quote:
Op maandag 3 mei 2010 22:08 schreef PhalanX het volgende:Sepher's jurk komt met ingebouwde vetrollen, niet flatteus, sterker nog het is een doodzonde voor een vrouw als Susan Smit... en dat gordijnkoord op de schouder is er in alle haast opgenaaid omdat het anders een grote roze zuurstok zou lijken.
Amel, tien verschillende dingen eraanplakken en het is weer een drukke bende, een soort van verkleedjurk voor kleine meisjes, iets wat je in een aftands vierdehands winkeltje koopt.
Shari, draperen is een kunst, en die kunst beheerst Shari niet. Rare afwerking, lelijk silhouette.
Roos, van hetzelfde soort lelijk dat ze altijd maakt, het is druk, het is niet mooi, het is niet flatteus. Het is gewoon geen mooie jurk. Een vernaggeld silhouette, slechte afwerking, en die lelijke print.
Nicolaas had nog de leukste jurk...
Hoe bedoel je ik hou van Nicolaas ?
Volgens mij was Susan Smit haar reactie: 'IK WAS ERG GECHARMEERD VAN DIE JURK (VAN SEPHER), OOH DIE ZOU IK ZO AANWILLEN.'
Als je toch zo graag gebruik wilt maken van filmpjes in je reacties, post dan maar even SUSAN haar reactie op de jurk van Sepher. Je lijkt wel op die Derrel, die ook namens Susan wilde spreken in de Show.
Terwijl zij een heel andere mening draagt dan die van jou. Maarja, hoogvliegerig zoals je jezelf presenteert hier op het forum, zul jij het natuurlijk wel beter weten ahum ahum.
Misschien ken ik Shari, misschien ook niet. Wat mij uit jouw reacties wel duidelijk is, is dat jij een insider bent en waarschijnlijk je berichten post vanuit het hol* van Nicolaas. (*let op dit taalgebruik is voor meerdere interpretaties vatbaar, neem het zoals je wilt)
Het kan me eigenlijk allemaal niet zoveel schelen, wie er wint. Ik hou echter wel van eerlijke competitie, waarin het 'moge de beste winnen' motto hoog in het vaandel staat. Daar heeft Baas Nicolaas geen Kaas van gegeten. Hij eet liever het kaas van andere ontwerpers hun brood, dat blijkt. (He,een beetje surfen hierzo een beetje surfen daarzo.)
De Bril waarmee IK al Nicolaas zijn jurken in alle afleveringen nu zal moeten beoordelen is er een waarmee ik de surfende mensen kan zien op de Hoge Golven van andere Designers. Wat hij ook heeft gemaakt doet er niet eens meer toe.
[ Bericht 3% gewijzigd door teampunishment op 04-05-2010 14:41:06 ]