zolang de nucleaire lading maar lekker binnen blijftquote:Op maandag 1 maart 2010 22:34 schreef scull078 het volgende:
Oude Jack + nieuwe Jack = Lagere prijzen voor ons allemaal. We krijgen onze eerste chinese webshops topic prijzenoorlog.![]()
![]()
je adresje kennen zeg je, daar mag ik dus uit concluderen dat het geen winkel is..quote:Op maandag 1 maart 2010 22:25 schreef einszweiachtung het volgende:
[..]
Je moet je adresjes kennen. Merkkleding hoeft niet duur te zijn. Had verwacht dat ik die jas voor ¤20,- te scoren. Komop die Jack is stiekem ook stinkend rijk door al deze hier, we hoeven hem geen tientje meer te geven omdat het 'van nature' al goedkoop is. Verder niks tegen hem maar dit geld voor de algemene china-handelaren.
Hij laat toch zien hoe het werkt. Wil je het, dan koop je bij het uitgaan 4 biertjes minder heb je die 8 euro die in jou ogen te veel moet betalen terug en kan je het dan wel betalen. Toen ik voor een zomerjasje ging zoeken vorige zomer betaalde ik voor een jasje bij onze lokale merk winkel minimaal 100 euroquote:Op maandag 1 maart 2010 22:25 schreef einszweiachtung het volgende:
[..]
Je moet je adresjes kennen. Merkkleding hoeft niet duur te zijn. Had verwacht dat ik die jas voor ¤20,- te scoren. Komop die Jack is stiekem ook stinkend rijk door al deze hier, we hoeven hem geen tientje meer te geven omdat het 'van nature' al goedkoop is. Verder niks tegen hem maar dit geld voor de algemene china-handelaren.
Jack verzend via hong-kong post(airmail), misschien dat dat iets uitmaakt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 07:51 schreef Ban-nerds het volgende:
On topic:
In China you can get 40 to 50 percent discount over the mailing fee, Jacks company must have this since they order way over the the minimum requirements to receive this discount.
(het is mogelijk om in China 40 tot 50 procent korting op de verzendkosten te verwezelijken. Aangezien dit vaak de grootste kostenpost is bij het bestellen via taobao.com is dit zeer gunstig. De voorwaarde hiervan is een minimaal aantal postverzendingen, Jack ontvangt met zijn bedrijf deze korting sowieso, daar halen ze hun winstmarge grotendeels uit)
Ik wil mensen dan nog even adviseren dat ze voor twee riemen (taobao waarde 1 euro) gewoon bij de Mexx, H&M, Jack & Jones o.i.d. moeten kijken en niet via taobao.com bestellen. Dat is zo nutteloos.
Zijn hier een aantal keren besproken geweest. Het kwam er op neer dat je ze lokaal (blokker, ikea) moet aanschaffen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:39 schreef M-unit het volgende:
heb dealextreme afgezocht, ik zoek eigenlijk dubbelwandige theeglazen. is iemand die tegengekomen?
Blokker had ze afgelopen week in de aanbieding, 6 euro per stuk.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:39 schreef M-unit het volgende:
heb dealextreme afgezocht, ik zoek eigenlijk dubbelwandige theeglazen. is iemand die tegengekomen?
ja tuurlijkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:50 schreef Tandaozhi het volgende:
[..]
Blokker had ze afgelopen week in de aanbieding, 6 euro per stuk.
Je picture doet het niet, krijg een dik rood kruis te zien.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:33 schreef Downstar het volgende:
Ban-nerds:
misschien ook wel handig voor andere fokkers;
zou jij bovenstaande tekens van deze tabel kunnen vertalen?
zodat iedereen eventueel eigen kleding kan opmeten en de goede maat kan kiezen:
[ afbeelding ]
alvast bedankt
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:41 schreef Ban-nerds het volgende:
[..]
Je picture doet het niet, krijg een dik rood kruis te zien.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:33 schreef Downstar het volgende:
Ban-nerds:
misschien ook wel handig voor andere fokkers;
zou jij bovenstaande tekens van deze tabel kunnen vertalen?
zodat iedereen eventueel eigen kleding kan opmeten en de goede maat kan kiezen:
[ afbeelding ]
alvast bedankt
Ik denk niet dat je zoiets vind, denk dat het ook te goedkoop is om echt verschil te maken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:01 schreef EdNoolk het volgende:
Iemand die zoiets kan vinden?
http://www.tennisdirect.n(...)logo-verfstift-rood/
En heb natuurlijk zelf al een beetje gezocht maar tot noch toe geen resultaat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |