abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 april 2010 @ 22:41:08 #126
3140 PhalanX
Technarchy
pi_80245947
Goddomme wat een verzuurd stelletje talentloze onderontwikkelden!

Ik geloof niet dat er nog echt iets van een sympathiek figuur in zit. Ze zitten er wel in, maar die komen amper in beeld, als ik het programma moet geloven draait alles om een handjevol vernaggelde nichten die amateuristisch werk afleveren.

Jeroen is arrogant, maar het is niet terecht. Zijn werk is ongeinspireerd en loopt de trend achterna, en het is niet bepalend of vooruitstrevend. Hij kan alleen maar over zichzelf praten, of over zijn holmaatje Nicolaas, over de rest van de groep kan hij alleen maar zeiken. Wat een alfa-teefje.

Nicolaas is de grootste pisnicht van het stel. Wat een irritante galbak is dat. Typisch een geval dat zijn hele leven heeft gebaseerd op zijn uiterlijk. Er zit echt geen greintje originaliteit in. Het is allemaal meer van hetzelfde en als hij geen hoerenkleding maakt, dan is het vormloos en lelijk en hangt het als een samenraapsel van vodden om het lichaam van z'n model. En de opmerkingen die hij maakt kunnen ECHT NIET door de beugel. En dan mag hij nog zo vaak met z'n ogen knipperen als een of andere ADHD flikker, sympathieker word hij er niet op.

Larissa hoort er niet meer te zijn, al moet ik zeggen dat ze van alle ontwerpers eigenlijk nog de leukste kleding maakt. Het is te vreemd voor woorden soms, maar het is in ieder geval groots en conceptueel... maar die houding. Kom op zeg, het is klagen en jammeren en zeuren, constant. Er is altijd wel iets mis met Larissa.

Sepher is nog steeds arrogant, maar waar die arrogantie bij Jeroen gecombineerd word met nichtenstreken is het bij Sepher gewoon een beetje lachwekkend zielig. Hij vindt zichzelf heel wat, maar hij levert niks af dat echt mooi is of opvalt.

En dan zijn er de overige meisjes... wie? Amel is sympathiek, maar je ziet haar nauwelijks, net als die andere twee, waar ik de naam nauwelijks van kan onthouden.

Stefan eruit is niet opvallend. Stefan mag dan geen goede stukken op de catwalk zetten, ik hoef in ieder geval niet van zijn persoonlijkheid te walgen zoals bij bepaalde andere figuren.

En wat is er mis met de jury, kan het nog negatiever en zwartgalliger. Jezus, het waren de besten en de slechtsten, maar als ze daar zo stonden zou je denken, gebasseerd op het commentaar van de jury, dat ze allemaal even slecht waren. Wat een naargeestige bedoening is dat.

De Amerikaanse versie is een stuk leuker. De ontwerpen zijn innovatiever, de jury klinkt in ieder geval niet alsof ze hun riedeltje en commentaar van een auto-cue aflezen, en de mensen die meedoen gun je tenminste nog iets van een overwinning.

Als de huidige versie van Project Runway USA Mila als de uitgekozen teef heeft, en je zet Mila tussen die Nederlandse galbakken, dan valt op dat Mila nog een fris en vriendelijk figuur is.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_80246919
Bij de Amerikaanse versie weten ze ook altijd een zo'n typisch grappige homo er tussen te zetten zeg maar

En dit seizoen is dat dus Anthony en die vind ik ook echt hilarisch weer
  ESF Reporter dinsdag 13 april 2010 @ 07:13:54 #128
87554 Cee
Welluk?
pi_80252002
Mijn God.

Dit was dus kleding voor 'De Gewone Vrouw'?
In tegenstelling tot kleding voor 'De Abnormale Vrouw die geld teveel heeft en het graag uitgeeft aan pulp dat zich verhult als ~design~ ?'

Het is alsof ze aan de lsd hebben gezeten en als een malle door de carnavals-afdeling van de V&D hebben gerend.

-edit: PhalanX

[ Bericht 15% gewijzigd door Cee op 13-04-2010 07:22:16 ]
  dinsdag 13 april 2010 @ 07:20:44 #129
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_80252038
Cee
Ik heb ook met verwondering en afgrijzen gekeken. Maar hun beeld van de gewone vrouw is ook compleet verwrongen. Nadat ze zich eerst over hun walging heen hebben moeten zetten dat ze met een model met maat 38 of 40 moeten werken, kwamen ze met dit soort kleding aanzetten.
Echt, dit zijn toch niet de mensen die groot gaan worden in de modewereld?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  ESF Reporter dinsdag 13 april 2010 @ 07:25:29 #130
87554 Cee
Welluk?
pi_80252057
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 07:20 schreef livelink het volgende:
Cee
Ik heb ook met verwondering en afgrijzen gekeken. Maar hun beeld van de gewone vrouw is ook compleet verwrongen.
Nee echt, livelink, dat zie jij verkeerd, je kan toch niet van de hooggeëerde dames en heren ontwerrpurrs verwachten dat ze voor ranzige vadsige nijlpaarden met maat 38/40 een tent in elkaar draaien? Ze hebben maar 75 Euro voor stofjes hoor!

pi_80253134
God wat vermoeiend die arty farty types. Net als bij Idols en X-factor, het zijn mensen die teveel complimenten hebben gekregen uit beleefdheid of van hun ouders omdat het toch je kind blijft. Ze kunnen eigenlijk niet veel hè maar gelukkig houden ze elkaar lekker bezig op van die nijverheidsclubjes. Daar begrijpen ze elkaar tenminste. Oh nee, ook dat niet.

Daryl van Wouw lacht dan weer als een contactgestoorde big. Dat was wel leuk.
Go hard or go home
  dinsdag 13 april 2010 @ 09:11:03 #132
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80253448
Is de spoeling nu dan echt zo ontzettend dun in Nederland modeland? Of is de spoeling vooral flinterdun als het gaat om wannabe ontwerpers die aan de de polderversie van Project Runway mee willen doen?
Wat een treurnis.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_80253561
Of is het: This is tv man!
Mensen die wel mooie stukken kunnen maken zijn misschien helemaal niet interessant.
"Nee, ik ben echt heel goed met halal olie op jeans!" Zeg! Jij moet iets gaan doen op tv.
Maar ook daar zijn "we" niet goed in hoor, dat tv maken. Het is het steeds net niet maar dat komt omdat het gemaakt wordt door mensen die het ook net niet kunnen. Tv maken is een vak en er wordt toch gekut in dat vak. Ze zullen ook wel bijna aan vakantie toe zijn in tv-land. Eentje van hoeveel weken eigenlijk? Zomerstop, kan het nog treuriger.
Go hard or go home
pi_80260110
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 07:13 schreef Cee het volgende:
Mijn God.

Dit was dus kleding voor 'De Gewone Vrouw'?
In tegenstelling tot kleding voor 'De Abnormale Vrouw die geld teveel heeft en het graag uitgeeft aan pulp dat zich verhult als ~design~ ?'

Het is alsof ze aan de lsd hebben gezeten en als een malle door de carnavals-afdeling van de V&D hebben gerend.

-edit: PhalanX
Zo was het helemaal
  dinsdag 13 april 2010 @ 12:59:56 #135
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_80260458
Dat ontwerp van Roos, was die zwanger? Een enorme bolling in die outfit die voor haar was ontworpen.

Mwoah, eigenlijk vond ik er ook niet 1 echt goed. Dus dat de jury wat negatief was begrijp ik wel
Larissa's ontwerp vond ik wel ok, op de banen op de broek na. Maar die houding, wegwezen wat mij betreft.
Jeroen's outfit zag er echt niet uit, dat vond ik nog slechter dan die van Stefan.
Nicolaas maakt ook steeds hetzelfde.

Volgende keer hopelijk Larissa eruit.
pi_80315159
quote:
Op maandag 12 april 2010 22:41 schreef PhalanX het volgende:
Goddomme wat een verzuurd stelletje talentloze onderontwikkelden!

Ja echt hè. Helemaal eens met je overige commentaar ook.. Ik sta er iedere week weer van te kijken hoe laag het niveau van ontwerpen ligt. En het zijn zulke dómme types, pijnlijk gewoon. Echt schrikbarend te constateren dat een loeder als Larissa qua sympathie-factor en talent het er eigenlijk uiteindelijk nog 't beste ervan af brengt vergeleken met de rest van die minkukels..

Overigens, dat mollige meiske met die rode lipstick doet me zo ontzettend denken aan die rol van Sanne Vogel in 'The popgroep' (vpro kinderprogramma)..
pi_80315524
Om eerlijk te zijn vind ik dat Amel en Larissa (soms) nog best met fatsoenlijke dingen aankomen. Voor de rest is het gewoon Bagger.
ROBODEMONS..................|:(
pi_80332208
quote:
Op woensdag 14 april 2010 19:10 schreef gummo het volgende:

[..]

Overigens, dat mollige meiske met die rode lipstick doet me zo ontzettend denken aan die rol van Sanne Vogel in 'The popgroep' (vpro kinderprogramma)..
Inderdaad en dan gekruist met Adelheid Roosen.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  maandag 19 april 2010 @ 22:27:22 #139
37150 livelink
pi_80501374
Ik kan er niet rouwig om zijn met de afvaller van deze week. Die Larissa haalt echt het ergste in de mensen boven. Ze kan misschien wel wat, maar ze hoorde hier niet thuis.
  ESF Reporter maandag 19 april 2010 @ 22:30:21 #140
87554 Cee
Welluk?
pi_80501531
Ik zit het nog op de dvr na te kijken, maar godver wat erger ik me aan die Shari. Iedere lettergreep die ze uitkraamt klinkt uit de hoogte.
  ESF Reporter maandag 19 april 2010 @ 22:42:39 #141
87554 Cee
Welluk?
pi_80502218
Sjezus. Wat een TROEP LAPPEN.
Ik stop met deze goedkope rip-off van het origineel.
  maandag 19 april 2010 @ 22:59:42 #142
37150 livelink
pi_80503024
Ja, je hebt eigenlijk wel gelijk, Cee. Ik blijf nog wel kijken, maar ik weet eigenlijk ook niet helemaal meer waarom.
pi_80510524
quote:
Op maandag 19 april 2010 22:27 schreef livelink het volgende:
Ik kan er niet rouwig om zijn met de afvaller van deze week. Die Larissa haalt echt het ergste in de mensen boven. Ze kan misschien wel wat, maar ze hoorde hier niet thuis.
Ik krijg als ik haar zie zo'n gevoel van 'veelvuldig joints rokende ouwe vrijster met een poezenboot.' En zo links als iemand maar kan zijn, op een bijna niet meer van deze wereld zijnde manier.

Dat 'ouwe vrijster' blijkt, gezien een veertienjarige zoon, echter niet waar. Dat van die poezenboot, dat weet ik niet. Of ze veelvuldig joints rookt ook niet, en wat ze stemt: ook dát niet. Maar die uitstraling heeft ze gewoon.

Een van de andere dames, Roos, vind ik nog wel het beste overkomen van dat hele zooitje ongeregeld (bijna beschamend). Een beetje een betwetertje, maar toch snijdt het vaak wel hout wat ze zegt/doet.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2010 09:56:47 ]
pi_80530883
My god, wat was het weer triest deze weken. Maar het is zo verslavend om die mensen en hun 'creaties'af te snauwen. Dus misschien zou ik liever niet kijken, maar het is te verslavend.

Afl.5
Larissa met break down is grappig. Hoe de anderen dat gebruiken om te laten zien hoe gemotiveerd ze zelf zijn ook.

Jeroen: Wat een verschrikking, kleuren, kontgedeelte, make up. Het zag er niet uit.
Roos: Springt er niet echt uit, dus ook niet heel verschrikkelijk. Maar van de andere kant, die jas is net een regenjas. En dat is natuurlijk zooooo, niet fashion.
Amel: Waarom zo zakkig? Wel fijn dat zij nog wat verstand heeft van kleurencombo's.
Nicolaas: Achterkant- ruggedeelte is dan nog het beste van zijn rare creatie.
Shari: Waarom kan zij alleen maar zakken maken? Dat knoopgedeelte heeft nog wel wat.
MIJN WINNAAR AFL.5: Larissa: Ik vond de knipjes onderaan het shirt leuk. Ik vind paars mooi. Deze outfit sluit tenminste aan. Die gele streepjes op de broek vond ik niet mooi.
Stefan: Punten voor paars. En daarmee houdt het geloof ik op.
Sepehr: Bah bah.

Afl. 6

Amel: Zonder die slierten is het misschien nog wat.
Nicolaas: Goh, wat een hele slechte V&R kopie.
Roos: Heeft 2 kussentjes gemaakt. Het zal vast lekker slapen onderweg naar...
Shari: Ze vind het zelf weer goed. Zoals ik al zij houd ik niet van nekdingen. Ik weet nu weer van wie het is afgekeken: Kara Saun. Al was zij natuurlijk 1000x beter.
Sepehr: Wat een lelijke kleurencombo. Het bovenste topje had misschien nog wat kunnen worden. Maar is het niet.
MIJN WINNAAR AFL. 6: Larissa: Wat een grappig blauw ding. Dat doet me echt denken aan de zee. Aan anemoontjes ofzo. De riem en jurk vind ik ook leuk.
Jeroen: Vreselijke stof aan de onderkant, net als Sepehr uiteraard. Verder ook niet mooi of bijzonder.

Showstopper was een vreselijk ding natuurlijk. Ik had gewoon gezegd dat ik het niet op de catwalk wilde, net als veel kleding van anderen apart trouwens.
Larissa eruit! Nou ga ik niet meer kijken. Of toch wel.
pi_80531037
Larissa was de beste!
pi_80531370
In ieder geval 1 van de beste, zeker.
pi_80531464
Ja he, vind het jammer dat ze haar hebben laten gaan..
Maar nog jammerlijker dat ze dit zelf niet wilde (wat ik wel snap)!
pi_80557906
Ik ben verliefd op die Jeroen eigenlijk
pi_80562922
Ow, er is een topic over! Dit ga ik even lezen, ik volg het zelf ook, project runway/catwalk is echt zo'n tof programma!
I had a signature once. It was awful.
  woensdag 21 april 2010 @ 17:13:26 #150
3140 PhalanX
Technarchy
pi_80565667
quote:
Op woensdag 21 april 2010 13:44 schreef Deceit het volgende:
Ik ben verliefd op die Jeroen eigenlijk
Die lelijke zelf-iingenomen trol?

Je maakt meer kans bij zijn holmaatje Nicolaas, maar dan wel alleen heel discreet in het holst van de nacht, na het uitgaan in een donker steegje, met de broek op de enkels, en als hij de belofte heeft dat je hem niet meer belt, en geen contact met hem zoekt, want hij doet dit namelijk nooooooooit.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')