abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 mei 2010 @ 19:21:46 #226
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_81019348
Ik begrijp de roeping van Paul de Leeuw niet zo om zich er mee te bemoeien, maar dat van die mentor ben ik echt met hem eens. Die heeft echt geen toegevoegde waarde in het programma. En verder begrijp ik kennelijk niks van mode, want ik was echt stomverbaasd dat Roos 2e was geworden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 4 mei 2010 @ 19:36:27 #227
22592 crew  Ole
pi_81020110
Volgens mij vindt Paul het ook wel lekkere erger-tv, net als wij
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 4 mei 2010 @ 23:28:45 #228
297133 Captain_Maximum
To the Max!!!
pi_81033629
Gvd, wat is die Darryl een walgelijk ventje. Die jurk van Sepehr was absoluut niet de slechtste en Susan zou die jurk ook wel willen dragen, maar die lul ging het gelijk afkraken. Ook apart dat hij als laatste eindigde, want naar mening zag zijn jurk er wel beter uit dan dat lelijke gele ding van Nicolaas.

Verder hoop ik dat Amel de wedstrijd wint.
signatuurloos
  woensdag 5 mei 2010 @ 01:09:31 #229
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_81037869
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 23:28 schreef Captain_Maximum het volgende:
Gvd, wat is die Darryl een walgelijk ventje. Die jurk van Sepehr was absoluut niet de slechtste en Susan zou die jurk ook wel willen dragen, maar die lul ging het gelijk afkraken.
Die Daryl profileert zich steeds als het "opperhoofd" van de jury...
En die Simone Dernee van Marie Claire trekt amper haar mond open?
Jammer dat ze niet meer de "Nina Garcia" speelt...
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
  woensdag 5 mei 2010 @ 09:16:35 #230
3140 PhalanX
Technarchy
pi_81041047
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 14:35 schreef teampunishment het volgende:
Misschien ken ik Shari, misschien ook niet.
Laten we stellen dat je nog niet buiten dit topic bent gesignaleerd...

voor de rest van je verbitterde tirade:
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_81059809
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 01:09 schreef Pwn_zoon het volgende:

[..]

Die Daryl profileert zich steeds als het "opperhoofd" van de jury...
En die Simone Dernee van Marie Claire trekt amper haar mond open?
Jammer dat ze niet meer de "Nina Garcia" speelt...
Als je de nieuwste reeks van Project Runway bekijkt zul je een erg zwakke Nina zien, op een beslissend moment zegt ze zelfs "ik weet het niet, ik weet het niet..." Krijg met al die series het gevoel dat uiteindelijk meer een persoon de dienst uit maakt.
pi_81065027
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 20:10 schreef ctrladdict het volgende:

[..]

Als je de nieuwste reeks van Project Runway bekijkt zul je een erg zwakke Nina zien, op een beslissend moment zegt ze zelfs "ik weet het niet, ik weet het niet..." Krijg met al die series het gevoel dat uiteindelijk meer een persoon de dienst uit maakt.
Je bedoelt wanneer ze vragen waar ze in de finale op moeten beoordelen? Niet raar dat ze het niet weet, iedereen vond het moeilijk

Plus er wordt waarschijnlijk van elke jury ronde 2 uur weggeknipt dus wat er allemaal gebeurd zie je ook niet
  donderdag 6 mei 2010 @ 09:06:30 #233
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81076055
Nina is geweldig!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 11 mei 2010 @ 08:19:08 #234
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_81284239
Wat een kutjury weer....
Roos ,maakt weer eens hetzelfde en het is geweldig, Shari maakt hetzelfde en ze wordt er op aangevallen, maar ze wint wel. Sepehr is in dit geval gewoon onterecht eruit gegaan.

Wat een zielige bende. Ik kan het de deelnemers niet kwalijk nemen, maar de jury is echt te slecht voor woorden.

Roos gaf alweer aan dat ze aan de mentor ging vragen hoe ze iets op moest lossen. Hoe kan iemand die niks zelf kan zo ver komen? Juist door te slijmen bij de juiste personen. Ik denk niet dat de amerikaanse jury daar door beinvloedt zou worden.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 08:35:18 #235
3140 PhalanX
Technarchy
pi_81284417
oh nee Jafar ligt eruit!
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_81284956
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 08:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat een kutjury weer....
Roos ,maakt weer eens hetzelfde en het is geweldig, Shari maakt hetzelfde en ze wordt er op aangevallen, maar ze wint wel. Sepehr is in dit geval gewoon onterecht eruit gegaan.

Wat een zielige bende. Ik kan het de deelnemers niet kwalijk nemen, maar de jury is echt te slecht voor woorden.

Roos gaf alweer aan dat ze aan de mentor ging vragen hoe ze iets op moest lossen. Hoe kan iemand die niks zelf kan zo ver komen? Juist door te slijmen bij de juiste personen. Ik denk niet dat de amerikaanse jury daar door beinvloedt zou worden.
ben het helemaal met je eens.. Roos kan niets zelf. Elke week laat ze zich al inspireren door de rest van de groep en door de Nederlandse Tim Gunn.. af en toe heb ik het idee dat hij de jurk zowat heeft verzonnen. Ik denk ook dat zij het internet op de mobiel o.a. heeft gebruikt voor inspiratie. Bij de vooruitblik van volgende week kwam naar voren dat ze haar collectie niet zelf gemaakt heeft, en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In elk geval jammer dat Sepehr eruit is, ik vond hem zo grappig

Maar de kwaliteit van de dingen die gemaakt worden, is wel slecht hoor... ik zie totaal geen aparte dingen zoals ik in de USA versie wel eens heb gezien.. is dat nu tijdsgebrek? of een gebrek aan creativiteit?
  dinsdag 11 mei 2010 @ 10:02:09 #237
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_81285987
De broek van Sepehr was wel creatief....
  dinsdag 11 mei 2010 @ 10:31:12 #238
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_81286727
Ik ben wel benieuwd naar dat Roos-verhaal van volgende week, maar het zal wel uiteindelijk een anticlimax worden. Ik gok dat er uiteindelijk niet echt iets aan de hand is. De finalisten boeien niet echt, moet ik zeggen.

Roos toch wel veel van hetzelfde, ik hoop nu dat Shari gaat winnen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_81301107
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 09:13 schreef Kidney_bean01 het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_81365535
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 09:13 schreef Kidney_bean01 het volgende:

[..]

ben het helemaal met je eens.. Roos kan niets zelf. Elke week laat ze zich al inspireren door de rest van de groep en door de Nederlandse Tim Gunn.. af en toe heb ik het idee dat hij de jurk zowat heeft verzonnen. Ik denk ook dat zij het internet op de mobiel o.a. heeft gebruikt voor inspiratie. Bij de vooruitblik van volgende week kwam naar voren dat ze haar collectie niet zelf gemaakt heeft, en
SPOILER
In elk geval jammer dat Sepehr eruit is, ik vond hem zo grappig

Maar de kwaliteit van de dingen die gemaakt worden, is wel slecht hoor... ik zie totaal geen aparte dingen zoals ik in de USA versie wel eens heb gezien.. is dat nu tijdsgebrek? of een gebrek aan creativiteit?
Ik vond Sepehr ook grappig, maar erg sneu voor hem dat hij altijd (vaak ook onterecht vergeleken met de andere kandidaten) door de jury afgekraakt werd. Alsof ze hem bij voorbaat al geen kans gaven. (wat waarschijnlijk ook het geval was.)Toch denk ik dat hij het wel gaat redden. En dan vooral vanwege zijn karakter.
SPOILER
signatuurloos
pi_81366494
Dit is niet zo lief om te zeggen en heeft niet veel met het programma te maken, maar ik moet het toch even kwijt, ik vind dat Roos zo'n raar gezicht heeft en toen ik aan een vriendin moest uitleggen over wie ik het had zei ik ook die ene met dat vreemde gezicht en ze snapte het meteen

Hebben meer mensen dit
pi_81367325
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 23:55 schreef Maisnon het volgende:
Dit is niet zo lief om te zeggen en heeft niet veel met het programma te maken, maar ik moet het toch even kwijt, ik vind dat Roos zo'n raar gezicht heeft en toen ik aan een vriendin moest uitleggen over wie ik het had zei ik ook die ene met dat vreemde gezicht en ze snapte het meteen

Hebben meer mensen dit
Ik vind haar alleen een grote mond hebben eigenlijk.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 08:53:31 #243
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_81407320
Shari heeft pas een raar gezicht.
  Moderator / Miss SHO maandag 17 mei 2010 @ 21:35:24 #244
22592 crew  Ole
pi_81555016
nu weer
Roos weer met die brede schouders
  ESF Reporter maandag 17 mei 2010 @ 22:01:03 #245
87554 Cee
Welluk?
pi_81556529
Zo, ben net binnen, ik ga weer even wandelende vuilniszakken bekijken, eens zien welke de jury het minst lelijk vindt.
  Moderator / Miss SHO maandag 17 mei 2010 @ 22:02:39 #246
22592 crew  Ole
pi_81556616
net op tijd voor de show
  ESF Reporter maandag 17 mei 2010 @ 22:03:11 #247
87554 Cee
Welluk?
pi_81556653
Jejjjjj wandelende inlegkruisjes.
  Moderator / Miss SHO maandag 17 mei 2010 @ 22:03:21 #248
22592 crew  Ole
pi_81556664
djiez wat lelijk
pi_81556766
Pff, zelfs als ie alleen in het publiek zit irriteert Jeroen me nog
pi_81556980
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:05 schreef Maartel het volgende:
Pff, zelfs als ie alleen in het publiek zit irriteert Jeroen me nog
eensch, kunnen die twee irritante gasten hun commentaar voor zich houden? Zij staan immers niet in de finale!

en laat me raden, Roos heeft deze collectie niet zelf gemaakt? Ze hoefde ten slotte niets meer te doen -> ze kón er zelf niets aan doen, omdat ze het niet zelf gemaakt heeft? Sommige stukken zagen er ook wel ingewikkeld uit (waarmee ik niet wil zeggen dat ik het mooi vind)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')