Ja ik weet niet waarom!quote:Op woensdag 21 april 2010 17:13 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Die lelijke zelf-iingenomen trol?![]()
Je maakt meer kans bij zijn holmaatje Nicolaas, maar dan wel alleen heel discreet in het holst van de nacht, na het uitgaan in een donker steegje, met de broek op de enkels, en als hij de belofte heeft dat je hem niet meer belt, en geen contact met hem zoekt, want hij doet dit namelijk nooooooooit.
Maar Nicolaas is hetero, wist je dat niet... hij houdt van vrouwen.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:15 schreef Copycat het volgende:
Dat klinkt als inside info. Niet per se letterlijk.
Ik nietquote:Op woensdag 21 april 2010 17:28 schreef Deceit het volgende:
En wil d'r nog niemand de uitslag weten?
Ik denk dat Jeroen moeite heeft met bepaalde opdrachten, dat het hem niet lukt om binnen bepaalde gegeven kaders te werken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hij kan wel zeggen dat hij iets beter z'n best had moeten oden, maar volgens mij houdt hij vooral zichzelf voor de gek. Ik denk niet dat hij beter kan.
quote:Op maandag 26 april 2010 22:26 schreef Deceit het volgende:
En zoals ik al zei... hij is eruit
Maar blijf het echt een slecht seizoen vinden.
Waar is het talent?!
quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:44 schreef ctrladdict het volgende:
[..]
Je doet of je alles weet, maar wie gaat er nu winnen? Want dat is eigenlijk het enige dat me interesseert hoef ik ook niet meer elke keer snel door die uitzendingen heen te scrollen bij gemist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:51 schreef Deceit het volgende:
Ik weet alleen wie in de finale komen door Janice/Jan.. Dus voorgaande eliminaties heb ik geen idee van!
quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:51 schreef Deceit het volgende:
[..]
Big spoiler alert:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okay dat weten we dan ook weer. Ik ben benieuwd of dit uiteindelijk klopt. Overigens weet je ook waarom er zo lang gewacht is met het uitzenden van dit programma. Amsterdam Fashion Week was in januari...
Lol ja vroeger toen ik 17 was..quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:06 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Heeft hij het bij jou ook al geprobeerd?
Urghh ja! Ik vind die Sepher ook nog eens irritant! En dan die lelijke paarse creazione...quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vond de kleding gister wel leuk.. vooral van de ontwerper zelf, Tony.. nogwat? Jammer dat Jeroen eruit is, hij was best goed, vergeleken met Saphir iig. Snap niet waarom je kiest voor iemand die saaie ontwerpen maakt ipv voor iemand die twee keer de mist is gegaan, maar de rest van de tijd wel oke heeft gepresteerd.
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:14 schreef Fuzzlet het volgende:
Ik zag die Sepher gisteren nog in Pathé De Munt. Hij had een plantje bij zich
Het zevende seizoen is net afgelopen in de VS. Is zes hier eigenlijk al uitgezonden? Zo'n wereld heelal van verschil met dit slappe aftreksel van de lage landen.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:30 schreef Butterfly91 het volgende:
![]()
![]()
Ik ben inmiddels gestopt met kijken, vind er echt niets aan. Hopelijk komt Project Runway binnenkort weer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |