Een 'knop' zodat het topic in je actieve topics komt scheelt vier pagina's met nutteloze posts en tvps doorscrollen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:08 schreef Klonk het volgende:
Hoi etterbakjes usertjes
We hebben jullie nadenksels eens nodig, heel simpel eigenlijk wat zouden jullie graag nog willen in deze reeks, hoe kunnen we het leuker voor jullie als etterbakjes gebruiker maken ?
weten we zelf ook eigenlijk niet, iets om dit topic weer leuk te maken, beetje meer richting van wat het ooit was, lekker onzinnig bezig zijn en lachen om zalige zinloze gadgets die geen fuck kosten uit China, en wat meer weg uit het grijze gebied waar we nu zitten en waarin het vooral om nepkleding en mode artikelen gaatquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:48 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Waar zoek je dan naar? In welke richting..
Ik denk dat de meeste mensen die 'gadgets' wel hebben gezien, en kleding daar in tegen is 'net' door de meeste mensen gevonden op Taobao, en kost in vergelijking tot Nederland niks, en je kan het wel echt gebruiken in tegenstelling tot de gadgets.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
weten we zelf ook eigenlijk niet, iets om dit topic weer leuk te maken, beetje meer richting van wat het ooit was, lekker onzinnig bezig zijn en lachen om zalige zinloze gadgets die geen fuck kosten uit China, en wat meer weg uit het grijze gebied waar we nu zitten en waarin het vooral om nepkleding en mode artikelen gaat
mee eensquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:53 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen die 'gadgets' wel hebben gezien, en kleding daar in tegen is 'net' door de meeste mensen gevonden op Taobao, en kost in vergelijking tot Nederland niks, en je kan het wel echt gebruiken in tegenstelling tot de gadgets.
Tenminste, dat is voor mij zo.
zou wel leuk zijn idd, met de opgevraagde prijzen erbijquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:07 schreef Elias3 het volgende:
Eigenlijk zou ik het het fijnst vinden als er een apart topic komt voor kleding, maar dat zal wel niet mogelijk zijn...
Dát zou perfect zijn. Of alleen al een linkje in de startpost naar een pagina waar alle linkjes + prijzen komen te staan. Alleen is de vraag: wie somt alle linkjes bij elkaar op na ieder topic?quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:13 schreef mug89 het volgende:
[..]
zou wel leuk zijn idd, met de opgevraagde prijzen erbij
Maak een formuliertje waar je merk (daar moet je uit kunnen kiezen, dus niet zelf typen), prijs (gewoon intypen, incl shipping) en link in moet geven. Dan moet de gebruiker dat submitten, en dan moet het in de database komen mét automatisch een plaatje er bij van het product. (Product link moet daar toch genoeg voor zijn, om dat automatisch te laten doen?)quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:25 schreef Unreal88 het volgende:
als iemand na het opvragen het er gewoon op zet, dus zelf doen, dan kan ik zo'n pagina wel maken
Klonk, want hij heeft "de nieuwe jack" verwijderdquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:18 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Dát zou perfect zijn. Of alleen al een linkje in de startpost naar een pagina waar alle linkjes + prijzen komen te staan. Alleen is de vraag: wie somt alle linkjes bij elkaar op na ieder topic?
ik heb helemaal niemand geband, om de hele simpele redenen dat modjes dat niet kunnen, maar dat had ik al eerder uitgelegdquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:29 schreef Jappe90 het volgende:
[..]
Klonk, want hij heeft "de nieuwe jack" verwijderd![]()
![]()
@revpolen
Welke broekmaat heb je besteld en welke maat heb je in Nederland?
Ik kan dit vanavond/morgen wel even in elkaar knutsellen, tenminste, wanneer dit van Klonk mag.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:29 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Maak een formuliertje waar je merk (daar moet je uit kunnen kiezen, dus niet zelf typen), prijs (gewoon intypen, incl shipping) en link in moet geven. Dan moet de gebruiker dat submitten, en dan moet het in de database komen mét automatisch een plaatje er bij van het product. (Product link moet daar toch genoeg voor zijn, om dat automatisch te laten doen?)
Ik ben nog niet zo ver met PHP/HTML etc., dus kan je helaas niet helpen
Je gedraagt je bazig!quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:35 schreef Klonk het volgende:
waarom denken jullie toch dat ik iedereen ban en jullie toestemming moeten vragen aan mij , ik ben hier de baas niet, als het iets toevoegd aan het topic graag zelfs
http://search.taobao.com/search?q=key+pouch&commend=all&isnew=2&source=search1&sort=price-ascquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:39 schreef Hyman het volgende:
Jack, do you have something like this??
[ afbeelding ]
A key pouch
mail hemquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:39 schreef Hyman het volgende:
Jack, do you have something like this??
[ afbeelding ]
A key pouch
Een telefoon waarop skype is geinstalleerd met een ethernet ingang.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:35 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
wat is een skype telefoon? een tel die SIP-protocol ondersteund?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |