Sanne ging volledig voor Kim en zit er nog in zonder jokers te gebruiken. Als Arjen met jokers op Erik zat, is de kans dat Erik de mol is, een stuk kleiner geworden. Dan is het toch Kim of Sanne, en blijf ik bij Sannequote:Op donderdag 4 maart 2010 21:50 schreef Bragi het volgende:
Kan best dat Arjen al sinds aflevering 2 op Erik zit (en dat Erik de mol is). Maar blijkbaar zitten er meer op Erik en hadden ze gewoon meer antwoorden goed.
Nee, op Sanne. Als Erik de mol is en Arjen op Erik zou zitten dan zou hij er nu nog inzitten. Hij zat op Sanne en Sanne is volgens mij niet de mol...quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:47 schreef TeddebBraak het volgende:
[..]
dacht je dat Arjen op Erik zat?
Dat dus, en in de prono sta ik nog steeds op 0 punten, maar gelukkig niet als enigequote:Op donderdag 4 maart 2010 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Nou ik snap er nu echt niks meer van
Ik vind t ook wonderbaarlijk hoe weinig mensen hem verdenken terwijl ie echt geen euro voor de pot heeft binnengehaald en ondertussen wel elke gelegenheid heeft aangegrepen er zoveel mogelijk uit te halen. Wat moet je dan nog meer doen om verdacht te worden?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:55 schreef Maartel het volgende:
Ik blijf het grappig vinden hoe in alle theorieën hier Frits volkomen wordt vergeten of uitgesloten
Zonder Frits kwam er vandaag ook geen euro in met het eenvoudigste spel wat er is geweest.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:01 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Ik vind t ook wonderbaarlijk hoe weinig mensen hem verdenken terwijl ie echt geen euro voor de pot heeft binnengehaald en ondertussen wel elke gelegenheid heeft aangegrepen er zoveel mogelijk uit te halen. Wat moet je dan nog meer doen om verdacht te worden?
Bij het kanospel heeft hij toch aardig wat vaatjes opgevist.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:01 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Ik vind t ook wonderbaarlijk hoe weinig mensen hem verdenken terwijl ie echt geen euro voor de pot heeft binnengehaald en ondertussen wel elke gelegenheid heeft aangegrepen er zoveel mogelijk uit te halen. Wat moet je dan nog meer doen om verdacht te worden?
Geen last van gehad volgens mij.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:07 schreef Haunter het volgende:
Lag het nou aan mijn tv, of was er, vlak voor de executie, 1 frame "storing"?
Dat kon ook niet echt anders he, en toch wist ie 't nog voor mekaar te krijgen uit de boot te vallen en er daardoor een te missen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:09 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Bij het kanospel heeft hij toch aardig wat vaatjes opgevist.
Het zit er ook in bij uitzending gemist.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:10 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Geen last van gehad volgens mij.
Heb ik ook gezien, maar ik heb er verder niet zo de aandacht op gelegd.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:21 schreef Cee het volgende:
Misschien (lees: hoogstwaarschijnlijk) alweer vergezocht, maar bij de intro viel me vandaag op dat alle kandidaten op het moment van de 'freeze frame', links het beeld uit kijken/lopen. Allemaal behalve Loretta, Hind en Kim, die lopen naar rechts.
Mwoah ja nee, ik dacht het ook niet maar ik wilde deze conspiracy theory er ook even bijvoegen.
Dus? Wat probeer je hiermee te suggeren?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:21 schreef Cee het volgende:
Misschien (lees: hoogstwaarschijnlijk) alweer vergezocht, maar bij de intro viel me vandaag op dat alle kandidaten op het moment van de 'freeze frame', links het beeld uit kijken/lopen. Allemaal behalve Loretta, Hind en Kim, die lopen naar rechts.
Mwoah ja nee, ik dacht het ook niet maar ik wilde deze conspiracy theory er ook even bijvoegen.
Geen hint in die ene frame toevallig?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het zit er ook in bij uitzending gemist.
Dat hij het introfilmpje heeft bekeken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:28 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dus? Wat probeer je hiermee te suggeren?
Niet dat ik zie, maar er zullen vast weer enthousiastelingen elk frame gaan napluizen.\quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:28 schreef Haunter het volgende:
[..]
Geen hint in die ene frame toevallig?
Erik zei dit volgens mij omdat hij telkens niet mee mocht doen aan de spelletjes waarbij er een vrijstelling of jokers te verdienen viel. Vandaar zijn opmerking, ik zag hier niks mollerigs in...quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Je krijgt helemaal niks in dit spel" waren de woorden die ik verstond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |