Ik ook wel. Hoop dat er leuke nichten-bitchfights komenquote:Op zondag 21 maart 2010 21:08 schreef Cee het volgende:
Ik vind hem echt zo'n alien-hoofd hebben. Die niet-Tim Gunn. Maar verder vond ik het een vermakelijke eerste aflevering. Ik kijk uit naar de uitzending van morgen.
Ik zag ook al voor me hoe Michael Kors rond de internationale Project Runway vergadertafel zat en een stel brillen beschikbaar stelde om z'n naam te promotenquote:Op maandag 22 maart 2010 21:37 schreef Ladyxima het volgende:
je kan deze week een Michael Kors zonnebril winnen. Vond m in de gauwigheid niet zo mooi, maar wel weer typisch de referentie naar project runway USA... Michael Kors is iig wél een goed jurylid daar, en vond het juryoverleg vorige week in NL niet veel soeps... beetje jammer.
Misschien zijn ze bij de selectie te veel afgegaan op opleiding? Hoe dan ook, ergens is het flink de fout in gegaanquote:Op maandag 22 maart 2010 22:23 schreef PhalanX het volgende:
Nee, dit is drie keer niks, als dit het beste is dat Nederland te bieden heeft dan is het triest gesteld met de mode-ontwerpers in dit koude amateuristische kikkerlandje.
In de Amerikaanse versie zitten er met enige regelmaat mensen in die self-taught zijn, of een andere achtergrond hebben. Hier komen alle deelnemers van hetzelfde middelmatige instituut af en produceren ze hetzelfde middelmatige soort van kleding.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:37 schreef Marrije het volgende:
Misschien zijn ze bij de selectie te veel afgegaan op opleiding? Hoe dan ook, ergens is het flink de fout in gegaan
Nee, ik denk dat een beetje fatsoenlijke ontwerper hier in Nederland gewoon geen behoefte heeft aan dit soort programma's. Zeker omdat de Nederlandse versies (vaak) gewoon goedkoop overkomen.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:23 schreef PhalanX het volgende:
Ze zeiken Nicolaas wel flink af, maar laten we eerlijk zijn, ook al was het een hoerig jurkje, het was nog lang niet zo slecht als die wanstaltige gele legging, of een roze ranzige boel die nergens op lijkt.
En de "winnaar" van deze week is gewoon geen mooie creatie.
Nee, dit is drie keer niks, als dit het beste is dat Nederland te bieden heeft dan is het triest gesteld met de mode-ontwerpers in dit koude amateuristische kikkerlandje.
daar werkt me partner voor :/quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:36 schreef egeltje1985 het volgende:
Trouwens, die janice van vorige serie zit nu bij tmf. Elke week volgens mij. Fashion-itempje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:08 schreef Maisnon het volgende:
Simsalabim volgens mij wint danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb een stukje gezien tijdens het zappen maar zijn ontwerp vond ik het fraaiste eigenlijk, maargoed ik heb geen verstand van mode.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:36 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Nicolaas: Had ik eruit gegooid als ik de jury was.
Precies, exact, dit! Het is weliswaar een jury beoordeling maar godallemachtig wat wordt er neergekeken op die kandidaten door dat stelletje snobs op krukken.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:33 schreef Maisnon het volgende:
Tsja
Ik vond het tof dat ze voor Tracy iets mochten maken
Maar wat werd er weer negatief gejureerd en gedaan allemaal. En dan de altijd 'sensationele'wie vind jij dat er naar huis moet vraag.
Ik snap dat ze er een spannende show van willen maken maar dat kan ook met een vrolijke insteek en niet met zo'n dreigende sfeer enzo. Renate keek ook gewoon constant streng en somber.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wie is eruit? Ik heb het gemist. Was het terecht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond de jurk van de winnaar een beetje scheef zittenen dat zag je toen ze het uiteindelijk in de musical droeg ook
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |