waarom zou hij dat zeggen? Je kan wel iets winnen in dit spelquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mijn zei ie echt : je kan niks winnen in dit spel!
dat zei hij idd, dat je niks kan winnen in dit spelquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
"Je krijgt helemaal niks in dit spel" waren de woorden die ik verstond.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hij zei: "Ik krijg helemaal niks in dit spel", als in: ik heb ook altijd pech.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:35 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
waarom zou hij dat zeggen? Je kan wel iets winnen in dit spel
Dat. 100% zeker.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Je krijgt helemaal niks in dit spel" waren de woorden die ik verstond.
Jep, Kim is het.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:32 schreef Bayswater het volgende:
Kim heeft nog geen eurocent binnengehaald. Begon met lekker rotzooien met items die bij iemand pasten tot japanse tekens waar ze zogenaamd niets van begreep. Een karaoke waar ze misleidende titels noemde tot een kano waar ze weer eens wat liet vallen en nu een leeg koffertje waarbij je de macht zou krijgen. Verkeerd lopen en onhandig op straat wegwapperende kleine papiertjes. En de montage werkt ook lekker mee om haar vrij te pleiten door haar vaak onopvallend neer te zetten, soms weer fanatiek maar wat altijd uitmondt in niets.
Ah mijn dank is grootquote:
omdat er hier mollen op het forum zitten. arjen zegt vorige aflevering rond 41:45. "Ik zit nog steeds helemaal op Erik"quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:40 schreef Ladidadida het volgende:
Hoe komt men hier er nou bij dat Arjen op Sanne zat? Hij zit toch al sinds afl. 2 op Erik?
Ik weet het niet meer zeker, maar volgensmij zit hij op Sanne.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:40 schreef Ladidadida het volgende:
Hoe komt men hier er nou bij dat Arjen op Sanne zat? Hij zit toch al sinds afl. 2 op Erik?
Dat dusquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:40 schreef Ladidadida het volgende:
ook goed mogelijk! Ging mij er meer om dat ie niet zei : ikquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Je krijgt helemaal niks in dit spel" waren de woorden die ik verstond.
Hij ging toch met kim uit eten omdat Sanne te voor de hand liggend was? Hij zei bijna letterlijk dat hij Sanne niet mee wilde nemen omdat iedereen dan wist dat hij op Sanne zat. En door Kim mee te nemen kon ie ook genoeg over Sanne te weten komen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:40 schreef Ladidadida het volgende:
Ik dacht juist wel dat hij ik zei... ff terugluisteren als het erop staat.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ook goed mogelijk! Ging mij er meer om dat ie niet zei : ik
Ik had het begrepen als: Ik neem Sanne niet mee uit eten want ik wil niet dat iedereen denkt dat ik op Sanne zit. 'Denken' als in, ze denken dat ik op Sanne zit maar dat zit ik niet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:43 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
Hij ging toch met kim uit eten omdat Sanne te voor de hand liggend was? Hij zei bijna letterlijk dat hij Sanne niet mee wilde nemen omdat iedereen dan wist dat hij op Sanne zat. En door Kim mee te nemen kon ie ook genoeg over Sanne te weten komen.
Ja, maar dat zei hij omdat Erik daarbij stond, zijn mol.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:43 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
Hij ging toch met kim uit eten omdat Sanne te voor de hand liggend was? Hij zei bijna letterlijk dat hij Sanne niet mee wilde nemen omdat iedereen dan wist dat hij op Sanne zat. En door Kim mee te nemen kon ie ook genoeg over Sanne te weten komen.
dacht je dat Arjen op Erik zat?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:44 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
Ik dacht juist wel dat hij ik zei... ff terugluisteren als het erop staat.
Kut dat we weer een week moeten wachtenXD Had echt niet verwacht dat Arjen eruit zou gaan omdat ie op Erik zat. Wat nu dus blijkt van niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |