quote:Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.
Voorbeeld:
We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting
Totaal pakket incl. verzending ¤ 215,-
12% douanerechten = ¤ 25.80
Totaal = ¤ 240.8 incl. douanerechten
19% = ¤45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =
¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.
WoWquote:Op maandag 1 maart 2010 20:02 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
New Jack, a dutch man who lives in China and claims to be cheaper than you
I would appreciate that very muchquote:Op maandag 1 maart 2010 20:03 schreef jack-peng het volgende:
TVP
I will edit this post later to add several pictures about how to search items in taobao,to find the hottest item and best supplier.
Hongkong dollars hebben een andere waarde dan Amerikaanse dollars. Vroeg me laatst hetzelfde afquote:Op maandag 1 maart 2010 20:04 schreef Unreal88 het volgende:
Jack, how can a product which costs 7 euro including shipping to you, cost 20 dollar to send to holland (300 gram)
Nee ik bedoelquote:Op maandag 1 maart 2010 20:09 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Hongkong dollars hebben een andere waarde dan Amerikaanse dollars. Vroeg me laatst hetzelfde af
Het is zeker knap lastig soms, IM translator plugin is hier goud waard. Ook handig is om de titeltekst v.h produkt te vertalen (in stukjes) en vervolgens met de tekst waar je wat aan hebt verder te zoeken, daar je dan de tekst hebt zoals chinezen het schrijven en gebruiken. Vertaaldingen maken daar nogal eens een zooitje van.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:07 schreef Tandaozhi het volgende:
[..]
I would appreciate that very muchit's sometimes hard to find stuff.
Let me seequote:Op maandag 1 maart 2010 20:04 schreef Unreal88 het volgende:
Jack, how can a product which costs 7 euro including shipping to you, cost 20 dollar to send to holland (300 gram)
Ja mja, ik verwacht natuurlijk niet dat die afstandsbedieningen 300 gram wegenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:11 schreef Tandaozhi het volgende:
Vind dat nog wel meevallen eigenlijk. Dat is 14 euro? En daar zit het product bij in, de landelijke shipping én de internationale shipping én de handling van Jack. Prima toch?
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:10 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel
http://item.taobao.com/au(...)efbcb.jhtml?cm_cat=0
For estimated 300g,the price including shipping and tracking number for this item is:20.00$
Vond ik nogal veel :$
Unlike other taobao service site,FOK member usually contact us via EMail,in order to save time,we calculate all the cost and just charge for 1 time. Just request a price including shipping cost based on estimated weight. It will save much time.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:11 schreef Tandaozhi het volgende:
Vind dat nog wel meevallen eigenlijk. Dat is 14 euro? En daar zit het product bij in, de landelijke shipping én de internationale shipping én de handling van Jack. Prima toch?
The 'other Jack' says that if you ship a lot off packages, you get a discount of 40/50%?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:15 schreef jack-peng het volgende:
[..]
When order from taobao,weight of the product is an important issue for the final price.
For example, Dealextreme sell Dancing map for around 25$.The Dancing map is 1.2KG.
The purchasing price in the market is just 30Yuan,but DX sell it for 25$,that is because the shipping cost takes most of the cost.
Well...quote:Op maandag 1 maart 2010 20:14 schreef Unreal88 het volgende:
Another question for Jack, wouldn't it be easier to use ¤ instead of US$?
Makes kind of a difference?
http://www.google.nl/search?client=opera&rls=nl&q=20,32+dollar+to+euro&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8
http://www.google.nl/search?client=opera&rls=nl&q=112,5+yuan+to+euro&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8
I am always around... I reply Emails from FOK guys everyday since I have back from Luna new year holiday.quote:
Nep, ook te vinden op taobao voor veel minder.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:21 schreef KathrynDodd het volgende:
Heeft iemand een idee of dit echt of nep is:
http://tinyurl.com/yadwptv
Okay, but the dollar is very expensive for us, thought it could make a differencequote:Op maandag 1 maart 2010 20:19 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Well...
Because we are an international site,I have also many customer from Brazil,Canada USA,so we usually use USD...
"discount of 40/50%"quote:Op maandag 1 maart 2010 20:19 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
The 'other Jack' says that if you ship a lot off packages, you get a discount of 40/50%?
Anyway, you're service is great just emailed you again for a price request (the belts and the gsus shirts).
dus niet het jack?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:21 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Nep, ook te vinden op taobao voor veel minder.
Edit; http://item.taobao.com/au(...)fc5be.jhtml?cm_cat=0
Daar is alleen de broek kost $14.20 bij Jack, zelf besteld vorige week.
This item is from the idea of other FOK members, some of them ordered from taobao for several times.I thought maybe it is a hot item.So updated it,I did not try it myself. The purchasing price is even higher than Soundmagic Pl30,I think the quality should be OKquote:Op maandag 1 maart 2010 20:25 schreef Elias3 het volgende:
Btw, what can you say about the sound quality of these earphones (for example in comparison to the sound magic pl30: http://popbuying.com/deta(...)hone_Headphone-27510
I like the looks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Worldclassjersey.comquote:Op maandag 1 maart 2010 21:45 schreef thijs1994 het volgende:
Weet iemand die shop nog voor de voetbalshirts van de grotere Europese clubs. Ik kan hem niet meer vinden maar zal zou hem graag nog een keer bekijken meerdere mensen hier hebben daar iets van besteld.
Dear Jack,quote:Op maandag 1 maart 2010 20:45 schreef jack-peng het volgende:
The picture can not show,Why?
FOK forum updated ?
FUCK YEAH JACK IS BACK!quote:
Geef jij mij eens 1 Nederlandse winkel waar ik een G-ster jas krijg voor ¤28,50 ( = ongv. 38.88$).quote:Op maandag 1 maart 2010 21:50 schreef einszweiachtung het volgende:
[..]
Dear Jack,
my G_St@r Jack, you said 38.88$ it is a bit much. For that price you have almost an suit in the Netherlands. Is there no way of a cheaper price, the other jack said that the price organilly is 40/50% cheaper.(included shippingcost)
My subject of my mail was: Shirt (Wrong link sorry)
Je moet je adresjes kennen. Merkkleding hoeft niet duur te zijn. Had verwacht dat ik die jas voor ¤20,- te scoren. Komop die Jack is stiekem ook stinkend rijk door al deze hier, we hoeven hem geen tientje meer te geven omdat het 'van nature' al goedkoop is. Verder niks tegen hem maar dit geld voor de algemene china-handelaren.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:21 schreef Downstar het volgende:
[..]
Geef jij mij eens 1 Nederlandse winkel waar ik een G-ster jas krijg voor ¤28,50 ( = ongv. 38.88$).
maak het als je blieft niet te bont, is de prijs voor je te duur .. dan haal je het toch niet?
ik snap dat je de prijs misschien wat opgeblazen vind, maar om nou te zeggen dat je ze hier in Nederland ook voor die prijs krijgt vind ik wat te![]()
zolang de nucleaire lading maar lekker binnen blijftquote:Op maandag 1 maart 2010 22:34 schreef scull078 het volgende:
Oude Jack + nieuwe Jack = Lagere prijzen voor ons allemaal. We krijgen onze eerste chinese webshops topic prijzenoorlog.![]()
![]()
je adresje kennen zeg je, daar mag ik dus uit concluderen dat het geen winkel is..quote:Op maandag 1 maart 2010 22:25 schreef einszweiachtung het volgende:
[..]
Je moet je adresjes kennen. Merkkleding hoeft niet duur te zijn. Had verwacht dat ik die jas voor ¤20,- te scoren. Komop die Jack is stiekem ook stinkend rijk door al deze hier, we hoeven hem geen tientje meer te geven omdat het 'van nature' al goedkoop is. Verder niks tegen hem maar dit geld voor de algemene china-handelaren.
Hij laat toch zien hoe het werkt. Wil je het, dan koop je bij het uitgaan 4 biertjes minder heb je die 8 euro die in jou ogen te veel moet betalen terug en kan je het dan wel betalen. Toen ik voor een zomerjasje ging zoeken vorige zomer betaalde ik voor een jasje bij onze lokale merk winkel minimaal 100 euroquote:Op maandag 1 maart 2010 22:25 schreef einszweiachtung het volgende:
[..]
Je moet je adresjes kennen. Merkkleding hoeft niet duur te zijn. Had verwacht dat ik die jas voor ¤20,- te scoren. Komop die Jack is stiekem ook stinkend rijk door al deze hier, we hoeven hem geen tientje meer te geven omdat het 'van nature' al goedkoop is. Verder niks tegen hem maar dit geld voor de algemene china-handelaren.
Jack verzend via hong-kong post(airmail), misschien dat dat iets uitmaakt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 07:51 schreef Ban-nerds het volgende:
On topic:
In China you can get 40 to 50 percent discount over the mailing fee, Jacks company must have this since they order way over the the minimum requirements to receive this discount.
(het is mogelijk om in China 40 tot 50 procent korting op de verzendkosten te verwezelijken. Aangezien dit vaak de grootste kostenpost is bij het bestellen via taobao.com is dit zeer gunstig. De voorwaarde hiervan is een minimaal aantal postverzendingen, Jack ontvangt met zijn bedrijf deze korting sowieso, daar halen ze hun winstmarge grotendeels uit)
Ik wil mensen dan nog even adviseren dat ze voor twee riemen (taobao waarde 1 euro) gewoon bij de Mexx, H&M, Jack & Jones o.i.d. moeten kijken en niet via taobao.com bestellen. Dat is zo nutteloos.
Zijn hier een aantal keren besproken geweest. Het kwam er op neer dat je ze lokaal (blokker, ikea) moet aanschaffen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:39 schreef M-unit het volgende:
heb dealextreme afgezocht, ik zoek eigenlijk dubbelwandige theeglazen. is iemand die tegengekomen?
Blokker had ze afgelopen week in de aanbieding, 6 euro per stuk.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:39 schreef M-unit het volgende:
heb dealextreme afgezocht, ik zoek eigenlijk dubbelwandige theeglazen. is iemand die tegengekomen?
ja tuurlijkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:50 schreef Tandaozhi het volgende:
[..]
Blokker had ze afgelopen week in de aanbieding, 6 euro per stuk.
Je picture doet het niet, krijg een dik rood kruis te zien.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:33 schreef Downstar het volgende:
Ban-nerds:
misschien ook wel handig voor andere fokkers;
zou jij bovenstaande tekens van deze tabel kunnen vertalen?
zodat iedereen eventueel eigen kleding kan opmeten en de goede maat kan kiezen:
[ afbeelding ]
alvast bedankt
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:41 schreef Ban-nerds het volgende:
[..]
Je picture doet het niet, krijg een dik rood kruis te zien.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:33 schreef Downstar het volgende:
Ban-nerds:
misschien ook wel handig voor andere fokkers;
zou jij bovenstaande tekens van deze tabel kunnen vertalen?
zodat iedereen eventueel eigen kleding kan opmeten en de goede maat kan kiezen:
[ afbeelding ]
alvast bedankt
Ik denk niet dat je zoiets vind, denk dat het ook te goedkoop is om echt verschil te maken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:01 schreef EdNoolk het volgende:
Iemand die zoiets kan vinden?
http://www.tennisdirect.n(...)logo-verfstift-rood/
En heb natuurlijk zelf al een beetje gezocht maar tot noch toe geen resultaat!
http://item.taobao.com/au(...)3f0aa.jhtml?cm_cat=0quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:39 schreef M-unit het volgende:
Tof!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:20 schreef DjimmyR het volgende:
Leuke je zus shirtjes gevonden op Taobao, nagevraagd bij Jack, nog geen $11 incl. verzendig;
http://item.taobao.com/au(...)506cd.jhtml?cm_cat=0
[ afbeelding ]
Moet zo langzamerhand ook weer wat shirtjes bij elkaar zoekenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:20 schreef DjimmyR het volgende:
Leuke je zus shirtjes gevonden op Taobao, nagevraagd bij Jack, nog geen $11 incl. verzendig;
[ afbeelding ]
Als je leuke vind, posten!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:27 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Moet zo langzamerhand ook weer wat shirtjes bij elkaar zoeken
Zeg me niks.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:29 schreef Unreal88 het volgende:
Die Humeur shirts waren ook wel vet (vervang eu door ö)
Ik denk dat het aan het trillen van je motor ligt aangezien het stopt als je hem uitzet. Misschien iets van demping, of op je kleren vastmaken?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:32 schreef revpolen het volgende:
jeej eindelijk me MD80 camera eens geprobeert..
echter...
hij maakt van elke x stukjes van 2 minuten.. ( iemand hoe je dit uitzet? )
hij trilt gigantisch!! op me quad.. zodra hij uitstaat is hij heel scherp!
kijk de beelden maar![]()
http://www.youtube.com/revpolen#p/a/u/1/BH2jODRV8VU
trillen..
nu trillen uit..
http://www.youtube.com/revpolen#p/a/u/0/n0QvDlV6Y9U
iemand idee?
Tof!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:40 schreef Unreal88 het volgende:
http://search.taobao.com/search?q=humor&tab=coefp&sort=sale-desc
Nee klopt het was hier een keer met een trui :pquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:41 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Tof!![]()
Had nog nooit van het merk gehoord, heb ik dan onder een steen geleefd of is het in Nederland niet zo bekend?
rubber oid?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:32 schreef revpolen het volgende:
jeej eindelijk me MD80 camera eens geprobeert..
echter...
hij maakt van elke x stukjes van 2 minuten.. ( iemand hoe je dit uitzet? )
hij trilt gigantisch!! op me quad.. zodra hij uitstaat is hij heel scherp!
kijk de beelden maar![]()
http://www.youtube.com/revpolen#p/a/u/1/BH2jODRV8VU
trillen..
nu trillen uit..
http://www.youtube.com/revpolen#p/a/u/0/n0QvDlV6Y9U
iemand idee?
Bij een lokale store hier verkochten ze dat, had daar een trui gekocht voor 80 euro. Dacht dat het wel goedkoper zou kunnen, dus ging ik zoeken en had ik gevonden. De maten kwamen gewoon overeen met nederland. Had te groot besteld, maar me broer pastte em perfect en de tags leek wel net of hij origineel wasquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:42 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Nee klopt het was hier een keer met een trui :p
Ik snap het ook niet.. wat is het verschil tussen echte Jack en nieuwe Jack?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:18 schreef jopiede het volgende:
[..]
Bij een lokale store hier verkochten ze dat, had daar een trui gekocht voor 80 euro. Dacht dat het wel goedkoper zou kunnen, dus ging ik zoeken en had ik gevonden. De maten kwamen gewoon overeen met nederland. Had te groot besteld, maar me broer pastte em perfect en de tags leek wel net of hij origineel was![]()
Oja, en klonk. Ik vind het niet zo aardig van je
de taal... dat mag blijkbaar nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:21 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet.. wat is het verschil tussen echte Jack en nieuwe Jack?
t kan raar lopen in de wereldquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:32 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Omdat de nieuwe Jack NL'er is wordt ie gebant?
ff voor de duidelijkheid, ik ban niemand, sterker nog de modjes hebben geen ban knopjequote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:33 schreef Unreal88 het volgende:
Ik vind Klonk ook wel een beetje overreageren. Jack Peng loopt hier toch ook altijd reclame te maken? :p
"accountje is door de shredder gegaan" Wat wordt hier dan precies mee bedoeld? Geen ban???quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
ff voor de duidelijkheid, ik ban niemand, sterker nog de modjes hebben geen ban knopje
zullen we gewoon weer ontopic gaan, voor zover dat mogelijk is hier
Ik denk dat die bedoeld dat die echt verwijderd is, wel raar aangezien Jack in ze signature ze website, en twee emails heeft. En als avater ook nog eens ze website heeft en hier alleen maar komt om te handelen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:48 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
"accountje is door de shredder gegaan" Wat wordt hier dan precies mee bedoeld? Geen ban???
Zou ik/zouden we dan wel mogen weten waarom hij gebanned is? En eventueel waarom echte Jack niet gebanned wordt?
Ik zag ze bij de hema voor 2.95 ofzo, gisterquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:50 schreef M-unit het volgende:
[..]
ja tuurlijkben ik natuurlijk net te laat
Welke? Ik wacht nog op een betaallink voor mijn bestelling (zie vorige pagina).quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:55 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
...
Ik ga vanavond ook maar mijn bestelling definitief plaatsen bij Jack, 2 T-shirts
bedankt!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:34 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Ik denk dat het aan het trillen van je motor ligt aangezien het stopt als je hem uitzet. Misschien iets van demping, of op je kleren vastmaken?
Het kan ook zijn dat je motor stoort op de elektronika van de MD80. Je had dat "vroeger" ook wel vaak met analoge TV's. Zodra dan bepaalde auto';s of brommers voorbij reden begon de TV te storen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:20 schreef revpolen het volgende:
[..]
bedankt!!
net ff geklooit( in het schemer.. )
ziet er een heel stuk beter uit, nu weet ik ook voor de volgense x dat hij iets schuiner moet staan IPV recht vooruit, heb enkel de weg en wat heuveltjes en water wat weg spat
@....
Nee niet zoetermeer..
maar Den-Haag
Ik heb ook hele bult met filmpjes gemaakt op wintersport met MD80's,, was even wat afstelwerk maar eindresultaat is toch wle nice. (Snowkiten, Skiën en Snowboarden)quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:48 schreef Nicap_tm het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat je motor stoort op de elektronika van de MD80. Je had dat "vroeger" ook wel vaak met analoge TV's. Zodra dan bepaalde auto';s of brommers voorbij reden begon de TV te storen.
Misschien toch ook maar eens een gaan zoeken..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:20 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ik heb ook hele bult met filmpjes gemaakt op wintersport met MD80's,, was even wat afstelwerk maar eindresultaat is toch wle nice. (Snowkiten, Skiën en Snowboarden)
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:20 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Misschien toch ook maar eens een gaan zoeken..
Met of zonder SD-kaartje?? Heb ze laatst gezien (goeie stevige versie) voor 20 euro ofzo en dan met een kaart erbij.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:29 schreef tokko1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Jenny" Kan je ze voor 16/17 dollar met silicone hoesje zo bestellen,, Zwart/Oranje/Rood dacht ik.. al 3 besteld, uitstekende service en goed verpakt enzo
Met kaart ben je per definitie te duur uit,,quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:03 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Met of zonder SD-kaartje?? Heb ze laatst gezien (goeie stevige versie) voor 20 euro ofzo en dan met een kaart erbij.
Jack is nooit op msn.. ik zou skype proberen voor Rachel/tiffany/emmaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:06 schreef Chapelle het volgende:
Wat is jack zijn msn? Gewoon zijn taobao e-mail adres?
Heb hier ook wel belang bij, gewoon naar dat email adres een mailtje sturen? Betalen via paypal en geen extra verzendkosten dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:29 schreef tokko1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Jenny" Kan je ze voor 16/17 dollar met silicone hoesje zo bestellen,, Zwart/Oranje/Rood dacht ik.. al 3 besteld, uitstekende service en goed verpakt enzo
Als een bestelling gelukt is krijg je (ik in ieder geval wel) altijd een mailtje van DX met een orderbevestiging erin.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:00 schreef marcel-o het volgende:
Ik doe dit voor t eerst dus lach me niet uit
k heb gister dit aangekocht maar na de betaling via Ppl kreeg ik een wit beeld.
Nu heb ik wel een mailtje van Ppl dat er een betaling is gedaan, netjes met mn adres erbij enzo.
Nu is de vraag of het verder wel goed komt?
De volgende keer maak k maar een Acc aan ofzobewter te tracen lijkt me.
Gio-goi is ook wel vet jammer dat ze die niet op taobao hebben...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:18 schreef jopiede het volgende:
[..]
Bij een lokale store hier verkochten ze dat, had daar een trui gekocht voor 80 euro. Dacht dat het wel goedkoper zou kunnen, dus ging ik zoeken en had ik gevonden. De maten kwamen gewoon overeen met nederland. Had te groot besteld, maar me broer pastte em perfect en de tags leek wel net of hij origineel was![]()
Oja, en klonk. Ik vind het niet zo aardig van je
Had ik ookal gezocht, of junk deluxe ook niks van te vinden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:22 schreef Lizzle360 het volgende:
[..]
Gio-goi is ook wel vet jammer dat ze die niet op taobao hebben...
Ik iig nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:43 schreef Skiet het volgende:
Is het merendeel hier eigenlijk 18+ of niet?
Niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:43 schreef Skiet het volgende:
Ja, voor meer informatie;quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:30 schreef Snotterkop het volgende:
Even een vraagje: Ik wil wat bestellen op taoboa, maar ik heb geen creditcard tot mijn beschikking. Wel heb ik een paypal account gekoppeld aan mijn giro. Kan ik Jack hiermee ook betalen?
Neequote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:43 schreef Skiet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is een skype telefoon? een tel die SIP-protocol ondersteund?quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:05 schreef R2cksson het volgende:
Skype telefoons gecombineerd met vaste lijn, iemand? Hier krijg ik niet zo veel reacties, misschien dat jullie een afhaalchinees hebben voor die spullen?
en zoals jullie weten is de Alibaba Group:quote:Jack Ma (simplified Chinese: 马云; traditional Chinese: 馬雲; pinyin: Mǎ Yún; born September 10, 1964)[1] is founder, chairman and chief executive officer of Alibaba Group.
quote:The five core companies are:
Alibaba.com (SEHK: 1688) - publicly traded company operating three business-to-business e-commerce marketplaces
Taobao.com - online retail marketplace
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:36 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Heb hier ook wel belang bij, gewoon naar dat email adres een mailtje sturen? Betalen via paypal en geen extra verzendkosten dan?
Ja op label54.nl hebben ze wel vette shirtjes maarjah 40 euro per stuk gaat me net iets te verquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:35 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Had ik ookal gezocht, of junk deluxe ook niks van te vinden.
Leer eerst even het volgens de regels te vragen. Ik denk niet dat je reactie krijgt als je het op deze manier vraagt. Omdat je niet eens de tijd neemt de OP te lezenquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:01 schreef jjbakker het volgende:
Weet iemand de beste Raaaaaay-Bon bril die niet zo donker is en ook heel blijft de reis naar NL.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:01 schreef jjbakker het volgende:
Weet iemand de beste Raay-Baan bril die niet zo donker is en ook heel blijft de reis naar NL.
Sorry bedankt voor de feedback, was het ff vergetenquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:03 schreef jopiede het volgende:
[..]
Leer eerst even het volgens de regels te vragen. Ik denk niet dat je reactie krijgt als je het op deze manier vraagt. Omdat je niet eens de tijd neemt de OP te lezen
Linkjes:quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:28 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Als je leuke vind, posten!![]()
Zo kunnen we elkaar nog eens helpen aan leuke kleren, aangezien het maar lastig is om wat leuks te vinden. Iets over zoeken naar een speld in een hooiberg..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet ze nog selecteren want ik vind zo nog niet allemaal even mooi, En ik hen er ook niet zoveel nodig![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door MagischMannetje op 03-03-2010 16:05:33 ]
Mét een knopje "Laat dit bericht de volgende keer niet meer zien". Anders moet ik elke keer klikken...quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:14 schreef mickeyD het volgende:
een pop-up met de belangrijkste paar regels waar jeje aan moet houden hier in t topic: zoals merknamen veranderen, geen handel enz enz
zodat newbee's t niet kunnen negeren.
(want die OP is leuk, maar niemand leest "kleine lettertjes" )
Een 'knop' zodat het topic in je actieve topics komt scheelt vier pagina's met nutteloze posts en tvps doorscrollen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:08 schreef Klonk het volgende:
Hoi etterbakjes usertjes
We hebben jullie nadenksels eens nodig, heel simpel eigenlijk wat zouden jullie graag nog willen in deze reeks, hoe kunnen we het leuker voor jullie als etterbakjes gebruiker maken ?
weten we zelf ook eigenlijk niet, iets om dit topic weer leuk te maken, beetje meer richting van wat het ooit was, lekker onzinnig bezig zijn en lachen om zalige zinloze gadgets die geen fuck kosten uit China, en wat meer weg uit het grijze gebied waar we nu zitten en waarin het vooral om nepkleding en mode artikelen gaatquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:48 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Waar zoek je dan naar? In welke richting..
Ik denk dat de meeste mensen die 'gadgets' wel hebben gezien, en kleding daar in tegen is 'net' door de meeste mensen gevonden op Taobao, en kost in vergelijking tot Nederland niks, en je kan het wel echt gebruiken in tegenstelling tot de gadgets.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
weten we zelf ook eigenlijk niet, iets om dit topic weer leuk te maken, beetje meer richting van wat het ooit was, lekker onzinnig bezig zijn en lachen om zalige zinloze gadgets die geen fuck kosten uit China, en wat meer weg uit het grijze gebied waar we nu zitten en waarin het vooral om nepkleding en mode artikelen gaat
mee eensquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:53 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen die 'gadgets' wel hebben gezien, en kleding daar in tegen is 'net' door de meeste mensen gevonden op Taobao, en kost in vergelijking tot Nederland niks, en je kan het wel echt gebruiken in tegenstelling tot de gadgets.
Tenminste, dat is voor mij zo.
zou wel leuk zijn idd, met de opgevraagde prijzen erbijquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:07 schreef Elias3 het volgende:
Eigenlijk zou ik het het fijnst vinden als er een apart topic komt voor kleding, maar dat zal wel niet mogelijk zijn...
Dát zou perfect zijn. Of alleen al een linkje in de startpost naar een pagina waar alle linkjes + prijzen komen te staan. Alleen is de vraag: wie somt alle linkjes bij elkaar op na ieder topic?quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:13 schreef mug89 het volgende:
[..]
zou wel leuk zijn idd, met de opgevraagde prijzen erbij
Maak een formuliertje waar je merk (daar moet je uit kunnen kiezen, dus niet zelf typen), prijs (gewoon intypen, incl shipping) en link in moet geven. Dan moet de gebruiker dat submitten, en dan moet het in de database komen mét automatisch een plaatje er bij van het product. (Product link moet daar toch genoeg voor zijn, om dat automatisch te laten doen?)quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:25 schreef Unreal88 het volgende:
als iemand na het opvragen het er gewoon op zet, dus zelf doen, dan kan ik zo'n pagina wel maken
Klonk, want hij heeft "de nieuwe jack" verwijderdquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:18 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Dát zou perfect zijn. Of alleen al een linkje in de startpost naar een pagina waar alle linkjes + prijzen komen te staan. Alleen is de vraag: wie somt alle linkjes bij elkaar op na ieder topic?
ik heb helemaal niemand geband, om de hele simpele redenen dat modjes dat niet kunnen, maar dat had ik al eerder uitgelegdquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:29 schreef Jappe90 het volgende:
[..]
Klonk, want hij heeft "de nieuwe jack" verwijderd![]()
![]()
@revpolen
Welke broekmaat heb je besteld en welke maat heb je in Nederland?
Ik kan dit vanavond/morgen wel even in elkaar knutsellen, tenminste, wanneer dit van Klonk mag.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:29 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Maak een formuliertje waar je merk (daar moet je uit kunnen kiezen, dus niet zelf typen), prijs (gewoon intypen, incl shipping) en link in moet geven. Dan moet de gebruiker dat submitten, en dan moet het in de database komen mét automatisch een plaatje er bij van het product. (Product link moet daar toch genoeg voor zijn, om dat automatisch te laten doen?)
Ik ben nog niet zo ver met PHP/HTML etc., dus kan je helaas niet helpen
Je gedraagt je bazig!quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:35 schreef Klonk het volgende:
waarom denken jullie toch dat ik iedereen ban en jullie toestemming moeten vragen aan mij , ik ben hier de baas niet, als het iets toevoegd aan het topic graag zelfs
http://search.taobao.com/search?q=key+pouch&commend=all&isnew=2&source=search1&sort=price-ascquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:39 schreef Hyman het volgende:
Jack, do you have something like this??
[ afbeelding ]
A key pouch
mail hemquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:39 schreef Hyman het volgende:
Jack, do you have something like this??
[ afbeelding ]
A key pouch
Een telefoon waarop skype is geinstalleerd met een ethernet ingang.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:35 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
wat is een skype telefoon? een tel die SIP-protocol ondersteund?
Dit dan? http://www.focalprice.com(...)DV_Tripod_Black.htmlquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:58 schreef Rupkeii het volgende:
Iemand ervaring met een van de volgende artikelen van DX?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13610
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2332
http://www.dealextreme.com/search.dx/search.gorilla
En wie weet wat het verschil is tussen de bovenste 2, behalve de prijs?
verschil tussen eerste 2 is de grootte denk ik; de 1 is 10 inch ; bij de ander staat geen afmeting bij..quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:58 schreef Rupkeii het volgende:
Iemand ervaring met een van de volgende artikelen van DX?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13610
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2332
http://www.dealextreme.com/search.dx/search.gorilla
En wie weet wat het verschil is tussen de bovenste 2, behalve de prijs?
Super z'n databasequote:Op woensdag 3 maart 2010 17:40 schreef DjimmyR het volgende:
Prima, ik doe vanavond wel even maken, ben nu eerst werken.
Het zal dan iets worden van;
Productcategorie (Kleding/Gadgets etc.)
Productomschijving (Merk/Model)
Taobao link
Prijs incl. shipping
Leverancier (Als iemand ergens anders dan Jack besteld, zal dus meestal Jack zijn)
En eventuele opmerkingen.
Een of andere functie dat als die en die pagina tevoorschijn komt het product automatisch uit de Database moet worden gehaaldquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:10 schreef Downstar het volgende:
[..]
verschil tussen eerste 2 is de grootte denk ik; de 1 is 10 inch ; bij de ander staat geen afmeting bij..
maar er staat wel aangegeven MINI dus 10 inch is hij zeker niet
Tevens zou ik ook voor die van Focalprice gaan die Magischmannetje in de voorgaande post heeft genoemd, scheelt toch aardig wat geld nog ..![]()
[..]
Super z'n database; ik stem voor ; maar dan moet iedereen wel zijn TB pricerequest delen
Tevens heb ik even met je zitten mee denken; maar hoe zit het wanneer een link verloopt op TB ; en het product dus niet meer beschrikbaar is via die link, dan krijg je dus een integere( = niet kloppen met de realiteit) database..
heb uhh 38quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:29 schreef Jappe90 het volgende:
[..]
Klonk, want hij heeft "de nieuwe jack" verwijderd![]()
![]()
@revpolen
Welke broekmaat heb je besteld en welke maat heb je in Nederland?
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan lijkt me .. maar wie weet hoe slim onze database bouwers zijn.. succesquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:12 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Een of andere functie dat als die en die pagina tevoorschijn komt het product automatisch uit de Database moet worden gehaald
quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:14 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan lijkt me .. maar wie weet hoe slim onze database bouwers zijn.. succes
Je zou ook gewoon elke keer om 3 uur 's nachts zo'n script kunnen draaien dat alle pagina's bij langs gaat en er dan naar kijkt of ze verlopen zijn of niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:37 schreef mug89 het volgende:
of dat je opmerkingen kunt toevoegen aan de requests, zodat je kan aangeven dat hij verlopen is, en dat de beheerder m kan deleten..
ik ga er in ieder geval gebruik van maken
je hebt mijn streep over het hoofd gezienquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:47 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
Topic werd weer een beetje interessant met de nieuwe Jack, wat nieuwe insider info enzo. Hopla, user verwijdert. Terwijl de meerderheid van de lezers hier het interessante info vond.
En dan wordt er vanuit Fok gevraagd hoe deze reeks beter kan
Nee hoor, ik ging niet me je in discussie. Was een huishoudelijke mededeling voor de lezers. (Onvoorstelbaar overigens hoe je je users behandelt met zo'n streep, dan hou je het niveau wel op peil zeg. Dat je niet verder in discussie wilt gaan erover is 1 ding maar dan ook nog eens de manier waarop je dit laat weten.)quote:
over dingen waar ik niet meer kan zeggen dan dat ik als modje mag zeggen en die tegen de algemeen bekende regel: bans worden niet besproken ingaan, tja dan valt er weinig meer te vertellenquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:56 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ging niet me je in discussie. Was een huishoudelijke mededeling voor de lezers. (Onvoorstelbaar overigens hoe je je users behandelt met zo'n streep, dan hou je het niveau wel op peil zeg. Dat je niet verder in discussie wilt gaan erover is 1 ding maar dan ook nog eens de manier waarop je dit laat weten.)
Super, ik zeg doen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:40 schreef DjimmyR het volgende:
Prima, ik doe vanavond wel even maken, ben nu eerst werken.
Het zal dan iets worden van;
Productcategorie (Kleding/Gadgets etc.)
Productomschijving (Merk/Model)
Taobao link
Prijs incl. shipping
Leverancier (Als iemand ergens anders dan Jack besteld, zal dus meestal Jack zijn)
En eventuele opmerkingen.
Pssst...quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:29 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Een 'knop' zodat het topic in je actieve topics komt scheelt vier pagina's met nutteloze posts en tvps doorscrollen.
Mee eens, ik zie wel iets in een china webshop forum met relaxte mods....quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:47 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
Topic werd weer een beetje interessant met de nieuwe Jack, wat nieuwe insider info enzo. Hopla, user verwijdert. Terwijl de meerderheid van de lezers hier het interessante info vond.
En dan wordt er vanuit Fok gevraagd hoe deze reeks beter kan
Zet lekker je eigen forumpje op zou ik zeggen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:22 schreef mvc het volgende:
[..]
Mee eens, ik zie wel iets in een china webshop forum met relaxte mods....
Nog niet eens zo'n slecht ideequote:Op woensdag 3 maart 2010 20:25 schreef Luco het volgende:
[..]
Zet lekker je eigen forumpje op zou ik zeggen.
je hebt postquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:27 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Nog niet eens zo'n slecht ideeHmm.. Designen kan ik, HTML kan ik, en een of ander VBulletin forumpje opzetten is ook nog wel mogelijk
![]()
Maar nee, ik heb te weinig tijd
http://bjornborg.com/en/quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:41 schreef jjbakker het volgende:
Iemand site of link goeie Borg-Bjorn boxers?
Hier ik heb nog een hele partij mogen weg tegen een goede prijs.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:41 schreef jjbakker het volgende:
Iemand site of link goeie Borg-Bjorn boxers?
Oh, dat was zo geweldig, de helicopter van Dionysou die bij de douane bleef liggen en waar die allemaal brieven van kreegquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:47 schreef neo2000 het volgende:
Ik snap wel waar Klonk heen wil en snap ook niet dat zo veel mensen daar zo over vallen eigenlijk .Dat iemand inderdaad uitleg geeft over het systeem van de post in China en de kosten bij bepaalde zaken zodat dat ons meer inzicht geeft in bijvoorbeeld Jack's mega-winsten (
)is niet mis mee. Maar zodra het obscure handeltjes worden die via PM afgehandelt worden, hoe goed bedoeld misschien ook, tsjah. Jack doet het misschien ergens ook wel, maar ik heb hem nooit spullen af zien handelen via de PM van Fok! bijvoorbeeld.
Voorheen was dit een topic waar "hier dure, daar goedkope"-gadgets besproken werden, nu gaat het vrijwel alleen nog over kleding. En elk topic komen daarover dezelfde onderwerpen en vragen in terug. Waar zijn de tijden dat iemand met een strak dichtgeknepen bilspleet in spanning zat of die net bestelde, eigenlijk veel te zware helicopter wel door de douane heen zou komen?![]()
Helaas is de markt hier inmiddels ook overspoeld met "goedkope" gadgets (die toch overpriced blijken te zijn als je ze vergelijkt met prijzen @ China) dus zal daar allemaal wel aan liggen of zo.
Toen ik 12 was zat ik ook altijd achter de MOD's aan te huppelen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:47 schreef neo2000 het volgende:
Ik snap wel waar Klonk heen wil en snap ook niet dat zo veel mensen daar zo over vallen eigenlijk .Dat iemand inderdaad uitleg geeft over het systeem van de post in China en de kosten bij bepaalde zaken zodat dat ons meer inzicht geeft in bijvoorbeeld Jack's mega-winsten (
)is niet mis mee. Maar zodra het obscure handeltjes worden die via PM afgehandelt worden, hoe goed bedoeld misschien ook, tsjah. Jack doet het misschien ergens ook wel, maar ik heb hem nooit spullen af zien handelen via de PM van Fok! bijvoorbeeld.
Voorheen was dit een topic waar "hier dure, daar goedkope"-gadgets besproken werden, nu gaat het vrijwel alleen nog over kleding. En elk topic komen daarover dezelfde onderwerpen en vragen in terug. Waar zijn de tijden dat iemand met een strak dichtgeknepen bilspleet in spanning zat of die net bestelde, eigenlijk veel te zware helicopter wel door de douane heen zou komen?![]()
Helaas is de markt hier inmiddels ook overspoeld met "goedkope" gadgets (die toch overpriced blijken te zijn als je ze vergelijkt met prijzen @ China) dus zal daar allemaal wel aan liggen of zo.
Kleding: Industriële revolutie en modern imperialisme.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:57 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Toen ik 12 was zat ik ook altijd achter de MOD's aan te huppelen.
"Nieuwe Jack" heeft er om gevraagd alles via de mail te doen, hij heeft zijn e-mail adres ook netjes gepost etc. Ik begrijp echt niet wat er mis is met hem, als je hem vergelijkt met de echte Jack.
Ook snap ik niet wat er mis mee is dat al deze reeksen veranderen, van gadgets naar kleding. Dat is de normaalste zaak van de wereld. We zitten in de 21e eeuw, dan veranderd weleens wat.
Hahaha, nostalgiequote:Op woensdag 3 maart 2010 21:56 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
[..]
Oh, dat was zo geweldig, de helicopter van Dionysou die bij de douane bleef liggen en waar die allemaal brieven van kreeg![]()
Zou ome Klonk niet gewoon klerenshit kunnen bannen hier
Ja, inderdaad. Prachtig was dat. Toen iedereen nog wensbalonnen bestelde in plaats van bjon bjorg boxersquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:59 schreef Elias3 het volgende:
[..]
Hahaha, nostalgieToen was deze reeks nog moooooi
Goedzo, maar kleding verandert ook, zelfs in de 21e eeuw. Misschien dat jij nog in 20e eeuws kleren rondloopt...quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:57 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
[..]
Kleding: Industriële revolutie en modern imperialisme.
Gadgets: 21e eeuw.
M'n spy pen cam is aangekomen
Heb je hier nog nooit gezien toen er nog gewoon gadgets werden gekocht in plaats van kleren, maar kan je verzekeren dat dit toen gewoon een veel leuker topic was.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:02 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Goedzo, maar kleding verandert ook, zelfs in de 21e eeuw. Misschien dat jij nog in 20e eeuws kleren rondloopt...
Klopt, gadgets is 21e eeuw.
In welke periode was dat dan? Maand?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:03 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
[..]
Heb je hier nog nooit gezien toen er nog gewoon gadgets werden gekocht in plaats van kleren, maar kan je verzekeren dat dit toen gewoon een veel leuker topic was.
Gezien je usernaam was dit.. Gisteren?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:57 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Toen ik 12 was zat ik ook altijd achter de MOD's aan te huppelen.
Neem dan die in een pen voor 20 euro!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:03 schreef Unreal88 het volgende:
Iedereen uit mn projectgroep wil nu zo'n key chain spy camera
Het ding is trouwens echt perfect.. Mn md80 is niet helemaal smooth maar dat ding is 10x beter dan een md80.
Dus:
Keychan camera van 10 euro ownt MD80 van 15 euro
Weet niet. Rond DX #80 en DX #90, toen ik net instapte. Is volgens mij wel een jaar geleden, rond maart/april.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:06 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
In welke periode was dat dan? Maand?
Touchequote:Op woensdag 3 maart 2010 22:07 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Gezien je usernaam was dit.. Gisteren?
Guess what. Toen ik 12 was, dacht ik ook in hokjes. Als iemand toevallig dezelfde mening deelde, dan was dat "er zo een". En toen werd ik volwassen. En leerde ik dat een eigen mening vormen eigenlijk veel leuker is dan het "wij versus zij" denken. You should try that sometimes. Bereik je meer mee.
Nope, paar jaartjes geleden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:07 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Gezien je usernaam was dit.. Gisteren?
Guess what. Toen ik 12 was, dacht ik ook in hokjes. Als iemand toevallig dezelfde mening deelde, dan was dat "er zo een". En toen werd ik volwassen. En leerde ik dat een eigen mening vormen eigenlijk veel leuker is dan het "wij versus zij" denken. You should try that sometimes. Bereik je meer mee.
In de vorige topic, voordat ze opnieuw begonnen met een nieuwe reeks omdat er allemaal gezever was over een nieuw forum ofzo.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:06 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
In welke periode was dat dan? Maand?
Kheb het alleen even over de beeldkwaliteit, iedereen was helemaal lyrisch dat er zulk goed beeld uit zo'n klein kutding kon komen. En heel goedkoop (9 euro!)quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:08 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
[..]
Neem dan die in een pen voor 20 euro!
[..]
Weet niet. Rond DX #80 en DX #90, toen ik net instapte. Is volgens mij wel een jaar geleden, rond maart/april.
wel een mooi trui heb ook wel interessequote:Op woensdag 3 maart 2010 22:18 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
In de vorige topic, voordat ze opnieuw begonnen met een nieuwe reeks omdat er allemaal gezever was over een nieuw forum ofzo.
Maar toen waren de topics inderdaad helemaal vol leuke gadgets, en kwamen er elke dag wel weer een paar bij, maar nu hebben we bijna alles wel gezien, en met het hele taobao gebeuren gaat er weer een hele nieuwe wereld open.
Ik vind t persoonlijk helemaal niet erg dat er nu wat kleding etc gepost word, alleen om al die tvp's en elke keer dezelfde vragen(Wie is jack? Taobao? etc.) voorbij te zien komen is wel vervelend.
Net trouwens deze trui gevonden,zometeen even vragen wat dat mag kosten
Ik zou dan weer een bloes met witte knoopjes aantrekken en er te laat achter komen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:18 schreef Unreal88 het volgende:
Die is trouwens helemaal stealth als je een bloesje aan hebt
Het was van mijn kant dan ook niet bedoeld als kritiek, maar schijnbaar ben ik niet de enige die het gevoel heeft dat kleding de laatste tijd nogal overheerst. Wat meer balans/afwisseling zou misschien leuk zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:23 schreef mug89 het volgende:
Ik denk dat de mensen hier nu gewoon graag eens willen expirimenteren met kleding tegen leuke prijzen, omdat alle gadgets of al allemaal gekocht en besproken zijn, of dat er niet veel leuke nieuwe shit bijkomt en we daarom meer richting de artikelen gaan die we elke dag nodig hebben en die we dus ook echt gaan gebruiken.
maar goed, als jullie zo graag in jullie oude vertrouwde topics hadden willen blijven, is dat natuurlijk minder leuk voor je, maar je kan niet voor andere mensen bepalen wat hun leuk vinden en nu graag zouden bestellen..
en anders is er altijd nog klaagbaak
Of je doet hem in je borstzakje -> Je kan ook van die witte knopen erop maken met die malletjesquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:24 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik zou dan weer een bloes met witte knoopjes aantrekken en er te laat achter komen.
het idee is zo wel grappig, maar of het echt werkt als je 'm in een knoopsgat hangt.. :|
Je kan zelf toch ook wel moeite doen lijkt me?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:46 schreef mug89 het volgende:
[..]
kwaliteitspostje dit hoor! Daar kunnen we wel wat mee..
dat gaat lekker hangen lijkt mequote:Op woensdag 3 maart 2010 22:18 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Kheb het alleen even over de beeldkwaliteit, iedereen was helemaal lyrisch dat er zulk goed beeld uit zo'n klein kutding kon komen. En heel goedkoop (9 euro!)
[ afbeelding ]
http://cgi.ebay.nl/4GB-Bu(...)?hash=item3efd39548c
Die is trouwens helemaal stealth als je een bloesje aan hebt
waarom is er anders een hele reeks van het chinese webshop gebeuren?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:26 schreef Luco het volgende:
[..]
Je kan zelf toch ook wel moeite doen lijkt me?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:09 schreef LennyCole het volgende:
Heeft iemand overigens nog het e-mail adres van nieuwe jack voor me. Kan hem even zo snel niet vinden
Misschien met eigen foto upload dan? Of link naar foto op een image host sitequote:Op donderdag 4 maart 2010 00:02 schreef DjimmyR het volgende:
Ben maar begonnen met de lijst, het word wel simpel, geen foto's van producten, geen linkchecker (misschien word die nog toegevoegd als het echt gebruikt gaat worden).
Kan wel, kijken of er in die link een bepaalde string voorkomt die vergelijkbaar is met de pagina is weg stringquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:49 schreef DjimmyR het volgende:
De eerste versie van het Taobao producten database;
-link wordt nog geplaatst-
Echter moet ik nog wel wat dingen toevoegen, maar heb het even snel gemaakt. Wat ik nog wil doen;
-De foto van taobao erbij laden.
-Een linkchecker of de link nog bestaat (ookal vraag ik me af of dit kan omdat Taobao de link altijd houd alleen door een pagina van hun).
-Een linkchecker of de link al in de database voorkomt (zodat niet meerdere keer hetzelfde product kan worden toegevoegd).
Maar deze versie werkt al dus er kan al gebruik van gemaakt worden.
Goed idee inderdaad, zal het onthouden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:53 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Kan wel, kijken of er in die link een bepaalde string voorkomt die vergelijkbaar is met de pagina is weg string
net ff twee producten toegevoegd.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:01 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Goed idee inderdaad, zal het onthouden.
Maar vind het wel laat genoeg voor vandaag.
Meer op- en/of aanmerkingen zijn welkom natuurlijk.
http://fok.url-Go.com
Edit
Zie al dat het niet werkt, de url veranderd niet als de pagina niet meer bestaat. Dus zal op een andere manier moeten iets teveel werk. Misschien gewoon een 'deze link werkt niet meer' knop erachter zetten die dan mailt dat de link niet werkt, dan verwijder ik hem zelf wel.
zal morgen even wat voor je maken/onderzoekenquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:01 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Edit
Zie al dat het niet werkt, de url veranderd niet als de pagina niet meer bestaat. Dus zal op een andere manier moeten iets teveel werk. Misschien gewoon een 'deze link werkt niet meer' knop erachter zetten die dan mailt dat de link niet werkt, dan verwijder ik hem zelf wel.
Zullen we het dan maar weer over BB Guns gaan hebben?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:59 schreef Elias3 het volgende:
Hahaha, nostalgieToen was deze reeks nog moooooi
Even een verduidelijking:quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:22 schreef _Mr.Who het volgende:
Spoiler voor noobs: uit de afbeelding kan je opmaken welke Chinese tekens bij welk deel van het lichaam horen waardoor je zelf de juiste maat kunt opmeten.
Krijgt ge die Chinese chick derbij of niequote:Op donderdag 4 maart 2010 10:22 schreef _Mr.Who het volgende:
We proberen het gewoon nog maar een keer..![]()
Voor iedereen die gebruik maakt van de Chinese webshop taobao.com heb ik hier een handige afbeelding!![]()
In de meeste shops staat een tabel met maten (in cm's) voor kleding met daarbij allemaal vage Chinese tekens, welnu:
[ afbeelding ]
Spoiler voor noobs: uit de afbeelding kan je opmaken welke Chinese tekens bij welk deel van het lichaam horen waardoor je zelf de juiste maat kunt opmeten.
Als navolging op een eerdere post heb ik een nog goedkopere schoonheid gevonden![]()
Ook meteen het antwoord op de vraag 'wat koop je tegenwoordig nou voor 2 euro?'
[ afbeelding ]
Ziet er erg goed uit! Zocht al zoiets maar durfde het niet te vragen haha. Dankjewelquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:01 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Edit
Omfg, ik dacht dat jezus nog niet gefaked werdquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:20 schreef DjimmyR het volgende:
[ afbeelding ]
Inmiddels werkt de linkchecker die kijkt of de link al in de database voorkomt half, nouja, hij werkt maar de layout word wat verpest als de link al bestaat. Niet zo heel groot probleem vanavond weer eens naar kijken, net als naar de fotos's bij producten, dacht aan een mouse-over, dus als je met je muis erover gaat word de foto geladen (net als bijvoorbeeld spele.nl)quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:32 schreef LennyCole het volgende:
[..]
Ziet er erg goed uit! Zocht al zoiets maar durfde het niet te vragen haha. Dankjewel
quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:01 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Edit
Sorry was even bezig, hij doet het nu weer gewoon.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:26 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Netjes Djimmy! Heb je ook tamelijk snel gemaakt, daar zou ik al een paar uur over doen, om dan nog maar te zwijgen over het php gedeelte![]()
Misschien nog een ideetje; sorteren op xxxx. Dus dat je een bepaald product kunt sorteren op datum, merk, prijs etc.
Ik zal zo meteen ook een paar dingen toevoegen
EDIT: Werkt niet? Hij zegt dat de product link al bestaat![]()
Missen we wat?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:22 schreef lawlhalla het volgende:
[..]
dibs op een invite zodra het live is.
maar dan komen er later toch nog verzendkosten bij?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:56 schreef mickeyD het volgende:
op www.pbpurchase.com kun je je bestelling van DP en PB doorgeven.
Nice! moet er niet nog een melding op dat de prijzen zijn opgevraagd/inclusief shipping zijn?quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:11 schreef DjimmyR het volgende:
Even snel in een nieuw wat frisser design gestopt en een mouseover op de tabellen, leest wat fijner vind ik.
http://fok.url-go.com/
nee, pb purchase is jack zn bestelsite, dus geen verzendkosten als je dingen van PB of DP besteld.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:11 schreef mug89 het volgende:
[..]
maar dan komen er later toch nog verzendkosten bij?
is het dan voor PB te mailen? dan weet je namelijk de totaalprijs
Toegevoegd;quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:13 schreef mug89 het volgende:
[..]
Nice! moet er niet nog een melding op dat de prijzen zijn opgevraagd/inclusief shipping zijn?
misschien dat mensen anders de normale prijs er neer gaan zetten (je weet maar nooit)
Het er maar niet een keuze oid van gemaakt dan word het weer zoveel werk om producten in te voeren, wou het zo simpel mogelijk houden dat veel mensen het kunnen gebruiken.quote:Prijs (In dollar zonder $, dus alleen 0,00 en INCL. Shipping! *:
Als je dat ding ergens anders gehost moet hebben geef maar een gil.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:11 schreef DjimmyR het volgende:
Even snel in een nieuw wat frisser design gestopt en een mouseover op de tabellen, leest wat fijner vind ik.
http://fok.url-go.com/
Hosting is geen probleem, heb 1gb opslag en 15gb dataverkeer had alleen geen domein meer over dus denk doe het op deze manier ipv; www.domein.nl/taobao/ etc.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je dat ding ergens anders gehost moet hebben geef maar een gil.
Ziggoquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:21 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Hosting is geen probleem, heb 1gb opslag en 15gb dataverkeer had alleen geen domein meer over dus denk doe het op deze manier ipv; www.domein.nl/taobao/ etc.
Toch bedankt!
Lol!quote:
Thanks!quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:56 schreef mickeyD het volgende:
op www.pbpurchase.com kun je je bestelling van DP en PB doorgeven.
Op de naam klikken werkt wel hoor. Soms moet je twee keer klikken. Dan klik je bijvoorbeeld op een itemplaatje en kom je op dat product terecht. Dan klik je op de naam en dan zie je wel alles van die vendor.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:34 schreef gg.hootch het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er maar zo weinig is van bjorkvin.
http://search.taobao.com/search?commend=all&isnew=2&q=bjorkvin&source=search1
Weet ook niet zo goed hoe ik er beter op kan zoeken, met google translate komt er ook niks uitAnyone?
Edit: stel ik wil meer zien van dezelfde taobao vendor. HOE? Op de naam klikken van de vendor werkt nooit
Neem jij misschien een of andere dienst af bij Ziggo.. Virusscanner/firewall of wat dan ook?quote:
Heb ff een paar dingen toegevoegdquote:
Verwijderd, doe binnenkort een button toevoegen waar je dit kan melden. Tevens de sortering van de artikelen op id gezet waardoor de nieuwste nu altijd bovenaan staan. Zodat je niet steeds het lijstje door hoeft te zoeken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:14 schreef LennyCole het volgende:
De links naar de burton en analog trui werken niet.
Als er een makkelijk domein over is, kan je hem altijd redirecten, zou handig zijn. En je kan ook via die link erheen ja, die is direct, maar dacht dat die ander makkelijker te onthouden was.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:39 schreef NietOpHetIjs het volgende:
Mooie site hoor! Heb zelf ook het eea toegevoegd, lijkt me wel handig dat je datum toegevoegd erbij zet anders is het moeilijk te zien als er nieuwe dingen geplaatst zijn.
Verder kan ik voor een makkelijkere URL hem ook redirecten via één van mijn domeinen, maar waarom niet gewoon http://dradstok.nl/taobao/ ?
Bij toevoegen staat dat de prijs met shipping moet zijn.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:28 schreef MacorgaZ het volgende:
Inderdaad, mooie site en er staat op zich wel mooie kleding op.
De prijs die er staat, is dat inc. shipping van Jack > NL, of niet?
Het lijkt me het beste dat iedereen de prijs inclusief alle shipping er neer zet, zodat er geen misverstanden ontstaan.
Misschien slim om hier een rss-feed van te maken, of zoals bij de chinese sites, een new arrivals kopje, waarbij de nieuwste producten bovenaan staan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:31 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Verwijderd, doe binnenkort een button toevoegen waar je dit kan melden. Tevens de sortering van de artikelen op id gezet waardoor de nieuwste nu altijd bovenaan staan. Zodat je niet steeds het lijstje door hoeft te zoeken.
Leuke toevoeging, zet hem op het lijstje.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:34 schreef NietOpHetIjs het volgende:
[..]
Misschien slim om hier een rss-feed van te maken, of zoals bij de chinese sites, een new arrivals kopje, waarbij de nieuwste producten bovenaan staan.
Ook slim om de ingevoerde queries even tussen een <noscript> tag te zetten, je kunt nu gewoon html gebruikenquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:35 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Leuke toevoeging, zet hem op het lijstje.
op zich misschien best een ideequote:Op donderdag 4 maart 2010 21:43 schreef NietOpHetIjs het volgende:
Misschien slim om Jack/Rachel ook op de hoogte te stellen van deze site, zodat ze zelf misschien ook dingen kunnen toevoegen :p
Die gaan er best tijd voor vrij maken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:43 schreef NietOpHetIjs het volgende:
Misschien slim om Jack/Rachel ook op de hoogte te stellen van deze site, zodat ze zelf misschien ook dingen kunnen toevoegen :p
hij maakt wel tijd om op fok even zijn positie hier hoog te houden..quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:51 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Die gaan er best tijd voor vrij maken.
Volgens mij hebben sommige mensen een beetje een verkeerde perceptie van de Chinese economie en werkdruk.
Tsjah.. Daar verdient ie dan ook wat aan he..? Aan het in zijn vrije tijd vullen van een database niet direct. De boel warm houden door eens per week een paar woordjes te posten kost iets minder moeite dan vrijwillig een database gaan vullen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:53 schreef mug89 het volgende:
[..]
hij maakt wel tijd om op fok even zijn positie hier hoog te houden..
hij hoorde van een 'nieuwe jack' en komt meteen t topic volspuien met plaatjes hoe je dingen moet doen etc..
Zoveel is het niet, als hij de prijs toch al moet berekenen, heeft hij de taobaolink die hij krijgt bij de hand. Is net zo makkelijk als een mailtje opstellen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:13 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Tsjah.. Daar verdient ie dan ook wat aan he..? Aan het in zijn vrije tijd vullen van een database niet direct. De boel warm houden door eens per week een paar woordjes te posten kost iets minder moeite dan vrijwillig een database gaan vullen.
Ben ik wel met je eens, maar het is bij hem vaak meer dan een paar woordjes.. plaatjes etc.. moeten ge-upload worden, of van zn eigen site gezocht worden etc.. en dan nog verdient hij er niks aan door hier te posten, net zo min als een link in een database zetten.. misschien juist meer aan die link in die database omdat hij dan gelijk de totaalprijs erbij vermeld.. dus weten wij dan wel direct wat we moeten betalen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:13 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Tsjah.. Daar verdient ie dan ook wat aan he..? Aan het in zijn vrije tijd vullen van een database niet direct. De boel warm houden door eens per week een paar woordjes te posten kost iets minder moeite dan vrijwillig een database gaan vullen.
Dank, heb je hem zelf ook?quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:17 schreef MacorgaZ het volgende:
HDMI-kabel van 3 meter voor 7 euro ofzo: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29777
serieus ?quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:51 schreef DjimmyR het volgende:
Morgen ook maar een ip blocker erin bouwen, er zitten mensen nu al grappig te doen met 'Chinese hoer'.
Jammer.
ja, had t ook al gezien, beetje jammer inderdaad..quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:51 schreef DjimmyR het volgende:
Morgen ook maar een ip blocker erin bouwen, er zitten mensen nu al grappig te doen met 'Chinese hoer'.
Jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |