abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  ESF Reporter maandag 17 mei 2010 @ 22:14:48 #251
87554 Cee
Welluk?
pi_81557350
Ik weet dat het vaak veel en veel moeilijker is dan dat het lijkt. En dat dingen veel beter in elkaar steken dan dat het lijkt en ingenieuzer is dan het lijkt en het echt een doordacht concept is.

Maar TERING wat een nietszeggende flutbende dat nog te lelijk is om uit de aars van een blinde kaketoe te komen.
  Moderator / Miss SHO maandag 17 mei 2010 @ 22:18:01 #252
22592 crew  Ole
pi_81557541
ah nog even rellen
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 17 mei 2010 @ 22:24:44 #253
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81557940
"Ze zal toch niet tegen ons jokken?"
Wat een niks. Volgende week Project Runway ?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 17 mei 2010 @ 22:26:26 #254
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_81558054
Toch wel een anticlimax, met het gevoel dat Roos het toch niet helemaal alleen heeft gedaan. Ik vond de collectie van Shari het mooist. Dat laatste grijze stuk van Roos gaf mij de associatie van een kindertoneelstuk, waarbij de ouders zelf het kostuum van de wandelende boterham hadden gemaakt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 17 mei 2010 @ 22:27:18 #255
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81558120
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:26 schreef livelink het volgende:
Toch wel een anticlimax, met het gevoel dat Roos het toch niet helemaal alleen heeft gedaan. Ik vond de collectie van Shari het mooist. Dat laatste grijze stuk van Roos gaf mij de associatie van een kindertoneelstuk, waarbij de ouders zelf het kostuum van de wandelende boterham hadden gemaakt.
Spot on.
  maandag 17 mei 2010 @ 22:36:18 #256
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_81558667
Jammer dat Roos heeft gewonnen. Gunde het shari en amel meer.
Ik vond de collectie van Roos ook absoluut niet draagbaar, maar dat zal wel aan mij liggen
pi_81558832
Nou, tut tut, wat een consternatie. Waar de previews om weinig anders leken te draaien dan de vermeende helpende hand(en) aan Roos' collectie, bleek er voor de de werkelijke uitzending niet meer dan vijf minuten 'relmateriaal'. Wat een verrassing.

Roos is wat mij betreft wel de terechte winnares. Spannende, volumineuze, moderne collectie. Wel een hoog Rietvelt-gehalte, kreeg ik zo het idee.

Voor de rest een weinig spannende editie van Project Catwalk. Het niveau ligt veel lager dan bij de Amerikaanse variant. Ik kreeg er bij tijd en wijle zelfs een erg handenarbeid-op-de-middelbare-school-gevoel van. Niet zo best.

[ Bericht 4% gewijzigd door bluejean op 17-05-2010 22:47:08 ]
pi_81558992
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:26 schreef livelink het volgende:
Ik was de 'wandelende boterham' - godzijdank - alweer vergeten. Daar was ze me wel even kwijt.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 08:21:21 #259
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_81566904
Op dat grote vierkante grijze gevaarte was de collectie van Roos gewoon het best, wel weer veel van hetzelfde, maar toch.
Als Shari wat meer eenheid had kunnen krijgen was ze nog enigzons een bedreiging geweest.

Wat een non-rel trouwens. Gewoon iemand op d'r trouwe ogen vertrouwen.... Dat kan toch niet? Of je zoekt het uit, of je doet er niks mee. Dit is te halfslachtig.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 10:35:04 #260
3140 PhalanX
Technarchy
pi_81570024
Wat een debiele mongoloide finale.

"Natuurlijk heb ik niet vals gespeeld"
"Oh... nou, dan geloven we je toch gewoon, want anders is het zo zielig voor je."

Aangezien Roos ook van de telefoon van Nicolaas gebruik heeft gemaakt, ach, laten we stellen dat de producers het nodig hadden dat een "normale" deelnemer in de finale zou komen. Want het viel een tikkeltje te veel op dat ze nogal veel nadruk legden op het feit dat Roos GEEN achtergrond in de mode heeft.

Het voordeel van zo'n "average jane" in de finale is dat het programma iets meer naar het niveau van de kijker zakt, het is meteen een stuk minder elitair, want het voorgaande seizoen, en zelfs dit seizoen, leek soms net iets te veel op een uitje van de mode-academie.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
  dinsdag 18 mei 2010 @ 10:38:01 #261
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81570128
Uitje van de modeacademie? Ik denk dat je nu flink wat modeacademici zwaar hebt beledigd. Hobbyprojectje van de plaatselijke fröbelvereniging. Niks meer. En verre van elitair.
pi_81570207
In 80/90 zag je zulke collecties al voorbij komen. Dat was geweldig vooruitziend en revolutionair want het was fashion in de toekomst. Omgwtfbbq! Zit je verdomme in de toekomst, zie je nog steeds diezelfde meuk. Well done, Roos.
Go hard or go home
  dinsdag 18 mei 2010 @ 10:41:22 #263
3140 PhalanX
Technarchy
pi_81570237
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:39 schreef bluejean het volgende:
Roos is wat mij betreft wel de terechte winnares. Spannende, volumineuze, moderne collectie. Wel een hoog Rietvelt-gehalte, kreeg ik zo het idee.

Voor de rest een weinig spannende editie van Project Catwalk. Het niveau ligt veel lager dan bij de Amerikaanse variant. Ik kreeg er bij tijd en wijle zelfs een erg handenarbeid-op-de-middelbare-school-gevoel van. Niet zo best.
Dat had ik nog steeds bij het zien van de collectie van Roos, jezus wat een winter-collectie was dat zeg. Dik en stug materiaal dat nergens complimenteus valt. Een legging maken is ook een kunst, aangezien sommige modellen met de meest bizarre luiers de catwalk op werden gestuurd, en dan heb ik het bij Roos over het derde stuk dat over de catwalk hobbelde.

Niets benadrukte echt goed de vrouwelijke vorm, tenzij je graag extreem korte benen hebt met een vlak kruis op je knieeen, of een vormloze vierkante zak als basisvorm heeft. En tussendoor de extreem dikke en gelaagde winterjassen die niet leken te bewegen al zou je midden in een storm staan.
--- Cameron Hodge ---
pi_81570251
Shari, Toos Conceptloos vond ik qua persoon het leukst. Zij had dus moeten winnen wmb. Van alle losers was zij de beste loser!
Go hard or go home
  dinsdag 18 mei 2010 @ 10:47:21 #265
3140 PhalanX
Technarchy
pi_81570450
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 10:38 schreef Copycat het volgende:
Uitje van de modeacademie? Ik denk dat je nu flink wat modeacademici zwaar hebt beledigd. Hobbyprojectje van de plaatselijke fröbelvereniging. Niks meer. En verre van elitair.
Tel het aantal deelnemers met een opleiding in de mode... Amsterdam Fashion Institute is een veelvoorkomende naam... net als Rietveld.
--- Cameron Hodge ---
  dinsdag 18 mei 2010 @ 10:51:06 #266
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81570557
Maar dit waren dan toch echt de sulletjes van de klas, waar de rest zich dood voor schaamt. Zelfs aan het AFMI. In Arnhem verorberen ze zulk niks als ontbijt.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 10:52:46 #267
3140 PhalanX
Technarchy
pi_81570619
Je zou dan toch denken dat de beste figuren JUIST naar voren zouden willen treden om te laten zien hoe het wel moet. Dit programma is gewoon belabberde reclame voor je opleiding.

Haalt niet weg dat de programma-makers gewoon scouten naar "talent" voor Project Catwalk...
--- Cameron Hodge ---
  dinsdag 18 mei 2010 @ 10:58:05 #268
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_81570800
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 10:41 schreef PhalanX het volgende:

[..]

Dat had ik nog steeds bij het zien van de collectie van Roos, jezus wat een winter-collectie was dat zeg. Dik en stug materiaal dat nergens complimenteus valt. Een legging maken is ook een kunst, aangezien sommige modellen met de meest bizarre luiers de catwalk op werden gestuurd, en dan heb ik het bij Roos over het derde stuk dat over de catwalk hobbelde.

Niets benadrukte echt goed de vrouwelijke vorm, tenzij je graag extreem korte benen hebt met een vlak kruis op je knieeen, of een vormloze vierkante zak als basisvorm heeft. En tussendoor de extreem dikke en gelaagde winterjassen die niet leken te bewegen al zou je midden in een storm staan.
Was dat die oranje broek? Met de broek tot aan de borst rand? Die was echt lelijk.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 10:59:15 #269
3140 PhalanX
Technarchy
pi_81570855
Overigens dat Amel een model de runway opstuurde in haar praktisch blote reet was ook te genant.
--- Cameron Hodge ---
  dinsdag 18 mei 2010 @ 11:09:45 #270
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81571271
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 10:52 schreef PhalanX het volgende:

Haalt niet weg dat de programma-makers gewoon scouten naar "talent" voor Project Catwalk...
En daar begint het probleem al denk ik. A) Scouten die programmamakers zo te zien zonder ook maar enige kennis van zaken en B) zijn degenen die gescout wensen te worden nu niet bepaalde degenen die de beste vertegenwoordiging zijn voor de opleidingen. De ontwerpers in spe die dat wel zouden zijn, halen terecht hun neus op voor dit sorry excuse voor zendtijdvulling.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 11:11:42 #271
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_81571361
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

En daar begint het probleem al denk ik. A) Scouten die programmamakers zo te zien zonder ook maar enige kennis van zaken en B) zijn degenen die gescout wensen te worden nu niet bepaalde degenen die de beste vertegenwoordiging zijn voor de opleidingen. De ontwerpers in spe die dat wel zouden zijn, halen terecht hun neus op voor dit sorry excuse voor zendtijdvulling.
Op zich gata het meestal als volgt: er wordt een expert betrokken bij de casting die de kwaliteit beoordeeld en een redacteur die het televisiegehalte beoordeelt. De uiteindelijke groep is dan een soort balans daartussen als het goed is.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 11:14:24 #272
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81571491
Dan zou ik toch eens voor een andere expert gaan. Iemand met kennis van zaken. En mode.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 11:17:30 #273
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_81571654
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:14 schreef Copycat het volgende:
Dan zou ik toch eens voor een andere expert gaan. Iemand met kennis van zaken. En mode.
Ik ook
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_81589495
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 10:59 schreef PhalanX het volgende:
Overigens dat Amel een model de runway opstuurde in haar praktisch blote reet was ook te genant.
Nooit een show van Victoria's Secret gezien? Dat is een feestje voor hetero mannen en vrouwen. Als ik een goddelijk lichaam zou hebben zou ik zo mee willen lopen.

Samenvatting van de finale:

Graag weer een Amerikaanse versie nu!!!
  woensdag 19 mei 2010 @ 07:11:27 #275
3140 PhalanX
Technarchy
pi_81610087
Victoria's Secret is lingerie... daarvan is het de bedoeling dat er schaars geklede figuren over de catwalk lopen
--- Cameron Hodge ---
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')