Missen we wat?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:22 schreef lawlhalla het volgende:
[..]
dibs op een invite zodra het live is.

?
? 

maar dan komen er later toch nog verzendkosten bij?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:56 schreef mickeyD het volgende:
op www.pbpurchase.com kun je je bestelling van DP en PB doorgeven.

Nice! moet er niet nog een melding op dat de prijzen zijn opgevraagd/inclusief shipping zijn?quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:11 schreef DjimmyR het volgende:
Even snel in een nieuw wat frisser design gestopt en een mouseover op de tabellen, leest wat fijner vind ik.
http://fok.url-go.com/
 )
 )

nee, pb purchase is jack zn bestelsite, dus geen verzendkosten als je dingen van PB of DP besteld.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:11 schreef mug89 het volgende:
[..]
maar dan komen er later toch nog verzendkosten bij?
is het dan voor PB te mailen? dan weet je namelijk de totaalprijs

Toegevoegd;quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:13 schreef mug89 het volgende:
[..]
Nice! moet er niet nog een melding op dat de prijzen zijn opgevraagd/inclusief shipping zijn?
misschien dat mensen anders de normale prijs er neer gaan zetten (je weet maar nooit)
Het er maar niet een keuze oid van gemaakt dan word het weer zoveel werk om producten in te voeren, wou het zo simpel mogelijk houden dat veel mensen het kunnen gebruiken.quote:Prijs (In dollar zonder $, dus alleen 0,00 en INCL. Shipping! *:

Als je dat ding ergens anders gehost moet hebben geef maar een gil.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:11 schreef DjimmyR het volgende:
Even snel in een nieuw wat frisser design gestopt en een mouseover op de tabellen, leest wat fijner vind ik.
http://fok.url-go.com/

Hosting is geen probleem, heb 1gb opslag en 15gb dataverkeer had alleen geen domein meer over dus denk doe het op deze manier ipv; www.domein.nl/taobao/ etc.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je dat ding ergens anders gehost moet hebben geef maar een gil.

Ziggoquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:21 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Hosting is geen probleem, heb 1gb opslag en 15gb dataverkeer had alleen geen domein meer over dus denk doe het op deze manier ipv; www.domein.nl/taobao/ etc.
Toch bedankt!

Lol!quote:

Anyone?
 Anyone? 

Thanks!quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:56 schreef mickeyD het volgende:
op www.pbpurchase.com kun je je bestelling van DP en PB doorgeven.

Op de naam klikken werkt wel hoor. Soms moet je twee keer klikken. Dan klik je bijvoorbeeld op een itemplaatje en kom je op dat product terecht. Dan klik je op de naam en dan zie je wel alles van die vendor.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:34 schreef gg.hootch het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er maar zo weinig is van bjorkvin.
http://search.taobao.com/search?commend=all&isnew=2&q=bjorkvin&source=search1
Weet ook niet zo goed hoe ik er beter op kan zoeken, met google translate komt er ook niks uitAnyone?
Edit: stel ik wil meer zien van dezelfde taobao vendor. HOE? Op de naam klikken van de vendor werkt nooit

Neem jij misschien een of andere dienst af bij Ziggo.. Virusscanner/firewall of wat dan ook?quote:

! Heb zelf ook het eea toegevoegd, lijkt me wel handig dat je datum toegevoegd erbij zet anders is het moeilijk te zien als er nieuwe dingen geplaatst zijn.
 ! Heb zelf ook het eea toegevoegd, lijkt me wel handig dat je datum toegevoegd erbij zet anders is het moeilijk te zien als er nieuwe dingen geplaatst zijn.  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |