My god, wat was het weer triest deze weken. Maar het is zo verslavend om die mensen en hun 'creaties'af te snauwen. Dus misschien zou ik liever niet kijken, maar het is te verslavend.
Afl.5
Larissa met break down is grappig. Hoe de anderen dat gebruiken om te laten zien hoe gemotiveerd ze zelf zijn ook.
Jeroen: Wat een verschrikking, kleuren, kontgedeelte, make up. Het zag er niet uit.
Roos: Springt er niet echt uit, dus ook niet heel verschrikkelijk. Maar van de andere kant, die jas is net een regenjas. En dat is natuurlijk zooooo, niet fashion.
Amel: Waarom zo zakkig? Wel fijn dat zij nog wat verstand heeft van kleurencombo's.
Nicolaas: Achterkant- ruggedeelte is dan nog het beste van zijn rare creatie.
Shari: Waarom kan zij alleen maar zakken maken? Dat knoopgedeelte heeft nog wel wat.
MIJN WINNAAR AFL.5: Larissa: Ik vond de knipjes onderaan het shirt leuk. Ik vind paars mooi. Deze outfit sluit tenminste aan. Die gele streepjes op de broek vond ik niet mooi.
Stefan: Punten voor paars. En daarmee houdt het geloof ik op.
Sepehr: Bah bah.
Afl. 6
Amel: Zonder die slierten is het misschien nog wat.
Nicolaas: Goh, wat een hele slechte V&R kopie.
Roos: Heeft 2 kussentjes gemaakt. Het zal vast lekker slapen onderweg naar...
Shari: Ze vind het zelf weer goed.

Zoals ik al zij houd ik niet van nekdingen. Ik weet nu weer van wie het is afgekeken: Kara Saun. Al was zij natuurlijk 1000x beter.
Sepehr: Wat een lelijke kleurencombo. Het bovenste topje had misschien nog wat kunnen worden. Maar is het niet.
MIJN WINNAAR AFL. 6: Larissa: Wat een grappig blauw ding. Dat doet me echt denken aan de zee. Aan anemoontjes ofzo. De riem en jurk vind ik ook leuk.
Jeroen: Vreselijke stof aan de onderkant, net als Sepehr uiteraard. Verder ook niet mooi of bijzonder.
Showstopper was een vreselijk ding natuurlijk. Ik had gewoon gezegd dat ik het niet op de catwalk wilde, net als veel kleding van anderen apart trouwens.
Larissa eruit! Nou ga ik niet meer kijken.

Of toch wel.