ik leer ze wel kennen terwijl ze in het atelier aan het werk zijn, verder intro is alleen maar saaiquote:Op maandag 15 maart 2010 22:04 schreef PhalanX het volgende:
[..]
je hebt vaart en je hebt "snel snel ik heb diaree en het drukt al tegen het canvas aan"
Dit is meer van het laatste.
klopt, ik heb het ook maar bij 2 ontwerpers terug gezien, 1 keer om een hals gevouwen en de andere keer als schoenen.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:17 schreef Ladyxima het volgende:
wat me opvalt, ze kregen die extra opdracht met die grindmat, maar ze komen er helemaal niet meer op terug...
quote:
En een tas... Maar wel vreemd dat er verder niks over gezegd wordt. Is bij de Amerikaanse versie trouwens ook wel dat met zoveel ontwerpers de uitzendingen nogal rommelig overkomen.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
klopt, ik heb het ook maar bij 2 ontwerpers terug gezien, 1 keer om een hals gevouwen en de andere keer als schoenen.
Ik zal ff vragen of ze Mieke en Merel willen omdraaien.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nouja dat dacht ik ook maar in de OP staat Merel
Die heb ik niet zo gevolgd. Maar Tim Gunn is inderdaad gewoon zo sterk. Eerlijk zonder te denigreren en hij zet ze slim aan het denken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:41 schreef Maisnon het volgende:
Tim Gunn (gather round designers, make it work) is geweldig en onverslaanbaar
Maar die mentor bij.. Australie geloof ik? Henry
Die vond ik ook wel goeie feedback geven vaak
Heheh "What happened to Andrae?"quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:48 schreef Maisnon het volgende:
En de moeilijke woordendaar hadden ze een keer een soort item over gedaan.
Maar het mooiste vind ik nog Santino die die Tim Gunn impressie doet en dan 'betrapt' wordt zeg maar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |