dat gaat lekker hangen lijkt mequote:Op woensdag 3 maart 2010 22:18 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Kheb het alleen even over de beeldkwaliteit, iedereen was helemaal lyrisch dat er zulk goed beeld uit zo'n klein kutding kon komen. En heel goedkoop (9 euro!)
[ afbeelding ]
http://cgi.ebay.nl/4GB-Bu(...)?hash=item3efd39548c
Die is trouwens helemaal stealth als je een bloesje aan hebt
waarom is er anders een hele reeks van het chinese webshop gebeuren?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:26 schreef Luco het volgende:
[..]
Je kan zelf toch ook wel moeite doen lijkt me?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:09 schreef LennyCole het volgende:
Heeft iemand overigens nog het e-mail adres van nieuwe jack voor me. Kan hem even zo snel niet vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien met eigen foto upload dan? Of link naar foto op een image host sitequote:Op donderdag 4 maart 2010 00:02 schreef DjimmyR het volgende:
Ben maar begonnen met de lijst, het word wel simpel, geen foto's van producten, geen linkchecker (misschien word die nog toegevoegd als het echt gebruikt gaat worden).
Kan wel, kijken of er in die link een bepaalde string voorkomt die vergelijkbaar is met de pagina is weg stringquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:49 schreef DjimmyR het volgende:
De eerste versie van het Taobao producten database;
-link wordt nog geplaatst-
Echter moet ik nog wel wat dingen toevoegen, maar heb het even snel gemaakt. Wat ik nog wil doen;
-De foto van taobao erbij laden.
-Een linkchecker of de link nog bestaat (ookal vraag ik me af of dit kan omdat Taobao de link altijd houd alleen door een pagina van hun).
-Een linkchecker of de link al in de database voorkomt (zodat niet meerdere keer hetzelfde product kan worden toegevoegd).
Maar deze versie werkt al dus er kan al gebruik van gemaakt worden.
Goed idee inderdaad, zal het onthouden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:53 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Kan wel, kijken of er in die link een bepaalde string voorkomt die vergelijkbaar is met de pagina is weg string
net ff twee producten toegevoegd.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:01 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Goed idee inderdaad, zal het onthouden.
Maar vind het wel laat genoeg voor vandaag.
Meer op- en/of aanmerkingen zijn welkom natuurlijk.
http://fok.url-Go.com
Edit
Zie al dat het niet werkt, de url veranderd niet als de pagina niet meer bestaat. Dus zal op een andere manier moeten iets teveel werk. Misschien gewoon een 'deze link werkt niet meer' knop erachter zetten die dan mailt dat de link niet werkt, dan verwijder ik hem zelf wel.
zal morgen even wat voor je maken/onderzoekenquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:01 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Edit
Zie al dat het niet werkt, de url veranderd niet als de pagina niet meer bestaat. Dus zal op een andere manier moeten iets teveel werk. Misschien gewoon een 'deze link werkt niet meer' knop erachter zetten die dan mailt dat de link niet werkt, dan verwijder ik hem zelf wel.
Zullen we het dan maar weer over BB Guns gaan hebben?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:59 schreef Elias3 het volgende:
Hahaha, nostalgieToen was deze reeks nog moooooi
Even een verduidelijking:quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:22 schreef _Mr.Who het volgende:
Spoiler voor noobs: uit de afbeelding kan je opmaken welke Chinese tekens bij welk deel van het lichaam horen waardoor je zelf de juiste maat kunt opmeten.
Krijgt ge die Chinese chick derbij of niequote:Op donderdag 4 maart 2010 10:22 schreef _Mr.Who het volgende:
We proberen het gewoon nog maar een keer..![]()
Voor iedereen die gebruik maakt van de Chinese webshop taobao.com heb ik hier een handige afbeelding!![]()
In de meeste shops staat een tabel met maten (in cm's) voor kleding met daarbij allemaal vage Chinese tekens, welnu:
[ afbeelding ]
Spoiler voor noobs: uit de afbeelding kan je opmaken welke Chinese tekens bij welk deel van het lichaam horen waardoor je zelf de juiste maat kunt opmeten.
Als navolging op een eerdere post heb ik een nog goedkopere schoonheid gevonden![]()
Ook meteen het antwoord op de vraag 'wat koop je tegenwoordig nou voor 2 euro?'
[ afbeelding ]
Ziet er erg goed uit! Zocht al zoiets maar durfde het niet te vragen haha. Dankjewelquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:01 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Edit
Omfg, ik dacht dat jezus nog niet gefaked werdquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:20 schreef DjimmyR het volgende:
Leuke je zus shirtjes gevonden op Taobao, nagevraagd bij Jack, nog geen $11 incl. verzendig;
http://item.taobao.com/au(...)506cd.jhtml?cm_cat=0
[ afbeelding ]
Inmiddels werkt de linkchecker die kijkt of de link al in de database voorkomt half, nouja, hij werkt maar de layout word wat verpest als de link al bestaat. Niet zo heel groot probleem vanavond weer eens naar kijken, net als naar de fotos's bij producten, dacht aan een mouse-over, dus als je met je muis erover gaat word de foto geladen (net als bijvoorbeeld spele.nl)quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:32 schreef LennyCole het volgende:
[..]
Ziet er erg goed uit! Zocht al zoiets maar durfde het niet te vragen haha. Dankjewel
quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:01 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Edit
Sorry was even bezig, hij doet het nu weer gewoon.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:26 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Netjes Djimmy! Heb je ook tamelijk snel gemaakt, daar zou ik al een paar uur over doen, om dan nog maar te zwijgen over het php gedeelte![]()
Misschien nog een ideetje; sorteren op xxxx. Dus dat je een bepaald product kunt sorteren op datum, merk, prijs etc.
Ik zal zo meteen ook een paar dingen toevoegen
EDIT: Werkt niet? Hij zegt dat de product link al bestaat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |