abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 mei 2010 @ 11:26:59 #276
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_81616471
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 07:11 schreef PhalanX het volgende:
Victoria's Secret is lingerie... daarvan is het de bedoeling dat er schaars geklede figuren over de catwalk lopen
Ik vraag me inderdaad ook erg af wat die outfit van Amel was. Een bikini ofzo?
  woensdag 19 mei 2010 @ 11:29:15 #277
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
  maandag 21 juni 2010 @ 04:15:30 #278
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_83086399
die nicolaas is wel makkelijk met de schuld in de schoenen van sepehr schuiven. ik had precies hetzelfde gedaan als ik in de schoenen van sepehr zou staan. ik bedoel wie is er nou fout bezig?
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_83180895
Me love you long time.
Go hard or go home
pi_98542309
*gigántische trap omhoog, ik ga hier geen nieuw topic over openen*

(Opmerkelijk dat er niet over het meest recente seizoen gepraat was op dit forum, bij nader inzien.)

Ik heb gisteren eens die aflevering van maandag, de finale, zitten kijken. Zijn er meer mensen die zich verbaasden over het feit dat Gretchen het afgelopen seizoen gewonnen heeft met haar wanstaltige geitewollensokken-collectie in poepbruin + legergroen? Ik vind het werkelijk geen gezicht. :{

http://www.tomandlorenzo.(...)ions-gretchen-2.html

:r

(Het doet me vaak ook terugdenken aan de verkeerde kant van de grungy mode van toen ik een jaar of twaalf/dertien was, jeugdsentiment ten spijt, vooral bij deze foto. Terwijl ik bij die collectie van Mondo juist m'n ogen uit keek. Misschien was het niet heel smaakvol, maar tenminste wel inspirerend. Gaf eveneens een jaren 90-gevoel hier en daar, maar dan op een leuke manier. :) )

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2011 07:44:22 ]
  donderdag 23 juni 2011 @ 07:25:09 #282
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_98542403
Eens.

Maar dit topic is voor de nlse versie ;)
Toch goed, die schop omhoog, er komt een 3e nlse versie!
pi_98542411
Dat was me niet eens opgevallen, dat dit topic voor de Nederlandse versie was. :@

(Het staat verdomme in de topictitel. Toch maar eens wat slaapzand uit m'n ogen wrijven...)

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2011 07:45:07 ]
pi_98544549
We zullen de nederlandse versie wel weer zien. Hoewel Gretchen's collectie wanstaltig was, is hij waarschijnlijk nog beter dan die van de nederlandse versie.
Ik snap niet dat er hier zoveel talent zit en er bij dit programma zoveel bagger gemaakt wordt.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_98548740
Is niet zo moeilijk te verklaren, hoor.

Klein landje (dus minder kans dat hét toptalent er toevallig bij zit) + iets met een kop en een maaiveld (typisch Hollands).
  donderdag 23 juni 2011 @ 12:28:43 #286
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_98548864
Voor een klein landje is Nederland relatief groot op fashiongebied. Alleen denk ik niet dat de échte talenten zich op gaan geven voor deze 'show'. De VS versie is prima, de Holland versie is een goedkoop aftreksel met sponsorships van ketens waar je nog niet dood gevonden wil worden. Daar wil je je als serieus upcoming designer echt niet mee identificeren.

En: O+ Mondo O+ for president! Binnenkort begint er geloof ik weer een nieuw VS-seizoen *O* .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_98550334
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 12:25 schreef female81 het volgende:
Is niet zo moeilijk te verklaren, hoor.

Klein landje (dus minder kans dat hét toptalent er toevallig bij zit) + iets met een kop en een maaiveld (typisch Hollands).
Niet weer want mondiaal gezien hebben wij meer topdesigners.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_98631281
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 07:04 schreef female81 het volgende:
Zijn er meer mensen die zich verbaasden over het feit dat Gretchen het afgelopen seizoen gewonnen heeft met haar wanstaltige geitewollensokken-collectie in poepbruin + legergroen? Ik vind het werkelijk geen gezicht. :{
Ja, en het is de schuld van Nina. o|O Dit seizoen heb ik trouwens niet zo goed gevolgd. Waarschijnlijk de volgende weer wel. Over de Nederlandse ga ik nog eens denken. :+ Misschien als Stacey weer een blokkendoos aantrekt. :+ 2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')