Die Daryl profileert zich steeds als het "opperhoofd" van de jury...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:28 schreef Captain_Maximum het volgende:
Gvd, wat is die Darryl een walgelijk ventje. Die jurk van Sepehr was absoluut niet de slechtste en Susan zou die jurk ook wel willen dragen, maar die lul ging het gelijk afkraken.
Laten we stellen dat je nog niet buiten dit topic bent gesignaleerd...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:35 schreef teampunishment het volgende:
Misschien ken ik Shari, misschien ook niet.
Als je de nieuwste reeks van Project Runway bekijkt zul je een erg zwakke Nina zien, op een beslissend moment zegt ze zelfs "ik weet het niet, ik weet het niet..." Krijg met al die series het gevoel dat uiteindelijk meer een persoon de dienst uit maakt.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:09 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Die Daryl profileert zich steeds als het "opperhoofd" van de jury...
En die Simone Dernee van Marie Claire trekt amper haar mond open?
Jammer dat ze niet meer de "Nina Garcia" speelt...
Je bedoelt wanneer ze vragen waar ze in de finale op moeten beoordelen? Niet raar dat ze het niet weet, iedereen vond het moeilijkquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:10 schreef ctrladdict het volgende:
[..]
Als je de nieuwste reeks van Project Runway bekijkt zul je een erg zwakke Nina zien, op een beslissend moment zegt ze zelfs "ik weet het niet, ik weet het niet..." Krijg met al die series het gevoel dat uiteindelijk meer een persoon de dienst uit maakt.
ben het helemaal met je eens.. Roos kan niets zelf. Elke week laat ze zich al inspireren door de rest van de groep en door de Nederlandse Tim Gunn.. af en toe heb ik het idee dat hij de jurk zowat heeft verzonnen. Ik denk ook dat zij het internet op de mobiel o.a. heeft gebruikt voor inspiratie. Bij de vooruitblik van volgende week kwam naar voren dat ze haar collectie niet zelf gemaakt heeft, enquote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat een kutjury weer....
Roos ,maakt weer eens hetzelfde en het is geweldig, Shari maakt hetzelfde en ze wordt er op aangevallen, maar ze wint wel. Sepehr is in dit geval gewoon onterecht eruit gegaan.
Wat een zielige bende. Ik kan het de deelnemers niet kwalijk nemen, maar de jury is echt te slecht voor woorden.
Roos gaf alweer aan dat ze aan de mentor ging vragen hoe ze iets op moest lossen. Hoe kan iemand die niks zelf kan zo ver komen? Juist door te slijmen bij de juiste personen. Ik denk niet dat de amerikaanse jury daar door beinvloedt zou worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In elk geval jammer dat Sepehr eruit is, ik vond hem zo grappig![]()
Maar de kwaliteit van de dingen die gemaakt worden, is wel slecht hoor... ik zie totaal geen aparte dingen zoals ik in de USA versie wel eens heb gezien.. is dat nu tijdsgebrek? of een gebrek aan creativiteit?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:13 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:13 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
ben het helemaal met je eens.. Roos kan niets zelf. Elke week laat ze zich al inspireren door de rest van de groep en door de Nederlandse Tim Gunn.. af en toe heb ik het idee dat hij de jurk zowat heeft verzonnen. Ik denk ook dat zij het internet op de mobiel o.a. heeft gebruikt voor inspiratie. Bij de vooruitblik van volgende week kwam naar voren dat ze haar collectie niet zelf gemaakt heeft, enIk vond Sepehr ook grappig, maar erg sneu voor hem dat hij altijd (vaak ook onterecht vergeleken met de andere kandidaten) door de jury afgekraakt werd. Alsof ze hem bij voorbaat al geen kans gaven. (wat waarschijnlijk ook het geval was.)Toch denk ik dat hij het wel gaat redden. En dan vooral vanwege zijn karakter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In elk geval jammer dat Sepehr eruit is, ik vond hem zo grappig![]()
Maar de kwaliteit van de dingen die gemaakt worden, is wel slecht hoor... ik zie totaal geen aparte dingen zoals ik in de USA versie wel eens heb gezien.. is dat nu tijdsgebrek? of een gebrek aan creativiteit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.signatuurloos
Ik vind haar alleen een grote mond hebben eigenlijk.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:55 schreef Maisnon het volgende:
Dit is niet zo lief om te zeggenen heeft niet veel met het programma te maken, maar ik moet het toch even kwijt, ik vind dat Roos zo'n raar gezicht heeft en toen ik aan een vriendin moest uitleggen over wie ik het had zei ik ook die ene met dat vreemde gezicht en ze snapte het meteen
Hebben meer mensen dit
eensch, kunnen die twee irritante gasten hun commentaar voor zich houden? Zij staan immers niet in de finale!quote:Op maandag 17 mei 2010 22:05 schreef Maartel het volgende:
Pff, zelfs als ie alleen in het publiek zit irriteert Jeroen me nog
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |