Jij hierquote:Op maandag 15 maart 2010 21:28 schreef shinydiscoball het volgende:
Hoe is het eigenlijk verlopen met de vorige winnaar? Is die een beetje succesvol?
Ze is nu al de irritantste van het stelquote:Op maandag 15 maart 2010 21:37 schreef geppie het volgende:
Dat het niet op tv mocht komen dat ze met mannen op een kamer sliep ofzo.
vind ik juist wel fijn, wat vaart erinquote:Op maandag 15 maart 2010 21:48 schreef PhalanX het volgende:
En zitten er niet genoeg minuten in het programma ofzo... er is GEEN introductie, ze gaan METEEN naar de eerste opdracht, en ze zijn vrijwel ONMIDDELIJK aangewezen om modellen uit te kiezen.
je hebt vaart en je hebt "snel snel ik heb diaree en het drukt al tegen het canvas aan"quote:Op maandag 15 maart 2010 21:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
vind ik juist wel fijn, wat vaart erin
ik leer ze wel kennen terwijl ze in het atelier aan het werk zijn, verder intro is alleen maar saaiquote:Op maandag 15 maart 2010 22:04 schreef PhalanX het volgende:
[..]
je hebt vaart en je hebt "snel snel ik heb diaree en het drukt al tegen het canvas aan"
Dit is meer van het laatste.
klopt, ik heb het ook maar bij 2 ontwerpers terug gezien, 1 keer om een hals gevouwen en de andere keer als schoenen.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:17 schreef Ladyxima het volgende:
wat me opvalt, ze kregen die extra opdracht met die grindmat, maar ze komen er helemaal niet meer op terug...
quote:
En een tas... Maar wel vreemd dat er verder niks over gezegd wordt. Is bij de Amerikaanse versie trouwens ook wel dat met zoveel ontwerpers de uitzendingen nogal rommelig overkomen.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
klopt, ik heb het ook maar bij 2 ontwerpers terug gezien, 1 keer om een hals gevouwen en de andere keer als schoenen.
Ik zal ff vragen of ze Mieke en Merel willen omdraaien.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nouja dat dacht ik ook maar in de OP staat Merel
Die heb ik niet zo gevolgd. Maar Tim Gunn is inderdaad gewoon zo sterk. Eerlijk zonder te denigreren en hij zet ze slim aan het denken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:41 schreef Maisnon het volgende:
Tim Gunn (gather round designers, make it work) is geweldig en onverslaanbaar
Maar die mentor bij.. Australie geloof ik? Henry
Die vond ik ook wel goeie feedback geven vaak
Heheh "What happened to Andrae?"quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:48 schreef Maisnon het volgende:
En de moeilijke woordendaar hadden ze een keer een soort item over gedaan.
Maar het mooiste vind ik nog Santino die die Tim Gunn impressie doet en dan 'betrapt' wordt zeg maar
Ik ook wel. Hoop dat er leuke nichten-bitchfights komenquote:Op zondag 21 maart 2010 21:08 schreef Cee het volgende:
Ik vind hem echt zo'n alien-hoofd hebben. Die niet-Tim Gunn. Maar verder vond ik het een vermakelijke eerste aflevering. Ik kijk uit naar de uitzending van morgen.
Ik zag ook al voor me hoe Michael Kors rond de internationale Project Runway vergadertafel zat en een stel brillen beschikbaar stelde om z'n naam te promotenquote:Op maandag 22 maart 2010 21:37 schreef Ladyxima het volgende:
je kan deze week een Michael Kors zonnebril winnen. Vond m in de gauwigheid niet zo mooi, maar wel weer typisch de referentie naar project runway USA... Michael Kors is iig wél een goed jurylid daar, en vond het juryoverleg vorige week in NL niet veel soeps... beetje jammer.
Misschien zijn ze bij de selectie te veel afgegaan op opleiding? Hoe dan ook, ergens is het flink de fout in gegaanquote:Op maandag 22 maart 2010 22:23 schreef PhalanX het volgende:
Nee, dit is drie keer niks, als dit het beste is dat Nederland te bieden heeft dan is het triest gesteld met de mode-ontwerpers in dit koude amateuristische kikkerlandje.
In de Amerikaanse versie zitten er met enige regelmaat mensen in die self-taught zijn, of een andere achtergrond hebben. Hier komen alle deelnemers van hetzelfde middelmatige instituut af en produceren ze hetzelfde middelmatige soort van kleding.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:37 schreef Marrije het volgende:
Misschien zijn ze bij de selectie te veel afgegaan op opleiding? Hoe dan ook, ergens is het flink de fout in gegaan
Nee, ik denk dat een beetje fatsoenlijke ontwerper hier in Nederland gewoon geen behoefte heeft aan dit soort programma's. Zeker omdat de Nederlandse versies (vaak) gewoon goedkoop overkomen.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:23 schreef PhalanX het volgende:
Ze zeiken Nicolaas wel flink af, maar laten we eerlijk zijn, ook al was het een hoerig jurkje, het was nog lang niet zo slecht als die wanstaltige gele legging, of een roze ranzige boel die nergens op lijkt.
En de "winnaar" van deze week is gewoon geen mooie creatie.
Nee, dit is drie keer niks, als dit het beste is dat Nederland te bieden heeft dan is het triest gesteld met de mode-ontwerpers in dit koude amateuristische kikkerlandje.
daar werkt me partner voor :/quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:36 schreef egeltje1985 het volgende:
Trouwens, die janice van vorige serie zit nu bij tmf. Elke week volgens mij. Fashion-itempje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:08 schreef Maisnon het volgende:
Simsalabim volgens mij wint danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb een stukje gezien tijdens het zappen maar zijn ontwerp vond ik het fraaiste eigenlijk, maargoed ik heb geen verstand van mode.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:36 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Nicolaas: Had ik eruit gegooid als ik de jury was.
Precies, exact, dit! Het is weliswaar een jury beoordeling maar godallemachtig wat wordt er neergekeken op die kandidaten door dat stelletje snobs op krukken.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:33 schreef Maisnon het volgende:
Tsja
Ik vond het tof dat ze voor Tracy iets mochten maken
Maar wat werd er weer negatief gejureerd en gedaan allemaal. En dan de altijd 'sensationele'wie vind jij dat er naar huis moet vraag.
Ik snap dat ze er een spannende show van willen maken maar dat kan ook met een vrolijke insteek en niet met zo'n dreigende sfeer enzo. Renate keek ook gewoon constant streng en somber.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wie is eruit? Ik heb het gemist. Was het terecht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond de jurk van de winnaar een beetje scheef zittenen dat zag je toen ze het uiteindelijk in de musical droeg ook
Ik heb het opstaan op de achtergrond en elke keer trekt iets anders mijn aandacht.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:14 schreef Deceit het volgende:
En hoe slecht PC ook is.. Ik kijk het wel :S
Daar zit een hele theorie achter. Een moeilijke theorie.quote:Op maandag 5 april 2010 21:42 schreef Maartel het volgende:
Jeroen![]()
Waarom is dit overigens TV en ANTM SHO?
Larissa heeft uiteindelijk een leuke outfit gemaakt, alleen was die omgekeerde paraplu (en dan bedoel ik ook een paraplu en geen grap mbt een stom hoedje ofzo) op het hoofd van het model nogal een misser.quote:Op dinsdag 6 april 2010 08:38 schreef utrecht1970 het volgende:
Iemand even een samenvatting (wie is er uit). Werd halverwege gebeld dus niet alles gezien.
Haakte af toen Jeroen tot leider was verkozen en larissa het nomade concept niet snapte.
Hoe heeft jeroen het ervan afgebracht en wie mocht het veld ruimen?
ANTM is meer glamour ofzoquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:39 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Daar zit een hele theorie achter. Een moeilijke theorie.
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op woensdag 7 april 2010 08:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dat je vind dat iemand de opdracht als slechts heeft gedaan betekent niet dat je niet blij voor die persoon kan zijn dat hij door is. Hij zei tenminste ook eerlijk in Stefan's gezicht dat hij het verbazend vond dat hij door was.
Nee echt, livelink, dat zie jij verkeerd, je kan toch niet van de hooggeëerde dames en heren ontwerrpurrs verwachten dat ze voor ranzige vadsige nijlpaarden met maat 38/40 een tent in elkaar draaien? Ze hebben maar 75 Euro voor stofjes hoor!quote:Op dinsdag 13 april 2010 07:20 schreef livelink het volgende:
Cee![]()
Ik heb ook met verwondering en afgrijzen gekeken. Maar hun beeld van de gewone vrouw is ook compleet verwrongen.
Zo was het helemaalquote:Op dinsdag 13 april 2010 07:13 schreef Cee het volgende:
Mijn God.
Dit was dus kleding voor 'De Gewone Vrouw'?
In tegenstelling tot kleding voor 'De Abnormale Vrouw die geld teveel heeft en het graag uitgeeft aan pulp dat zich verhult als ~design~ ?'
Het is alsof ze aan de lsd hebben gezeten en als een malle door de carnavals-afdeling van de V&D hebben gerend.
-edit: PhalanX
Ja echt hè. Helemaal eens met je overige commentaar ook.. Ik sta er iedere week weer van te kijken hoe laag het niveau van ontwerpen ligt. En het zijn zulke dómme types, pijnlijk gewoon. Echt schrikbarend te constateren dat een loeder als Larissa qua sympathie-factor en talent het er eigenlijk uiteindelijk nog 't beste ervan af brengt vergeleken met de rest van die minkukels..quote:Op maandag 12 april 2010 22:41 schreef PhalanX het volgende:
Goddomme wat een verzuurd stelletje talentloze onderontwikkelden!
Inderdaad en dan gekruist met Adelheid Roosen.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:10 schreef gummo het volgende:
[..]
Overigens, dat mollige meiske met die rode lipstick doet me zo ontzettend denken aan die rol van Sanne Vogel in 'The popgroep' (vpro kinderprogramma)..
Ik krijg als ik haar zie zo'n gevoel van 'veelvuldig joints rokende ouwe vrijster met een poezenboot.' En zo links als iemand maar kan zijn, op een bijna niet meer van deze wereld zijnde manier.quote:Op maandag 19 april 2010 22:27 schreef livelink het volgende:
Ik kan er niet rouwig om zijn met de afvaller van deze week. Die Larissa haalt echt het ergste in de mensen boven. Ze kan misschien wel wat, maar ze hoorde hier niet thuis.
Die lelijke zelf-iingenomen trol?quote:
Ja ik weet niet waarom!quote:Op woensdag 21 april 2010 17:13 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Die lelijke zelf-iingenomen trol?![]()
Je maakt meer kans bij zijn holmaatje Nicolaas, maar dan wel alleen heel discreet in het holst van de nacht, na het uitgaan in een donker steegje, met de broek op de enkels, en als hij de belofte heeft dat je hem niet meer belt, en geen contact met hem zoekt, want hij doet dit namelijk nooooooooit.
Maar Nicolaas is hetero, wist je dat niet... hij houdt van vrouwen.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:15 schreef Copycat het volgende:
Dat klinkt als inside info. Niet per se letterlijk.
Ik nietquote:Op woensdag 21 april 2010 17:28 schreef Deceit het volgende:
En wil d'r nog niemand de uitslag weten?
Ik denk dat Jeroen moeite heeft met bepaalde opdrachten, dat het hem niet lukt om binnen bepaalde gegeven kaders te werken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hij kan wel zeggen dat hij iets beter z'n best had moeten oden, maar volgens mij houdt hij vooral zichzelf voor de gek. Ik denk niet dat hij beter kan.
quote:Op maandag 26 april 2010 22:26 schreef Deceit het volgende:
En zoals ik al zei... hij is eruit
Maar blijf het echt een slecht seizoen vinden.
Waar is het talent?!
quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:44 schreef ctrladdict het volgende:
[..]
Je doet of je alles weet, maar wie gaat er nu winnen? Want dat is eigenlijk het enige dat me interesseert hoef ik ook niet meer elke keer snel door die uitzendingen heen te scrollen bij gemist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:51 schreef Deceit het volgende:
Ik weet alleen wie in de finale komen door Janice/Jan.. Dus voorgaande eliminaties heb ik geen idee van!
quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:51 schreef Deceit het volgende:
[..]
Big spoiler alert:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okay dat weten we dan ook weer. Ik ben benieuwd of dit uiteindelijk klopt. Overigens weet je ook waarom er zo lang gewacht is met het uitzenden van dit programma. Amsterdam Fashion Week was in januari...
Lol ja vroeger toen ik 17 was..quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:06 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Heeft hij het bij jou ook al geprobeerd?
Urghh ja! Ik vind die Sepher ook nog eens irritant! En dan die lelijke paarse creazione...quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vond de kleding gister wel leuk.. vooral van de ontwerper zelf, Tony.. nogwat? Jammer dat Jeroen eruit is, hij was best goed, vergeleken met Saphir iig. Snap niet waarom je kiest voor iemand die saaie ontwerpen maakt ipv voor iemand die twee keer de mist is gegaan, maar de rest van de tijd wel oke heeft gepresteerd.
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:14 schreef Fuzzlet het volgende:
Ik zag die Sepher gisteren nog in Pathé De Munt. Hij had een plantje bij zich
Het zevende seizoen is net afgelopen in de VS. Is zes hier eigenlijk al uitgezonden? Zo'n wereld heelal van verschil met dit slappe aftreksel van de lage landen.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:30 schreef Butterfly91 het volgende:
![]()
![]()
Ik ben inmiddels gestopt met kijken, vind er echt niets aan. Hopelijk komt Project Runway binnenkort weer.
Ja, hiervoor seizoen 6. Dus zal wel een tijdje duren dan voordat PR weer komt, aangezien het in de VS pas afgelopen is?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zevende seizoen is net afgelopen in de VS. Is zes hier eigenlijk al uitgezonden? Zo'n wereld heelal van verschil met dit slappe aftreksel van de lage landen.
Hij was weer tof hequote:Op donderdag 29 april 2010 15:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zevende seizoen is net afgelopen in de VS. Is zes hier eigenlijk al uitgezonden? Zo'n wereld heelal van verschil met dit slappe aftreksel van de lage landen.
Terechte weekwinnaar?quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:35 schreef Marrije het volgende:
Ik vond Shari eigenlijk ook wel het beste aan de opdracht hebben voldaan. Terechte weekwinnaar wat mij betreft.
En Jeroen met zn praatjes is naar huis, wel een klapper denk ik, zo vol zelfvertrouwen. Maar als je zo goed weet hoe de leercollectie van die Cohen eruit ziet, dan weet je toch ook wat daarbij aansluit? Helemaal niks uit de collectie leek ook maar in de verste verte op wat Jeroen had gemaakt.
Ik vond dat jasje dat Nicolas had gemaakt oerlelijk, maar de jury zou het zo dragen
Ja, ze heeft het beste aan de opdracht voldaan, of ze nou wekelijks hetzelfde maakt of niet, deze weel had ze daar dus geluk mee.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:36 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Terechte weekwinnaar?Ze maakt elke week een andere kopie van haar zak.
Leuk model en leuk bewerkt, maar past totaal niet bij de lijn van Cohen.quote:MIJN WINNAAR AFL. 7: Amel: Leuk model en leuk bewerkt. Mooi klassiek zo in het wit.
De jury is niet kundig genoeg om een afgeleide te herkennen... oh wacht zei ik dat hardop?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:20 schreef Cee het volgende:
Mag ik even vragen wat er zo duivels is aan het checken van plaatjes op internet om wat inspiratie op te doen? Ik bedoel, die arme snuiters mogen iedere hulp hebben om die hobbezakken nog wat op te leuken.
Heb 't begin van de aflevering gemist dus misschien is er een reden.
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:28 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Het grappige is trouwens dat Darryl van de Wouw zelf aangeeft vooral zijn ideeen van het straatbeeld te plukken...
Ik snap ook niet wat Daryl in de jury doet. Wat zeg ik, ik snap niet dat hij modeontwerper is. Wat een kankerlelijke kleding maakt ie zeg.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:16 schreef PhalanX het volgende:
Lol, ik vind het grappig dat ze Nicolaas onder de bus gooien... aangezien hij niet de enige was die van zijn telefoon gebruik maakte. (uitgeleend aan een andere ontwerper...)
Darryl vind het ontwerp van Roos geweldig mooi... Darryl heeft stront in z'n ogen.
Dat zag je idd helemaal goed...quote:Op maandag 3 mei 2010 22:54 schreef Fascination het volgende:
Oh trouwens, volgens mij was die jurk van Shari van boven anders toen Susan 'm droeg. Zag ik dat goed?
ja inderdaad, de bovenkant, zijkanten bij de oksels én de onderkant waren anders....quote:Op maandag 3 mei 2010 23:37 schreef prupke het volgende:
[..]
Dat zag je idd helemaal goed...
er was eingenlijk niets meer van over van het originele ontwerp....
ja inderdaad, gaat hij lopen klagen! Terwijl er foto's van het internet op zijn telefoon worden gevonden met jurken, nou VRAAG ik je.......quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dat klagen van Nicolaas..... Ja, inderdaad het ligt niet aan jou hoor. Nee, je bent geen domme lul door willens en wetens tegen de regels in te gaan. Ja hoor, jet is allemaal Sepher's schuld. Dwaaaaaaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
Hoe bedoel je ik hou van Nicolaas ?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:08 schreef PhalanX het volgende:
Sepher's jurk komt met ingebouwde vetrollen, niet flatteus, sterker nog het is een doodzonde voor een vrouw als Susan Smit... en dat gordijnkoord op de schouder is er in alle haast opgenaaid omdat het anders een grote roze zuurstok zou lijken.
Amel, tien verschillende dingen eraanplakken en het is weer een drukke bende, een soort van verkleedjurk voor kleine meisjes, iets wat je in een aftands vierdehands winkeltje koopt.
Shari, draperen is een kunst, en die kunst beheerst Shari niet. Rare afwerking, lelijk silhouette.
Roos, van hetzelfde soort lelijk dat ze altijd maakt, het is druk, het is niet mooi, het is niet flatteus. Het is gewoon geen mooie jurk. Een vernaggeld silhouette, slechte afwerking, en die lelijke print.
Nicolaas had nog de leukste jurk...
Inderdaadjes, de Jurk had dimensies. Ik vond de jurk van Sepher zeker niet de minste van wat er rond ging. Maar goed, de jury is de jury.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Susan heeft inderdaad wel gezegd dat ze de jurk van Sepehr aan wou. Bovendien vond ik de hoekjes best cool. De jury was echt bezig om hem onderuit te halen, maar hij had overal een keurig antwoord op.
Dat vond ik ook wel creatief met die hoekjes en dat je ze gewoon ff naar binnen kan vouwen als je er niet mee wilt lopen zwieren. Maar dat koord op de schouder vond ik weer 3 x niks.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Susan heeft inderdaad wel gezegd dat ze de jurk van Sepehr aan wou. Bovendien vond ik de hoekjes best cool. De jury was echt bezig om hem onderuit te halen, maar hij had overal een keurig antwoord op.
quote:Paul de Leeuw haalt uit naar Project Catwalk
04.5.2010 - 13:51
Paul de Leeuw vindt dat de Nederlandse versie van Project Catwalk veel te wensen overlaat. Hij denkt dat RTL 5 wat meer geld moet spenderen aan de show met presentatrice Renate Verbaan. “Als vaste RTL 5-kijker: laten ze nou eens wat meer geld steken in Project Catwalk. Het is zo’n slap aftreksel in vergelijking met de USA-versie. En Renate Verbaan verdient ook wat meer aandacht qua grime en kleding. En die zogenaamde meester is een watje! Altijd tegenspraak van designers“, zegt hij.
Project Catwalk trekt wekelijks ongeveer 450 duizend kijkers op de maandagavond van RTL 5. In het programma moeten kandidaten iedere week een modeopdracht vervullen. De winnaar krijgt een modespread in de Marie Claire, 15.000 euro en een eigen catwalkshow op de Amsterdam International Fashion Week. Ook wordt de winnaar vertegenwoordigd door PR Bureau Spice PR.
© Mediacourant.nl / Foto: Hans de Vries
Die Daryl profileert zich steeds als het "opperhoofd" van de jury...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:28 schreef Captain_Maximum het volgende:
Gvd, wat is die Darryl een walgelijk ventje. Die jurk van Sepehr was absoluut niet de slechtste en Susan zou die jurk ook wel willen dragen, maar die lul ging het gelijk afkraken.
Laten we stellen dat je nog niet buiten dit topic bent gesignaleerd...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:35 schreef teampunishment het volgende:
Misschien ken ik Shari, misschien ook niet.
Als je de nieuwste reeks van Project Runway bekijkt zul je een erg zwakke Nina zien, op een beslissend moment zegt ze zelfs "ik weet het niet, ik weet het niet..." Krijg met al die series het gevoel dat uiteindelijk meer een persoon de dienst uit maakt.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:09 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Die Daryl profileert zich steeds als het "opperhoofd" van de jury...
En die Simone Dernee van Marie Claire trekt amper haar mond open?
Jammer dat ze niet meer de "Nina Garcia" speelt...
Je bedoelt wanneer ze vragen waar ze in de finale op moeten beoordelen? Niet raar dat ze het niet weet, iedereen vond het moeilijkquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:10 schreef ctrladdict het volgende:
[..]
Als je de nieuwste reeks van Project Runway bekijkt zul je een erg zwakke Nina zien, op een beslissend moment zegt ze zelfs "ik weet het niet, ik weet het niet..." Krijg met al die series het gevoel dat uiteindelijk meer een persoon de dienst uit maakt.
ben het helemaal met je eens.. Roos kan niets zelf. Elke week laat ze zich al inspireren door de rest van de groep en door de Nederlandse Tim Gunn.. af en toe heb ik het idee dat hij de jurk zowat heeft verzonnen. Ik denk ook dat zij het internet op de mobiel o.a. heeft gebruikt voor inspiratie. Bij de vooruitblik van volgende week kwam naar voren dat ze haar collectie niet zelf gemaakt heeft, enquote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat een kutjury weer....
Roos ,maakt weer eens hetzelfde en het is geweldig, Shari maakt hetzelfde en ze wordt er op aangevallen, maar ze wint wel. Sepehr is in dit geval gewoon onterecht eruit gegaan.
Wat een zielige bende. Ik kan het de deelnemers niet kwalijk nemen, maar de jury is echt te slecht voor woorden.
Roos gaf alweer aan dat ze aan de mentor ging vragen hoe ze iets op moest lossen. Hoe kan iemand die niks zelf kan zo ver komen? Juist door te slijmen bij de juiste personen. Ik denk niet dat de amerikaanse jury daar door beinvloedt zou worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In elk geval jammer dat Sepehr eruit is, ik vond hem zo grappig![]()
Maar de kwaliteit van de dingen die gemaakt worden, is wel slecht hoor... ik zie totaal geen aparte dingen zoals ik in de USA versie wel eens heb gezien.. is dat nu tijdsgebrek? of een gebrek aan creativiteit?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:13 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:13 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
ben het helemaal met je eens.. Roos kan niets zelf. Elke week laat ze zich al inspireren door de rest van de groep en door de Nederlandse Tim Gunn.. af en toe heb ik het idee dat hij de jurk zowat heeft verzonnen. Ik denk ook dat zij het internet op de mobiel o.a. heeft gebruikt voor inspiratie. Bij de vooruitblik van volgende week kwam naar voren dat ze haar collectie niet zelf gemaakt heeft, enIk vond Sepehr ook grappig, maar erg sneu voor hem dat hij altijd (vaak ook onterecht vergeleken met de andere kandidaten) door de jury afgekraakt werd. Alsof ze hem bij voorbaat al geen kans gaven. (wat waarschijnlijk ook het geval was.)Toch denk ik dat hij het wel gaat redden. En dan vooral vanwege zijn karakter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In elk geval jammer dat Sepehr eruit is, ik vond hem zo grappig![]()
Maar de kwaliteit van de dingen die gemaakt worden, is wel slecht hoor... ik zie totaal geen aparte dingen zoals ik in de USA versie wel eens heb gezien.. is dat nu tijdsgebrek? of een gebrek aan creativiteit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.signatuurloos
Ik vind haar alleen een grote mond hebben eigenlijk.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:55 schreef Maisnon het volgende:
Dit is niet zo lief om te zeggenen heeft niet veel met het programma te maken, maar ik moet het toch even kwijt, ik vind dat Roos zo'n raar gezicht heeft en toen ik aan een vriendin moest uitleggen over wie ik het had zei ik ook die ene met dat vreemde gezicht en ze snapte het meteen
Hebben meer mensen dit
eensch, kunnen die twee irritante gasten hun commentaar voor zich houden? Zij staan immers niet in de finale!quote:Op maandag 17 mei 2010 22:05 schreef Maartel het volgende:
Pff, zelfs als ie alleen in het publiek zit irriteert Jeroen me nog
Spot on.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:26 schreef livelink het volgende:
Toch wel een anticlimax, met het gevoel dat Roos het toch niet helemaal alleen heeft gedaan. Ik vond de collectie van Shari het mooist. Dat laatste grijze stuk van Roos gaf mij de associatie van een kindertoneelstuk, waarbij de ouders zelf het kostuum van de wandelende boterham hadden gemaakt.
Ik was de 'wandelende boterham' - godzijdank - alweer vergeten. Daar was ze me wel even kwijt.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:26 schreef livelink het volgende:
Toch wel een anticlimax, met het gevoel dat Roos het toch niet helemaal alleen heeft gedaan. Ik vond de collectie van Shari het mooist. Dat laatste grijze stuk van Roos gaf mij de associatie van een kindertoneelstuk, waarbij de ouders zelf het kostuum van de wandelende boterham hadden gemaakt.
Dat had ik nog steeds bij het zien van de collectie van Roos, jezus wat een winter-collectie was dat zeg. Dik en stug materiaal dat nergens complimenteus valt. Een legging maken is ook een kunst, aangezien sommige modellen met de meest bizarre luiers de catwalk op werden gestuurd, en dan heb ik het bij Roos over het derde stuk dat over de catwalk hobbelde.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:39 schreef bluejean het volgende:
Roos is wat mij betreft wel de terechte winnares. Spannende, volumineuze, moderne collectie. Wel een hoog Rietvelt-gehalte, kreeg ik zo het idee.
Voor de rest een weinig spannende editie van Project Catwalk. Het niveau ligt veel lager dan bij de Amerikaanse variant. Ik kreeg er bij tijd en wijle zelfs een erg handenarbeid-op-de-middelbare-school-gevoel van. Niet zo best.
Tel het aantal deelnemers met een opleiding in de mode... Amsterdam Fashion Institute is een veelvoorkomende naam... net als Rietveld.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:38 schreef Copycat het volgende:
Uitje van de modeacademie? Ik denk dat je nu flink wat modeacademici zwaar hebt beledigd. Hobbyprojectje van de plaatselijke fröbelvereniging. Niks meer. En verre van elitair.
Was dat die oranje broek? Met de broek tot aan de borst rand? Die was echt lelijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:41 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Dat had ik nog steeds bij het zien van de collectie van Roos, jezus wat een winter-collectie was dat zeg. Dik en stug materiaal dat nergens complimenteus valt. Een legging maken is ook een kunst, aangezien sommige modellen met de meest bizarre luiers de catwalk op werden gestuurd, en dan heb ik het bij Roos over het derde stuk dat over de catwalk hobbelde.
Niets benadrukte echt goed de vrouwelijke vorm, tenzij je graag extreem korte benen hebt met een vlak kruis op je knieeen, of een vormloze vierkante zak als basisvorm heeft. En tussendoor de extreem dikke en gelaagde winterjassen die niet leken te bewegen al zou je midden in een storm staan.
En daar begint het probleem al denk ik. A) Scouten die programmamakers zo te zien zonder ook maar enige kennis van zaken en B) zijn degenen die gescout wensen te worden nu niet bepaalde degenen die de beste vertegenwoordiging zijn voor de opleidingen. De ontwerpers in spe die dat wel zouden zijn, halen terecht hun neus op voor dit sorry excuse voor zendtijdvulling.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:52 schreef PhalanX het volgende:
Haalt niet weg dat de programma-makers gewoon scouten naar "talent" voor Project Catwalk...
Op zich gata het meestal als volgt: er wordt een expert betrokken bij de casting die de kwaliteit beoordeeld en een redacteur die het televisiegehalte beoordeelt. De uiteindelijke groep is dan een soort balans daartussen als het goed is.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
En daar begint het probleem al denk ik. A) Scouten die programmamakers zo te zien zonder ook maar enige kennis van zaken en B) zijn degenen die gescout wensen te worden nu niet bepaalde degenen die de beste vertegenwoordiging zijn voor de opleidingen. De ontwerpers in spe die dat wel zouden zijn, halen terecht hun neus op voor dit sorry excuse voor zendtijdvulling.
Ik ookquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:14 schreef Copycat het volgende:
Dan zou ik toch eens voor een andere expert gaan. Iemand met kennis van zaken. En mode.
Nooit een show van Victoria's Secret gezien? Dat is een feestje voor hetero mannen en vrouwen. Als ik een goddelijk lichaam zou hebben zou ik zo mee willen lopen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:59 schreef PhalanX het volgende:
Overigens dat Amel een model de runway opstuurde in haar praktisch blote reet was ook te genant.
Ik vraag me inderdaad ook erg af wat die outfit van Amel was. Een bikini ofzo?quote:Op woensdag 19 mei 2010 07:11 schreef PhalanX het volgende:
Victoria's Secret is lingerie... daarvan is het de bedoeling dat er schaars geklede figuren over de catwalk lopen
Niet weer want mondiaal gezien hebben wij meer topdesigners.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:25 schreef female81 het volgende:
Is niet zo moeilijk te verklaren, hoor.
Klein landje (dus minder kans dat hét toptalent er toevallig bij zit) + iets met een kop en een maaiveld (typisch Hollands).
Ja, en het is de schuld van Nina.quote:Op donderdag 23 juni 2011 07:04 schreef female81 het volgende:
Zijn er meer mensen die zich verbaasden over het feit dat Gretchen het afgelopen seizoen gewonnen heeft met haar wanstaltige geitewollensokken-collectie in poepbruin + legergroen? Ik vind het werkelijk geen gezicht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |