Spot on.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:26 schreef livelink het volgende:
Toch wel een anticlimax, met het gevoel dat Roos het toch niet helemaal alleen heeft gedaan. Ik vond de collectie van Shari het mooist. Dat laatste grijze stuk van Roos gaf mij de associatie van een kindertoneelstuk, waarbij de ouders zelf het kostuum van de wandelende boterham hadden gemaakt.
Ik was de 'wandelende boterham' - godzijdank - alweer vergeten. Daar was ze me wel even kwijt.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:26 schreef livelink het volgende:
Toch wel een anticlimax, met het gevoel dat Roos het toch niet helemaal alleen heeft gedaan. Ik vond de collectie van Shari het mooist. Dat laatste grijze stuk van Roos gaf mij de associatie van een kindertoneelstuk, waarbij de ouders zelf het kostuum van de wandelende boterham hadden gemaakt.
Dat had ik nog steeds bij het zien van de collectie van Roos, jezus wat een winter-collectie was dat zeg. Dik en stug materiaal dat nergens complimenteus valt. Een legging maken is ook een kunst, aangezien sommige modellen met de meest bizarre luiers de catwalk op werden gestuurd, en dan heb ik het bij Roos over het derde stuk dat over de catwalk hobbelde.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:39 schreef bluejean het volgende:
Roos is wat mij betreft wel de terechte winnares. Spannende, volumineuze, moderne collectie. Wel een hoog Rietvelt-gehalte, kreeg ik zo het idee.
Voor de rest een weinig spannende editie van Project Catwalk. Het niveau ligt veel lager dan bij de Amerikaanse variant. Ik kreeg er bij tijd en wijle zelfs een erg handenarbeid-op-de-middelbare-school-gevoel van. Niet zo best.
Tel het aantal deelnemers met een opleiding in de mode... Amsterdam Fashion Institute is een veelvoorkomende naam... net als Rietveld.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:38 schreef Copycat het volgende:
Uitje van de modeacademie? Ik denk dat je nu flink wat modeacademici zwaar hebt beledigd. Hobbyprojectje van de plaatselijke fröbelvereniging. Niks meer. En verre van elitair.
Was dat die oranje broek? Met de broek tot aan de borst rand? Die was echt lelijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:41 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Dat had ik nog steeds bij het zien van de collectie van Roos, jezus wat een winter-collectie was dat zeg. Dik en stug materiaal dat nergens complimenteus valt. Een legging maken is ook een kunst, aangezien sommige modellen met de meest bizarre luiers de catwalk op werden gestuurd, en dan heb ik het bij Roos over het derde stuk dat over de catwalk hobbelde.
Niets benadrukte echt goed de vrouwelijke vorm, tenzij je graag extreem korte benen hebt met een vlak kruis op je knieeen, of een vormloze vierkante zak als basisvorm heeft. En tussendoor de extreem dikke en gelaagde winterjassen die niet leken te bewegen al zou je midden in een storm staan.
En daar begint het probleem al denk ik. A) Scouten die programmamakers zo te zien zonder ook maar enige kennis van zaken en B) zijn degenen die gescout wensen te worden nu niet bepaalde degenen die de beste vertegenwoordiging zijn voor de opleidingen. De ontwerpers in spe die dat wel zouden zijn, halen terecht hun neus op voor dit sorry excuse voor zendtijdvulling.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:52 schreef PhalanX het volgende:
Haalt niet weg dat de programma-makers gewoon scouten naar "talent" voor Project Catwalk...
Op zich gata het meestal als volgt: er wordt een expert betrokken bij de casting die de kwaliteit beoordeeld en een redacteur die het televisiegehalte beoordeelt. De uiteindelijke groep is dan een soort balans daartussen als het goed is.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
En daar begint het probleem al denk ik. A) Scouten die programmamakers zo te zien zonder ook maar enige kennis van zaken en B) zijn degenen die gescout wensen te worden nu niet bepaalde degenen die de beste vertegenwoordiging zijn voor de opleidingen. De ontwerpers in spe die dat wel zouden zijn, halen terecht hun neus op voor dit sorry excuse voor zendtijdvulling.
Ik ookquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:14 schreef Copycat het volgende:
Dan zou ik toch eens voor een andere expert gaan. Iemand met kennis van zaken. En mode.
Nooit een show van Victoria's Secret gezien? Dat is een feestje voor hetero mannen en vrouwen. Als ik een goddelijk lichaam zou hebben zou ik zo mee willen lopen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:59 schreef PhalanX het volgende:
Overigens dat Amel een model de runway opstuurde in haar praktisch blote reet was ook te genant.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |