Ik heb het opstaan op de achtergrond en elke keer trekt iets anders mijn aandacht.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:14 schreef Deceit het volgende:
En hoe slecht PC ook is.. Ik kijk het wel :S
Daar zit een hele theorie achter. Een moeilijke theorie.quote:Op maandag 5 april 2010 21:42 schreef Maartel het volgende:
Jeroen![]()
Waarom is dit overigens TV en ANTM SHO?
Larissa heeft uiteindelijk een leuke outfit gemaakt, alleen was die omgekeerde paraplu (en dan bedoel ik ook een paraplu en geen grap mbt een stom hoedje ofzo) op het hoofd van het model nogal een misser.quote:Op dinsdag 6 april 2010 08:38 schreef utrecht1970 het volgende:
Iemand even een samenvatting (wie is er uit). Werd halverwege gebeld dus niet alles gezien.
Haakte af toen Jeroen tot leider was verkozen en larissa het nomade concept niet snapte.
Hoe heeft jeroen het ervan afgebracht en wie mocht het veld ruimen?
ANTM is meer glamour ofzoquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:39 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Daar zit een hele theorie achter. Een moeilijke theorie.
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op woensdag 7 april 2010 08:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dat je vind dat iemand de opdracht als slechts heeft gedaan betekent niet dat je niet blij voor die persoon kan zijn dat hij door is. Hij zei tenminste ook eerlijk in Stefan's gezicht dat hij het verbazend vond dat hij door was.
Nee echt, livelink, dat zie jij verkeerd, je kan toch niet van de hooggeëerde dames en heren ontwerrpurrs verwachten dat ze voor ranzige vadsige nijlpaarden met maat 38/40 een tent in elkaar draaien? Ze hebben maar 75 Euro voor stofjes hoor!quote:Op dinsdag 13 april 2010 07:20 schreef livelink het volgende:
Cee![]()
Ik heb ook met verwondering en afgrijzen gekeken. Maar hun beeld van de gewone vrouw is ook compleet verwrongen.
Zo was het helemaalquote:Op dinsdag 13 april 2010 07:13 schreef Cee het volgende:
Mijn God.
Dit was dus kleding voor 'De Gewone Vrouw'?
In tegenstelling tot kleding voor 'De Abnormale Vrouw die geld teveel heeft en het graag uitgeeft aan pulp dat zich verhult als ~design~ ?'
Het is alsof ze aan de lsd hebben gezeten en als een malle door de carnavals-afdeling van de V&D hebben gerend.
-edit: PhalanX
Ja echt hè. Helemaal eens met je overige commentaar ook.. Ik sta er iedere week weer van te kijken hoe laag het niveau van ontwerpen ligt. En het zijn zulke dómme types, pijnlijk gewoon. Echt schrikbarend te constateren dat een loeder als Larissa qua sympathie-factor en talent het er eigenlijk uiteindelijk nog 't beste ervan af brengt vergeleken met de rest van die minkukels..quote:Op maandag 12 april 2010 22:41 schreef PhalanX het volgende:
Goddomme wat een verzuurd stelletje talentloze onderontwikkelden!
Inderdaad en dan gekruist met Adelheid Roosen.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:10 schreef gummo het volgende:
[..]
Overigens, dat mollige meiske met die rode lipstick doet me zo ontzettend denken aan die rol van Sanne Vogel in 'The popgroep' (vpro kinderprogramma)..
Ik krijg als ik haar zie zo'n gevoel van 'veelvuldig joints rokende ouwe vrijster met een poezenboot.' En zo links als iemand maar kan zijn, op een bijna niet meer van deze wereld zijnde manier.quote:Op maandag 19 april 2010 22:27 schreef livelink het volgende:
Ik kan er niet rouwig om zijn met de afvaller van deze week. Die Larissa haalt echt het ergste in de mensen boven. Ze kan misschien wel wat, maar ze hoorde hier niet thuis.
Die lelijke zelf-iingenomen trol?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |