abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78646482
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 18:44 schreef Klonk het volgende:

[..]

ff voor de duidelijkheid, ik ban niemand, sterker nog de modjes hebben geen ban knopje

zullen we gewoon weer ontopic gaan, voor zover dat mogelijk is hier
"accountje is door de shredder gegaan" Wat wordt hier dan precies mee bedoeld? Geen ban???

Zou ik/zouden we dan wel mogen weten waarom hij gebanned is? En eventueel waarom echte Jack niet gebanned wordt?
pi_78646556
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 18:48 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

"accountje is door de shredder gegaan" Wat wordt hier dan precies mee bedoeld? Geen ban???

Zou ik/zouden we dan wel mogen weten waarom hij gebanned is? En eventueel waarom echte Jack niet gebanned wordt?
Ik denk dat die bedoeld dat die echt verwijderd is, wel raar aangezien Jack in ze signature ze website, en twee emails heeft. En als avater ook nog eens ze website heeft en hier alleen maar komt om te handelen.

Niet dat het erg is, maar wel zo eerlijk om iedereen gelijk te behandelen.

Edit; zie [Forum] Banmeldtopic
  dinsdag 2 maart 2010 @ 18:50:40 #103
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_78646577
shredder = nooit meer posten, accountje onbruikbaar

en verder het hoe en waarom, wordt niet besproken, net zoals bans, het gebeurt niet voor niets, maar dat is een beslissing van de FA´s daar bemoeien wij ons verder niet mee. Tot zover deze huishoudelijke mededelingen. Ik kwam het even melden, en dus geen discussiepunt. Extra service....

zien jullie de streep hieronder ?

dat is het einde van deze discussie

====================================================================================
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  † In Memoriam † dinsdag 2 maart 2010 @ 18:55:14 #104
230491 Zith
pls tip
pi_78646755
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 10:50 schreef M-unit het volgende:

[..]

ja tuurlijk ben ik natuurlijk net te laat
Ik zag ze bij de hema voor 2.95 ofzo, gister Herrinner het me nog omdat ik zelf ook wat dubbelwandige kopjes heb en deze wel heel goedkoop vond!
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_78646763
...

Ik ga vanavond ook maar mijn bestelling definitief plaatsen bij Jack, 2 T-shirts
pi_78646821
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 18:55 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
...

Ik ga vanavond ook maar mijn bestelling definitief plaatsen bij Jack, 2 T-shirts
Welke? Ik wacht nog op een betaallink voor mijn bestelling (zie vorige pagina).
pi_78647760
Jack kleed ons uit, daarom kopen we kleren bij hem.

Ik ga maar eens zoeken op TB voor wat leuke producten.
GGGG
  dinsdag 2 maart 2010 @ 19:20:31 #108
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_78647913
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:34 schreef DjimmyR het volgende:

[..]

Ik denk dat het aan het trillen van je motor ligt aangezien het stopt als je hem uitzet. Misschien iets van demping, of op je kleren vastmaken?
bedankt!!
net ff geklooit( in het schemer.. )
ziet er een heel stuk beter uit, nu weet ik ook voor de volgense x dat hij iets schuiner moet staan IPV recht vooruit , heb enkel de weg en wat heuveltjes en water wat weg spat

@....
Nee niet zoetermeer..
maar Den-Haag
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_78649285
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 19:20 schreef revpolen het volgende:

[..]

bedankt!!
net ff geklooit( in het schemer.. )
ziet er een heel stuk beter uit, nu weet ik ook voor de volgense x dat hij iets schuiner moet staan IPV recht vooruit , heb enkel de weg en wat heuveltjes en water wat weg spat

@....
Nee niet zoetermeer..
maar Den-Haag
Het kan ook zijn dat je motor stoort op de elektronika van de MD80. Je had dat "vroeger" ook wel vaak met analoge TV's. Zodra dan bepaalde auto';s of brommers voorbij reden begon de TV te storen.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 20:20:17 #110
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_78651094
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 19:48 schreef Nicap_tm het volgende:

[..]

Het kan ook zijn dat je motor stoort op de elektronika van de MD80. Je had dat "vroeger" ook wel vaak met analoge TV's. Zodra dan bepaalde auto';s of brommers voorbij reden begon de TV te storen.
Ik heb ook hele bult met filmpjes gemaakt op wintersport met MD80's,, was even wat afstelwerk maar eindresultaat is toch wle nice. (Snowkiten, Skiën en Snowboarden)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_78651122
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 20:20 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ik heb ook hele bult met filmpjes gemaakt op wintersport met MD80's,, was even wat afstelwerk maar eindresultaat is toch wle nice. (Snowkiten, Skiën en Snowboarden)
Misschien toch ook maar eens een gaan zoeken..
  dinsdag 2 maart 2010 @ 20:29:03 #112
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_78651643
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 20:20 schreef DjimmyR het volgende:

[..]

Misschien toch ook maar eens een gaan zoeken..

"Jenny" Kan je ze voor 16/17 dollar met silicone hoesje zo bestellen,, Zwart/Oranje/Rood dacht ik.. al 3 besteld, uitstekende service en goed verpakt enzo
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_78651679
Vandaag een order gedaan bij DX, maar heb geen mail van ze gehad ( wel van PayPal )
Ook ontbreekt er 1 SKU bij de order als ik kijk bij invoice. Die ik wel betaald heb volgens de mail van paypal.
Ik heb DX een mail gestuurd via Customer Service Express Change items in order -- unshipped orders only.
Daar heb ik aangegeven dat ik 1 SKU mis en wel betaald heb.

Gaat dit goedkomen of kan ik beter de order cancelen en opnieuw maken?
Als ik hem cancel, hoesnel heb ik dan mijn geld terug?

Alvast bedankt!
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 21:00:08 #114
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_78653473
Ik doe dit voor t eerst dus lach me niet uit

k heb gister dit aangekocht maar na de betaling via Ppl kreeg ik een wit beeld.

Nu heb ik wel een mailtje van Ppl dat er een betaling is gedaan, netjes met mn adres erbij enzo.
Nu is de vraag of het verder wel goed komt?
De volgende keer maak k maar een Acc aan ofzo bewter te tracen lijkt me.
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_78653672
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 20:29 schreef tokko1 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
"Jenny" Kan je ze voor 16/17 dollar met silicone hoesje zo bestellen,, Zwart/Oranje/Rood dacht ik.. al 3 besteld, uitstekende service en goed verpakt enzo
Met of zonder SD-kaartje?? Heb ze laatst gezien (goeie stevige versie) voor 20 euro ofzo en dan met een kaart erbij.
pi_78653874
Wat is jack zijn msn? Gewoon zijn taobao e-mail adres?
  dinsdag 2 maart 2010 @ 21:24:05 #117
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_78655222
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:03 schreef thijs1994 het volgende:

[..]

Met of zonder SD-kaartje?? Heb ze laatst gezien (goeie stevige versie) voor 20 euro ofzo en dan met een kaart erbij.
Met kaart ben je per definitie te duur uit,,
Gewoon los grote kaart erbij kopen die wél class 4 is en dus doorvoersnelheid van de kamera's gegevens aan kan.. bij MYMEMORY shop (zie OP) kan je mooie kingston 8gb kaartjes voor 15 euri halen
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:06 schreef Chapelle het volgende:
Wat is jack zijn msn? Gewoon zijn taobao e-mail adres?
Jack is nooit op msn.. ik zou skype proberen voor Rachel/tiffany/emma
pi_78656057
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 20:29 schreef tokko1 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Heb hier ook wel belang bij, gewoon naar dat email adres een mailtje sturen? Betalen via paypal en geen extra verzendkosten dan?
pi_78657187
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:00 schreef marcel-o het volgende:
Ik doe dit voor t eerst dus lach me niet uit

k heb gister dit aangekocht maar na de betaling via Ppl kreeg ik een wit beeld.

Nu heb ik wel een mailtje van Ppl dat er een betaling is gedaan, netjes met mn adres erbij enzo.
Nu is de vraag of het verder wel goed komt?
De volgende keer maak k maar een Acc aan ofzo bewter te tracen lijkt me.
Als een bestelling gelukt is krijg je (ik in ieder geval wel) altijd een mailtje van DX met een orderbevestiging erin.
Verder kun je alsnog een account aanmaken
pi_78661498
Klonk
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_78663146
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 18:18 schreef jopiede het volgende:

[..]

Bij een lokale store hier verkochten ze dat, had daar een trui gekocht voor 80 euro. Dacht dat het wel goedkoper zou kunnen, dus ging ik zoeken en had ik gevonden. De maten kwamen gewoon overeen met nederland. Had te groot besteld, maar me broer pastte em perfect en de tags leek wel net of hij origineel was

Oja, en klonk. Ik vind het niet zo aardig van je
Gio-goi is ook wel vet jammer dat ze die niet op taobao hebben...
pi_78663815
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 23:22 schreef Lizzle360 het volgende:

[..]

Gio-goi is ook wel vet jammer dat ze die niet op taobao hebben...
Had ik ookal gezocht, of junk deluxe ook niks van te vinden.
pi_78664030
Toch maar even een kabeltje gekocht weer op DX
pi_78664181
Is het merendeel hier eigenlijk 18+ of niet?
pi_78664357
ikke wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')