SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groepsfoto
Deze theorie zegt dat de deelnemers op de groepsfoto op volgorde van afvallen staan (zie spoiler).
Zo zou dus te bepalen zijn wie de volgende afvaller is. De theorie zegt overigens niks over wie de verliezer, winnaar en Mol is, omdat de finale met 3 deelnemers wordt gespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Merk wel op dat Tim met zijn voet voor Loretta staat, terwijl hij pas na haar afviel.
I-cursor
Dit is een theorie die Erik als Mol aanwijst. Iedere keer als Erik zijn test maakt staat er namelijk een cursor in beeld, een 'I'. 'I' is natuurlijk 'Ik' in het Nederlands, wat zou kunnen slaan op 'Ik ben de Mol'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige Topics
[2010] Wie is... de Mol? #1
Wie is... de mol? 2010 #2 Loretta O+
Wie is... de mol? 2010 #3 Final Countdown...
Wie is... de mol? 2010 #4 We zijn begonnen!
Wie is... de mol? 2010 #5 Met de eerste verdenkingen.
Wie is... de mol? 2010 #6 Kennis Is Macht!
Wie is... de mol? 2010 #6 Een spannend spelletje
Wie is... de mol? 2010 #8: Kijk uit voor kokervisie...
Wie is... de mol? 2010 #9: Uitzending donderdag om 22u!
Wie is... de mol? 2010 #10: Waar alles geraakt wordt.
Wie is... de Mol? 2010 #11: De Mol is bekend!
Wie is... de Mol? 2010 #12:Waar Erik steeds verdachter wordt
Wie is...de Mol? #13 - Met held Frits!
Wie is...de Mol? #14: I see the sign that points one way
Wie is... de Mol? #15 Poppetje met een lang geslachtsdeel
Wie is... de Mol? #16 - Met veeeeel complotten
Afleveringen
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
Aflevering 4
Aflevering 5
De Mol
Arjen Lubach
Frits Sissing
Hind Laroussi
Manuel Venderbos
Tim Akkerman
Sanne Vogel
De FOK! Wie is de Mol? Prono 2010 is HIER te vinden.
Deze OP is hier te vinden.![]()
tvpBecause I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh![]()
De laatste posts uit het vorige deel:quote:Op maandag 1 maart 2010 22:13 schreef jpjedi het volgende:
Twitter zojuist:
IkBenDeMol Op 04-03-10 ga ik weer aan de slag met mijn malicieuze mollenwerkquote:Op maandag 1 maart 2010 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Malicieus... dat woord kennen we nog van de schoolopdracht van Kim en Arjen!![]()
TvpOp dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.![]()
Even over de I-cursor.....al bij stilgestaan dat ze het materiaal maar één keer opnemen en gewoon recyclen? Nogal onnodig extra werk om dat steeds op te nemen namelijk.Je moeder is een hamster![]()
Ik heb het wel gemist, al heb ik ook wel genoten van de Spelen.![]()
Arjan blijft bij mij de winnaar en Erik de mol.
... ik zeg niet dat het zo is maar het voelt wel zo ...![]()
Als Arjen de mol is dan heeft hij wel erg goed gespeeld.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:24 schreef Smurfin het volgende:
Arjan blijft bij mij de winnaar en Erik de mol.Ik denk ook dat hij gaat winnen.
Je moeder is een hamster![]()
![]()
Donderdag weer
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...![]()
Pfff.. ben dr helemaal uit. Kan niet wachten tot donderdag... Ben zo benieuwd wie er uit gaat. Denk dat Kim de pineut is...Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.![]()
Heeft iemand toevallig de tekst van die spelopdracht van Kim en Arjen bij de hand? Kijken of daar misschien nog hints inzitten. Dat malicieuze is natuurlijk niet toevallig. Of ze willen ons juist weer op het verkeerde spoor zetten. Niets is immers wat het lijkt..Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.![]()
Malicieus betekent :
moedwillig, boosaardig, kwaadaardig, ondeugend, schalks.
Dus dat wijst dan wel weer naar de mol, dan zou je toch denken dat het kim of arjen is. Terwijl dat ook weer te voor de hand liggend is.Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:32 schreef jpjedi het volgende:
OS waren geweldig, nu weer die Mol zoeken!![]()
![]()
ik hoop op Sanne... Alleen maar om mijn gelijk tov Suuz_ te krijgenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:56 schreef dfnk het volgende:
Ben ook benieuwd naar wie het rode scherm krijgt donderdag..
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Blijf lekker thuis, wat kun je nou missen aan een musical?quote:Op maandag 1 maart 2010 23:33 schreef Haaibaaike het volgende:
Alleen ik kan donderdag niet kijkenGa naar een musical toe als ik thuis ben kijk ik op video
Je moeder is een hamster![]()
Hmm, goed punt.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:37 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb de kaartjes betaald en ik wil dat ook zienJe moeder is een hamster![]()
Daar kun je inderdaad gelijk aan hebben, maar toch opvallend dat dit maar bij één persoon te zien is, en dat de makers dit "toevallig" niet gezien hebben. Of zou het een instinker zijn?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:24 schreef Crutch het volgende:
Even over de I-cursor.....al bij stilgestaan dat ze het materiaal maar één keer opnemen en gewoon recyclen? Nogal onnodig extra werk om dat steeds op te nemen namelijk.
Dutch Radio Scrobbler 4.0 beta!
http://www.megaupload.com/?d=O2VWO5R5 (Build 70)![]()
Als het een hint is dan is het wel een hele suffe, ik ben een hoger niveau gewend. Althans minder duidelijk.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:50 schreef Nfct het volgende:
[..]
Daar kun je inderdaad gelijk aan hebben, maar toch opvallend dat dit maar bij één persoon te zien is, en dat de makers dit "toevallig" niet gezien hebben. Of zou het een instinker zijn?
Blijft het feit dat Erik de mol is maar dat terzijde
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje![]()
De Mol heeft trouwens TweetDeck geinstalleerd op zijn pc / iphone / mac.... of zou die twitter door de redactie worden aangevuld?![]()
Nee andersom!!! ;-) Arjan overduidelijk de mol, Erik de winnaar..quote:Op maandag 1 maart 2010 22:24 schreef Smurfin het volgende:
Arjan blijft bij mij de winnaar en Erik de mol.
![]()
Kan iemand niet de makers van Tweetdeck mailen met de vraag welk IP het account IkBendeMol gebruikt? :pMaakt fantastische podcasts voor jouw bedrijf bij https://podcast-fabriek.nl![]()
Lijkt mij gewoon het vara kantoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:16 schreef StefanKollaart het volgende:
Kan iemand niet de makers van Tweetdeck mailen met de vraag welk IP het account IkBendeMol gebruikt? :p
![]()
Best grote kans dat dat gebeurt. Ik denk dat zo'n bericht sowieso eerst via het productieteam gaat.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:23 schreef TheFrankey het volgende:
De Mol heeft trouwens TweetDeck geinstalleerd op zijn pc / iphone / mac.... of zou die twitter door de redactie worden aangevuld?Je moeder is een hamster![]()
Zo weer terug van weggeweest. Mijn mol nog steeds Frits en goede 2de Arjen en 3de Kim.
Vanavond een nieuwe molmail. Ben benieuwd of daar nog aanwijzigingen in zitten.![]()
De spelen waren leuk, maar de mol nog veel leuker! Zin in de aflevering van donderdag =]Zo niet.. dan toch!![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik blijf nog steeds Erik als mol verdenken.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.![]()
Hèhè, morgen weer!![]()
Finally, heeft echt lang geduurd!
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥![]()
Overmorgenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:23 schreef Enfermera het volgende:
Hèhè, morgen weer!![]()
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...![]()
Dan zit je een dag te vroeg klaar.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:23 schreef Enfermera het volgende:
Hèhè, morgen weer!![]()
Tevens (slechte) TVP.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Sorry ben niet helderquote:Denk al vanaf maandag dat het een dag verder is dan het eingelijk is, zeg maar
![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥![]()
De verborgen links in de video uit de MolMail van deze week (zie hier, hier, hier, hier en hier de voorgaande):
verwijst naar: http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/avro/widmi_007_2.wmv
verwijst naar: http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/avro/widmi_007_1.wmv![]()
Die snap ik niet helemaalquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:27 schreef Veerboot het volgende:
De verborgen links in de video uit de MolMail van deze week (zie hier, hier, hier, hier en hier de voorgaande):
[ afbeelding ]
verwijst naar: http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/avro/widmi_007_2.wmv
[ afbeelding ]
verwijst naar: http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/avro/widmi_007_1.wmv![]()
Van Twitter:quote:IkBenDeMol
vanhie rtotto kio
about 1 hours ago via TweetDeckVan Hier tot Tokio?
14.gif RaymanNL vindt dit leuk![]()
Nou, ik zit ook weer klaar! En ik heb geen idee meer wie de mol is. In mn stemming met vrienden en familie zit ik nog op Sanne, maar dat is meer omdat anderen al langer op Kim en Frits zitten. Aah, ik weet het niet!![]()
Miss husselen met de letters zodat we iets krijgen? Kan alleen de naam Erik eruit halen maar met de overige letters kan ik niks.quote:Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.![]()
Wat een waar-de-lo-ze tweet van de mol zeg. Ik wacht effe af wat de uitzending ons gaat brengen. Tot nu toe getuigt dit aan gebrek van cryptisch danwel mysterieus talent van tip/hint-geven.Je moeder is een hamster![]()
Van Twitter:quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:30 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
Miss husselen met de letters zodat we iets krijgen? Kan alleen de naam Erik eruit halen maar met de overige letters kan ik niks.
quote:“@DieIsDeMol 6 letters, 6 letters, 3 letters. 6-6-3 of, 6-63. En wie is er geboren in juni 1963 --> http://bit.ly/cpsrSx ”Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Ik kan morgen pas kijkenquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:48 schreef Danielle83 het volgende:
Eindelijk vanavond weer! Ik ga nog steeds voor Arjen, maar verdenk Erik ook steeds meer.![]()
![]()
Ik ookquote:
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.![]()
De mol twitterde:
vanhie rtotto kio
6 letters, 6 letters, 3 letters. 6-6-3 of, 6-63. En wie is er geboren in juni 1963 --> http://bit.ly/cpsrSx
(theorie is niet van mij, maar van iemand op twitter)Maakt fantastische podcasts voor jouw bedrijf bij https://podcast-fabriek.nl![]()
Zit alvast klaar met popcorn! Ben benieuwd....Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.![]()
Schatje, kijk eens een paar posts boven jequote:Op donderdag 4 maart 2010 19:15 schreef StefanKollaart het volgende:
De mol twitterde:
vanhie rtotto kio
6 letters, 6 letters, 3 letters. 6-6-3 of, 6-63. En wie is er geboren in juni 1963 --> http://bit.ly/cpsrSx
(theorie is niet van mij, maar van iemand op twitter)
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
http://twitter.com/IkBenDeMol/status/9986767284Iets met het cijfer 10 dusquote:Over tien minuten, de zevende aflevering van de Mol X.![]()
![]()
Mensen die nu blijven posten en daarna domme vragen stellen...
Tot over een uur.![]()
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh![]()
wat lag daar op de grond bij de foto? Morgen ff terugkijkenJe gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.![]()
Pff topics kwijt!Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Ik zit op ArjenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Die dagboekentheorie... met die eerste letters achter elkaar zetten, is daar al iets uitgekomen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Dit is de meest makkelijke editie voor de Mol. De kandidaten verneuken alle opdrachten toch wel.quote:
Koning.![]()
Arjen gaat winnen, dat hij meteen eraan denkt dat erik meeluistert geeft wel aan hoe erg hij met het spel bezig isJe gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.![]()
arjan is de mol.... niets zeggen want erik kan ons denk ik horen... kost weer lekker geld in de pot....wat moet ik hier nu neerzetten?![]()
Ik snap het spel niet meer... Zelfs kandidaten gaan nu niet meer voor geld in de pot... Het nut van de mol is echt nul geworden.Koning.![]()
Sinds de bekende Nederlanders is dit eigenlijk zo. En de invoering van de jokers, die ook nergens op slaan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:49 schreef tha_dark het volgende:
Ik snap het spel niet meer... Zelfs kandidaten gaan nu niet meer voor geld in de pot... Het nut van de mol is echt nul geworden.![]()
Inderdaad, die jokers slaan ook nergens op. Ik vind dit tot nu toe nog de minste WIDM.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Sinds de bekende Nederlanders is dit eigenlijk zo. En de invoering van de jokers, die ook nergens op slaan.
Koning.![]()
Dat was de editie met Inge ook al een beetje zo.... ik wil gewoon weer onbekende Nederlanders. die gaan meer voor de pot omdat ze het geld wel kunnen gebruikenquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:49 schreef tha_dark het volgende:
Ik snap het spel niet meer... Zelfs kandidaten gaan nu niet meer voor geld in de pot... Het nut van de mol is echt nul geworden.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Kim heeft nu wel een goede molactie. Zij zou als mol weten wat de lege koffer inhield en kon er zo voor zorgen dat zij sowieso niet uit het volgende spel zou zijnJe gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: