abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78605693
Gebruik een synoniem voor de merken. Dit op verzoek van Klonk en BrandX.
Nike - N1ke
Adidas - Adipas

Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op Dealextreme
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's
Nederlandstalige site waarop nog veel meer vragen beantwoord worden

http://www.focalprice.com

http://www.kaidomain.com

http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)

http://www.budgetgadgets.com

http://www.mymemory.co.uk

http://www.popbuying.com webshop van jack-peng (nieuwe url, oude url was: http://www.dealperfect.com )

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat �0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

Om de status van je pakket met tracking nummer te bekijken kan je het volgende doen:
http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp en je order invullen. Als er staat dat je pakketje hong kong heeft verlaten, is hij mogelijk al in Nederland. Om de status binnen Nederland te achterhalen doe je het volgende:
058 2 333 333 bellen. Doe niks voor Nederlands, 1 voor pakketten en 4 voor overige vragen. Dan zeg je dat er een pakketje is verstuurd vanuit Hong Kong en dat je wilt kijken of het al in Nederland is. Je geeft je : RB(kan verschillen)***************HK traceernummer. Deze checkt de medewerker. Als het pakketje in Nederland is binnengekomen vertelt de medewerkster het je legt zij/hij uit dat hij wordt omgenummerd en dan weet je waar hij is.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
Het versturen is niet gratis, maar is verrekend met de prijs van het product. Je betaald dus wel verzendkosten, maar ze laten het niet zien. Hierom moet je bij taobao orders wel altijd verzendkosten betalen. Dus ook als je een varkentje koopt.

V: Wat is i-legaal in Nederland?
A: Wapens en alles wat op wapens lijkt. Boksbeugels zijn dus af te raden om te kopen, evenals BB-guns. Ook aanstekers en wii-controllers in de vorm van een wapen (pistool) raden wij af om te bestellen. Sommigen krijgen het zonder problemen Nederland in, anderen weer niet. Ben je er niet zeker van of je product legaal is in NL? Vraag het hier even. Beter vragen dan risico lopen.
Voor meer informatie over (nep)wapens:
http://www.justitie.nl/on(...)it/wapens/nepwapens/

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS)(EMS is niet beschikbaar in Nederland), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is, kijk ook hier even naar:

Dit zijn 2 tabellen waarbij je de belasting kunt berekenen wat je eventueel zou moeten betalen mocht je pakje ertussen uit gepakt worden!

Let op!
Douanerechten (zoals invoerrecht) berekent u bijna altijd over de waarde van de goederen. De waarde van de goederen is de waarde inclusief vervoers- en verzekeringskosten tot de grens van Nederland.
De omzetbelasting berekend u over de waarde van de goederen (waarde inclusief vervoers- en verzekeringskosten tot de plaats van bestemming) plus de douanerechten.
quote:
Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.

Voorbeeld:

We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting

Totaal pakket incl. verzending ¤ 215,-
12% douanerechten = ¤ 25.80

Totaal = ¤ 240.8 incl. douanerechten
19% = ¤45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =

¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Aangezien RacerDKB helaas niet meer netjes het lijstje met vorige topics bij werkt, kan je, als je aardig bent, het nieuwe topic toevoegen in de topiclijst op de wiki. Klik daarvoor bovenaan de wiki-pagina op bewerken. Mocht dit te eng zijn, is er (soms) wel een andere user die dit voor je doet.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten van Taobao (Let op, deze pagina is in het chinees, gebruik een vertaler!) aan kunt vragen aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan leveren. Je kunt hem via Mail bereiken, dealperfectcs01@gmail.com, of zijn collega; Rachel via dealperfectcs02@live.cn of mail, dealperfectcs02@gmail.com . Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Lange termijn:

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] |
[61] | [62] | [63] | [64] | [65] | [66] | [67] | [68] | [69] | [70] | [71] | [72] | [73] | [74] | [75] |
[76] | [77] | [78] | [79] | [80] | [81] | [82] | [83] | [84] | [85] | [86] |

Nieuwe reeks:

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49]

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Als voorbeeld hoe wel en hoe niet gesproken kan worden over nepspul:

Het gaat er vooral om het niet te benoemen naar de merknamen waar het namaak van is. Dat continue doen leg je de nadruk op het namaak van het originele merk.

Dus (een stom) voorbeeld: ik heb nep nike's gezien die lijken 100% op de echte, niet te onderscheiden
of
ik heb naik schoenen besteld, check: {linkje} of {img}

In het tweede geval laat je in het midden dat het nep/namaak is

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in: [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen of afkraken natuurlijk

Mochten jullie nog kritiek op of aanmerkingen hebben dan kun je dat in DX topics doorstart melden dan houden we alles lekker centraal.

En om jullie blij te maken, we zijn achter de schermen bezig met leuke ideetjes uit te werken, maar dat is allemaal nog in een beginnend stadium, tot die tijd veel plezier enne hou het gezellig.

Handig:
DP = www.Dealperfect.com
DX = www.dealextreme.com
FP = www.focalprice.com
BG = www.budgetgadgets.com
KD = www.kaidomain.com

Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

pi_78605743
Maar @Nieuwe-Jack: ik denk dat je best veel (lees: ontzettend veel) mailtjes nu al krijgt, maar dat wordt alleen meer en meer. Hoe wil je dat gaan aanpakken? Stoppen met werken? Of alleen dingen doen waaraan je echt verdiend?
pi_78605856
Who is new jack ?
pi_78605946
quote:
Op maandag 1 maart 2010 20:00 schreef jack-peng het volgende:
Who is new jack ?
pi_78605955
quote:
Who is new jack ?
A dutch guy who says he's cheaper than you
  maandag 1 maart 2010 @ 20:02:35 #6
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_78605964
quote:
Who is new jack ?
New Jack, a dutch man who lives in China and claims to be cheaper than you
Hoi
pi_78606019
TVP

I will edit this post later to add several pictures about how to search items in taobao,to find the hottest item and best supplier.
pi_78606062
quote:
Op maandag 1 maart 2010 20:02 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

New Jack, a dutch man who lives in China and claims to be cheaper than you
WoW

Frankly speaking,I do not mind to open a price war between him!
pi_78606069
Concurrentie is goed!!
  maandag 1 maart 2010 @ 20:04:59 #10
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_78606092
Jack, how can a product which costs 7 euro including shipping to you, cost 20 dollar to send to holland (300 gram)
Hoi
pi_78606227
quote:
Op maandag 1 maart 2010 20:03 schreef jack-peng het volgende:
TVP

I will edit this post later to add several pictures about how to search items in taobao,to find the hottest item and best supplier.
I would appreciate that very much it's sometimes hard to find stuff.
pi_78606322
quote:
Op maandag 1 maart 2010 20:04 schreef Unreal88 het volgende:
Jack, how can a product which costs 7 euro including shipping to you, cost 20 dollar to send to holland (300 gram)
Hongkong dollars hebben een andere waarde dan Amerikaanse dollars. Vroeg me laatst hetzelfde af
  maandag 1 maart 2010 @ 20:10:46 #13
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_78606395
quote:
Op maandag 1 maart 2010 20:09 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Hongkong dollars hebben een andere waarde dan Amerikaanse dollars. Vroeg me laatst hetzelfde af
Nee ik bedoel

http://item.taobao.com/au(...)efbcb.jhtml?cm_cat=0

For estimated 300g,the price including shipping and tracking number for this item is:20.00$

Vond ik nogal veel :$
Hoi
  maandag 1 maart 2010 @ 20:11:25 #14
19242 yavanna
Results may vary.
pi_78606438
quote:
Op maandag 1 maart 2010 20:07 schreef Tandaozhi het volgende:

[..]

I would appreciate that very much it's sometimes hard to find stuff.
Het is zeker knap lastig soms, IM translator plugin is hier goud waard. Ook handig is om de titeltekst v.h produkt te vertalen (in stukjes) en vervolgens met de tekst waar je wat aan hebt verder te zoeken, daar je dan de tekst hebt zoals chinezen het schrijven en gebruiken. Vertaaldingen maken daar nogal eens een zooitje van.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_78606439
quote:
Op maandag 1 maart 2010 20:04 schreef Unreal88 het volgende:
Let me see

7 Euro = 65 Yuan ,I think the item is 55Yuan as the price marked in taobao

(55+10 + 30 + 15 )*1.05 * 1.2 / 6.82 = 20.32$

55Yuan is the price for the product
10 Yuan is the shipping cost from taobao supplier to me
30Yuan is the registered airmail shipping cost
15Yuan is the tracking number fee + package fee
1.05 is the paypal fee
1.2 is our profit (For small items,we get 20% as profit)
6.82 is the currency

So 20.32$ is the price including shipping and tracking number

If you do not need a tracking number ,then the price is:
(55+10 + 30 )*1.05 * 1.2 / 6.82 = 17.55$
pi_78606459
Vind dat nog wel meevallen eigenlijk. Dat is 14 euro? En daar zit het product bij in, de landelijke shipping én de internationale shipping én de handling van Jack. Prima toch?
  maandag 1 maart 2010 @ 20:12:51 #17
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_78606519
quote:
Op maandag 1 maart 2010 20:11 schreef Tandaozhi het volgende:
Vind dat nog wel meevallen eigenlijk. Dat is 14 euro? En daar zit het product bij in, de landelijke shipping én de internationale shipping én de handling van Jack. Prima toch?
Ja mja, ik verwacht natuurlijk niet dat die afstandsbedieningen 300 gram wegen
Hoi
  maandag 1 maart 2010 @ 20:14:40 #18
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
  maandag 1 maart 2010 @ 20:15:09 #19
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_78606640
Jack is back.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_78606655
quote:
Op maandag 1 maart 2010 20:10 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Nee ik bedoel

http://item.taobao.com/au(...)efbcb.jhtml?cm_cat=0

For estimated 300g,the price including shipping and tracking number for this item is:20.00$

Vond ik nogal veel :$

When order from taobao,weight of the product is an important issue for the final price.

For example, Dealextreme sell Dancing map for around 25$.The Dancing map is 1.2KG.

The purchasing price in the market is just 30Yuan,but DX sell it for 25$,that is because the shipping cost takes most of the cost.
pi_78606776
quote:
Op maandag 1 maart 2010 20:11 schreef Tandaozhi het volgende:
Unlike other taobao service site,FOK member usually contact us via EMail,in order to save time,we calculate all the cost and just charge for 1 time. Just request a price including shipping cost based on estimated weight. It will save much time.

The price I relied to Email is including everything,when paid ,you just need to wait for items arrive,I will arrange all of the following things.
pi_78606810
Jack is baaaaaaack
pi_78606842
quote:
Op maandag 1 maart 2010 20:15 schreef jack-peng het volgende:

[..]

When order from taobao,weight of the product is an important issue for the final price.

For example, Dealextreme sell Dancing map for around 25$.The Dancing map is 1.2KG.

The purchasing price in the market is just 30Yuan,but DX sell it for 25$,that is because the shipping cost takes most of the cost.
The 'other Jack' says that if you ship a lot off packages, you get a discount of 40/50%?

Anyway, you're service is great just emailed you again for a price request (the belts and the gsus shirts).
pi_78606862
quote:
Well...

Because we are an international site,I have also many customer from Brazil,Canada USA,so we usually use USD...
pi_78606915
quote:
Op maandag 1 maart 2010 20:18 schreef Elias3 het volgende:
Jack is baaaaaaack
I am always around... I reply Emails from FOK guys everyday since I have back from Luna new year holiday.
pi_78606945
Heeft iemand een idee of dit echt of nep is:

http://tinyurl.com/yadwptv
pi_78606978
quote:
Op maandag 1 maart 2010 20:21 schreef KathrynDodd het volgende:
Heeft iemand een idee of dit echt of nep is:

http://tinyurl.com/yadwptv
Nep, ook te vinden op taobao voor veel minder.

Edit; http://item.taobao.com/au(...)fc5be.jhtml?cm_cat=0

Daar is alleen de broek kost $14.20 bij Jack, zelf besteld vorige week.
  maandag 1 maart 2010 @ 20:21:41 #28
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_78606982
Jack you rock!
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
  maandag 1 maart 2010 @ 20:22:44 #29
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_78607035
quote:
Op maandag 1 maart 2010 20:19 schreef jack-peng het volgende:

[..]

Well...

Because we are an international site,I have also many customer from Brazil,Canada USA,so we usually use USD...
Okay, but the dollar is very expensive for us, thought it could make a difference
Hoi
pi_78607049
quote:
Op maandag 1 maart 2010 20:19 schreef DjimmyR het volgende:

[..]

The 'other Jack' says that if you ship a lot off packages, you get a discount of 40/50%?

Anyway, you're service is great just emailed you again for a price request (the belts and the gsus shirts).
"discount of 40/50%"

For the shipping cost,it will not have any discount at all.

But if we have a big taobao order and all of the items are from the same supplier,the supplier will consider to give me a bit discount for the product price. But no reason to 40% -50%,the price listed in taobao has great competition. Almost 90% of the taobao supplier sell items for limited profit
pi_78607186
Btw, what can you say about the sound quality of these earphones (for example in comparison to the sound magic pl30: http://popbuying.com/deta(...)hone_Headphone-27510
I like the looks
pi_78607963
Took some time made 4 pictures about how to find best supplier from taobao,shows below:

1st , Translate the English words to Chinese language

2nd ,each the keywords.

3rd,choose search by sales history from high to low

4th,here are the search result of the top 3 supplier for keyword "sunglasses" in taobao. Usually speaking,the top seller will have good price ,good quality and good service.

pi_78608066
quote:
Op maandag 1 maart 2010 20:21 schreef DjimmyR het volgende:

[..]

Nep, ook te vinden op taobao voor veel minder.

Edit; http://item.taobao.com/au(...)fc5be.jhtml?cm_cat=0

Daar is alleen de broek kost $14.20 bij Jack, zelf besteld vorige week.
dus niet het jack?
pi_78608072
quote:
Op maandag 1 maart 2010 20:25 schreef Elias3 het volgende:
Btw, what can you say about the sound quality of these earphones (for example in comparison to the sound magic pl30: http://popbuying.com/deta(...)hone_Headphone-27510
I like the looks
This item is from the idea of other FOK members, some of them ordered from taobao for several times.I thought maybe it is a hot item.So updated it,I did not try it myself. The purchasing price is even higher than Soundmagic Pl30,I think the quality should be OK
pi_78608149
TVP
pi_78608158
quote:
Op maandag 1 maart 2010 20:43 schreef KathrynDodd het volgende:

[..]

dus niet het jack?
http://item.taobao.com/au(...)290eae8b70b06e5b.htm
pi_78608195
The picture can not show,Why?

FOK forum updated ?
pi_78610112
Jack You Are MY Hero
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 1 maart 2010 @ 21:27:20 #39
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_78610635
Hoi Jacks.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  maandag 1 maart 2010 @ 21:40:25 #40
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_78611347
hoppa, nokken nu, geen geflame, geen handeltjes,en het topic niet gebruiken om te roepen dat iemand mail of pm heeft. Lijkt me dat ik duidelijk genoeg ben geweest, laatste waarschuwing voor iedereen die zich aangesproken voelt.

Wat jullie per msn, mail of pm doen zal me werkelijk waar aan mijn reet roesten maar ga het topic daar nou niet voor misbruiken
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_78611512
Iemand al de PinPhone besteld?
pi_78611684
Weet iemand die shop nog voor de voetbalshirts van de grotere Europese clubs. Ik kan hem niet meer vinden maar zal hem graag nog een keer bekijken meerdere mensen hier hebben daar iets van besteld.
  maandag 1 maart 2010 @ 21:48:12 #43
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_78611843
jack can you please mail me back.

i send a request to pbpurchasecs01@gmail.com
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  maandag 1 maart 2010 @ 21:49:14 #44
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_78611916
quote:
Op maandag 1 maart 2010 21:45 schreef thijs1994 het volgende:
Weet iemand die shop nog voor de voetbalshirts van de grotere Europese clubs. Ik kan hem niet meer vinden maar zal zou hem graag nog een keer bekijken meerdere mensen hier hebben daar iets van besteld.
Worldclassjersey.com
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_78611939
Nee op taobao is die shop.
pi_78611989
quote:
Op maandag 1 maart 2010 20:45 schreef jack-peng het volgende:
The picture can not show,Why?

FOK forum updated ?
Dear Jack,

my G_St@r Jack, you said 38.88$ it is a bit much. For that price you have almost an suit in the Netherlands. Is there no way of a cheaper price, the other jack said that the price organilly is 40/50% cheaper.(included shippingcost)

My subject of my mail was: Shirt (Wrong link sorry)
GGGG
pi_78612424
tvp
pi_78612433
quote:
Who is new jack ?
FUCK YEAH JACK IS BACK!

Wie is de nieuwe jack?
"Anne Frank was a fat jew whore, Kyle, just like your mom"
pi_78614157
quote:
Op maandag 1 maart 2010 21:50 schreef einszweiachtung het volgende:

[..]

Dear Jack,

my G_St@r Jack, you said 38.88$ it is a bit much. For that price you have almost an suit in the Netherlands. Is there no way of a cheaper price, the other jack said that the price organilly is 40/50% cheaper.(included shippingcost)

My subject of my mail was: Shirt (Wrong link sorry)
Geef jij mij eens 1 Nederlandse winkel waar ik een G-ster jas krijg voor ¤28,50 ( = ongv. 38.88$).
maak het als je blieft niet te bont, is de prijs voor je te duur .. dan haal je het toch niet?

ik snap dat je de prijs misschien wat opgeblazen vind, maar om nou te zeggen dat je ze hier in Nederland ook voor die prijs krijgt vind ik wat te
pi_78614394
quote:
Op maandag 1 maart 2010 22:21 schreef Downstar het volgende:

[..]

Geef jij mij eens 1 Nederlandse winkel waar ik een G-ster jas krijg voor ¤28,50 ( = ongv. 38.88$).
maak het als je blieft niet te bont, is de prijs voor je te duur .. dan haal je het toch niet?

ik snap dat je de prijs misschien wat opgeblazen vind, maar om nou te zeggen dat je ze hier in Nederland ook voor die prijs krijgt vind ik wat te
Je moet je adresjes kennen. Merkkleding hoeft niet duur te zijn. Had verwacht dat ik die jas voor ¤20,- te scoren. Komop die Jack is stiekem ook stinkend rijk door al deze hier, we hoeven hem geen tientje meer te geven omdat het 'van nature' al goedkoop is. Verder niks tegen hem maar dit geld voor de algemene china-handelaren.
GGGG
pi_78614472
tvp
  maandag 1 maart 2010 @ 22:34:31 #52
287456 scull078
Dat dan weer wel !!!
pi_78614981
Oude Jack + nieuwe Jack = Lagere prijzen voor ons allemaal. We krijgen onze eerste chinese webshops topic prijzenoorlog.
pi_78615134
quote:
Op maandag 1 maart 2010 22:34 schreef scull078 het volgende:
Oude Jack + nieuwe Jack = Lagere prijzen voor ons allemaal. We krijgen onze eerste chinese webshops topic prijzenoorlog.
zolang de nucleaire lading maar lekker binnen blijft
pi_78616444
TVP
pi_78616986
quote:
Op maandag 1 maart 2010 22:25 schreef einszweiachtung het volgende:

[..]

Je moet je adresjes kennen. Merkkleding hoeft niet duur te zijn. Had verwacht dat ik die jas voor ¤20,- te scoren. Komop die Jack is stiekem ook stinkend rijk door al deze hier, we hoeven hem geen tientje meer te geven omdat het 'van nature' al goedkoop is. Verder niks tegen hem maar dit geld voor de algemene china-handelaren.
je adresje kennen zeg je, daar mag ik dus uit concluderen dat het geen winkel is..
kortom, gewoon een handelaar waarschijnlijk ergens in je regio die ook Fake kleding verkoopt.

het is gewoon niet mogelijk een G-ster jas hier in een Nederlandse winkel voor minder dan 28 euro.

Dat Jack rijk is , van mij mag die .. hij levert ons de producten levert goede service en goede prijzen en tevens werkt er ook hard voor ( slaapt geloof ik amper!)
  dinsdag 2 maart 2010 @ 00:38:07 #56
286804 NietOpHetIjs
NIET OP HET IJS KOMEN
pi_78620913
Fuck de supermarkten oorlog!

TaoBao OORLOG!
het is nog niet stevig genoeg denk ik zo
  dinsdag 2 maart 2010 @ 01:40:50 #57
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_78621843
tee-vee-pee
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_78622070
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_78623219
quote:
Op maandag 1 maart 2010 22:25 schreef einszweiachtung het volgende:

[..]

Hij laat toch zien hoe het werkt. Wil je het, dan koop je bij het uitgaan 4 biertjes minder heb je die 8 euro die in jou ogen te veel moet betalen terug en kan je het dan wel betalen. Toen ik voor een zomerjasje ging zoeken vorige zomer betaalde ik voor een jasje bij onze lokale merk winkel minimaal 100 euro
pi_78623266

On topic:
In China you can get 40 to 50 percent discount over the mailing fee, Jacks company must have this since they order way over the the minimum requirements to receive this discount.

(het is mogelijk om in China 40 tot 50 procent korting op de verzendkosten te verwezelijken. Aangezien dit vaak de grootste kostenpost is bij het bestellen via taobao.com is dit zeer gunstig. De voorwaarde hiervan is een minimaal aantal postverzendingen, Jack ontvangt met zijn bedrijf deze korting sowieso, daar halen ze hun winstmarge grotendeels uit)

Ik wil mensen dan nog even adviseren dat ze voor twee riemen (taobao waarde 1 euro) gewoon bij de Mexx, H&M, Jack & Jones o.i.d. moeten kijken en niet via taobao.com bestellen. Dat is zo nutteloos.

[ Bericht 21% gewijzigd door Klonk op 02-03-2010 08:09:20 ]
pi_78623667
Ik heb een TaoBao powerball (met toerenteller) binnen (totaalprijs $20,90).
Superkwaliteit in vergelijking met de powerball van DX.

Nog even mijn ongenoegen uiten over DX. Ik heb vorige week een order geplaatst waarbij alles "in stock" stond. Het order staat nu al een week op "Waiting for supplier" en 1 van de items is de status veranderd van "In Stock: ships in 2 to 4 days" naar "Typically ships in 4 to 7 days"...
jaja, en azo...
pi_78624225
tvp
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_78625936
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 07:51 schreef Ban-nerds het volgende:

On topic:
In China you can get 40 to 50 percent discount over the mailing fee, Jacks company must have this since they order way over the the minimum requirements to receive this discount.

(het is mogelijk om in China 40 tot 50 procent korting op de verzendkosten te verwezelijken. Aangezien dit vaak de grootste kostenpost is bij het bestellen via taobao.com is dit zeer gunstig. De voorwaarde hiervan is een minimaal aantal postverzendingen, Jack ontvangt met zijn bedrijf deze korting sowieso, daar halen ze hun winstmarge grotendeels uit)

Ik wil mensen dan nog even adviseren dat ze voor twee riemen (taobao waarde 1 euro) gewoon bij de Mexx, H&M, Jack & Jones o.i.d. moeten kijken en niet via taobao.com bestellen. Dat is zo nutteloos.
Jack verzend via hong-kong post(airmail), misschien dat dat iets uitmaakt.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 10:39:29 #64
72002 M-unit
Ajax Amsterdam
pi_78626654
heb dealextreme afgezocht, ik zoek eigenlijk dubbelwandige theeglazen. is iemand die tegengekomen?
pi_78626861
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 10:39 schreef M-unit het volgende:
heb dealextreme afgezocht, ik zoek eigenlijk dubbelwandige theeglazen. is iemand die tegengekomen?
Zijn hier een aantal keren besproken geweest. Het kwam er op neer dat je ze lokaal (blokker, ikea) moet aanschaffen.
jaja, en azo...
pi_78627058
quote:
Blokker had ze afgelopen week in de aanbieding, 6 euro per stuk.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 10:50:57 #67
72002 M-unit
Ajax Amsterdam
pi_78627085
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 10:50 schreef Tandaozhi het volgende:

[..]

Blokker had ze afgelopen week in de aanbieding, 6 euro per stuk.
ja tuurlijk ben ik natuurlijk net te laat
pi_78627200
Misschien geldt het nog, want die acties lopen meestal 2/3 weken? [anders moeten ze elke week een folder drukken...]
pi_78635783
dude, wat snap je nou niet

[ Bericht 36% gewijzigd door Klonk op 02-03-2010 15:37:22 ]
pi_78638633
Ban-nerds:

misschien ook wel handig voor andere fokkers;

zou jij bovenstaande tekens van deze tabel kunnen vertalen?
zodat iedereen eventueel eigen kleding kan opmeten en de goede maat kan kiezen:

alvast bedankt
pi_78638948
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:33 schreef Downstar het volgende:
Ban-nerds:

[ afbeelding ]

alvast bedankt
Je picture doet het niet, krijg een dik rood kruis te zien.
pi_78639081
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:41 schreef Ban-nerds het volgende:

[..]

Je picture doet het niet, krijg een dik rood kruis te zien.

zo dan ?
pi_78639146
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:33 schreef Downstar het volgende:
Ban-nerds:

[ afbeelding ]

alvast bedankt

Let niet op de maten die zijn van mij, maar daaruit kan je de 'tekens' wel vertalen.

Oftewel in jou voorbeeld;

Middel
Lengte
Armlengte
Schouderbreedte
pi_78639916
Iemand die zoiets kan vinden?
http://www.tennisdirect.n(...)logo-verfstift-rood/
En heb natuurlijk zelf al een beetje gezocht maar tot noch toe geen resultaat!
pi_78640043
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 16:01 schreef EdNoolk het volgende:
Iemand die zoiets kan vinden?
http://www.tennisdirect.n(...)logo-verfstift-rood/
En heb natuurlijk zelf al een beetje gezocht maar tot noch toe geen resultaat!
Ik denk niet dat je zoiets vind, denk dat het ook te goedkoop is om echt verschil te maken.
pi_78640717
Mooi horloge besteld bij Jack vandaag

Zit nog te twijfelen over het 'Honeybee' shirt van Celtic. Vind 'm op zich wel mooi maar twijfel nog erg.

http://item.taobao.com/au(...)ae593cb58ac3fd21.htm

Dit is trouwens de shop die ik bedoelde, heb ik vorige topic gevraagd maar heb 'm weer terug gevonden . Voetballiefhebbers even kijken daar, er is namelijk geloof ik ook een optie om je naam erop te laten zetten (weet ik niet zeker).
  dinsdag 2 maart 2010 @ 16:27:52 #77
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_78641040
Toch maar een EiFoon gekocht Nu maar hopen dat de douane hem er niet uitpikt
pi_78642797
quote:
http://item.taobao.com/au(...)3f0aa.jhtml?cm_cat=0

13 euro per stuk incl. verzending bij Jack.
Was mij iets te duur trouwens Mijn moeder heeft neppe voor 3 euro gekocht. (ergens in de stad)
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:10:49 #79
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_78642960
Even voor jullie informatie, Ban-nerds bij jullie beter bekend als nieuwe jack, kan niet meer reageren hier, accountje is door de shredder gegaan. Hij snapte niet wat een verzoekje met stoppen met spammen van je eigen tabao bao winkeltje betekende

Mochten jullie nog iets met hem open hebben staan of regelen, mail hem maar. Dit topic niet meer daarvoor gebruiken, berichtjes met zulke inhoud zullen weggehaald worden
pi_78643312
Leuke je zus shirtjes gevonden op Taobao, nagevraagd bij Jack, nog geen $11 incl. verzendig;

http://item.taobao.com/au(...)506cd.jhtml?cm_cat=0

dinsdag 2 maart 2010 @ 17:24:10 #81
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_78643469
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:20 schreef DjimmyR het volgende:
Leuke je zus shirtjes gevonden op Taobao, nagevraagd bij Jack, nog geen $11 incl. verzendig;

[ afbeelding ]
Tof!
Hoi
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:27:01 #82
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_78643576
quote:

[ afbeelding ]
Moet zo langzamerhand ook weer wat shirtjes bij elkaar zoeken
pi_78643595
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:24 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Tof!
Vond ik ook, meteen twee besteld, nu wachten op een betaallink van Jack.
pi_78643622
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:27 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Moet zo langzamerhand ook weer wat shirtjes bij elkaar zoeken
Als je leuke vind, posten!

Zo kunnen we elkaar nog eens helpen aan leuke kleren, aangezien het maar lastig is om wat leuks te vinden. Iets over zoeken naar een speld in een hooiberg..
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:29:00 #85
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_78643653
Die Humeur shirts waren ook wel vet (vervang eu door ö)
Hoi
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:29:59 #86
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_78643698
tvp!
pi_78643766
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:29 schreef Unreal88 het volgende:
Die Humeur shirts waren ook wel vet (vervang eu door ö)
Zeg me niks.

Linkje?
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:32:41 #88
226677 revpolen
pi_78643811
jeej eindelijk me MD80 camera eens geprobeert..
echter...
hij maakt van elke x stukjes van 2 minuten.. ( iemand hoe je dit uitzet? )
hij trilt gigantisch!! op me quad.. zodra hij uitstaat is hij heel scherp!
kijk de beelden maar

http://www.youtube.com/revpolen#p/a/u/1/BH2jODRV8VU
trillen..

nu trillen uit..
http://www.youtube.com/revpolen#p/a/u/0/n0QvDlV6Y9U

iemand idee?
pi_78643889
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:32 schreef revpolen het volgende:
echter...
kijk de beelden maar

trillen..

nu trillen uit..

iemand idee?
Ik denk dat het aan het trillen van je motor ligt aangezien het stopt als je hem uitzet. Misschien iets van demping, of op je kleren vastmaken?
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:40:11 #90
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_78644106
quote:
Tof!

Had nog nooit van het merk gehoord, heb ik dan onder een steen geleefd of is het in Nederland niet zo bekend?
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:42:53 #92
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_78644151
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:41 schreef DjimmyR het volgende:

[..]

Tof!

Had nog nooit van het merk gehoord, heb ik dan onder een steen geleefd of is het in Nederland niet zo bekend?
Nee klopt het was hier een keer met een trui :p
Hoi
  dinsdag 2 maart 2010 @ 18:12:54 #93
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_78645227
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:32 schreef revpolen het volgende:
echter...
kijk de beelden maar

trillen..

nu trillen uit..

iemand idee?
rubber oid?

in zmeer opgenomen btw?
pi_78645437
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:42 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Nee klopt het was hier een keer met een trui :p
Bij een lokale store hier verkochten ze dat, had daar een trui gekocht voor 80 euro. Dacht dat het wel goedkoper zou kunnen, dus ging ik zoeken en had ik gevonden. De maten kwamen gewoon overeen met nederland. Had te groot besteld, maar me broer pastte em perfect en de tags leek wel net of hij origineel was

Oja, en klonk. Ik vind het niet zo aardig van je
pi_78645553
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 18:18 schreef jopiede het volgende:

[..]

Bij een lokale store hier verkochten ze dat, had daar een trui gekocht voor 80 euro. Dacht dat het wel goedkoper zou kunnen, dus ging ik zoeken en had ik gevonden. De maten kwamen gewoon overeen met nederland. Had te groot besteld, maar me broer pastte em perfect en de tags leek wel net of hij origineel was

Ik snap het ook niet.. wat is het verschil tussen echte Jack en nieuwe Jack?
pi_78645906
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 18:21 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Ik snap het ook niet.. wat is het verschil tussen echte Jack en nieuwe Jack?
de taal... dat mag blijkbaar niet
pi_78645927
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 18:31 schreef mug89 het volgende:

[..]

de taal... dat mag blijkbaar niet
Omdat de nieuwe Jack NL'er is wordt ie gebant?
  dinsdag 2 maart 2010 @ 18:33:12 #98
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_78645968
Ik vind Klonk ook wel een beetje overreageren. Jack Peng loopt hier toch ook altijd reclame te maken? :p
Hoi
pi_78646052
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 18:32 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Omdat de nieuwe Jack NL'er is wordt ie gebant?
t kan raar lopen in de wereld ik vind t ook nergens op slaan..
alle nieuwe artikelen dumpen op fok van PB mag wel, maar goed.. het zal wel
  dinsdag 2 maart 2010 @ 18:44:34 #100
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_78646351
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 18:33 schreef Unreal88 het volgende:
Ik vind Klonk ook wel een beetje overreageren. Jack Peng loopt hier toch ook altijd reclame te maken? :p
ff voor de duidelijkheid, ik ban niemand, sterker nog de modjes hebben geen ban knopje

zullen we gewoon weer ontopic gaan, voor zover dat mogelijk is hier
pi_78646482
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 18:44 schreef Klonk het volgende:

[..]

ff voor de duidelijkheid, ik ban niemand, sterker nog de modjes hebben geen ban knopje

zullen we gewoon weer ontopic gaan, voor zover dat mogelijk is hier
"accountje is door de shredder gegaan" Wat wordt hier dan precies mee bedoeld? Geen ban???

Zou ik/zouden we dan wel mogen weten waarom hij gebanned is? En eventueel waarom echte Jack niet gebanned wordt?
pi_78646556
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 18:48 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

"accountje is door de shredder gegaan" Wat wordt hier dan precies mee bedoeld? Geen ban???

Zou ik/zouden we dan wel mogen weten waarom hij gebanned is? En eventueel waarom echte Jack niet gebanned wordt?
Ik denk dat die bedoeld dat die echt verwijderd is, wel raar aangezien Jack in ze signature ze website, en twee emails heeft. En als avater ook nog eens ze website heeft en hier alleen maar komt om te handelen.

Niet dat het erg is, maar wel zo eerlijk om iedereen gelijk te behandelen.

Edit; zie [Forum] Banmeldtopic
  dinsdag 2 maart 2010 @ 18:50:40 #103
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_78646577
shredder = nooit meer posten, accountje onbruikbaar

en verder het hoe en waarom, wordt niet besproken, net zoals bans, het gebeurt niet voor niets, maar dat is een beslissing van de FA´s daar bemoeien wij ons verder niet mee. Tot zover deze huishoudelijke mededelingen. Ik kwam het even melden, en dus geen discussiepunt. Extra service....

zien jullie de streep hieronder ?

dat is het einde van deze discussie

====================================================================================
  † In Memoriam † dinsdag 2 maart 2010 @ 18:55:14 #104
230491 Zith
pls tip
pi_78646755
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 10:50 schreef M-unit het volgende:

[..]

ja tuurlijk ben ik natuurlijk net te laat
Ik zag ze bij de hema voor 2.95 ofzo, gister Herrinner het me nog omdat ik zelf ook wat dubbelwandige kopjes heb en deze wel heel goedkoop vond!
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_78646763
...

Ik ga vanavond ook maar mijn bestelling definitief plaatsen bij Jack, 2 T-shirts
pi_78646821
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 18:55 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
...

Ik ga vanavond ook maar mijn bestelling definitief plaatsen bij Jack, 2 T-shirts
Welke? Ik wacht nog op een betaallink voor mijn bestelling (zie vorige pagina).
pi_78647760
Jack kleed ons uit, daarom kopen we kleren bij hem.

Ik ga maar eens zoeken op TB voor wat leuke producten.
GGGG
  dinsdag 2 maart 2010 @ 19:20:31 #108
226677 revpolen
pi_78647913
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:34 schreef DjimmyR het volgende:

[..]

Ik denk dat het aan het trillen van je motor ligt aangezien het stopt als je hem uitzet. Misschien iets van demping, of op je kleren vastmaken?
bedankt!!
net ff geklooit( in het schemer.. )
ziet er een heel stuk beter uit, nu weet ik ook voor de volgense x dat hij iets schuiner moet staan IPV recht vooruit , heb enkel de weg en wat heuveltjes en water wat weg spat

@....
Nee niet zoetermeer..
maar Den-Haag
pi_78649285
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 19:20 schreef revpolen het volgende:

[..]

bedankt!!
net ff geklooit( in het schemer.. )
ziet er een heel stuk beter uit, nu weet ik ook voor de volgense x dat hij iets schuiner moet staan IPV recht vooruit , heb enkel de weg en wat heuveltjes en water wat weg spat

@....
Nee niet zoetermeer..
maar Den-Haag
Het kan ook zijn dat je motor stoort op de elektronika van de MD80. Je had dat "vroeger" ook wel vaak met analoge TV's. Zodra dan bepaalde auto';s of brommers voorbij reden begon de TV te storen.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 20:20:17 #110
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_78651094
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 19:48 schreef Nicap_tm het volgende:

[..]

Het kan ook zijn dat je motor stoort op de elektronika van de MD80. Je had dat "vroeger" ook wel vaak met analoge TV's. Zodra dan bepaalde auto';s of brommers voorbij reden begon de TV te storen.
Ik heb ook hele bult met filmpjes gemaakt op wintersport met MD80's,, was even wat afstelwerk maar eindresultaat is toch wle nice. (Snowkiten, Skiën en Snowboarden)
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_78651122
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 20:20 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ik heb ook hele bult met filmpjes gemaakt op wintersport met MD80's,, was even wat afstelwerk maar eindresultaat is toch wle nice. (Snowkiten, Skiën en Snowboarden)
Misschien toch ook maar eens een gaan zoeken..
  dinsdag 2 maart 2010 @ 20:29:03 #112
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_78651643
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 20:20 schreef DjimmyR het volgende:

[..]

Misschien toch ook maar eens een gaan zoeken..

"Jenny" Kan je ze voor 16/17 dollar met silicone hoesje zo bestellen,, Zwart/Oranje/Rood dacht ik.. al 3 besteld, uitstekende service en goed verpakt enzo
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_78651679
Vandaag een order gedaan bij DX, maar heb geen mail van ze gehad ( wel van PayPal )
Ook ontbreekt er 1 SKU bij de order als ik kijk bij invoice. Die ik wel betaald heb volgens de mail van paypal.
Ik heb DX een mail gestuurd via Customer Service Express Change items in order -- unshipped orders only.
Daar heb ik aangegeven dat ik 1 SKU mis en wel betaald heb.

Gaat dit goedkomen of kan ik beter de order cancelen en opnieuw maken?
Als ik hem cancel, hoesnel heb ik dan mijn geld terug?

Alvast bedankt!
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 21:00:08 #114
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_78653473
Ik doe dit voor t eerst dus lach me niet uit

k heb gister dit aangekocht maar na de betaling via Ppl kreeg ik een wit beeld.

Nu heb ik wel een mailtje van Ppl dat er een betaling is gedaan, netjes met mn adres erbij enzo.
Nu is de vraag of het verder wel goed komt?
De volgende keer maak k maar een Acc aan ofzo bewter te tracen lijkt me.
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |&lt;-- draai zelf je platen
pi_78653672
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 20:29 schreef tokko1 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
"Jenny" Kan je ze voor 16/17 dollar met silicone hoesje zo bestellen,, Zwart/Oranje/Rood dacht ik.. al 3 besteld, uitstekende service en goed verpakt enzo
Met of zonder SD-kaartje?? Heb ze laatst gezien (goeie stevige versie) voor 20 euro ofzo en dan met een kaart erbij.
pi_78653874
Wat is jack zijn msn? Gewoon zijn taobao e-mail adres?
  dinsdag 2 maart 2010 @ 21:24:05 #117
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_78655222
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:03 schreef thijs1994 het volgende:

[..]

Met of zonder SD-kaartje?? Heb ze laatst gezien (goeie stevige versie) voor 20 euro ofzo en dan met een kaart erbij.
Met kaart ben je per definitie te duur uit,,
Gewoon los grote kaart erbij kopen die wél class 4 is en dus doorvoersnelheid van de kamera's gegevens aan kan.. bij MYMEMORY shop (zie OP) kan je mooie kingston 8gb kaartjes voor 15 euri halen
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:06 schreef Chapelle het volgende:
Wat is jack zijn msn? Gewoon zijn taobao e-mail adres?
Jack is nooit op msn.. ik zou skype proberen voor Rachel/tiffany/emma
pi_78656057
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 20:29 schreef tokko1 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Heb hier ook wel belang bij, gewoon naar dat email adres een mailtje sturen? Betalen via paypal en geen extra verzendkosten dan?
pi_78657187
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:00 schreef marcel-o het volgende:
Ik doe dit voor t eerst dus lach me niet uit

k heb gister dit aangekocht maar na de betaling via Ppl kreeg ik een wit beeld.

Nu heb ik wel een mailtje van Ppl dat er een betaling is gedaan, netjes met mn adres erbij enzo.
Nu is de vraag of het verder wel goed komt?
De volgende keer maak k maar een Acc aan ofzo bewter te tracen lijkt me.
Als een bestelling gelukt is krijg je (ik in ieder geval wel) altijd een mailtje van DX met een orderbevestiging erin.
Verder kun je alsnog een account aanmaken
pi_78661498
Klonk
pi_78663146
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 18:18 schreef jopiede het volgende:

[..]

Gio-goi is ook wel vet jammer dat ze die niet op taobao hebben...
pi_78663815
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 23:22 schreef Lizzle360 het volgende:

[..]

Gio-goi is ook wel vet jammer dat ze die niet op taobao hebben...
Had ik ookal gezocht, of junk deluxe ook niks van te vinden.
pi_78664030
Toch maar even een kabeltje gekocht weer op DX
pi_78664181
Is het merendeel hier eigenlijk 18+ of niet?
pi_78664357
ikke wel
pi_78664647
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 23:43 schreef Skiet het volgende:
Ik iig niet
  dinsdag 2 maart 2010 @ 23:56:07 #127
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_78664681
Ik wel
Hoi
pi_78664765
quote:
Niet.
pi_78665920
Even een vraagje: Ik wil wat bestellen op taoboa, maar ik heb geen creditcard tot mijn beschikking. Wel heb ik een paypal account gekoppeld aan mijn giro. Kan ik Jack hiermee ook betalen?
pi_78666029
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 00:30 schreef Snotterkop het volgende:
Even een vraagje: Ik wil wat bestellen op taoboa, maar ik heb geen creditcard tot mijn beschikking. Wel heb ik een paypal account gekoppeld aan mijn giro. Kan ik Jack hiermee ook betalen?
Ja, voor meer informatie;

http://sites.google.com/site/chinesewebshops/taobao
pi_78666303
Ik dank u
pi_78667161
quote:
Nee
pi_78668623
Krijg je eigenlijk een cadeautje van jack als je jarig bent ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_78668718
Kom, we gaan hem expres niet feliciteren

Gefeliciteerd!
  woensdag 3 maart 2010 @ 09:05:28 #135
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_78669833
Skype telefoons gecombineerd met vaste lijn, iemand? Hier krijg ik niet zo veel reacties, misschien dat jullie een afhaalchinees hebben voor die spullen?
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_78670179
Gister een order gedaan bij DX, maar heb geen mail van ze gehad ( wel van PayPal )
Ook ontbreekt er 1 SKU bij de order als ik kijk bij invoice. Die ik wel betaald heb volgens de mail van paypal.
Ik heb DX een mail gestuurd via Customer Service Express Change items in order -- unshipped orders only.
Daar heb ik aangegeven dat ik 1 SKU mis en wel betaald heb.

Gaat dit goedkomen of kan ik beter de order cancelen en opnieuw maken?
Als ik hem cancel, hoesnel heb ik dan mijn geld terug?

Wat Marcel scheef heb ik ook gehad.
marcel-o - dinsdag 2 maart 2010 @ 21:00 Scheef het volgende:

Ik heb gister dit aangekocht maar na de betaling via Paypal kreeg ik een wit beeld.

Weet iemand misschien wat ik het beste kan doen?
Cancelen of wachten.
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_78670683
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 09:05 schreef R2cksson het volgende:
Skype telefoons gecombineerd met vaste lijn, iemand? Hier krijg ik niet zo veel reacties, misschien dat jullie een afhaalchinees hebben voor die spullen?
wat is een skype telefoon? een tel die SIP-protocol ondersteund?

zo, tijdje weggeweest.. bestellingen afgelopen tijd:
aai-foon voor 39 euro (voor de dualsim)
trainingsbroek uit dit topic
een of ander kaartje met mes en bieropener voor in de portemonnee
een horloge (al een maand geleden, maar nog steeds niet binnen) van Kc

en ik ben opzoek naar hele foute zonnebrillen van het model van C4rr3r4, type saf4r1.
Als iemand die goedkoop kan vinden op taobao of ergens anders.. hoeft niet perse dat merk te zijn, als het maar het model is.
pi_78673462
hebben jullie trouwens Jack zn foto al gezien op wikipedia?
quote:
Jack Ma (simplified Chinese: 马云; traditional Chinese: 馬雲; pinyin: Mǎ Yún; born September 10, 1964)[1] is founder, chairman and chief executive officer of Alibaba Group.
en zoals jullie weten is de Alibaba Group:
quote:
The five core companies are:
Alibaba.com (SEHK: 1688) - publicly traded company operating three business-to-business e-commerce marketplaces
Taobao.com - online retail marketplace

woensdag 3 maart 2010 @ 11:49:29 #139
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_78675473
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:36 schreef Makrolon het volgende:

[..]

Heb hier ook wel belang bij, gewoon naar dat email adres een mailtje sturen? Betalen via paypal en geen extra verzendkosten dan?

Dat email adres voor mailtjes (ook Jenny) en dat email adres wat ik gegeven had is MSN, 's ochtends is ze altijd wel online...
Prijs moet je met haar overleggen maar bij mij inc verzending etc
pi_78680353
DX is wel leuk bezig Staat iets eerst op packaging, staat hij de volgende dag opeens weer op Awaiting Stock
pi_78680773
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 23:35 schreef DjimmyR het volgende:

[..]

Had ik ookal gezocht, of junk deluxe ook niks van te vinden.
Ja op label54.nl hebben ze wel vette shirtjes maarjah 40 euro per stuk gaat me net iets te ver
pi_78683613
Weet iemand de beste Raay-Baan bril die niet zo donker is en ook heel blijft de reis naar NL.

[ Bericht 1% gewijzigd door jjbakker op 03-03-2010 15:07:42 ]
pi_78683729
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 15:01 schreef jjbakker het volgende:
Weet iemand de beste Raaaaaay-Bon bril die niet zo donker is en ook heel blijft de reis naar NL.
Leer eerst even het volgens de regels te vragen. Ik denk niet dat je reactie krijgt als je het op deze manier vraagt. Omdat je niet eens de tijd neemt de OP te lezen
pi_78683905
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 15:01 schreef jjbakker het volgende:
Weet iemand de beste Raay-Baan bril die niet zo donker is en ook heel blijft de reis naar NL.
pi_78683935
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 15:03 schreef jopiede het volgende:

[..]

Leer eerst even het volgens de regels te vragen. Ik denk niet dat je reactie krijgt als je het op deze manier vraagt. Omdat je niet eens de tijd neemt de OP te lezen
Sorry bedankt voor de feedback, was het ff vergeten
  woensdag 3 maart 2010 @ 15:08:55 #146
131319 mickeyD
pi_78683964
ja, op www.dealperfect.com, tik in: sunglasses
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  woensdag 3 maart 2010 @ 15:54:09 #147
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_78686040
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:28 schreef DjimmyR het volgende:

[..]

Als je leuke vind, posten!

Zo kunnen we elkaar nog eens helpen aan leuke kleren, aangezien het maar lastig is om wat leuks te vinden. Iets over zoeken naar een speld in een hooiberg..
Linkjes:
SPOILER
ik moet ze nog selecteren want ik vind zo nog niet allemaal even mooi, En ik hen er ook niet zoveel nodig

[ Bericht 1% gewijzigd door MagischMannetje op 03-03-2010 16:05:33 ]
  woensdag 3 maart 2010 @ 16:08:13 #148
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_78686830
Hoi etterbakjes usertjes

We hebben jullie nadenksels eens nodig, heel simpel eigenlijk wat zouden jullie graag nog willen in deze reeks, hoe kunnen we het leuker voor jullie als etterbakjes gebruiker maken ?
  woensdag 3 maart 2010 @ 16:14:17 #149
131319 mickeyD
pi_78687142
- kan ook best zonder crewbashing -

een pop-up met de belangrijkste paar regels waar jeje aan moet houden hier in t topic: zoals merknamen veranderen, geen handel enz enz
zodat newbee's t niet kunnen negeren.
(want die OP is leuk, maar niemand leest "kleine lettertjes" )

[ Bericht 18% gewijzigd door Klonk op 03-03-2010 16:39:13 ]
pi_78687442
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 16:14 schreef mickeyD het volgende:

een pop-up met de belangrijkste paar regels waar jeje aan moet houden hier in t topic: zoals merknamen veranderen, geen handel enz enz
zodat newbee's t niet kunnen negeren.
(want die OP is leuk, maar niemand leest "kleine lettertjes" )
Mét een knopje "Laat dit bericht de volgende keer niet meer zien". Anders moet ik elke keer klikken...

[ Bericht 8% gewijzigd door Klonk op 03-03-2010 16:39:25 ]
pi_78687887
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 16:08 schreef Klonk het volgende:
Hoi etterbakjes usertjes

We hebben jullie nadenksels eens nodig, heel simpel eigenlijk wat zouden jullie graag nog willen in deze reeks, hoe kunnen we het leuker voor jullie als etterbakjes gebruiker maken ?
Een 'knop' zodat het topic in je actieve topics komt scheelt vier pagina's met nutteloze posts en tvps doorscrollen.
  woensdag 3 maart 2010 @ 16:33:21 #152
131319 mickeyD
pi_78688090
ja, das ook een goeie!
  woensdag 3 maart 2010 @ 16:36:54 #153
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_78688266
tot nu toe niets wat we kunnen gebruiken
  woensdag 3 maart 2010 @ 16:42:49 #154
226677 revpolen
pi_78688538
btw voor de belangstellende
heb wel betere prijs gevraagd...
aangezien ik alles in 1x koop

http://item.taobao.com/au(...)01485.jhtml?cm_cat=0
$38.12, 800g

http://item.taobao.com/au(...)63c03.jhtml?cm_cat=0
$12.2 300g

http://item.taobao.com/au(...)7de39.jhtml?cm_cat=0
$8.77 with shipping, 200g

http://item.taobao.com/au(...)d3349.jhtml?cm_cat=0
$40.87, with shipping, 800g
pi_78688785
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 16:36 schreef Klonk het volgende:
tot nu toe niets wat we kunnen gebruiken
Waar zoek je dan naar? In welke richting..
  woensdag 3 maart 2010 @ 16:51:28 #156
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_78688943
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 16:48 schreef DjimmyR het volgende:

[..]

Waar zoek je dan naar? In welke richting..
weten we zelf ook eigenlijk niet, iets om dit topic weer leuk te maken, beetje meer richting van wat het ooit was, lekker onzinnig bezig zijn en lachen om zalige zinloze gadgets die geen fuck kosten uit China, en wat meer weg uit het grijze gebied waar we nu zitten en waarin het vooral om nepkleding en mode artikelen gaat
pi_78689055
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 16:51 schreef Klonk het volgende:

[..]

weten we zelf ook eigenlijk niet, iets om dit topic weer leuk te maken, beetje meer richting van wat het ooit was, lekker onzinnig bezig zijn en lachen om zalige zinloze gadgets die geen fuck kosten uit China, en wat meer weg uit het grijze gebied waar we nu zitten en waarin het vooral om nepkleding en mode artikelen gaat
Ik denk dat de meeste mensen die 'gadgets' wel hebben gezien, en kleding daar in tegen is 'net' door de meeste mensen gevonden op Taobao, en kost in vergelijking tot Nederland niks, en je kan het wel echt gebruiken in tegenstelling tot de gadgets.

Tenminste, dat is voor mij zo.
pi_78689345
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 16:53 schreef DjimmyR het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste mensen die 'gadgets' wel hebben gezien, en kleding daar in tegen is 'net' door de meeste mensen gevonden op Taobao, en kost in vergelijking tot Nederland niks, en je kan het wel echt gebruiken in tegenstelling tot de gadgets.

Tenminste, dat is voor mij zo.
mee eens
  woensdag 3 maart 2010 @ 17:05:01 #159
131319 mickeyD
pi_78689648
helaas, zoveel gadgets worden er niet geplaatst tegenwoordig.. t is allemaal hello katty en ifoon hoesjes wat de klok slaat.
en voor dat soort artikelen ga ik hier niet blij zitten doen, omdat fok dat graag heeft..
pi_78689754
Eigenlijk zou ik het het fijnst vinden als er een apart topic komt voor kleding, maar dat zal wel niet mogelijk zijn...
pi_78689940
Wat maakt het verder ook uit, beter toch als mensen echt beetje nuttige dingen kopen in China?

Zelf koop ik zelfs op DealExtreme zo'n beetje het weinige nuttige wat er op de site te vinden is (fotografie-accessoires en mic's voor ipod)
pi_78689999
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 17:07 schreef Elias3 het volgende:
Eigenlijk zou ik het het fijnst vinden als er een apart topic komt voor kleding, maar dat zal wel niet mogelijk zijn...
zou wel leuk zijn idd, met de opgevraagde prijzen erbij
pi_78690206
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 17:13 schreef mug89 het volgende:

[..]

zou wel leuk zijn idd, met de opgevraagde prijzen erbij
Dát zou perfect zijn. Of alleen al een linkje in de startpost naar een pagina waar alle linkjes + prijzen komen te staan. Alleen is de vraag: wie somt alle linkjes bij elkaar op na ieder topic?
  woensdag 3 maart 2010 @ 17:25:56 #164
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_78690528
als iemand na het opvragen het er gewoon op zet, dus zelf doen, dan kan ik zo'n pagina wel maken
Hoi
pi_78690641
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 17:25 schreef Unreal88 het volgende:
als iemand na het opvragen het er gewoon op zet, dus zelf doen, dan kan ik zo'n pagina wel maken
Maak een formuliertje waar je merk (daar moet je uit kunnen kiezen, dus niet zelf typen), prijs (gewoon intypen, incl shipping) en link in moet geven. Dan moet de gebruiker dat submitten, en dan moet het in de database komen mét automatisch een plaatje er bij van het product. (Product link moet daar toch genoeg voor zijn, om dat automatisch te laten doen?)

Ik ben nog niet zo ver met PHP/HTML etc., dus kan je helaas niet helpen
pi_78690645
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 17:18 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Dát zou perfect zijn. Of alleen al een linkje in de startpost naar een pagina waar alle linkjes + prijzen komen te staan. Alleen is de vraag: wie somt alle linkjes bij elkaar op na ieder topic?
Klonk, want hij heeft "de nieuwe jack" verwijderd

@revpolen
Welke broekmaat heb je besteld en welke maat heb je in Nederland?
  woensdag 3 maart 2010 @ 17:33:00 #167
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_78690795
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 17:29 schreef Jappe90 het volgende:

[..]

@revpolen
ik heb helemaal niemand geband, om de hele simpele redenen dat modjes dat niet kunnen, maar dat had ik al eerder uitgelegd
pi_78690811
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 17:29 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Maak een formuliertje waar je merk (daar moet je uit kunnen kiezen, dus niet zelf typen), prijs (gewoon intypen, incl shipping) en link in moet geven. Dan moet de gebruiker dat submitten, en dan moet het in de database komen mét automatisch een plaatje er bij van het product. (Product link moet daar toch genoeg voor zijn, om dat automatisch te laten doen?)

Ik ben nog niet zo ver met PHP/HTML etc., dus kan je helaas niet helpen
Ik kan dit vanavond/morgen wel even in elkaar knutsellen, tenminste, wanneer dit van Klonk mag.

Dan word het een php formulier op mijn hosting met een mysql database erachter waar de gegevens in komen en een pagina waarin alles word uitgelezen. Zouden mensen hier interesse in hebben en zou het gebruikt worden?
  woensdag 3 maart 2010 @ 17:35:26 #169
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_78690886
waarom denken jullie toch dat ik iedereen ban en jullie toestemming moeten vragen aan mij , ik ben hier de baas niet, als het iets toevoegd aan het topic graag zelfs
pi_78690946
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 17:35 schreef Klonk het volgende:
waarom denken jullie toch dat ik iedereen ban en jullie toestemming moeten vragen aan mij , ik ben hier de baas niet, als het iets toevoegd aan het topic graag zelfs
Je gedraagt je bazig!

@Hierboven, ja, ik iig wel
  woensdag 3 maart 2010 @ 17:39:59 #171
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_78691034
Jack, do you have something like this??

A key pouch
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_78691044
Prima, ik doe vanavond wel even maken, ben nu eerst werken.

Het zal dan iets worden van;

Productcategorie (Kleding/Gadgets etc.)
Productomschijving (Merk/Model)
Taobao link
Prijs incl. shipping
Leverancier (Als iemand ergens anders dan Jack besteld, zal dus meestal Jack zijn)
En eventuele opmerkingen.
pi_78691067
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 17:39 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
A key pouch
http://search.taobao.com/search?q=key+pouch&commend=all&isnew=2&source=search1&sort=price-asc
  woensdag 3 maart 2010 @ 17:43:07 #174
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_78691137
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 17:39 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
A key pouch
mail hem

@DjimmyR als jij dat wil doen is ook goed :p en anders bied ik me ook aan..
Hoi
  woensdag 3 maart 2010 @ 17:43:57 #175
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_78691168
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 09:35 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

wat is een skype telefoon? een tel die SIP-protocol ondersteund?
Een telefoon waarop skype is geinstalleerd met een ethernet ingang.
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_78691687
Iemand ervaring met een van de volgende artikelen van DX?

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13610
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2332
http://www.dealextreme.com/search.dx/search.gorilla

En wie weet wat het verschil is tussen de bovenste 2, behalve de prijs?
  woensdag 3 maart 2010 @ 18:03:38 #177
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
  woensdag 3 maart 2010 @ 18:04:41 #178
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_78692139
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 17:58 schreef Rupkeii het volgende:
Iemand ervaring met een van de volgende artikelen van DX?

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13610
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2332
http://www.dealextreme.com/search.dx/search.gorilla

En wie weet wat het verschil is tussen de bovenste 2, behalve de prijs?
verschil tussen eerste 2 is de grootte denk ik; de 1 is 10 inch ; bij de ander staat geen afmeting bij..
maar er staat wel aangegeven MINI dus 10 inch is hij zeker niet

Tevens zou ik ook voor die van Focalprice gaan die Magischmannetje in de voorgaande post heeft genoemd, scheelt toch aardig wat geld nog ..
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 17:40 schreef DjimmyR het volgende:

Taobao link
Prijs incl. shipping
Leverancier (Als iemand ergens anders dan Jack besteld, zal dus meestal Jack zijn)
Super z'n database ; ik stem voor ; maar dan moet iedereen wel zijn TB pricerequest delen

Tevens heb ik even met je zitten mee denken; maar hoe zit het wanneer een link verloopt op TB ; en het product dus niet meer beschikbaar is via die link, dan krijg je dus integere ( = niet kloppen met de realiteit) gegevens in de database..
pi_78692235
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 18:10 schreef Downstar het volgende:

[..]

verschil tussen eerste 2 is de grootte denk ik; de 1 is 10 inch ; bij de ander staat geen afmeting bij..
maar er staat wel aangegeven MINI dus 10 inch is hij zeker niet

Tevens zou ik ook voor die van Focalprice gaan die Magischmannetje in de voorgaande post heeft genoemd, scheelt toch aardig wat geld nog ..
[..]

Super z'n database ; ik stem voor ; maar dan moet iedereen wel zijn TB pricerequest delen

Tevens heb ik even met je zitten mee denken; maar hoe zit het wanneer een link verloopt op TB ; en het product dus niet meer beschrikbaar is via die link, dan krijg je dus een integere( = niet kloppen met de realiteit) database..
Een of andere functie dat als die en die pagina tevoorschijn komt het product automatisch uit de Database moet worden gehaald
  woensdag 3 maart 2010 @ 18:14:43 #181
226677 revpolen
pi_78692292
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 17:29 schreef Jappe90 het volgende:

[..]

@revpolen
heb uhh 38 en in nederland 36/38
dus maar ff iets ruimer genomen..
mijn vorige livebroek en jstar hadden ok beide de goede maat
pi_78692299
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 18:12 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Een of andere functie dat als die en die pagina tevoorschijn komt het product automatisch uit de Database moet worden gehaald
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan lijkt me .. maar wie weet hoe slim onze database bouwers zijn.. succes
pi_78693162
of dat je opmerkingen kunt toevoegen aan de requests, zodat je kan aangeven dat hij verlopen is, en dat de beheerder m kan deleten..

ik ga er in ieder geval gebruik van maken
pi_78693519
Topic werd weer een beetje interessant met de nieuwe Jack, wat nieuwe insider info enzo. Hopla, user verwijdert. Terwijl de meerderheid van de lezers hier het interessante info vond.

En dan wordt er vanuit Fok gevraagd hoe deze reeks beter kan
  woensdag 3 maart 2010 @ 18:48:28 #185
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_78693547
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 18:14 schreef Downstar het volgende:

[..]

Dat is makkelijker gezegd dan gedaan lijkt me .. maar wie weet hoe slim onze database bouwers zijn.. succes
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 18:37 schreef mug89 het volgende:
of dat je opmerkingen kunt toevoegen aan de requests, zodat je kan aangeven dat hij verlopen is, en dat de beheerder m kan deleten..

ik ga er in ieder geval gebruik van maken
Je zou ook gewoon elke keer om 3 uur 's nachts zo'n script kunnen draaien dat alle pagina's bij langs gaat en er dan naar kijkt of ze verlopen zijn of niet.
Hoi
  woensdag 3 maart 2010 @ 18:51:54 #186
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_78693673
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 18:47 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
Topic werd weer een beetje interessant met de nieuwe Jack, wat nieuwe insider info enzo. Hopla, user verwijdert. Terwijl de meerderheid van de lezers hier het interessante info vond.

je hebt mijn streep over het hoofd gezien
pi_78693865
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 18:51 schreef Klonk het volgende:
je hebt mijn streep over het hoofd gezien
Nee hoor, ik ging niet me je in discussie. Was een huishoudelijke mededeling voor de lezers. (Onvoorstelbaar overigens hoe je je users behandelt met zo'n streep, dan hou je het niveau wel op peil zeg. Dat je niet verder in discussie wilt gaan erover is 1 ding maar dan ook nog eens de manier waarop je dit laat weten.)
  woensdag 3 maart 2010 @ 19:25:14 #188
284684 Babbelvis
doet blup blup
pi_78695120
Ik kan de vraag ook aan Rachel stellen maar hier krijg ik voor nu wel sneller antwoord denk ik

Waarom kan ik bij DealPerfect alleen maar betalen met creditcard?
Ik heb een order in laten kloppen door Rachel en zij stuurde mij vrijdag de betaal link die ik ook zie staan in mijn Popbuying account. De betaal link verwijst naar PayPal maar eenmaal ingelogd is de enige manier van betalen via de CC die ik net als mijn bank rekening heb gekoppeld aan mijn PayPal.

In eerste instantie dacht ik dat het kwam doordat er geen krediet op mijn PayPal stond dus heb ik er wat geld op gestort maar dit bleek nog steeds geen geaccepteerde manier van betalen te zijn. Nu heb ik vanmiddag wel geld overgemaakt naar mijn WireCard maar dat duurt echt een week ofzo voordat dat er op staat
  woensdag 3 maart 2010 @ 19:45:10 #189
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_78696035
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 18:56 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:

[..]

Nee hoor, ik ging niet me je in discussie. Was een huishoudelijke mededeling voor de lezers. (Onvoorstelbaar overigens hoe je je users behandelt met zo'n streep, dan hou je het niveau wel op peil zeg. Dat je niet verder in discussie wilt gaan erover is 1 ding maar dan ook nog eens de manier waarop je dit laat weten.)
over dingen waar ik niet meer kan zeggen dan dat ik als modje mag zeggen en die tegen de algemeen bekende regel: bans worden niet besproken ingaan, tja dan valt er weinig meer te vertellen
pi_78696132
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 17:40 schreef DjimmyR het volgende:

Taobao link
Prijs incl. shipping
Super, ik zeg doen.
  woensdag 3 maart 2010 @ 19:54:47 #191
164283 Luco
Buongiorno!
pi_78696546
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 16:29 schreef DjimmyR het volgende:

[..]

Een 'knop' zodat het topic in je actieve topics komt scheelt vier pagina's met nutteloze posts en tvps doorscrollen.
Pssst...

Oftewel: Bookmarken
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
pi_78696693
iemand ervaring met die ZwartBerry van PB

het gaat om deze:

http://popbuying.com/deta(...)nd_Cell_Phone_-26607
pi_78698256
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 18:47 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:

Mee eens, ik zie wel iets in een china webshop forum met relaxte mods....
&lt;b&gt;&lt;a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;123caravanhuren.nl&lt;/a&gt;&lt;/b&gt;
  woensdag 3 maart 2010 @ 20:25:33 #194
164283 Luco
Buongiorno!
pi_78698414
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 20:22 schreef mvc het volgende:

[..]

Mee eens, ik zie wel iets in een china webshop forum met relaxte mods....
Zet lekker je eigen forumpje op zou ik zeggen.
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
pi_78698514
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 20:25 schreef Luco het volgende:

[..]

Zet lekker je eigen forumpje op zou ik zeggen.
Nog niet eens zo'n slecht idee Hmm.. Designen kan ik, HTML kan ik, en een of ander VBulletin forumpje opzetten is ook nog wel mogelijk

Maar nee, ik heb te weinig tijd
  woensdag 3 maart 2010 @ 20:41:12 #196
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_78699292
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 20:27 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Nog niet eens zo'n slecht idee Hmm.. Designen kan ik, HTML kan ik, en een of ander VBulletin forumpje opzetten is ook nog wel mogelijk

Maar nee, ik heb te weinig tijd
je hebt post
Hoi
pi_78699298
Iemand site of link goeie Borg-Bjorn boxers?
  woensdag 3 maart 2010 @ 20:43:33 #198
164283 Luco
Buongiorno!
pi_78699433
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 20:41 schreef jjbakker het volgende:
http://bjornborg.com/en/
Ebay.com
  woensdag 3 maart 2010 @ 21:46:12 #199
207095 gg.hootch
You are a pirate!
pi_78703472
Een 511 is helemaal geen straight fit.

Spijkerbroek 100% kattoen? Right...

Leuk nieuwsbericht zo, bij je levis.

last.fm/user/gghootch
pi_78703509
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 20:43 schreef Luco het volgende:

[..]

http://bjornborg.com/en/
Ebay.com
kwaliteitspostje dit hoor! Daar kunnen we wel wat mee..
  woensdag 3 maart 2010 @ 21:47:35 #201
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_78703593
Ik snap wel waar Klonk heen wil en snap ook niet dat zo veel mensen daar zo over vallen eigenlijk . Dat iemand inderdaad uitleg geeft over het systeem van de post in China en de kosten bij bepaalde zaken zodat dat ons meer inzicht geeft in bijvoorbeeld Jack's mega-winsten ( )is niet mis mee. Maar zodra het obscure handeltjes worden die via PM afgehandelt worden, hoe goed bedoeld misschien ook, tsjah. Jack doet het misschien ergens ook wel, maar ik heb hem nooit spullen af zien handelen via de PM van Fok! bijvoorbeeld.

Voorheen was dit een topic waar "hier dure, daar goedkope"-gadgets besproken werden, nu gaat het vrijwel alleen nog over kleding. En elk topic komen daarover dezelfde onderwerpen en vragen in terug. Waar zijn de tijden dat iemand met een strak dichtgeknepen bilspleet in spanning zat of die net bestelde, eigenlijk veel te zware helicopter wel door de douane heen zou komen?

Helaas is de markt hier inmiddels ook overspoeld met "goedkope" gadgets (die toch overpriced blijken te zijn als je ze vergelijkt met prijzen @ China) dus zal daar allemaal wel aan liggen of zo.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_78704272
Ik ben tamelijk nieuw met shit uit china halen en heb eigenlijk alleen nog via DX spullen gehaald. Nu was ik benieuwd of via Jack/Taobao de kans groot is dat de douane het onderschept of dat het net zoals bij DX vrijwel altijd goed gaat. (Garanties zijn er nooit, ik weet)

Tevens, TVP
pi_78704297
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 20:41 schreef jjbakker het volgende:
Hier ik heb nog een hele partij mogen weg tegen een goede prijs.
&lt;b&gt;&lt;a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;123caravanhuren.nl&lt;/a&gt;&lt;/b&gt;
pi_78704324
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 21:47 schreef neo2000 het volgende:
Ik snap wel waar Klonk heen wil en snap ook niet dat zo veel mensen daar zo over vallen eigenlijk . Dat iemand inderdaad uitleg geeft over het systeem van de post in China en de kosten bij bepaalde zaken zodat dat ons meer inzicht geeft in bijvoorbeeld Jack's mega-winsten ( )is niet mis mee. Maar zodra het obscure handeltjes worden die via PM afgehandelt worden, hoe goed bedoeld misschien ook, tsjah. Jack doet het misschien ergens ook wel, maar ik heb hem nooit spullen af zien handelen via de PM van Fok! bijvoorbeeld.

Voorheen was dit een topic waar "hier dure, daar goedkope"-gadgets besproken werden, nu gaat het vrijwel alleen nog over kleding. En elk topic komen daarover dezelfde onderwerpen en vragen in terug. Waar zijn de tijden dat iemand met een strak dichtgeknepen bilspleet in spanning zat of die net bestelde, eigenlijk veel te zware helicopter wel door de douane heen zou komen?

Helaas is de markt hier inmiddels ook overspoeld met "goedkope" gadgets (die toch overpriced blijken te zijn als je ze vergelijkt met prijzen @ China) dus zal daar allemaal wel aan liggen of zo.
Oh, dat was zo geweldig, de helicopter van Dionysou die bij de douane bleef liggen en waar die allemaal brieven van kreeg

Zou ome Klonk niet gewoon klerenshit kunnen bannen hier
pi_78704359
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 21:47 schreef neo2000 het volgende:

Toen ik 12 was zat ik ook altijd achter de MOD's aan te huppelen.

"Nieuwe Jack" heeft er om gevraagd alles via de mail te doen, hij heeft zijn e-mail adres ook netjes gepost etc. Ik begrijp echt niet wat er mis is met hem, als je hem vergelijkt met de echte Jack.

Ook snap ik niet wat er mis mee is dat al deze reeksen veranderen, van gadgets naar kleding. Dat is de normaalste zaak van de wereld. We zitten in de 21e eeuw, dan veranderd weleens wat.
pi_78704411
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 21:57 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

"Nieuwe Jack" heeft er om gevraagd alles via de mail te doen, hij heeft zijn e-mail adres ook netjes gepost etc. Ik begrijp echt niet wat er mis is met hem, als je hem vergelijkt met de echte Jack.

Ook snap ik niet wat er mis mee is dat al deze reeksen veranderen, van gadgets naar kleding. Dat is de normaalste zaak van de wereld. We zitten in de 21e eeuw, dan veranderd weleens wat.
Kleding: Industriële revolutie en modern imperialisme.
Gadgets: 21e eeuw.

M'n spy pen cam is aangekomen
pi_78704511
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 21:56 schreef Wabouter_Kesley het volgende:

[..]

Oh, dat was zo geweldig, de helicopter van Dionysou die bij de douane bleef liggen en waar die allemaal brieven van kreeg

Zou ome Klonk niet gewoon klerenshit kunnen bannen hier
Hahaha, nostalgie Toen was deze reeks nog moooooi
pi_78704707
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 21:59 schreef Elias3 het volgende:

[..]

Ja, inderdaad. Prachtig was dat. Toen iedereen nog wensbalonnen bestelde in plaats van bjon bjorg boxers
pi_78704740
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 21:57 schreef Wabouter_Kesley het volgende:

[..]

Kleding: Industriële revolutie en modern imperialisme.
Gadgets: 21e eeuw.

M'n spy pen cam is aangekomen
Goedzo, maar kleding verandert ook, zelfs in de 21e eeuw. Misschien dat jij nog in 20e eeuws kleren rondloopt...
Klopt, gadgets is 21e eeuw.
pi_78704792
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 22:02 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Goedzo, maar kleding verandert ook, zelfs in de 21e eeuw. Misschien dat jij nog in 20e eeuws kleren rondloopt...
Klopt, gadgets is 21e eeuw.
Heb je hier nog nooit gezien toen er nog gewoon gadgets werden gekocht in plaats van kleren, maar kan je verzekeren dat dit toen gewoon een veel leuker topic was.
  woensdag 3 maart 2010 @ 22:03:51 #211
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_78704857
Iedereen uit mn projectgroep wil nu zo'n key chain spy camera

Het ding is trouwens echt perfect.. Mn md80 is niet helemaal smooth maar dat ding is 10x beter dan een md80.

Dus:
Keychan camera van 10 euro ownt MD80 van 15 euro
Hoi
pi_78705089
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 22:03 schreef Wabouter_Kesley het volgende:

[..]

Heb je hier nog nooit gezien toen er nog gewoon gadgets werden gekocht in plaats van kleren, maar kan je verzekeren dat dit toen gewoon een veel leuker topic was.
In welke periode was dat dan? Maand?
  woensdag 3 maart 2010 @ 22:07:35 #213
48067 neo2000
pi_78705142
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 21:57 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Gezien je usernaam was dit.. Gisteren?

Guess what. Toen ik 12 was, dacht ik ook in hokjes. Als iemand toevallig dezelfde mening deelde, dan was dat "er zo een". En toen werd ik volwassen. En leerde ik dat een eigen mening vormen eigenlijk veel leuker is dan het "wij versus zij" denken. You should try that sometimes. Bereik je meer mee.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_78705177
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 22:03 schreef Unreal88 het volgende:
Iedereen uit mn projectgroep wil nu zo'n key chain spy camera

Het ding is trouwens echt perfect.. Mn md80 is niet helemaal smooth maar dat ding is 10x beter dan een md80.

Dus:
Keychan camera van 10 euro ownt MD80 van 15 euro
Neem dan die in een pen voor 20 euro!
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 22:06 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Weet niet. Rond DX #80 en DX #90, toen ik net instapte. Is volgens mij wel een jaar geleden, rond maart/april.
pi_78705248
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 22:07 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Guess what. Toen ik 12 was, dacht ik ook in hokjes. Als iemand toevallig dezelfde mening deelde, dan was dat "er zo een". En toen werd ik volwassen. En leerde ik dat een eigen mening vormen eigenlijk veel leuker is dan het "wij versus zij" denken. You should try that sometimes. Bereik je meer mee.
Touche
pi_78705261
Heeft iemand overigens nog het e-mail adres van nieuwe jack voor me. Kan hem even zo snel niet vinden
pi_78705637
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 22:07 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Nope, paar jaartjes geleden.

Ik snap het niet... Je bedoeld dat ik meeloop met een paar anderen hier uit dit topic, vandaar de uitspraak "wij versus zij"?

Toen was ik er nog niet bij volgens mij. Mijn eerste post was in #17, daarvoor heb ik alleen meegekeken...
  woensdag 3 maart 2010 @ 22:18:07 #218
48067 neo2000
pi_78705957
Nee, ik bedoel dat, als iemand het eens is met een modje, hij/zij direct "achter de mods aan huppelt". Dat lees ik hier wel vaker op Fok! Komt bij mij altijd een beetje over als hoe een opstandige puber tegen zijn ouders doet. That's all. Maar we gaan off topic geloof ik. Er is gevraagd of wij met constructieve ideeën voor dit topic konden komen.
pi_78706027
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 22:06 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

In de vorige topic, voordat ze opnieuw begonnen met een nieuwe reeks omdat er allemaal gezever was over een nieuw forum ofzo.
Maar toen waren de topics inderdaad helemaal vol leuke gadgets, en kwamen er elke dag wel weer een paar bij, maar nu hebben we bijna alles wel gezien, en met het hele taobao gebeuren gaat er weer een hele nieuwe wereld open.
Ik vind t persoonlijk helemaal niet erg dat er nu wat kleding etc gepost word, alleen om al die tvp's en elke keer dezelfde vragen(Wie is jack? Taobao? etc.) voorbij te zien komen is wel vervelend.

Net trouwens deze trui gevonden,zometeen even vragen wat dat mag kosten
  woensdag 3 maart 2010 @ 22:18:53 #220
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_78706048
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 22:08 schreef Wabouter_Kesley het volgende:

[..]

Neem dan die in een pen voor 20 euro!
[..]

Weet niet. Rond DX #80 en DX #90, toen ik net instapte. Is volgens mij wel een jaar geleden, rond maart/april.
Kheb het alleen even over de beeldkwaliteit, iedereen was helemaal lyrisch dat er zulk goed beeld uit zo'n klein kutding kon komen. En heel goedkoop (9 euro!)

http://cgi.ebay.nl/4GB-Bu(...)?hash=item3efd39548c

Die is trouwens helemaal stealth als je een bloesje aan hebt
Hoi
pi_78706429
Ik denk dat de mensen hier nu gewoon graag eens willen expirimenteren met kleding tegen leuke prijzen, omdat alle gadgets of al allemaal gekocht en besproken zijn, of dat er niet veel leuke nieuwe shit bijkomt en we daarom meer richting de artikelen gaan die we elke dag nodig hebben en die we dus ook echt gaan gebruiken.

maar goed, als jullie zo graag in jullie oude vertrouwde topics hadden willen blijven, is dat natuurlijk minder leuk voor je, maar je kan niet voor andere mensen bepalen wat hun leuk vinden en nu graag zouden bestellen..

en anders is er altijd nog klaagbaak
pi_78706442
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 22:18 schreef Grav1ty het volgende:

[..]

In de vorige topic, voordat ze opnieuw begonnen met een nieuwe reeks omdat er allemaal gezever was over een nieuw forum ofzo.
Maar toen waren de topics inderdaad helemaal vol leuke gadgets, en kwamen er elke dag wel weer een paar bij, maar nu hebben we bijna alles wel gezien, en met het hele taobao gebeuren gaat er weer een hele nieuwe wereld open.
Ik vind t persoonlijk helemaal niet erg dat er nu wat kleding etc gepost word, alleen om al die tvp's en elke keer dezelfde vragen(Wie is jack? Taobao? etc.) voorbij te zien komen is wel vervelend.

Net trouwens deze trui gevonden,zometeen even vragen wat dat mag kosten
wel een mooi trui heb ook wel interesse
  woensdag 3 maart 2010 @ 22:24:59 #223
48067 neo2000
pi_78706557
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 22:18 schreef Unreal88 het volgende:
Ik zou dan weer een bloes met witte knoopjes aantrekken en er te laat achter komen.

het idee is zo wel grappig, maar of het echt werkt als je 'm in een knoopsgat hangt..
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 22:23 schreef mug89 het volgende:
Ik denk dat de mensen hier nu gewoon graag eens willen expirimenteren met kleding tegen leuke prijzen, omdat alle gadgets of al allemaal gekocht en besproken zijn, of dat er niet veel leuke nieuwe shit bijkomt en we daarom meer richting de artikelen gaan die we elke dag nodig hebben en die we dus ook echt gaan gebruiken.

maar goed, als jullie zo graag in jullie oude vertrouwde topics hadden willen blijven, is dat natuurlijk minder leuk voor je, maar je kan niet voor andere mensen bepalen wat hun leuk vinden en nu graag zouden bestellen..

en anders is er altijd nog klaagbaak
Het was van mijn kant dan ook niet bedoeld als kritiek, maar schijnbaar ben ik niet de enige die het gevoel heeft dat kleding de laatste tijd nogal overheerst. Wat meer balans/afwisseling zou misschien leuk zijn. Maar goed, zoveel leuke/nieuwe gadgets worden er de laatste tijd ook niet echt meer op de grotere sites toegevoegd naar mijn idee.
  woensdag 3 maart 2010 @ 22:25:55 #224
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_78706649
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 22:24 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Ik zou dan weer een bloes met witte knoopjes aantrekken en er te laat achter komen.

het idee is zo wel grappig, maar of het echt werkt als je 'm in een knoopsgat hangt.. :|
Of je doet hem in je borstzakje -> Je kan ook van die witte knopen erop maken met die malletjes
Hoi
  woensdag 3 maart 2010 @ 22:26:11 #225
164283 Luco
Buongiorno!
pi_78706680
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 21:46 schreef mug89 het volgende:

[..]

kwaliteitspostje dit hoor! Daar kunnen we wel wat mee..
Je kan zelf toch ook wel moeite doen lijkt me?
pi_78706705
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 22:18 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Kheb het alleen even over de beeldkwaliteit, iedereen was helemaal lyrisch dat er zulk goed beeld uit zo'n klein kutding kon komen. En heel goedkoop (9 euro!)
[ afbeelding ]
http://cgi.ebay.nl/4GB-Bu(...)?hash=item3efd39548c

dat gaat lekker hangen lijkt me
pi_78706826
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 22:26 schreef Luco het volgende:

[..]

Je kan zelf toch ook wel moeite doen lijkt me?
waarom is er anders een hele reeks van het chinese webshop gebeuren?
niet alleen om te zeggen dat er chinezen zijn die spleetogen hebben..

het is juist leuk en handig om de goeie links te delen, zodat je van elkaar weet dat het een beetje kwaliteit is, of juist niet..
  woensdag 3 maart 2010 @ 22:29:10 #228
164283 Luco
Buongiorno!
pi_78706923
Dit topic was gewoon veel toffer toen het nog over gadgets ging en eigenlijk alleen over DealExtreme en FocalPrice. Sinds die Jack spul vanaf TaoBao is gaan verkopen is het gewoon minder geworden, niks meer lachen om de grootste rotzooi die er kwam vanuit China...

Vroegâh...
pi_78706932
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 22:09 schreef LennyCole het volgende:
Heeft iemand overigens nog het e-mail adres van nieuwe jack voor me. Kan hem even zo snel niet vinden
SPOILER
  woensdag 3 maart 2010 @ 22:43:58 #230
226677 revpolen
pi_78708063
vind de laatste tijd de gadgets van pop/DX/FP enzo
gewoon minder.. ( heb denk ik al teveel shit gekocht bij ze )
pi_78713228
Ben maar begonnen met de lijst, het word wel simpel, geen foto's van producten, geen linkchecker (misschien word die nog toegevoegd als het echt gebruikt gaat worden).
  donderdag 4 maart 2010 @ 00:06:35 #232
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_78713375
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:02 schreef DjimmyR het volgende:
Ben maar begonnen met de lijst, het word wel simpel, geen foto's van producten, geen linkchecker (misschien word die nog toegevoegd als het echt gebruikt gaat worden).
Misschien met eigen foto upload dan? Of link naar foto op een image host site
Hoi
pi_78714959
De eerste versie van het Taobao producten database;

http://fok.url-Go.com

Echter moet ik nog wel wat dingen toevoegen, maar heb het even snel gemaakt. Wat ik nog wil doen;

-De foto van taobao erbij laden.
-Een linkchecker of de link nog bestaat (ookal vraag ik me af of dit kan omdat Taobao de link altijd houd alleen door een pagina van hun).
-Een linkchecker of de link al in de database voorkomt (zodat niet meerdere keer hetzelfde product kan worden toegevoegd).

Maar deze versie werkt al dus er kan al gebruik van gemaakt worden.

[ Bericht 8% gewijzigd door DjimmyR op 04-03-2010 01:00:46 ]
  donderdag 4 maart 2010 @ 00:53:36 #234
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_78715071
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:49 schreef DjimmyR het volgende:
De eerste versie van het Taobao producten database;

-link wordt nog geplaatst-

Echter moet ik nog wel wat dingen toevoegen, maar heb het even snel gemaakt. Wat ik nog wil doen;

-De foto van taobao erbij laden.
-Een linkchecker of de link nog bestaat (ookal vraag ik me af of dit kan omdat Taobao de link altijd houd alleen door een pagina van hun).
-Een linkchecker of de link al in de database voorkomt (zodat niet meerdere keer hetzelfde product kan worden toegevoegd).

Maar deze versie werkt al dus er kan al gebruik van gemaakt worden.
Kan wel, kijken of er in die link een bepaalde string voorkomt die vergelijkbaar is met de pagina is weg string
Hoi
pi_78715270
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:53 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Kan wel, kijken of er in die link een bepaalde string voorkomt die vergelijkbaar is met de pagina is weg string
Goed idee inderdaad, zal het onthouden.

Maar vind het wel laat genoeg voor vandaag .

Meer op- en/of aanmerkingen zijn welkom natuurlijk.

Edit
Zie al dat het niet werkt, de url veranderd niet als de pagina niet meer bestaat. Dus zal op een andere manier moeten iets teveel werk. Misschien gewoon een 'deze link werkt niet meer' knop erachter zetten die dan mailt dat de link niet werkt, dan verwijder ik hem zelf wel.

[ Bericht 9% gewijzigd door DjimmyR op 04-03-2010 01:07:17 ]
pi_78715810
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:01 schreef DjimmyR het volgende:

[..]

Edit
Zie al dat het niet werkt, de url veranderd niet als de pagina niet meer bestaat. Dus zal op een andere manier moeten iets teveel werk. Misschien gewoon een 'deze link werkt niet meer' knop erachter zetten die dan mailt dat de link niet werkt, dan verwijder ik hem zelf wel.

net ff twee producten toegevoegd.

edit:
04-03-2010 Merk / Model Kleding PBPurchase Link $39,00 prima kwaliteit

verander die ff aub vergeten artikel info in te vullen
  donderdag 4 maart 2010 @ 01:41:23 #237
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_78716149
quote:

[..]

Edit
zal morgen even wat voor je maken/onderzoeken
Hoi
pi_78716973
Ziet er tot nu toe erg tof uit!
  donderdag 4 maart 2010 @ 08:50:04 #239
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_78718310
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 21:59 schreef Elias3 het volgende:

Zullen we het dan maar weer over BB Guns gaan hebben?
pi_78720683
We proberen het gewoon nog maar een keer..

Voor iedereen die gebruik maakt van de Chinese webshop taobao.com heb ik hier een handige afbeelding!

In de meeste shops staat een tabel met maten (in cm's) voor kleding met daarbij allemaal vage Chinese tekens, welnu:

Spoiler voor noobs: uit de afbeelding kan je opmaken welke Chinese tekens bij welk deel van het lichaam horen waardoor je zelf de juiste maat kunt opmeten.

Als navolging op een eerdere post heb ik een nog goedkopere schoonheid gevonden
Ook meteen het antwoord op de vraag 'wat koop je tegenwoordig nou voor 2 euro?'

pi_78721081
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 10:22 schreef _Mr.Who het volgende:

Spoiler voor noobs: uit de afbeelding kan je opmaken welke Chinese tekens bij welk deel van het lichaam horen waardoor je zelf de juiste maat kunt opmeten.
Even een verduidelijking:
Het gaat bij 胸围 om de gehele borstomtrek (dus niet de breedte van je rug).
pi_78724832
http://www.clonedinchina.(...)d-clone-contest.html

iemand deze al gezien bij dx/fp?
pi_78725968
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 10:22 schreef _Mr.Who het volgende:
We proberen het gewoon nog maar een keer..

Voor iedereen die gebruik maakt van de Chinese webshop taobao.com heb ik hier een handige afbeelding!

In de meeste shops staat een tabel met maten (in cm's) voor kleding met daarbij allemaal vage Chinese tekens, welnu:

[ afbeelding ]

Als navolging op een eerdere post heb ik een nog goedkopere schoonheid gevonden
Ook meteen het antwoord op de vraag 'wat koop je tegenwoordig nou voor 2 euro?'

[ afbeelding ]
Krijgt ge die Chinese chick derbij of nie
pi_78726074
quote:

[..]

Edit
Ziet er erg goed uit! Zocht al zoiets maar durfde het niet te vragen haha. Dankjewel
  donderdag 4 maart 2010 @ 12:51:40 #245
274079 Wesleyz
Hyves Slutje Voor Jou
pi_78726774
quote:

[ afbeelding ]
Omfg, ik dacht dat jezus nog niet gefaked werd
Daarom droeg ik die sooi altijd
Toch maar even kijken daar
Ze noemen me Wesley,
Hoi
pi_78727506
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 12:32 schreef LennyCole het volgende:

[..]

Ziet er erg goed uit! Zocht al zoiets maar durfde het niet te vragen haha. Dankjewel
Inmiddels werkt de linkchecker die kijkt of de link al in de database voorkomt half, nouja, hij werkt maar de layout word wat verpest als de link al bestaat. Niet zo heel groot probleem vanavond weer eens naar kijken, net als naar de fotos's bij producten, dacht aan een mouse-over, dus als je met je muis erover gaat word de foto geladen (net als bijvoorbeeld spele.nl)
  donderdag 4 maart 2010 @ 13:47:42 #247
287456 scull078
Dat dan weer wel !!!
pi_78728963
Goed bezig DjimmyR. Thx
pi_78730281
quote:

[..]

Edit

Vet idee!
pi_78730381
Netjes Djimmy! Heb je ook tamelijk snel gemaakt, daar zou ik al een paar uur over doen, om dan nog maar te zwijgen over het php gedeelte

Misschien nog een ideetje; sorteren op xxxx. Dus dat je een bepaald product kunt sorteren op datum, merk, prijs etc.

Ik zal zo meteen ook een paar dingen toevoegen
EDIT: Werkt niet? Hij zegt dat de product link al bestaat
pi_78731416
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 14:26 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Netjes Djimmy! Heb je ook tamelijk snel gemaakt, daar zou ik al een paar uur over doen, om dan nog maar te zwijgen over het php gedeelte

Misschien nog een ideetje; sorteren op xxxx. Dus dat je een bepaald product kunt sorteren op datum, merk, prijs etc.

Ik zal zo meteen ook een paar dingen toevoegen
EDIT: Werkt niet? Hij zegt dat de product link al bestaat
Sorry was even bezig, hij doet het nu weer gewoon.
pi_78732632
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 20:41 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

je hebt post
nevermind dus

[ Bericht 15% gewijzigd door lawlhalla op 04-03-2010 15:34:10 ]
pi_78733026
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 15:22 schreef lawlhalla het volgende:

[..]

dibs op een invite zodra het live is.
Missen we wat?
pi_78733090
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 15:32 schreef DjimmyR het volgende:

[..]

Missen we wat?
nee ik miste de 6e pagina , iets met hibernate en dan niet de pagina f5en....
pi_78733214
Ik heb even een vraagje, in het verleden heb ik wel eens besteld bij DP, en ik zie dat de site nog steeds bestaat. Hier lees ik echter over bestellen via popB, nieuwe site van Jack, maar die wil op de een of andere manier niet openen bij mij....

Waar moet ik nu mijn reeej-ben zonnebrillen bestellen ?

Ik zit niet te wachten op zoeken via tao-bao etc en dat doorgeven, zoek gewoon zo'n DP/popB webshop, selecteren, betalen via paypal en klaar.
Eventueel kan ik nog wel itemnummers van DP (waar ik nu nog op kan) doormailen naar Jack als hij mij dan een betaallink stuurt... werkt dat ook? en wat is dan zijn email adres?

Sorry voor de noobvragen, maar ik volg deze reeks niet op de voet
(Y)
  donderdag 4 maart 2010 @ 15:56:52 #255
131319 mickeyD
pi_78734048
op www.pbpurchase.com kun je je bestelling van DP en PB doorgeven.
pi_78734625
Even snel in een nieuw wat frisser design gestopt en een mouseover op de tabellen, leest wat fijner vind ik.

http://fok.url-go.com/
pi_78734649
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 15:56 schreef mickeyD het volgende:
maar dan komen er later toch nog verzendkosten bij?

is het dan voor PB te mailen? dan weet je namelijk de totaalprijs
pi_78734713
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 16:11 schreef DjimmyR het volgende:
Even snel in een nieuw wat frisser design gestopt en een mouseover op de tabellen, leest wat fijner vind ik.

Nice! moet er niet nog een melding op dat de prijzen zijn opgevraagd/inclusief shipping zijn?
misschien dat mensen anders de normale prijs er neer gaan zetten (je weet maar nooit )
  donderdag 4 maart 2010 @ 16:16:28 #259
131319 mickeyD
pi_78734828
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 16:11 schreef mug89 het volgende:

[..]

maar dan komen er later toch nog verzendkosten bij?

is het dan voor PB te mailen? dan weet je namelijk de totaalprijs
nee, pb purchase is jack zn bestelsite, dus geen verzendkosten als je dingen van PB of DP besteld.
als je taobao dingen besteld via die site komen er natuurlijk nog wel bezorgkosten bij.
pi_78734840
tvp.
pi_78734926
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 16:13 schreef mug89 het volgende:

[..]

Nice! moet er niet nog een melding op dat de prijzen zijn opgevraagd/inclusief shipping zijn?
misschien dat mensen anders de normale prijs er neer gaan zetten (je weet maar nooit )
Toegevoegd;
quote:
Prijs (In dollar zonder $, dus alleen 0,00 en INCL. Shipping! *:
Het er maar niet een keuze oid van gemaakt dan word het weer zoveel werk om producten in te voeren, wou het zo simpel mogelijk houden dat veel mensen het kunnen gebruiken.
pi_78734959
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 16:11 schreef DjimmyR het volgende:

Als je dat ding ergens anders gehost moet hebben geef maar een gil.
pi_78735022
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 16:19 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Als je dat ding ergens anders gehost moet hebben geef maar een gil.
Hosting is geen probleem, heb 1gb opslag en 15gb dataverkeer had alleen geen domein meer over dus denk doe het op deze manier ipv; www.domein.nl/taobao/ etc.

Toch bedankt!
  donderdag 4 maart 2010 @ 16:30:51 #264
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_78735446
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 16:21 schreef DjimmyR het volgende:

[..]

Hosting is geen probleem, heb 1gb opslag en 15gb dataverkeer had alleen geen domein meer over dus denk doe het op deze manier ipv; www.domein.nl/taobao/ etc.

Toch bedankt!
Ziggo
pi_78735551
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 16:30 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Ziggo
[ afbeelding ]
Lol!

Zal wel aan de url-redirect liggen, ik heb hem hier geforward;
http://redirect100.com/en/myred/index.php

Hij is wel veilig hoor!

Als iemand een andere forwarder weet?

Je kan ook deze proberen, die heeft alleen wel een reclamebalk erboven;

http://taobao.kicks-ass.net/
  donderdag 4 maart 2010 @ 16:34:49 #266
207095 gg.hootch
You are a pirate!
pi_78735653
Ik kan me niet voorstellen dat er maar zo weinig is van bjorkvin.

http://search.taobao.com/search?commend=all&isnew=2&q=bjorkvin&source=search1

Weet ook niet zo goed hoe ik er beter op kan zoeken, met google translate komt er ook niks uit Anyone?

Edit: stel ik wil meer zien van dezelfde taobao vendor. HOE? Op de naam klikken van de vendor werkt nooit
last.fm/user/gghootch
pi_78736713
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 15:56 schreef mickeyD het volgende:
Thanks!

Die site doet het ook niet bij mij... net als popB... ligt dat nu aan mij of is er iets mee aan de hand?
(Y)
pi_78736738
hier doet ie t wel
  donderdag 4 maart 2010 @ 17:09:28 #269
131319 mickeyD
pi_78737209
niets mis met die site (pbpurchase)
geldt ook voor fok.url-go.com (ik heb ook ziggo)
pi_78743510
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 16:34 schreef gg.hootch het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er maar zo weinig is van bjorkvin.

http://search.taobao.com/search?commend=all&isnew=2&q=bjorkvin&source=search1

Weet ook niet zo goed hoe ik er beter op kan zoeken, met google translate komt er ook niks uit Anyone?

Edit: stel ik wil meer zien van dezelfde taobao vendor. HOE? Op de naam klikken van de vendor werkt nooit
Op de naam klikken werkt wel hoor. Soms moet je twee keer klikken. Dan klik je bijvoorbeeld op een itemplaatje en kom je op dat product terecht. Dan klik je op de naam en dan zie je wel alles van die vendor.

Zo niet, dan snap ik niet precies wat je bedoeld. Misschien ff een voorbeeld link hier neerzetten.
  donderdag 4 maart 2010 @ 20:10:09 #271
48067 neo2000
pi_78744773
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 16:30 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Ziggo
[ afbeelding ]
Neem jij misschien een of andere dienst af bij Ziggo.. Virusscanner/firewall of wat dan ook?
pi_78745286
Handige site die gemaakt is!
  donderdag 4 maart 2010 @ 20:28:25 #273
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_78745721
Inderdaad, mooie site en er staat op zich wel mooie kleding op.

De prijs die er staat, is dat inc. shipping van Jack > NL, of niet?
Het lijkt me het beste dat iedereen de prijs inclusief alle shipping er neer zet, zodat er geen misverstanden ontstaan.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  donderdag 4 maart 2010 @ 20:39:53 #274
286804 NietOpHetIjs
NIET OP HET IJS KOMEN
pi_78746300
Mooie site hoor ! Heb zelf ook het eea toegevoegd, lijkt me wel handig dat je datum toegevoegd erbij zet anders is het moeilijk te zien als er nieuwe dingen geplaatst zijn.
Verder kan ik voor een makkelijkere URL hem ook redirecten via één van mijn domeinen, maar waarom niet gewoon http://dradstok.nl/taobao/ ?
  donderdag 4 maart 2010 @ 20:44:01 #275
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_78746497
Nette site DjimmyR!
6 eien
pi_78746675
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 20:44 schreef Twizu het volgende:
Nette site DjimmyR!
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:05:11 #277
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_78747553
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 20:44 schreef Twizu het volgende:
Nette site DjimmyR!
Heb ff een paar dingen toegevoegd
pi_78748004
De links naar de burton en analog trui werken niet.
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:20:16 #279
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_78748255
Geen idee of ik het al gemeld had hier (hou het allemaal niet meer helemaal bij), maar mijn silicone hoes voor de Wii Fit balance board is al een tijdje binnen!

Verzonden vanuit de UK, weet niet meer precies hoe duur, maar schat een euro of 5 inclusief verzendkosten.

Ziet er allemaal prima uit en past precies.
6 eien
pi_78748748
Misschien dat we jack of rachel op die site kunnen laten wijzen, dat zij misschien nog een paar kledingstukken hebben waarvan ze weten dat goede kwaliteit is
pi_78748838
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:14 schreef LennyCole het volgende:
De links naar de burton en analog trui werken niet.
Verwijderd, doe binnenkort een button toevoegen waar je dit kan melden. Tevens de sortering van de artikelen op id gezet waardoor de nieuwste nu altijd bovenaan staan. Zodat je niet steeds het lijstje door hoeft te zoeken.
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 20:39 schreef NietOpHetIjs het volgende:
Mooie site hoor ! Heb zelf ook het eea toegevoegd, lijkt me wel handig dat je datum toegevoegd erbij zet anders is het moeilijk te zien als er nieuwe dingen geplaatst zijn.
Verder kan ik voor een makkelijkere URL hem ook redirecten via één van mijn domeinen, maar waarom niet gewoon http://dradstok.nl/taobao/ ?
Als er een makkelijk domein over is, kan je hem altijd redirecten, zou handig zijn. En je kan ook via die link erheen ja, die is direct, maar dacht dat die ander makkelijker te onthouden was.
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 20:28 schreef MacorgaZ het volgende:
Inderdaad, mooie site en er staat op zich wel mooie kleding op.

De prijs die er staat, is dat inc. shipping van Jack > NL, of niet?
Het lijkt me het beste dat iedereen de prijs inclusief alle shipping er neer zet, zodat er geen misverstanden ontstaan.
Bij toevoegen staat dat de prijs met shipping moet zijn.
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:34:03 #282
286804 NietOpHetIjs
NIET OP HET IJS KOMEN
pi_78748975
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:31 schreef DjimmyR het volgende:

[..]

Verwijderd, doe binnenkort een button toevoegen waar je dit kan melden. Tevens de sortering van de artikelen op id gezet waardoor de nieuwste nu altijd bovenaan staan. Zodat je niet steeds het lijstje door hoeft te zoeken.
Misschien slim om hier een rss-feed van te maken, of zoals bij de chinese sites, een new arrivals kopje, waarbij de nieuwste producten bovenaan staan.
pi_78749034
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:34 schreef NietOpHetIjs het volgende:

[..]

Misschien slim om hier een rss-feed van te maken, of zoals bij de chinese sites, een new arrivals kopje, waarbij de nieuwste producten bovenaan staan.
Leuke toevoeging, zet hem op het lijstje.
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:39:59 #284
286804 NietOpHetIjs
NIET OP HET IJS KOMEN
pi_78749285
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:35 schreef DjimmyR het volgende:

[..]

Leuke toevoeging, zet hem op het lijstje.
Ook slim om de ingevoerde queries even tussen een <noscript> tag te zetten, je kunt nu gewoon html gebruiken
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:43:56 #285
286804 NietOpHetIjs
NIET OP HET IJS KOMEN
pi_78749494
Misschien slim om Jack/Rachel ook op de hoogte te stellen van deze site, zodat ze zelf misschien ook dingen kunnen toevoegen :p
pi_78749802
aangezien ik nu al 3 horloges heb gezien, is het misschien een idee om er een categorie voor te maken?
zitten toch al lekker wat artikelen in de DB
pi_78749850
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:43 schreef NietOpHetIjs het volgende:
Misschien slim om Jack/Rachel ook op de hoogte te stellen van deze site, zodat ze zelf misschien ook dingen kunnen toevoegen :p
op zich misschien best een idee

als dit goed blijft gaan zullen er toch sneller mensen bestellen denk ik hebben hun alleen maar voordeel van

PS:

is het trouwens meer de bedoeling dat we er alleen dingen op plaatsen die we zelf hebben? of gewoon de dingen waar we een request voor hebben gedaan..

ik heb namelijk een x lakoeste schoenen opgevraagd maar niet besteld, maar ik heb daar dus wel de incl prijs van
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:51:32 #288
48067 neo2000
pi_78749909
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:43 schreef NietOpHetIjs het volgende:
Die gaan er best tijd voor vrij maken.

Volgens mij hebben sommige mensen een beetje een verkeerde perceptie van de Chinese economie en werkdruk.
pi_78750021
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:51 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Die gaan er best tijd voor vrij maken.

Volgens mij hebben sommige mensen een beetje een verkeerde perceptie van de Chinese economie en werkdruk.
hij maakt wel tijd om op fok even zijn positie hier hoog te houden..
hij hoorde van een 'nieuwe jack' en komt meteen t topic volspuien met plaatjes hoe je dingen moet doen etc..

dus ik denk dat jij misschien een verkeerde indruk hebt..
is voor hem toch ook alleen maar meer omzet, met relatief weinig moeite haal je wellicht per product 3 mensen binnen
pi_78750418
Zitten goede ideen weer tussen maar doe het in me vrije tijd, tussen me studie en werk door dus heb niet de tijd om alles meteen uit te voeren. Ga nu weer studeren dus vandaag geen updates meer, het werkt in ieder geval.

Edit;

Morgen ga ik weer verder, doe een status record toevoegen en als iemand op klikt dat een link niet werkt dan word de status veranderd waardoor die in een overzicht voor mij alleen komt en waarin ik het zou kunnen verwijderen of zeggen dat het wel werkt.

Over meer categorieen ga ik nog nadenken is hier echt behoefte aan, dus onder kleding ook > overhemden, shirts etc. Of is dit gewoon genoeg?

[ Bericht 49% gewijzigd door DjimmyR op 04-03-2010 22:19:38 ]
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:13:08 #291
48067 neo2000
pi_78750902
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:53 schreef mug89 het volgende:

[..]

hij maakt wel tijd om op fok even zijn positie hier hoog te houden..
hij hoorde van een 'nieuwe jack' en komt meteen t topic volspuien met plaatjes hoe je dingen moet doen etc..
Tsjah.. Daar verdient ie dan ook wat aan he..? Aan het in zijn vrije tijd vullen van een database niet direct. De boel warm houden door eens per week een paar woordjes te posten kost iets minder moeite dan vrijwillig een database gaan vullen.
pi_78751323
Misschien handig foto (links) toe te kunnen voegen?

Originele foto's, dus geen bapao fotos.
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:25:56 #293
286804 NietOpHetIjs
NIET OP HET IJS KOMEN
pi_78751544
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:13 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Tsjah.. Daar verdient ie dan ook wat aan he..? Aan het in zijn vrije tijd vullen van een database niet direct. De boel warm houden door eens per week een paar woordjes te posten kost iets minder moeite dan vrijwillig een database gaan vullen.
Zoveel is het niet, als hij de prijs toch al moet berekenen, heeft hij de taobaolink die hij krijgt bij de hand. Is net zo makkelijk als een mailtje opstellen.
pi_78752331
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:13 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Ben ik wel met je eens, maar het is bij hem vaak meer dan een paar woordjes.. plaatjes etc.. moeten ge-upload worden, of van zn eigen site gezocht worden etc.. en dan nog verdient hij er niks aan door hier te posten, net zo min als een link in een database zetten.. misschien juist meer aan die link in die database omdat hij dan gelijk de totaalprijs erbij vermeld.. dus weten wij dan wel direct wat we moeten betalen.

maar goed, we denken er waarschijnlijk anders over.. ik vond het in ieder geval wel een redelijke opmering.
pi_78753859
Iemand nog een goede kwaliteit hdmi kabel gezien?

Ik heb trouwens nog een heel excel bestand met ook een soort van database, gewoon dingen die ik of mensen die ik ken besteld hadden, of gewoon prijzen die ik bij Jack ooit had opgevraagd.

Wie zin heeft om dat over te kopieren naar de openbare database op die site van Djimmy mag PM-en voor mailadres stuur ik het bestand.
pi_78753989
is het niet voordeliger om bij meerdere producten alles in 1x te laten verzenden, of is allemaal apart laten verzenden beter ivm douane?
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:17:02 #297
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_78754169
HDMI-kabel van 3 meter voor 7 euro ofzo: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29777
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_78754845
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:17 schreef MacorgaZ het volgende:
HDMI-kabel van 3 meter voor 7 euro ofzo: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29777
Dank, heb je hem zelf ook?
pi_78755688
Morgen ook maar een ip blocker erin bouwen, er zitten mensen nu al grappig te doen met 'Chinese hoer'.

Jammer.
pi_78755880
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:51 schreef DjimmyR het volgende:
Morgen ook maar een ip blocker erin bouwen, er zitten mensen nu al grappig te doen met 'Chinese hoer'.

Jammer.
serieus ?
erg sneu...
mooi initiatief en dan gaan mensen het gelijk al verzieken...
pi_78756126
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:51 schreef DjimmyR het volgende:

Jammer.
ja, had t ook al gezien, beetje jammer inderdaad..
en zo grappig is ie nou ook weer niet eigenlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')