abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79415715
Die eerste opdracht _!. Ik snap dat ze iets aparts willen doen enzo, maar .
Larisa vind ik maar irritant. Het haar van Stefan heeft wel een grote 'wow' factor, verder een sympathieke gast.
Ik mis Tim Gunn
pi_79419866
Ja echt he? Deze nep-Tim doet me de echte alleen maar harder missen . Tim
  ESF Reporter zondag 21 maart 2010 @ 21:08:24 #53
87554 Cee
Welluk?
pi_79421381
Ik vind hem echt zo'n alien-hoofd hebben. Die niet-Tim Gunn. Maar verder vond ik het een vermakelijke eerste aflevering. Ik kijk uit naar de uitzending van morgen.
pi_79429760
quote:
Op zondag 21 maart 2010 21:08 schreef Cee het volgende:
Ik vind hem echt zo'n alien-hoofd hebben. Die niet-Tim Gunn. Maar verder vond ik het een vermakelijke eerste aflevering. Ik kijk uit naar de uitzending van morgen.
Ik ook wel. Hoop dat er leuke nichten-bitchfights komen
pi_79455830
vanavond weerrrr! wil dr nog iemand weten wie er wint?
pi_79466676
je kan deze week een Michael Kors zonnebril winnen. Vond m in de gauwigheid niet zo mooi, maar wel weer typisch de referentie naar project runway USA... Michael Kors is iig wél een goed jurylid daar, en vond het juryoverleg vorige week in NL niet veel soeps... beetje jammer.
they say a dirty mind is a joy forever...
  ESF Reporter maandag 22 maart 2010 @ 21:48:17 #57
87554 Cee
Welluk?
pi_79467321
Mijn god, dat idee van die brillenhaatster.
pi_79467666
Die Sehpher .. wat een verschrikkelijke gast

en Nicolaas benadrukt (te) wanhopig dat ie op vrouwen valt

[ Bericht 12% gewijzigd door Lyssa op 22-03-2010 22:00:07 ]
pi_79468137
en maar benadrukken hoe hetero die Nicolaas wel niet is
pi_79468262
zo'n onzin wat Renate elke keer zegt... als de scores goed genoeg zijn om door te gaan, moet ze het weer negatief zeggen.
Dat doet Heidi toch een stuk beter "saaie middenmoot"
pi_79468600
Ja deze aflevering heeft echt als onderwerp Nicolaas' geaardheid

Volgens mij hebben sommige ontwerpers de opdracht geinterpreteerd als laat iemand er 20 jaar ouder uitzien
pi_79468667
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:37 schreef Ladyxima het volgende:
je kan deze week een Michael Kors zonnebril winnen. Vond m in de gauwigheid niet zo mooi, maar wel weer typisch de referentie naar project runway USA... Michael Kors is iig wél een goed jurylid daar, en vond het juryoverleg vorige week in NL niet veel soeps... beetje jammer.
Ik zag ook al voor me hoe Michael Kors rond de internationale Project Runway vergadertafel zat en een stel brillen beschikbaar stelde om z'n naam te promoten
pi_79468670
Maar brillen zijn tof!
  maandag 22 maart 2010 @ 22:09:37 #64
3140 PhalanX
Technarchy
pi_79468808
Nicolaas.... prrrrrrr!

he's still a cock-smoker though...
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
  maandag 22 maart 2010 @ 22:11:49 #65
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_79468951
Morgen ff kijken via uitzending gemist.
  maandag 22 maart 2010 @ 22:18:07 #66
3140 PhalanX
Technarchy
pi_79469377
Wat een fokking LELIJKE jurken.
--- Cameron Hodge ---
pi_79469567
De outfit van Merel, mijn goede god. Wat le-lijk. Armoedig gewoon.
  maandag 22 maart 2010 @ 22:23:23 #68
3140 PhalanX
Technarchy
pi_79469744
Ze zeiken Nicolaas wel flink af, maar laten we eerlijk zijn, ook al was het een hoerig jurkje, het was nog lang niet zo slecht als die wanstaltige gele legging, of een roze ranzige boel die nergens op lijkt.

En de "winnaar" van deze week is gewoon geen mooie creatie.

Nee, dit is drie keer niks, als dit het beste is dat Nederland te bieden heeft dan is het triest gesteld met de mode-ontwerpers in dit koude amateuristische kikkerlandje.
--- Cameron Hodge ---
  maandag 22 maart 2010 @ 22:36:07 #69
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_79470455
Ik heb af en toe was gezien, maar de winnaar was de op een na slechtste
  maandag 22 maart 2010 @ 22:37:05 #70
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_79470498
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:23 schreef PhalanX het volgende:

Nee, dit is drie keer niks, als dit het beste is dat Nederland te bieden heeft dan is het triest gesteld met de mode-ontwerpers in dit koude amateuristische kikkerlandje.
Misschien zijn ze bij de selectie te veel afgegaan op opleiding? Hoe dan ook, ergens is het flink de fout in gegaan
pi_79470511
De winnaar vond ik ook niks, goed bedoeld maar die rug+schouders + die witte makeup op het gezicht, wtf
  maandag 22 maart 2010 @ 22:41:15 #72
3140 PhalanX
Technarchy
pi_79470720
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:37 schreef Marrije het volgende:
Misschien zijn ze bij de selectie te veel afgegaan op opleiding? Hoe dan ook, ergens is het flink de fout in gegaan
In de Amerikaanse versie zitten er met enige regelmaat mensen in die self-taught zijn, of een andere achtergrond hebben. Hier komen alle deelnemers van hetzelfde middelmatige instituut af en produceren ze hetzelfde middelmatige soort van kleding.
--- Cameron Hodge ---
pi_79474761
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:23 schreef PhalanX het volgende:
Ze zeiken Nicolaas wel flink af, maar laten we eerlijk zijn, ook al was het een hoerig jurkje, het was nog lang niet zo slecht als die wanstaltige gele legging, of een roze ranzige boel die nergens op lijkt.

En de "winnaar" van deze week is gewoon geen mooie creatie.

Nee, ik denk dat een beetje fatsoenlijke ontwerper hier in Nederland gewoon geen behoefte heeft aan dit soort programma's. Zeker omdat de Nederlandse versies (vaak) gewoon goedkoop overkomen.
ROBODEMONS..................|:(
pi_79478337
De winnaar had werkelijk alles fout. De bril stond niet bij het model, de make-up zag er zwaar slecht en amateuristisch uit en de jurk was te leleijk voor worden en leek in niks geinspireerd door de bril.

Weer werd er geen aandacht geschonken aan de extra opdracht tijdens de beoordeling terwijl dit expliciet gezegd werd.

Ik vond dit de een na slechtste. Degen die eruit ging was helemaal niks zoals al gezegd werd door een van de kandidaten een gewoon shirt op een heel lelijke broek. Ze heeft niks met het shirt gedaan dat ze gezegd had dat ze zou doen. Als ze nou nog een col had toegevoegd, of de stof gekreukeld was het nog iets geweest.

Tot nu toe zijn Jeroen en Nicolaas in mijn ogen het best. Die rare buitenlandse vrouw maakt ook interssante dingen, maar ik denk dat het te bombastisch en experimenteel is om te winnen. Sephyr is tweede geworden omdat hij een 'veilig' ontwerp heeft gemaakt. Dan juicht hij alsof hij wereldkampioen is. Hij zou zich kapot moetn schamen en het programma ook trouwens. Creativiteit moet beloond worden, niet draagbaarheid, of verkoopbaarheid. Dat is van latere zorg.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 11:22:09 #75
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79483422
Ik vond shari's design wel een terechte winnaar eigenlijk Experimenteel, maar nog steeds mooi. Sepher's ontwerp was bloedsaai.

Merel is er terecht uit
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 11:34:35 #76
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_79483862
Project Catwalk NL I was wel ok, wat ik me ervan kan herinneren.
Nu valt inderdaad de creativiteit wat tegen

Maar nog steeds leuk om naar te kijken.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 17:36:23 #77
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_79498538
Trouwens, die janice van vorige serie zit nu bij tmf. Elke week volgens mij. Fashion-itempje.
pi_79498791
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 17:36 schreef egeltje1985 het volgende:
Trouwens, die janice van vorige serie zit nu bij tmf. Elke week volgens mij. Fashion-itempje.
daar werkt me partner voor :/
pi_79504745
Voor Janice of voor tmf
pi_79504860
Voor Jan
pi_79507595
Simsalabim volgens mij wint dan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_79533797
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:08 schreef Maisnon het volgende:
Simsalabim volgens mij wint dan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_79535090
Nee maar dan heb ik het alvast hier staan als voorspelling
pi_79579534
Ik vond het ook vreemd dat Jeroen helemaal niet beoordeeld werd, zogenaamd vanwege de immuniteit. Zijn ontwerp was wel een klasse apart, zeker als je het vergeleek met de behoorlijk studenterige andere outfits.
pi_79676711
Alle 2 shows inmiddels gekeken.

Show 1:
Sepehr: Vreselijk, wat een rommel. Niet vrouwelijk. Vanalles bij elkaar gegooid.
Mieke: Best leuk. Niet bijzonder.
Stefan: Op eerste gezicht wel grappig. Daarna: Afschuwelijk.
Jeroen: Niet mooi. En ook slordig natuurlijk. Zo'n strijkfout.
FAVORIET RONDE 1: Amel: Mooi, keurig afgewerkt. Mooie kleurtjes.
Nikolaas: Zwart zou je niet verwachten als je van een tuincentrum afkomt. Daarvoor pluspunten. Verder is het jurkje niet veel soeps geworden.
Roos: Top is leuk. Broek zou leuk kunnen zijn, maar deze is gewoon niet mooi. Ook niet de goede stof gekozen.
Larisa: Wow, tof ding. Leuk dat ze aparte dingen kan maken.
Martin: Niet heel origineel, wel een van de leukste.
Shari: Mwah. Niet geweldig, niet verschrikkelijk.
Merel: What the?!?! Eruit dat kind.
Sebastian: Wat een plomp ding. Sloot voor geen meter aan. Met betere pasvorm zou het nog wat kunnen zijn.

Show 2:
Amel: Mwah.
Martin: Oeh, leuk. Maar is ook in de winkel te koop.
Larisa: Dat zag er zeer goedkoop uit. Lelijk.
Sepehr: Mooi! Stofje ook mooi verwerkt.
Roos: Ruit op ruit op ruit. En als dat niet genoeg was met gele legging. Bah!
Merel: Is in elke winkel te koop. Of zoiets dan. Wat minder lelijk.
Jeroen: Wel leuk, maar niet heel vooruitstrevend. Beetje trends achterna hobbelen.
Stefan: Hou ik helemaal niet van. Maar zit wel aardig in elkaar, zo te zien.
FAVORIET RONDE 2: Shari: Vreselijke lipstick. Verder 1 van de besten denk ik.
Sebastian: Nee.
Nicolaas: Had ik eruit gegooid als ik de jury was.

Larisa is wel grappig trouwens. Zo heel relaxt.
pi_79684379
quote:
Op zondag 28 maart 2010 18:36 schreef Phoenixbirdy het volgende:

Nicolaas: Had ik eruit gegooid als ik de jury was.
Heb een stukje gezien tijdens het zappen maar zijn ontwerp vond ik het fraaiste eigenlijk, maargoed ik heb geen verstand van mode.
pi_79713459
Ik probeer het vanavond nog één keer. Vorige keer vond ik het zo slecht.... Ik mis Tim
pi_79723812
Daar gaan we weer!
  ESF Reporter maandag 29 maart 2010 @ 21:26:32 #89
87554 Cee
Welluk?
pi_79723866
Hairspray
pi_79723885
ze moeten een kostuum ontwerpen... ben benieuwd!
  ESF Reporter maandag 29 maart 2010 @ 21:28:05 #91
87554 Cee
Welluk?
pi_79723941
Ze worden wel erg gelimiteerd met deze opdracht, lijkt me.
pi_79723982
ze verkloten het NU al met duo's
pi_79725157
wat een trut is die larissa
pi_79727250
Tsja

Ik vond het tof dat ze voor Tracy iets mochten maken

Maar wat werd er weer negatief gejureerd en gedaan allemaal. En dan de altijd 'sensationele' wie vind jij dat er naar huis moet vraag.

Ik snap dat ze er een spannende show van willen maken maar dat kan ook met een vrolijke insteek en niet met zo'n dreigende sfeer enzo. Renate keek ook gewoon constant streng en somber.
pi_79727469
Ik vond Renate er ook niet echt goed uitzien ofzo... make up wel heel erg au naturel en dat truitje

Heidi Klum ziet er hoogzwanger zelfs nog glamorous uit
  ESF Reporter dinsdag 30 maart 2010 @ 07:30:52 #96
87554 Cee
Welluk?
pi_79734952
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:33 schreef Maisnon het volgende:
Tsja

Ik vond het tof dat ze voor Tracy iets mochten maken

Maar wat werd er weer negatief gejureerd en gedaan allemaal. En dan de altijd 'sensationele' wie vind jij dat er naar huis moet vraag.

Ik snap dat ze er een spannende show van willen maken maar dat kan ook met een vrolijke insteek en niet met zo'n dreigende sfeer enzo. Renate keek ook gewoon constant streng en somber.
Precies, exact, dit! Het is weliswaar een jury beoordeling maar godallemachtig wat wordt er neergekeken op die kandidaten door dat stelletje snobs op krukken. Ik zie soms weinig verschil tussen wat de kandidaten maken en die carnavaleske lappen die Van Wouw de catwalk op stuurt.

Vond de outfits van gisteren trouwens erg slecht zitten, ze hingen als lampekappen om de modellen heen, zelfs nog tijdens het stukje van de Hairspray-uitvoering waar het winnende jurkje gedragen werd!
pi_79736007
Wie is eruit? Ik heb het gemist. Was het terecht?
pi_79754999
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 09:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wie is eruit? Ik heb het gemist. Was het terecht?
SPOILER
Vond de jurk van de winnaar een beetje scheef zitten en dat zag je toen ze het uiteindelijk in de musical droeg ook
pi_79778976
De verliezer is toch juist een kostuumontwerper? Knap slecht dan...
pi_79784543
Tvp.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')