kaartjes achter elkaar.
![]()
Ja maar dat kon je toch nog niet wetenquote:
Ik krijg echt wel gelijk met erik haha
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2010 21:14:52 ]![]()
Gewoon proberen en het werkte?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:14 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Ja maar dat kon je toch nog niet weten![]()
Ik combineerde gewoon sse.nl en de eerste twitterhint van vandaag. En Lisse is een belangrijke locatie bij WIDMquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:13 schreef TheFrankey het volgende:
Hoe wist je dat al van die site? Het werd hier nml al gepost voordat het uitgezonden werd.
![]()
jij bent de mol! je wist dit al van tevoren!quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik combineerde gewoon sse.nl en de eerste twitterhint van vandaag. En Lisse is een belangrijke locatie bij WIDM.
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.![]()
Iemand al zo'n 080 nr gebeld??☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...![]()
Hehe dat scherm!
En nu dan als eerste komen zodat het toch lijkt alsof erik zn best gedaan heeft...Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.![]()
Je hebt nog 30 seconden
Stond een grote 3 op dat scherm in dat laatste shot. als je dat omdraait wordt het een EJe gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik combineerde gewoon sse.nl en de eerste twitterhint van vandaag. En Lisse is een belangrijke locatie bij WIDM.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:11 schreef DaMart het volgende:
Interessant als je die letters van Erik als laatste letter van een URL neemt, en daar de plaatsnaam invult van de locatie waar ze in aflevering 10 meestal samenkomen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Because I am so handsome and I am so bored
dat zal wat zijn! Bel je op en win je een lege koffer! En dan maar schreeuwen : " ja maar niets is toch wat het lijkt!? "quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:16 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Iemand al zo'n 080 nr gebeld??Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
![]()
Ik dacht dat ik nog 30 seconden had!!![]()
Frits gaat eruit.
Vogel eruit.Because I am so handsome and I am so bored
of erik of arjen, dat kan niet!Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.![]()
SAnne is het niet van arjen zat op sanneJe gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.![]()
Arjen?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
NEEE!! KAK!
En hij had zo z'n best gedaan!Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
Kuttt mn mol. Dan moet eric t wel zijn☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...![]()
Ik had verwacht dat hij zou winnen... hij was zo met het spel bezigJe gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.![]()
Verrassend, ik dacht dat hij het spelletje wel door had. Hijzelf ook."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Hij was gewoonweg de slimste.
Maar op wie zat Arjen? Erik?Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
Arjen was sowieso geen mol.![]()
Maar wel jammer dat hij eruit ligt. Hij speelde het zo slim. Had alles door.Because I am so handsome and I am so bored
Ik zit al tijden op Sanne, maar Frits kan het ook nog.
Hij doet relatief weinig. Iedereen verkloot het toch, dus Frits blijft lekker uit beeld...![]()
Arjen had Erik als mol toch? Of Sanne?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
sannequote:Op donderdag 4 maart 2010 21:24 schreef marcodej het volgende:
Arjen had Erik als mol toch? Of Sanne?
Erik, overduidelijk.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:24 schreef marcodej het volgende:
Arjen had Erik als mol toch? Of Sanne?
Toen Frits erin bleef had ik al zoiets van: shit, dan gaat Arjen eruit. Ik zet mijn geld op Sanne.![]()
Arjen had wél Erik.
Godver ik vond Arjen zo'n baas, hij speelde het spel gewoon op een hoger niveau. Hoe kan dit![]()
![]()
Erik heeft ook nooit stress bij de executie, hij hoeft zich geen zorgen te maken aangezien hij de mol isJe gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.![]()
Als Sanne maar niet de mol is. Ik heb geen zin in weer zo'n Miljouska."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Nou, mijn mol is weg... Dat wordt morgen koffie uitdelen aan alle 'Frits-is-de-mol'-mensen.last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.![]()
Pfoe, ik dacht dat Arjen erg veel wist. Volgens mij doet Frits alsof hij dom is, maar ondertussen...![]()
![]()
Dat lijkt me niet aangezien hij een vriendin heeft. Maar wie weet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:26 schreef Shoombak het volgende:
Jammer van Arjen, maar hopelijk heeft hij Kim nog gebatst na het etentje![]()
![]()
Welke kandidaat had welke telefoon? Miss geven de cijfers van de telefoonnummers weer een hintJe gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.![]()
Die eerste zin zou heel goed op Sanne kunnen slaan, die via Kim probeerde Arjen op een dwaalspoor te zettenquote:Ik weet niet of het misschien mede mijn schuld is dat die arme Arjen uit het spel ligt, maar sneu vind ik het wel. Maar ja, hij heeft er ook wel weer lang genoeg ingezeten. Met jokers nog wel, een hulpmiddel dat iedereen wel zou willen hebben. Maar iemand moest naar huis dit keer, dus waarom niet hij.
Verder was het een prima aflevering voor mij. Er is nul komma nul verdiend. Nada niks!
En daarmee knijpt deze mol zich in de handjes. Geen geld, wel interessante ontwikkelingen. Wat wil je nog meer?
Volgende week de laatste voor de finale. Het zit er bijna op, jammer. Ik begin er net in te komen...!.
![]()
Ik moet denk ik ook maar overstappen op Sanne als mol
Het cijfer 10 komt wel heel vaak langs... en Sanne Vogel bestaat uit 10 letters
hmmm...![]()
![]()
Weer overduidelijl gemold door Sanne, al het hele seizoen mijn nummer 1 verdachte....
Sanne is de mol
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------![]()
Kim Pieters niet dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:29 schreef iBenny het volgende:
Ik moet denk ik ook maar overstappen op Sanne als mol
Het cijfer 10 komt wel heel vaak langs... en Sanne Vogel bestaat uit 10 letters
hmmm...sig verwijderd door FA![]()
Wat een klap, ik had echt verwacht dat Sanne eruit ging. maar toen zij groen kreeg dacht ik, o doei Arjen.
Maar nu voor de mol speculatie:
Arjen zat MET JOKERS op Sanne.
Hij had een rood scherm, Sanne heeft dus een vrij lage kans om de mol te zijn.
Aangezien ik twijfelde tussen Erik en Sanne wordt mijn keuze makkelijk![]()
Erik zei nog iets heel erg verdachts, Sanne zei 'Waarom kunnen wij dan geen vrijstellingen verdienen en hun wel?' en toen antwoordde Erik iets in de trend van 'Ik kan sowieso geen dingen winnen in dit spel'. Waarom kan hij dat niet? Ben je de mol?![]()
![]()
Het viel mij erg op dat op een gegeven moment vrij nadrukkelijk de teller stopte met Frits in beeld (11:42 ofzo?).. Ben benieuwd of dat nog iets gaat zijn.![]()
Erik weer met zn sanne vogel op het einde >_>
Apparte wending, ik ga zo even zo'n japans nummer bellen xdMaakt fantastische podcasts voor jouw bedrijf bij https://podcast-fabriek.nl![]()
Dat begrijp ik wel.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:30 schreef Danielle83 het volgende:
Ik zat echt helemaal op Arjen dus ik begrijp er niks van dat hij eruit is
Ik begrijp alleen niet waarom hij het niet tot de finale wist te halen.
Lolz.quote:Because I am so handsome and I am so bored
Wat was er nou met die 3-6-6 ofzo? want die combo komt in één van nummers voor...Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.![]()
Kim heeft nog geen eurocent binnengehaald. Begon met lekker rotzooien met items die bij iemand pasten tot japanse tekens waar ze zogenaamd niets van begreep. Een karaoke waar ze misleidende titels noemde tot een kano waar ze weer eens wat liet vallen en nu een leeg koffertje waarbij je de macht zou krijgen. Verkeerd lopen en onhandig op straat wegwapperende kleine papiertjes. En de montage werkt ook lekker mee om haar vrij te pleiten door haar vaak onopvallend neer te zetten, soms weer fanatiek maar wat altijd uitmondt in niets.Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase![]()
Nee duh, dat zijn dan ook Japanse nummers.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:31 schreef Beaudelaire het volgende:
www.vanhiertotlisse.nl
De telefoonnummers zijn allemaal niet in gebruik.
En dan nog, de opnames waren maaaaaaaaanden geleden al.![]()
Japanse landencode ervoor doen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:20 schreef .aeon het volgende:
[..]
Ja"Wegens technische problemen kon dit gesprek niet tot stand worden gebracht"
![]()
![]()
Sanne is op zich ook wel een verdachte, als je erbij stil staat dat ze maar gedrag/intelligentie/whatever al zo ver is gekomen.
Volgens mijn zei ie echt : je kan niks winnen in dit spel!quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:29 schreef KrentebolHooft het volgende:
Wat een klap, ik had echt verwacht dat Sanne eruit ging. maar toen zij groen kreeg dacht ik, o doei Arjen.
Maar nu voor de mol speculatie:
Arjen zat MET JOKERS op Sanne.
Hij had een rood scherm, Sanne heeft dus een vrij lage kans om de mol te zijn.
Aangezien ik twijfelde tussen Erik en Sanne wordt mijn keuze makkelijk![]()
Erik zei nog iets heel erg verdachts, Sanne zei 'Waarom kunnen wij dan geen vrijstellingen verdienen en hun wel?' en toen antwoordde Erik iets in de trend van 'Ik kan sowieso geen dingen winnen in dit spel'. Waarom kan hij dat niet? Ben je de mol?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Erik blijft nog steeds mijn mol.
Als hij het niet is blijft alleen Sanne over als kandidaat-mol en dan heeft ze het briljant gespeeld.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:32 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Wat was er nou met die 3-6-6 ofzo? want die combo komt in één van nummers voor...
Zie hier...![]()
waarom zou hij dat zeggen? Je kan wel iets winnen in dit spelquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mijn zei ie echt : je kan niks winnen in dit spel!
![]()
![]()
dat zei hij idd, dat je niks kan winnen in dit spelquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mijn zei ie echt : je kan niks winnen in dit spel!
![]()
"Je krijgt helemaal niks in dit spel" waren de woorden die ik verstond.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mijn zei ie echt : je kan niks winnen in dit spel!![]()
Dan zal het wel aan mij liggen, maar kan het nog niet controleren want de site is niet geupdate met de aflevering van vandaag![]()
Sanne als mol is juist niet briljant maar irritant, zo'n 'ooh dat wist ik niet' gespeelde naiveling hebben we al eens gehad en dat is één keer leuk maar verder gewoon irritant.know'm sayin?
word? word.![]()
Hij zei: "Ik krijg helemaal niks in dit spel", als in: ik heb ook altijd pech.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:35 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
waarom zou hij dat zeggen? Je kan wel iets winnen in dit spelBecause I am so handsome and I am so bored
Dat. 100% zeker.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Je krijgt helemaal niks in dit spel" waren de woorden die ik verstond.![]()
Jep, Kim is het.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:32 schreef Bayswater het volgende:
Kim heeft nog geen eurocent binnengehaald. Begon met lekker rotzooien met items die bij iemand pasten tot japanse tekens waar ze zogenaamd niets van begreep. Een karaoke waar ze misleidende titels noemde tot een kano waar ze weer eens wat liet vallen en nu een leeg koffertje waarbij je de macht zou krijgen. Verkeerd lopen en onhandig op straat wegwapperende kleine papiertjes. En de montage werkt ook lekker mee om haar vrij te pleiten door haar vaak onopvallend neer te zetten, soms weer fanatiek maar wat altijd uitmondt in niets.Something for your mind, your body and your soul.![]()
Hoe komt men hier er nou bij dat Arjen op Sanne zat? Hij zit toch al sinds afl. 2 op Erik?Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+![]()
Toch blijf ik die handgebaren van Erik in die filmpjes vreemd vinden. Zou Arjen wel de juiste mol hebben gehad, maar gewoon de verkeerde antwoorden hebben gegeven?![]()
Ah mijn dank is grootquote:![]()
06-63 is bijna de geboortedatum van Erik, alleen de 9 ontbreekt nog maar die kun je wel maken met 6 en 3...
Kom niet echt verder met die telefoonnummers, ben dan ook niet goed met cijfers. Iemand die daar wel iets uit kan halen?Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.![]()
omdat er hier mollen op het forum zitten. arjen zegt vorige aflevering rond 41:45. "Ik zit nog steeds helemaal op Erik"quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:40 schreef Ladidadida het volgende:
Hoe komt men hier er nou bij dat Arjen op Sanne zat? Hij zit toch al sinds afl. 2 op Erik?![]()
Ik weet het niet meer zeker, maar volgensmij zit hij op Sanne.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:40 schreef Ladidadida het volgende:
Hoe komt men hier er nou bij dat Arjen op Sanne zat? Hij zit toch al sinds afl. 2 op Erik?
Als hij inderdaad op Erik zou zitten dan is Sanne zeker de mol.![]()
Dat dusquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:40 schreef Ladidadida het volgende:
Hoe komt men hier er nou bij dat Arjen op Sanne zat? Hij zit toch al sinds afl. 2 op Erik?
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------![]()
ook goed mogelijk! Ging mij er meer om dat ie niet zei : ikquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Je krijgt helemaal niks in dit spel" waren de woorden die ik verstond.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Hij ging toch met kim uit eten omdat Sanne te voor de hand liggend was? Hij zei bijna letterlijk dat hij Sanne niet mee wilde nemen omdat iedereen dan wist dat hij op Sanne zat. En door Kim mee te nemen kon ie ook genoeg over Sanne te weten komen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:40 schreef Ladidadida het volgende:
Die 6-6-3 is volgens mij niets.. de opdeling van 'van hier tot tokyo' in die tweet was gewoon dezelfde onderverdeling van die zin in blokken als de verdeling van 'van hier tot lisse' (+.nl) op de kaartjes.![]()
Ik dacht juist wel dat hij ik zei... ff terugluisteren als het erop staat.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ook goed mogelijk! Ging mij er meer om dat ie niet zei : ik
Kut dat we weer een week moeten wachtenXD Had echt niet verwacht dat Arjen eruit zou gaan omdat ie op Erik zat. Wat nu dus blijkt van niet...Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.![]()
Iets over 21.00u kwam er een shot dat ze aan het winkelen waren in een supermarkt. Daar kwam eerst een shot met daarin "Good choice" en daarna kwam Sanne in beeld![]()
![]()
Ik had het begrepen als: Ik neem Sanne niet mee uit eten want ik wil niet dat iedereen denkt dat ik op Sanne zit. 'Denken' als in, ze denken dat ik op Sanne zit maar dat zit ik niet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:43 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
Hij ging toch met kim uit eten omdat Sanne te voor de hand liggend was? Hij zei bijna letterlijk dat hij Sanne niet mee wilde nemen omdat iedereen dan wist dat hij op Sanne zat. En door Kim mee te nemen kon ie ook genoeg over Sanne te weten komen.
![]()
Ja, maar dat zei hij omdat Erik daarbij stond, zijn mol.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:43 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
Hij ging toch met kim uit eten omdat Sanne te voor de hand liggend was? Hij zei bijna letterlijk dat hij Sanne niet mee wilde nemen omdat iedereen dan wist dat hij op Sanne zat. En door Kim mee te nemen kon ie ook genoeg over Sanne te weten komen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ladidadida op 04-03-2010 21:50:43 (:@) ]Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+![]()
dacht je dat Arjen op Erik zat?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:44 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
Ik dacht juist wel dat hij ik zei... ff terugluisteren als het erop staat.
Kut dat we weer een week moeten wachtenXD Had echt niet verwacht dat Arjen eruit zou gaan omdat ie op Erik zat. Wat nu dus blijkt van niet...![]()
Ik geloof er geen ruk van dat wat ze voor de camera zeggen ook daadwerkelijk denken. Die cameramannen staan een kwartier later weer bij je concurrent. Ze houden de andere kandidaten een andere theorie voor dan ze denken, net als voor de camera.Life lies a slow suicide
Die cameramensen zullen hun mond wel houden, maar er wordt in zo'n interview wel gevraagd om over elke kanidaat hun gedachten uit te spreken, dus er valt altijd wel een draai aan te geven in de montage.![]()
Kan best dat Arjen al sinds aflevering 2 op Erik zit (en dat Erik de mol is). Maar blijkbaar zitten er meer op Erik en hadden ze gewoon meer antwoorden goed.Because I am so handsome and I am so bored
Sanne ging volledig voor Kim en zit er nog in zonder jokers te gebruiken. Als Arjen met jokers op Erik zat, is de kans dat Erik de mol is, een stuk kleiner geworden. Dan is het toch Kim of Sanne, en blijf ik bij Sannequote:Op donderdag 4 maart 2010 21:50 schreef Bragi het volgende:
Kan best dat Arjen al sinds aflevering 2 op Erik zit (en dat Erik de mol is). Maar blijkbaar zitten er meer op Erik en hadden ze gewoon meer antwoorden goed..
![]()
Nee, op Sanne. Als Erik de mol is en Arjen op Erik zou zitten dan zou hij er nu nog inzitten. Hij zat op Sanne en Sanne is volgens mij niet de mol...quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:47 schreef TeddebBraak het volgende:
[..]
dacht je dat Arjen op Erik zat?
Nou ik snap er nu echt niks meer van
De aflevering staat inmiddels online, en bij de test leken de kandidaten de volgende molverdachten te hebben:
Erik: Kim of Arjen
Arjen: Erik
Sanne: Kim
Kim: Sanne
Frits: Arjen of Kim of Sanne
De enige die duidelijk voor Erik ging, ligt er nu dus uit. En als je Arjen dan ook uit de resultaten schrapt, dan ga ik toch twijfelen aan mijn mol, want de andere kandidaten hebben allemaal in ieder geval op Kim gestemd, behalve Kim zelf dan...![]()
Dat dus, en in de prono sta ik nog steeds op 0 punten, maar gelukkig niet als enigequote:Op donderdag 4 maart 2010 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Nou ik snap er nu echt niks meer van
Ik vind t ook wonderbaarlijk hoe weinig mensen hem verdenken terwijl ie echt geen euro voor de pot heeft binnengehaald en ondertussen wel elke gelegenheid heeft aangegrepen er zoveel mogelijk uit te halen. Wat moet je dan nog meer doen om verdacht te worden?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:55 schreef Maartel het volgende:
Ik blijf het grappig vinden hoe in alle theorieën hier Frits volkomen wordt vergeten of uitgesloten
![]()
Zonder Frits kwam er vandaag ook geen euro in met het eenvoudigste spel wat er is geweest.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:01 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Ik vind t ook wonderbaarlijk hoe weinig mensen hem verdenken terwijl ie echt geen euro voor de pot heeft binnengehaald en ondertussen wel elke gelegenheid heeft aangegrepen er zoveel mogelijk uit te halen. Wat moet je dan nog meer doen om verdacht te worden?Life lies a slow suicide
Bij het kanospel heeft hij toch aardig wat vaatjes opgevist.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:01 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Ik vind t ook wonderbaarlijk hoe weinig mensen hem verdenken terwijl ie echt geen euro voor de pot heeft binnengehaald en ondertussen wel elke gelegenheid heeft aangegrepen er zoveel mogelijk uit te halen. Wat moet je dan nog meer doen om verdacht te worden?
![]()
De storing was hier ook. Over Arjen en Erik, toen Arjen met Frits aan het praten was en Frits zei dat Erik verdacht deed, wist Arjen niet hoe snel hij dit moest afzwakken. Dat zou er dan op wijzen dat hij toch op Erik zat.![]()
Geen last van gehad volgens mij.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:07 schreef Haunter het volgende:
Lag het nou aan mijn tv, of was er, vlak voor de executie, 1 frame "storing"?![]()
Dat kon ook niet echt anders he, en toch wist ie 't nog voor mekaar te krijgen uit de boot te vallen en er daardoor een te missen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:09 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Bij het kanospel heeft hij toch aardig wat vaatjes opgevist.
![]()
Het zit er ook in bij uitzending gemist.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:10 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Geen last van gehad volgens mij.
Misschien (lees: hoogstwaarschijnlijk) alweer vergezocht, maar bij de intro viel me vandaag op dat alle kandidaten op het moment van de 'freeze frame', links het beeld uit kijken/lopen. Allemaal behalve Loretta, Hind en Kim, die lopen naar rechts.
Mwoah ja nee, ik dacht het ook niet maar ik wilde deze conspiracy theory er ook even bijvoegen.![]()
![]()
Heb ik ook gezien, maar ik heb er verder niet zo de aandacht op gelegd.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:21 schreef Cee het volgende:
Misschien (lees: hoogstwaarschijnlijk) alweer vergezocht, maar bij de intro viel me vandaag op dat alle kandidaten op het moment van de 'freeze frame', links het beeld uit kijken/lopen. Allemaal behalve Loretta, Hind en Kim, die lopen naar rechts.
Mwoah ja nee, ik dacht het ook niet maar ik wilde deze conspiracy theory er ook even bijvoegen.
Dus? Wat probeer je hiermee te suggeren?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:21 schreef Cee het volgende:
Mwoah ja nee, ik dacht het ook niet maar ik wilde deze conspiracy theory er ook even bijvoegen.
Geen hint in die ene frame toevallig?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het zit er ook in bij uitzending gemist.
![]()
Jezus, van sommige mensen hier begin ik serieus te twijfelen of ze de serie uberhaupt wel kijken (KrentebolHooft).![]()
Maar nu kap ik met Erik verdenken en ga op Kim, jammer dat het zo moest lopen. Had graag gelijk gehad vanaf het begin.
![]()
Dat hij het introfilmpje heeft bekeken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:28 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dus? Wat probeer je hiermee te suggeren?
![]()
En ik maar denken dat Arjen met zijn tactische spel de winnaar zou zijn, en dat hij stiekem Kim als mol helemaal doorhad...
Toch blijft mijn hoofdverdachte Kim, met als goede 2e Frits.Harry?......Harry?!
What?!
It's an inanimate fucking object.
You're an inanimate fucking object!!!![]()
Niet dat ik zie, maar er zullen vast weer enthousiastelingen elk frame gaan napluizen.\quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:28 schreef Haunter het volgende:
[..]
Geen hint in die ene frame toevallig?
-edit- Het lijkt alsof Frits en Erik tegen elkaar knallen met hun tas of stoel. Maar dat zal wel niks hebben te betekenen.Toch?Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Erik zei dit volgens mij omdat hij telkens niet mee mocht doen aan de spelletjes waarbij er een vrijstelling of jokers te verdienen viel. Vandaar zijn opmerking, ik zag hier niks mollerigs in...quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Je krijgt helemaal niks in dit spel" waren de woorden die ik verstond.
Harry?......Harry?!
What?!
It's an inanimate fucking object.
You're an inanimate fucking object!!!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: