abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78746675
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 20:44 schreef Twizu het volgende:
Nette site DjimmyR!
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:05:11 #277
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_78747553
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 20:44 schreef Twizu het volgende:
Nette site DjimmyR!
Heb ff een paar dingen toegevoegd
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_78748004
De links naar de burton en analog trui werken niet.
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:20:16 #279
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_78748255
Geen idee of ik het al gemeld had hier (hou het allemaal niet meer helemaal bij), maar mijn silicone hoes voor de Wii Fit balance board is al een tijdje binnen!

Verzonden vanuit de UK, weet niet meer precies hoe duur, maar schat een euro of 5 inclusief verzendkosten.

Ziet er allemaal prima uit en past precies.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_78748748
Misschien dat we jack of rachel op die site kunnen laten wijzen, dat zij misschien nog een paar kledingstukken hebben waarvan ze weten dat goede kwaliteit is
pi_78748838
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:14 schreef LennyCole het volgende:
De links naar de burton en analog trui werken niet.
Verwijderd, doe binnenkort een button toevoegen waar je dit kan melden. Tevens de sortering van de artikelen op id gezet waardoor de nieuwste nu altijd bovenaan staan. Zodat je niet steeds het lijstje door hoeft te zoeken.
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 20:39 schreef NietOpHetIjs het volgende:
Mooie site hoor ! Heb zelf ook het eea toegevoegd, lijkt me wel handig dat je datum toegevoegd erbij zet anders is het moeilijk te zien als er nieuwe dingen geplaatst zijn.
Verder kan ik voor een makkelijkere URL hem ook redirecten via één van mijn domeinen, maar waarom niet gewoon http://dradstok.nl/taobao/ ?
Als er een makkelijk domein over is, kan je hem altijd redirecten, zou handig zijn. En je kan ook via die link erheen ja, die is direct, maar dacht dat die ander makkelijker te onthouden was.
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 20:28 schreef MacorgaZ het volgende:
Inderdaad, mooie site en er staat op zich wel mooie kleding op.

De prijs die er staat, is dat inc. shipping van Jack > NL, of niet?
Het lijkt me het beste dat iedereen de prijs inclusief alle shipping er neer zet, zodat er geen misverstanden ontstaan.
Bij toevoegen staat dat de prijs met shipping moet zijn.
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:34:03 #282
286804 NietOpHetIjs
NIET OP HET IJS KOMEN
pi_78748975
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:31 schreef DjimmyR het volgende:

[..]

Verwijderd, doe binnenkort een button toevoegen waar je dit kan melden. Tevens de sortering van de artikelen op id gezet waardoor de nieuwste nu altijd bovenaan staan. Zodat je niet steeds het lijstje door hoeft te zoeken.
Misschien slim om hier een rss-feed van te maken, of zoals bij de chinese sites, een new arrivals kopje, waarbij de nieuwste producten bovenaan staan.
het is nog niet stevig genoeg denk ik zo
pi_78749034
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:34 schreef NietOpHetIjs het volgende:

[..]

Misschien slim om hier een rss-feed van te maken, of zoals bij de chinese sites, een new arrivals kopje, waarbij de nieuwste producten bovenaan staan.
Leuke toevoeging, zet hem op het lijstje.
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:39:59 #284
286804 NietOpHetIjs
NIET OP HET IJS KOMEN
pi_78749285
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:35 schreef DjimmyR het volgende:

[..]

Leuke toevoeging, zet hem op het lijstje.
Ook slim om de ingevoerde queries even tussen een <noscript> tag te zetten, je kunt nu gewoon html gebruiken
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:43:56 #285
286804 NietOpHetIjs
NIET OP HET IJS KOMEN
pi_78749494
Misschien slim om Jack/Rachel ook op de hoogte te stellen van deze site, zodat ze zelf misschien ook dingen kunnen toevoegen :p
pi_78749802
aangezien ik nu al 3 horloges heb gezien, is het misschien een idee om er een categorie voor te maken?
zitten toch al lekker wat artikelen in de DB
pi_78749850
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:43 schreef NietOpHetIjs het volgende:
Misschien slim om Jack/Rachel ook op de hoogte te stellen van deze site, zodat ze zelf misschien ook dingen kunnen toevoegen :p
op zich misschien best een idee

als dit goed blijft gaan zullen er toch sneller mensen bestellen denk ik hebben hun alleen maar voordeel van

PS:

is het trouwens meer de bedoeling dat we er alleen dingen op plaatsen die we zelf hebben? of gewoon de dingen waar we een request voor hebben gedaan..

ik heb namelijk een x lakoeste schoenen opgevraagd maar niet besteld, maar ik heb daar dus wel de incl prijs van
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:51:32 #288
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_78749909
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:43 schreef NietOpHetIjs het volgende:
Die gaan er best tijd voor vrij maken.

Volgens mij hebben sommige mensen een beetje een verkeerde perceptie van de Chinese economie en werkdruk.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_78750021
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:51 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Die gaan er best tijd voor vrij maken.

Volgens mij hebben sommige mensen een beetje een verkeerde perceptie van de Chinese economie en werkdruk.
hij maakt wel tijd om op fok even zijn positie hier hoog te houden..
hij hoorde van een 'nieuwe jack' en komt meteen t topic volspuien met plaatjes hoe je dingen moet doen etc..

dus ik denk dat jij misschien een verkeerde indruk hebt..
is voor hem toch ook alleen maar meer omzet, met relatief weinig moeite haal je wellicht per product 3 mensen binnen
pi_78750418
Zitten goede ideen weer tussen maar doe het in me vrije tijd, tussen me studie en werk door dus heb niet de tijd om alles meteen uit te voeren. Ga nu weer studeren dus vandaag geen updates meer, het werkt in ieder geval.

Edit;

Morgen ga ik weer verder, doe een status record toevoegen en als iemand op klikt dat een link niet werkt dan word de status veranderd waardoor die in een overzicht voor mij alleen komt en waarin ik het zou kunnen verwijderen of zeggen dat het wel werkt.

Over meer categorieen ga ik nog nadenken is hier echt behoefte aan, dus onder kleding ook > overhemden, shirts etc. Of is dit gewoon genoeg?

[ Bericht 49% gewijzigd door DjimmyR op 04-03-2010 22:19:38 ]
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:13:08 #291
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_78750902
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:53 schreef mug89 het volgende:

[..]

hij maakt wel tijd om op fok even zijn positie hier hoog te houden..
hij hoorde van een 'nieuwe jack' en komt meteen t topic volspuien met plaatjes hoe je dingen moet doen etc..
Tsjah.. Daar verdient ie dan ook wat aan he..? Aan het in zijn vrije tijd vullen van een database niet direct. De boel warm houden door eens per week een paar woordjes te posten kost iets minder moeite dan vrijwillig een database gaan vullen.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_78751323
Misschien handig foto (links) toe te kunnen voegen?

Originele foto's, dus geen bapao fotos.
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:25:56 #293
286804 NietOpHetIjs
NIET OP HET IJS KOMEN
pi_78751544
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:13 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Tsjah.. Daar verdient ie dan ook wat aan he..? Aan het in zijn vrije tijd vullen van een database niet direct. De boel warm houden door eens per week een paar woordjes te posten kost iets minder moeite dan vrijwillig een database gaan vullen.
Zoveel is het niet, als hij de prijs toch al moet berekenen, heeft hij de taobaolink die hij krijgt bij de hand. Is net zo makkelijk als een mailtje opstellen.
pi_78752331
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:13 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Ben ik wel met je eens, maar het is bij hem vaak meer dan een paar woordjes.. plaatjes etc.. moeten ge-upload worden, of van zn eigen site gezocht worden etc.. en dan nog verdient hij er niks aan door hier te posten, net zo min als een link in een database zetten.. misschien juist meer aan die link in die database omdat hij dan gelijk de totaalprijs erbij vermeld.. dus weten wij dan wel direct wat we moeten betalen.

maar goed, we denken er waarschijnlijk anders over.. ik vond het in ieder geval wel een redelijke opmering.
pi_78753859
Iemand nog een goede kwaliteit hdmi kabel gezien?

Ik heb trouwens nog een heel excel bestand met ook een soort van database, gewoon dingen die ik of mensen die ik ken besteld hadden, of gewoon prijzen die ik bij Jack ooit had opgevraagd.

Wie zin heeft om dat over te kopieren naar de openbare database op die site van Djimmy mag PM-en voor mailadres stuur ik het bestand.
pi_78753989
is het niet voordeliger om bij meerdere producten alles in 1x te laten verzenden, of is allemaal apart laten verzenden beter ivm douane?
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:17:02 #297
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_78754169
HDMI-kabel van 3 meter voor 7 euro ofzo: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29777
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_78754845
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:17 schreef MacorgaZ het volgende:
HDMI-kabel van 3 meter voor 7 euro ofzo: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29777
Dank, heb je hem zelf ook?
pi_78755688
Morgen ook maar een ip blocker erin bouwen, er zitten mensen nu al grappig te doen met 'Chinese hoer'.

Jammer.
pi_78755880
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:51 schreef DjimmyR het volgende:
Morgen ook maar een ip blocker erin bouwen, er zitten mensen nu al grappig te doen met 'Chinese hoer'.

Jammer.
serieus ?
erg sneu...
mooi initiatief en dan gaan mensen het gelijk al verzieken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')