Ja, hiervoor seizoen 6. Dus zal wel een tijdje duren dan voordat PR weer komt, aangezien het in de VS pas afgelopen is?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zevende seizoen is net afgelopen in de VS. Is zes hier eigenlijk al uitgezonden? Zo'n wereld heelal van verschil met dit slappe aftreksel van de lage landen.
Hij was weer tof hequote:Op donderdag 29 april 2010 15:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zevende seizoen is net afgelopen in de VS. Is zes hier eigenlijk al uitgezonden? Zo'n wereld heelal van verschil met dit slappe aftreksel van de lage landen.
Terechte weekwinnaar?quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:35 schreef Marrije het volgende:
Ik vond Shari eigenlijk ook wel het beste aan de opdracht hebben voldaan. Terechte weekwinnaar wat mij betreft.
En Jeroen met zn praatjes is naar huis, wel een klapper denk ik, zo vol zelfvertrouwen. Maar als je zo goed weet hoe de leercollectie van die Cohen eruit ziet, dan weet je toch ook wat daarbij aansluit? Helemaal niks uit de collectie leek ook maar in de verste verte op wat Jeroen had gemaakt.
Ik vond dat jasje dat Nicolas had gemaakt oerlelijk, maar de jury zou het zo dragen
Ja, ze heeft het beste aan de opdracht voldaan, of ze nou wekelijks hetzelfde maakt of niet, deze weel had ze daar dus geluk mee.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:36 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Terechte weekwinnaar?Ze maakt elke week een andere kopie van haar zak.
Leuk model en leuk bewerkt, maar past totaal niet bij de lijn van Cohen.quote:MIJN WINNAAR AFL. 7: Amel: Leuk model en leuk bewerkt. Mooi klassiek zo in het wit.
De jury is niet kundig genoeg om een afgeleide te herkennen... oh wacht zei ik dat hardop?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:20 schreef Cee het volgende:
Mag ik even vragen wat er zo duivels is aan het checken van plaatjes op internet om wat inspiratie op te doen? Ik bedoel, die arme snuiters mogen iedere hulp hebben om die hobbezakken nog wat op te leuken.
Heb 't begin van de aflevering gemist dus misschien is er een reden.
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:28 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Het grappige is trouwens dat Darryl van de Wouw zelf aangeeft vooral zijn ideeen van het straatbeeld te plukken...
Ik snap ook niet wat Daryl in de jury doet. Wat zeg ik, ik snap niet dat hij modeontwerper is. Wat een kankerlelijke kleding maakt ie zeg.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:16 schreef PhalanX het volgende:
Lol, ik vind het grappig dat ze Nicolaas onder de bus gooien... aangezien hij niet de enige was die van zijn telefoon gebruik maakte. (uitgeleend aan een andere ontwerper...)
Darryl vind het ontwerp van Roos geweldig mooi... Darryl heeft stront in z'n ogen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |