abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80988781
Over dat gedoe met dat internet op de telefoon: óf iedereen, óf niemand... je kan het niet van 1 iemand toestaan, dan had de rest ook wel die inspiratie willen hebben.

Daarnaast had ik een hekel aan dat arrogante drietal, dus ben ik blij dat er daar 1 van weg is..
pi_80989045
Ik vond die jurk van Nicolaas best leuk eigenlijk. Die van Shari vond ik okay maar ik vond het jammer dat het zo'n lang recht stuk aan de voorkant was van je kin tot je knieën zeg maar, had bovenin wel wat meer open ofzo gemogen.
pi_80989308
Oh trouwens, volgens mij was die jurk van Shari van boven anders toen Susan 'm droeg. Zag ik dat goed?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_80991117
quote:
Op maandag 3 mei 2010 22:54 schreef Fascination het volgende:
Oh trouwens, volgens mij was die jurk van Shari van boven anders toen Susan 'm droeg. Zag ik dat goed?
Dat zag je idd helemaal goed...

er was eingenlijk niets meer van over van het originele ontwerp....
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_80991318
Misschien had ze hem achterstevoren aan
pi_80992829
quote:
Op maandag 3 mei 2010 23:37 schreef prupke het volgende:

[..]

Dat zag je idd helemaal goed...

er was eingenlijk niets meer van over van het originele ontwerp....
ja inderdaad, de bovenkant, zijkanten bij de oksels én de onderkant waren anders....
  dinsdag 4 mei 2010 @ 00:35:51 #207
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_80993057
Het is allemaal niet verheffend, zeg. Pfff, ik ging me ook echt wel ergeren aan dat drietal en ik vrees dat Amal gelijk heeft dat Roos wat kwalijke trekjes heeft. Maar het was wel beter geweest als Sepher eruit was gegaan, dat wel.
Ik vond de jurk van Shari op de catwalk trouwens leuker dan bij Susan Smit. Het leek er inderdaad helemaal niet meer op.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 08:12:33 #208
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_80996033
Vooral de onderlinge strubbelingen maken het leuk.
Nicolaas, Shari en roos zijn gewoon irritante pubertjes, Sepher is verknipt, Amel is de einige normale.
Deze aflevering werd wel duidelijk dat Roos ontzettend de hand boven het hoofd gehouden wordt. Bij Amel is het kwalijk dat ze niet naar de klant luistert als Roos het doet is het gewaagd. Wahnsin....
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_80998550
Wat een intens naar groepje en dan ook nog janken dat die erbij genaaid is. Good riddance!
Dat jurkje herkende je helemaal niet meer terug.
Go hard or go home
  dinsdag 4 mei 2010 @ 10:40:38 #210
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_80999039
Dat klagen van Nicolaas..... Ja, inderdaad het ligt niet aan jou hoor. Nee, je bent geen domme lul door willens en wetens tegen de regels in te gaan. Ja hoor, jet is allemaal Sepher's schuld. Dwaaaaaaas.
pi_81001909
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 10:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dat klagen van Nicolaas..... Ja, inderdaad het ligt niet aan jou hoor. Nee, je bent geen domme lul door willens en wetens tegen de regels in te gaan. Ja hoor, jet is allemaal Sepher's schuld. Dwaaaaaaas.
ja inderdaad, gaat hij lopen klagen! Terwijl er foto's van het internet op zijn telefoon worden gevonden met jurken, nou VRAAG ik je.......
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 12:22:20 #212
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_81002756
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_81005295
Waarom heeft iedereen zoveel moeite met Sepehr schrijven
pi_81005690
Was de wereld nou gewoon nog maar plat zoals in de middel eeuwen, dan konden we alle cheaters zo van de wereld schuiven. Maarja, de wereld is rond en dat is ook een mooie vorm, dat geeft weer ruimte voor het cirkelvormige boontje vs loontje effect. Bye Bye Nicolaas !! Ajuus, Ciau ciau !! Saya nara !! Auf nimmer seher !!
Bij gebrek aan eigen creativiteit heb je het tot de 5e plaats geschopt, met behulp van je telefoon. Toch wel handig zo'n ding, al is het maar voor even, want de waarheid duurt het langst en eerlijkheid zal altijd zegevieren over de leugen.
Ben allang blij dat het slijmerige balletje eruit ligt en dan nog het lef hebben om af te geven op de persoon die de waarheid heeft gesproken. Openbaren dat je valsspeelt is geen naaistreek, valsspelen is een naaistreek.
Nicolaas speelde vals ten koste van alle andere participanten en dat 8 afleveringen lang.

Sepher is een team-player in een afval-competitie reeks, dat is nog eens karakter tonen. Nu heeft iedereen weer gelijke kansen en is Project Catwalk weer gezuiverd van valsspelend onkruid.

De Jurk van Shari is aangepast voor de rode loper, maar dat vind ik ook terecht. Shari en ik neem aan alle anderen, willen graag verder groeien in de mode wereld. Dus dat ze de mogelijkheid krijgt om het aan te passen vind ik acceptabel.
pi_81005964
Ik verdenk die Roos ook van internet gebruik. Ze was er als de zenuwachtige donder bij toen de telefoon werd ingenomen. Dat maakt je suspect en ook aan het einde deed ze heel panisch.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 13:52:44 #216
3140 PhalanX
Technarchy
pi_81006024
Dat klinkt alsof je Shari hoogst persoonlijk kent...

verder vind ik het heerlijk dat je voor het gemak negeert dat Nicolaas zijn telefoon gewoon heeft uitgeleend. Roos heeft er ook best vaak gebruik van gemaakt... dat je daar dan niet je gal over spuwt is opmerkelijk.

http://www.rtl.nl/compone(...)ilmpje.avi_plain.xml
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_81007377
Ehm.. read my lips, een minuutje voordat je post.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 14:29:09 #218
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_81007654
Mag Roos dus ook opdonderen.

Shari zal wel winnen.
pi_81007919
quote:
Op maandag 3 mei 2010 22:08 schreef PhalanX het volgende:
Sepher's jurk komt met ingebouwde vetrollen, niet flatteus, sterker nog het is een doodzonde voor een vrouw als Susan Smit... en dat gordijnkoord op de schouder is er in alle haast opgenaaid omdat het anders een grote roze zuurstok zou lijken.

Amel, tien verschillende dingen eraanplakken en het is weer een drukke bende, een soort van verkleedjurk voor kleine meisjes, iets wat je in een aftands vierdehands winkeltje koopt.

Shari, draperen is een kunst, en die kunst beheerst Shari niet. Rare afwerking, lelijk silhouette.

Roos, van hetzelfde soort lelijk dat ze altijd maakt, het is druk, het is niet mooi, het is niet flatteus. Het is gewoon geen mooie jurk. Een vernaggeld silhouette, slechte afwerking, en die lelijke print.

Nicolaas had nog de leukste jurk...
Hoe bedoel je ik hou van Nicolaas ?
Volgens mij was Susan Smit haar reactie: 'IK WAS ERG GECHARMEERD VAN DIE JURK (VAN SEPHER), OOH DIE ZOU IK ZO AANWILLEN.'

Als je toch zo graag gebruik wilt maken van filmpjes in je reacties, post dan maar even SUSAN haar reactie op de jurk van Sepher. Je lijkt wel op die Derrel, die ook namens Susan wilde spreken in de Show.
Terwijl zij een heel andere mening draagt dan die van jou. Maarja, hoogvliegerig zoals je jezelf presenteert hier op het forum, zul jij het natuurlijk wel beter weten ahum ahum.

Misschien ken ik Shari, misschien ook niet. Wat mij uit jouw reacties wel duidelijk is, is dat jij een insider bent en waarschijnlijk je berichten post vanuit het hol* van Nicolaas. (*let op dit taalgebruik is voor meerdere interpretaties vatbaar, neem het zoals je wilt)

Het kan me eigenlijk allemaal niet zoveel schelen, wie er wint. Ik hou echter wel van eerlijke competitie, waarin het 'moge de beste winnen' motto hoog in het vaandel staat. Daar heeft Baas Nicolaas geen Kaas van gegeten. Hij eet liever het kaas van andere ontwerpers hun brood, dat blijkt. (He,een beetje surfen hierzo een beetje surfen daarzo.)

De Bril waarmee IK al Nicolaas zijn jurken in alle afleveringen nu zal moeten beoordelen is er een waarmee ik de surfende mensen kan zien op de Hoge Golven van andere Designers. Wat hij ook heeft gemaakt doet er niet eens meer toe.

[ Bericht 3% gewijzigd door teampunishment op 04-05-2010 14:41:06 ]
  dinsdag 4 mei 2010 @ 14:40:06 #220
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_81008082
Susan heeft inderdaad wel gezegd dat ze de jurk van Sepehr aan wou. Bovendien vond ik de hoekjes best cool. De jury was echt bezig om hem onderuit te halen, maar hij had overal een keurig antwoord op.
pi_81008218
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 14:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Susan heeft inderdaad wel gezegd dat ze de jurk van Sepehr aan wou. Bovendien vond ik de hoekjes best cool. De jury was echt bezig om hem onderuit te halen, maar hij had overal een keurig antwoord op.
Inderdaadjes, de Jurk had dimensies. Ik vond de jurk van Sepher zeker niet de minste van wat er rond ging. Maar goed, de jury is de jury.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 14:52:22 #222
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_81008544
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 14:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dat vond ik ook wel creatief met die hoekjes en dat je ze gewoon ff naar binnen kan vouwen als je er niet mee wilt lopen zwieren. Maar dat koord op de schouder vond ik weer 3 x niks.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 14:52:50 #223
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_81008562
Dat van Roos was trouwens geen jurk toch, maar een top met een rok.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 14:59:42 #224
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_81008825
Roos was echt bah. Ze had een rokje die niet bij de top paste die bovendien ook nog eens gebaseerd was op een voorgaand ontwerp en niet aan de wensen van de klant voldeed. Misschien is Roos Darryl vantevoren op de WC tegen gekomen?
  Moderator / Miss SHO dinsdag 4 mei 2010 @ 15:49:44 #225
22592 crew  Ole
pi_81010620
Die Paul toch!
quote:
Paul de Leeuw haalt uit naar Project Catwalk
04.5.2010 - 13:51
Paul de Leeuw vindt dat de Nederlandse versie van Project Catwalk veel te wensen overlaat. Hij denkt dat RTL 5 wat meer geld moet spenderen aan de show met presentatrice Renate Verbaan. “Als vaste RTL 5-kijker: laten ze nou eens wat meer geld steken in Project Catwalk. Het is zo’n slap aftreksel in vergelijking met de USA-versie. En Renate Verbaan verdient ook wat meer aandacht qua grime en kleding. En die zogenaamde meester is een watje! Altijd tegenspraak van designers“, zegt hij.

Project Catwalk trekt wekelijks ongeveer 450 duizend kijkers op de maandagavond van RTL 5. In het programma moeten kandidaten iedere week een modeopdracht vervullen. De winnaar krijgt een modespread in de Marie Claire, 15.000 euro en een eigen catwalkshow op de Amsterdam International Fashion Week. Ook wordt de winnaar vertegenwoordigd door PR Bureau Spice PR.

© Mediacourant.nl / Foto: Hans de Vries
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')