SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op maandag 1 maart 2010 13:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Daar hebben ze ooit iets voor uitgevonden; een portemonnee
Idem! (natuurlijk)quote:Op maandag 1 maart 2010 14:03 schreef LadyBlack het volgende:
Hahaha, die spuitbus, dat is echt lelijk!
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:03 schreef Goodbye het volgende:
Oh, ik heb zo'n fijn vriendjeIk ben echt koningin in dingen erger maken dan ze zijn en ook zelf echt geloven dat het zo erg is. Ik zat heel erg met iets van mijn studie en snapte maar niet waarom ik geen resultaat terugkreeg. Toen ging ik weer verder denken en dacht ik dat ik het wel niet gehaald zou hebben, en oh, als ik nog meer dingen niet haal dan verlengen ze straks het contract op mijn werk (ze betalen mijn studie) niet en dan ben ik werkloos en heb ik een dure studie en een studieschuld(je) die ik af moet betalen.. PANIEK!! in de tent dus.
En dan ga ik dat op lopen kroppen, niks vertellen. Vervolgens andere studiezaken ook laten versloffen waardoor ik het web alleen nog maar ingewikkelder maak. Gister eindelijk verteld waar ik mee zat en hij kan het dan precies zo verwoorden dat ik eigenlijk denk van "waarom maak ik me daar ook druk over?". En ik móest dus vandaag van hem bellen waarom ik mijn resultaat nog niet had en aan de hand daar van dan een oplossing bedenken.Ah, argh..... wat een boel gestress dan!! En inderdaad goed dat je vriendje je dan laat bellen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag je de opdracht nu nog inleveren dan?
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:03 schreef Goodbye het volgende:
Oh, ik heb zo'n fijn vriendjeIk ben echt koningin in dingen erger maken dan ze zijn en ook zelf echt geloven dat het zo erg is. Ik zat heel erg met iets van mijn studie en snapte maar niet waarom ik geen resultaat terugkreeg. Toen ging ik weer verder denken en dacht ik dat ik het wel niet gehaald zou hebben, en oh, als ik nog meer dingen niet haal dan verlengen ze straks het contract op mijn werk (ze betalen mijn studie) niet en dan ben ik werkloos en heb ik een dure studie en een studieschuld(je) die ik af moet betalen.. PANIEK!! in de tent dus.
En dan ga ik dat op lopen kroppen, niks vertellen. Vervolgens andere studiezaken ook laten versloffen waardoor ik het web alleen nog maar ingewikkelder maak. Gister eindelijk verteld waar ik mee zat en hij kan het dan precies zo verwoorden dat ik eigenlijk denk van "waarom maak ik me daar ook druk over?". En ik móest dus vandaag van hem bellen waarom ik mijn resultaat nog niet had en aan de hand daar van dan een oplossing bedenken.Aaaw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schaapje toch! Nou komt het vast wel goed toch?
Fijn he, zo'n vriendje die je af en toe met beide benen terug naar de grond sleurt![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
En ik was ook 19 toen ik begon. Ik gok dat ik ongeveer een half jaar ouder ben dan hij. *past wereldbeeld aan*quote:Op maandag 1 maart 2010 14:03 schreef ColdFeet het volgende:
Loveli, hij was al bijna 20 toen 'ie ging studeren
Relativerende en daadkrachtige vriendjes.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:10 schreef Goodbye het volgende:
Als ik er nu ook aan denk, denk ik echt van: mens!!!Met veel dingen sta ik best sterk in mijn schoenen, maar met dat soort dingen dus echt niet. Vriendjelief helpt me daar gelukkig goed mee
![]()
En omdat de datum en tijd vermeld staat bij het geuploade bestand hoefde ik nu alleen nog maar op inleveren te drukken!Ze laten alleen de docent even weten waarom het zo lang geduurd heeft. M'n vriend gaat me ook echt uitlachen om de reden, hoor.
Nou, ik moet wel even alle rotzooi achter me opruimen, maar ik heb er nu wel even weer alle vertrouwen in! Ik ga maar even een schema maken met wanneer ik wat moet doen enzo, dat werkt bij mij altijd wel!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:10 schreef ColdFeet het volgende:
GB, fijn dat het opgelost isKun je nu weer met frisse moed verder?
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:13 schreef Sjaapje het volgende:
S: hongaarse volksdans, geen idee of dat lastig gaat zijn, we zien wel...
Je had toch familie gevonden op facebook? Heb je daar ooit nog wat mee gedaan?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:15 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb geen grijze haren. Mijn zus daarentegen wel, dat begon al toen ze 23 oid was... Ze heeft pikzwart haar, dus dat valt op. Ze verft het nu al een aantal jaren.
Of ik snel grijs word, geen idee. Ik heb geen genetisch vergelijkingsmateriaal
Dat mag ik hopen, je bent nog maar 17!quote:
Ik heb wel eens zwart brood, als ik het te lang in de broodrooster laat zittenquote:Op maandag 1 maart 2010 14:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Is dat een erasmus-activiteit?
Wat noem je trouwens zwart brood? Ik ken alleen grijs, en da's dan omdat ik toevallig in Vlaanderen woon
Ik ben al bijna 23quote:Op maandag 1 maart 2010 14:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen, je bent nog maar 17!
Of het familie was, geen idee... Het was wel dezelfde achternaam, maar of het ook familie is? Mijn oorspronkelijke achternaam is de meest voorkomende naam in de streekquote:Op maandag 1 maart 2010 14:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je had toch familie gevonden op facebook? Heb je daar ooit nog wat mee gedaan?
Sowieso niet mailen, bellen! (zou ik als docent zeggen), of nog beter: langsgaan. Of gewoon niet melden - als je het kunt doen, is dat goed genoeg.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Is mailen dan a.) handig ivm info en eventuele verdere ontwikkelingen of b.) attention whoreazzusnaptwaddikbedoel.
Ik zou gewoon mailen hoor (of iig iets laten weten)! Het beïnvloedt je toch ook echt, het is niet alsof je je ergens onderuit probeert te praten ofzo. Zolang het maar niet overdreven zielig klinkt, want dan wordt het misschien eerder als smoes opgevat.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh baai de wee!
Ik zat te denken om mn docente van mn beide vakken te mailen, want ik heb deadlines en een presentatie komende week en het gaat wel redelijk, maar afgelopen weekend had ik het concentratieniveau van een dode slak ivm la familiaaaa (</Sopranosstemmetje>) en mn hier-oma en nouja nu gaat het ook nog niet echt vlotNou gaat het me best lukken om te presenteren voor morgen, maar ik zal niet zo goed voorbereid zijn als ik zou willen
![]()
Is mailen dan a.) handig ivm info en eventuele verdere ontwikkelingen of b.) attention whoreazzusnaptwaddikbedoel.
Ik zou mailen of even langsgaan. Ze kent je vast wel een beetje, en weet ze dus dat je niet het type b bent die "smoesjes" verzint of vervelende omstandigheden aanwendt voor studie-gewin. Het is toch fijn dat ze op de hoogte is?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh baai de wee!
Ik zat te denken om mn docente van mn beide vakken te mailen, want ik heb deadlines en een presentatie komende week en het gaat wel redelijk, maar afgelopen weekend had ik het concentratieniveau van een dode slak ivm la familiaaaa (</Sopranosstemmetje>) en mn hier-oma en nouja nu gaat het ook nog niet echt vlotNou gaat het me best lukken om te presenteren voor morgen, maar ik zal niet zo goed voorbereid zijn als ik zou willen
![]()
Simpel, dat dispuut zit bij een studentenvereniging. Het is geen onafhankelijk dispuut en was eerst een commissie, maar dat werd meer een vriendengroep en later een dispuut... Ik werd lid van die commissie/vriendengroep, waar mijn ex al bijzat toen we nog geen stelletje waren. En later werden we dus verliefd.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:27 schreef P.F het volgende:
Ewelina, hoe kan het dat je bij het zelfde dispuut zit als je ex? Ik wist niet dat er gemengde disputen zijn in Amsterdam!
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:29 schreef ColdFeet het volgende:
Jij bent blond toch, VMW?
Ik wist inderdaad wel dat je uit Oost-Europa kwam, maar niet dat je hier geen familie hebt. Ik dacht dat je (voor)ouders ooit eens naar NL waren gekomen. Geen idee hoe ik daar bij kwamquote:Op maandag 1 maart 2010 14:36 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Simpel, dat dispuut zit bij een studentenvereniging. Het is geen onafhankelijk dispuut en was eerst een commissie, maar dat werd meer een vriendengroep en later een dispuut... Ik werd lid van die commissie/vriendengroep, waar mijn ex al bijzat toen we nog geen stelletje waren. En later werden we dus verliefd.
@Phaidra: ja, ik kom uit Oost-Europa.
Iets met baldadigheid en te veel gedronken en lieve kleine PFje die opeens een jaloerse vriendin achter zich aankrijgt en een voorbijganger die haar bij de keel grijpt. Baldadigheid kwam later, werd daar toen op aangesproken maar toen stond ik al een beetje op scherp waardoor ik redelijk heftig reageerde.quote:
wtfquote:Op maandag 1 maart 2010 14:39 schreef P.F het volgende:
[..]
Iets met baldadigheid en te veel gedronken en lieve kleine PFje die opeens een jaloerse vriendin achter zich aankrijgt en een voorbijganger die haar bij de keel grijpt. Baldadigheid kwam later, werd daar toen op aangesproken maar toen stond ik al een beetje op scherp waardoor ik redelijk heftig reageerde.
En dat mag ik even gaan uitleggen zoHalp.
Niet dat ze er geen boodschap aan heeft, maar ze kan die kennis niet concreet omzetten in iets anders. Tenzij zij invloed heeft op je beoordeling voor een PhD ofzo, dan kan het handig zijn alls ze weet waarom je dit keer eventueel minder scoort dan anders.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Fair nuff, bedankt voor de input! Ja ik vroeg me dus af of melden uberhaupt nodig was - kan me ook zo voorstellen dat ze er niet echt een boodschap aan heeft. Maar ik weet ook niet echt wat ik kan verwachten met oma-hier. Ik weet sowieso nog niet zo goed wat ik ervan moet denken![]()
Oh en ik klink geloof ik niet snel erg zielig, ik breng dit soort zaken veelal met lompe flaaair![]()
CF, je lijstje is best grappig contrasterendSpinazie en koekies enzo
Tjonge, dan heeft het nog lang geduurd.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:34 schreef Phaidra het volgende:
Oh ja, @mini: Mijn meneer kwam gister rond 21.15 eindelijk eens thuis.
Lijstje:
O: brinta
T: liga
L: 1,5 boterham met kipkerriesalade
T: bakje kwark
D: ??
Beetje last van mijn darmen sinds gisteravond, maar niets wijst erop dat ik echt ziek ga worden. Voorzichtige jompel dus.
@Maria, melden lijkt me inderdaad alleen nodig als je uitstel wil krijgen.
Eh ja dat bedoelde ik!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet dat ze er geen boodschap aan heeft, maar ze kan die kennis niet concreet omzetten in iets anders. Tenzij zij invloed heeft op je beoordeling voor een PhD ofzo, dan kan het handig zijn alls ze weet waarom je dit keer eventueel minder scoort dan anders.
Voorafgaande aan de presentatie zou je het even kunnen zeggen toch? En er inderdaad op de eerste plaats vanuit gaan dat het je wel gaat lukkenquote:Op maandag 1 maart 2010 14:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh, langs gaan wordt hem niet, want zij is denk ik in Utrecht vandaag en ik niet![]()
Nah ik zie wel hoe het gaat anders. Uitstel wil ik (nog) niet denk ik, het lukt ook allemaal best, ik moet niet zo miepen. Ik bedoelde het eigenlijk meer als ehh vooruit-waarschuwing voor áls er iets zou zijn? Ofzo?Maarja eigenlijk heeft dat ook niet veel zin
Ja, daarom vraag ik me ook af hoe ik er bij kwam...quote:Op maandag 1 maart 2010 14:39 schreef Ewelina het volgende:
Mijn naam is toch echt heel Nederlands hoor! Mijn nickname is mijn oorspronkelijke voornaam.
Is het zo erg dat je eruit wordt gezet?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:42 schreef P.F het volgende:
Bij de vereniging, maar dat is standaard als je er uit wordt gezet..
Nou ja, als het nou van de week toch slechter zou gaan dan je nu verwacht, dan kunnen ze in elk geval niet zeggen dat je er pas achteraf mee kwam. Als deze docent nog meer van je moet beoordelen is het misschien wel handig om te laten weten dat je het normaal wel beter doet, ofzo. Anders krijgt ze misschien ten onrechte de indruk dat je niet zo hard je best doet en zie daar maar weer vanaf te komen.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh, langs gaan wordt hem niet, want zij is denk ik in Utrecht vandaag en ik niet![]()
Nah ik zie wel hoe het gaat anders. Uitstel wil ik (nog) niet denk ik, het lukt ook allemaal best, ik moet niet zo miepen. Ik bedoelde het eigenlijk meer als ehh vooruit-waarschuwing voor áls er iets zou zijn? Ofzo?Maarja eigenlijk heeft dat ook niet veel zin
Ooo nee alleen die nacht! Als je te veel hebt gedronken kun je beter naar huis gaan is het motto..quote:Op maandag 1 maart 2010 14:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Is het zo erg dat je eruit wordt gezet?
Uit de roeivereniging?
Het was nog niet opgelost, maar kon het vanaf dat moment wel overdragen.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:42 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Tjonge, dan heeft het nog lang geduurd.Stomme servers... Was het wel opgelost? (Of kan hij iemand anders ermee opzadelen?
)
Hardwareproblemen op moeten lossen is zo'n rotwerk, zeker als je je eigenlijk met hoogstaandere dingen bezig hoort te houden. Hopelijk verzinnen ze voor in de toekomst toch een betere oplossing.
Ja da's wel waar. Het is ook zo'n intimiderend slimme mevrouwquote:Op maandag 1 maart 2010 14:48 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nou ja, als het nou van de week toch slechter zou gaan dan je nu verwacht, dan kunnen ze in elk geval niet zeggen dat je er pas achteraf mee kwam. Als deze docent nog meer van je moet beoordelen is het misschien wel handig om te laten weten dat je het normaal wel beter doet, ofzo. Anders krijgt ze misschien ten onrechte de indruk dat je niet zo hard je best doet en zie daar maar weer vanaf te komen.
ik bedoel overigens absoluut niet te zeggen dat ik je redenen niet valide vindquote:Op maandag 1 maart 2010 14:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Eh ja dat bedoelde ik!
En zij regelt wel veel PhD plekken in 'mijn' richting geloof ik. Maar dat is nu nog niet helemaal aan de orde. Maar ik schaam me altijd een beetje als ik minder presteer, zeg maarVooral als ik weet dat ik beter kan!
Die van mij wordt zelfs al heel vroeg kaal. Zou dat ook door dat vegetarische komen?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Vegetariers worden vroeg oud en grijs. 't Is helaas niet anders
Tegen wil en dank, hoor!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat een die-hard, jouw mister, Phaidra!
Ik mag zo heerlijk vanuit Beijum naar huis fietsen in het zonnetje (ik vergeet de harde wind even). Daar ben ik dus echt nog nooit geweest.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit hier zo heerlijk in het zonnetje
Op de terugweg heb je meestal de wind in de rugquote:Op maandag 1 maart 2010 15:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik mag zo heerlijk vanuit Beijum naar huis fietsen in het zonnetje (ik vergeet de harde wind even). Daar ben ik dus echt nog nooit geweest..
Het sneeuwt hier nog steeds...quote:Op maandag 1 maart 2010 15:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit hier zo heerlijk in het zonnetje
Spruitjes gewoon koken en banaan in een koekepannetje bakken met wat kerriequote:Op maandag 1 maart 2010 15:25 schreef AKnynke het volgende:
oh bah, spruitjes met banaan klinkt echt heeel erg vies!
quote:Op maandag 1 maart 2010 15:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik had vroeger een huisgenootje die dat komkommer roerbakte...
Ik had eerst dat staan, maar vond het zo gek staanquote:
Da's best lekker!quote:Op maandag 1 maart 2010 15:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik had vroeger een huisgenootje die komkommer roerbakte...
Ja idd! Plantains.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's best lekker!
En Maria, ik vond al die banaan (bakbanaan dan he) echt ontzettend lekker. Bereid met veel olie en knoflook
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:02 schreef shinydiscoball het volgende:
De laatste tijd zijn alle bananen die ik zie recht. Mijn wereldbeeld, wat doe je
Wat ook heel lekker is en wat ik heb overgenomen van Blurred, is havermout met banaan. Mjam.
Amaiquote:Op maandag 1 maart 2010 15:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja idd! Plantains.
Specially for you then, nog even opgesnord! Pastelón!![]()
http://thenoshery.com/200(...)t-plaintain-lasagna/
JIj staat bij DUO ook nog niet goed ingeschrevenquote:Op maandag 1 maart 2010 16:05 schreef shinydiscoball het volgende:
Oja en ik ben best trots op mezelf, heb een lijstje gemaakt met allemaal zaken die ik moest regelen, en ben op de helft! Het wordt me alleen niet makkelijk gemaakt, want mijn adres blijkt bij heel veel organisaties e.d. niet te bestaan, om een of andere reden?!
Aahwquote:
Mijn katten lusten alleen brokjes. Geen natvoer, geen vis, geen kip, geen schaap, geen ei. Alleen voor yoghurt maken ze soms een uitzondering.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:30 schreef Phaidra het volgende:
Die is ook schattig ja!!![]()
Onze katten lusten ook graag broccoli. En rauwe aardappel en andere vreemde zaken.
Mawwwwwwwquote:
nietus. de sneeuw is hier overgegaan in een sneeuwstorm. Nog even dit afmaken, en dan ga ik naar de sportschool en dan heerlijk naar huis!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:31 schreef sigme het volgende:
Hoi!
1 Maart en gelijk is het weer beter. Veel buiten gewerkt vandaag: compostbult leeggeschept en over de moestuin verspreid, kippehok leeggeveegd en weer netjes opgemaakt met schoon zaagsel & stro, wat bedjes gespit, hooiruif verplaatst. Laat die lente maar komen!
Iddquote:Op maandag 1 maart 2010 16:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Aahw. Het is net een konijntje zo.
Ikquote:Op maandag 1 maart 2010 16:57 schreef loveli het volgende:
466 euro riool- en afvalsroffenheffing. Goed voornemen: dit jaar meer schijten!
Ik wel, ik kreeg een compliment omdat ik een compliment gaf, omdat het dus nationale complimentendag is!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:58 schreef anna82 het volgende:
Trouwens, merkt hier nog iemand iets van de nationale "" complimentendag? Het enige dat (wat?) ik vandaag gehoord heb is dat ik "best een grote neus" heb. Dat is toch ook niet aardig om te zeggen om nationale complimentendag?
Reactie van een andere collega: "oh ja, dat was me nog helemaal niet opgevallen, want je hebt ook best een grote kin!"
Reactie Anna82:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:58 schreef anna82 het volgende:
Trouwens, merkt hier nog iemand iets van de nationale "" complimentendag? Het enige dat (wat?) ik vandaag gehoord heb is dat ik "best een grote neus" heb. Dat is toch ook niet aardig om te zeggen om nationale complimentendag?
Reactie van een andere collega: "oh ja, dat was me nog helemaal niet opgevallen, want je hebt ook best een grote kin!"
Reactie Anna82:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoort een adviseur er niet voor te zorgen dat je minder geld kwijt bent?quote:Op maandag 1 maart 2010 17:02 schreef Tinkepink het volgende:
Oja. Ik moet ook nog ¤ 800 aan de belasting betalen en nog een x bedrag aan de belastingadviseur (naar schatting een paar duizend euro)![]()
Zo, en nu weer positief doen
't Is ook de laatste keer bij haar. Ga op zoek naar een andere.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoort een adviseur er niet voor te zorgen dat je minder geld kwijt bent?
Ohquote:Op maandag 1 maart 2010 16:58 schreef Tinkepink het volgende:Krijg net te horen dat een autoreparatuur ¤ 1400 gaat kosten.
*huil
Dat geld was bestemd voor de vakantie![]()
En ik had al zo'n kuthumeur.
en terecht natuurlijkquote:Op maandag 1 maart 2010 17:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]![]()
Ik heb overigens nog niets gemerkt van complimentendag. Maar mijn afstudeerders komen zo nog langs - ik mik op een complimentje over mijn haar
Het is al klaarquote:Op maandag 1 maart 2010 17:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh.
[ afbeelding ]
Heb je al ergens een andere offerte gevraagd? Kan flink schelen!
Ik heb een heerlijke fietstocht gemaakt! En de komende dagen wordt het ook zulk fijn weer.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:31 schreef sigme het volgende:
Hoi!
1 Maart en gelijk is het weer beter. Veel buiten gewerkt vandaag: compostbult leeggeschept en over de moestuin verspreid, kippehok leeggeveegd en weer netjes opgemaakt met schoon zaagsel & stro, wat bedjes gespit, hooiruif verplaatst. Laat die lente maar komen!
Je hebt dus een nieuwe fiets? Hoe bevalt 'ie?quote:Op maandag 1 maart 2010 17:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb een heerlijke fietstocht gemaakt! En de komende dagen wordt het ook zulk fijn weer..
Mijn jaarcontract is zojuist uitgediend, en na wat aandringen heb ik me bereid getoond om twee maanden langer te blijven dan dat jaarcontract. Ik tel de werkdagen af tot 1 meiquote:Op maandag 1 maart 2010 17:14 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met jou sigme? Al genoeg geld gespaard om weer te kunnen stoppen met werken?
Ja goed! Hij heeft een bel, kettingkast, werkende verlichting, standaard, jasbeschermers... dat had ik allemaal niet op m'n andere fiets!quote:Op maandag 1 maart 2010 17:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je hebt dus een nieuwe fiets? Hoe bevalt 'ie?.
Ha! Vooral met de bel ben ik altijd heel blij, maak er dankbaar gebruik van als er weer eens voetgangers midden over straat lopen, of op hun dooie gemakje schuin oversteken zonder uit te kijkenquote:Op maandag 1 maart 2010 17:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja goed! Hij heeft een bel, kettingkast, werkende verlichting, standaard, jasbeschermers... dat had ik allemaal niet op m'n andere fiets!
Net als de rundergehakt! En de sperziebonen en de gegrilde yorkham!quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 17:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Net als de rundergehakt! En de sperziebonen en de gegrilde yorkham!
* MariaEtcetera is net terug boodschappen doen, noteworthy: zonder chocola.
Ja, mijn vriend eet ook veel meer chocola dan ik! En hij is niet eens 3 maanden aan een stuk ongesteld.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Wij hoeven niet naar Albert Heijn, dus kom ik ook niet in de verleiding.Vriendje is hier trouwens meer de chocola-eter.
Oja, hoe gaat het daar nu mee?quote:Op maandag 1 maart 2010 17:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, mijn vriend eet ook veel meer chocola dan ik! En hij is niet eens 3 maanden aan een stuk ongesteld..
Zou je daarom echt PvdD gaan stemmen? Duiven zijn een ramp voor de volksgezondheid, en als blijkbaar andere partijen instemmen met het afmaken van duiven, zal daar wel een goede reden voor zijn! Gore beestenquote:Op maandag 1 maart 2010 11:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had de stemwijzer voor Groningen ingevuld en daarbij aangegeven dat ik het niet eens was met de stelling dat de duiven moesten worden afgemaakt. Prompt een Partij voor de Dieren-stemadvies..
De rooie vlag hangt nog steeds uit en tante Betje logeert hier ook alweer een poosje. Ik kan alleen maar afwachten.quote:
Ohja! Ome Jan is van de trap gevallen, de Russen zijn binnengevallen, etc. Leuk, al die omwegenquote:Op maandag 1 maart 2010 17:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De rooie vlag hangt nog steeds uit en tante Betje logeert hier ook alweer een poosje. Ik kan alleen maar afwachten.
Ik was zo boos dit weekend; in het NRC magazine stond een heel groot artikel over de economische kant van biologisch. Waarom het allemaal zo duur is dus. En dan krijg je dus honderd argumenten, maar de belangrijkste (voor mij althans!) lieten ze weg: dierenwelzijn!! Er werd zelfs even voorgerekend dat een biologische buitenlopende koe slecht voor het milieu was, omdat die buiten plast en poept, en daar kwam ammoniakgas bij vrij. Dat kon beter binnen in een gierputquote:Op maandag 1 maart 2010 17:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Wij hoeven niet naar Albert Heijn, dus kom ik ook niet in de verleiding.Vriendje is hier trouwens meer de chocola-eter.
Ze hebben trouwens ook eindelijk eens het bio-gehakt in de aanbieding, tegelijk met het gewone.Misschien leren ze dan toch iets van die actie tegen
kiloknallers
.
quote:Op maandag 1 maart 2010 17:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De rooie vlag hangt nog steeds uit en tante Betje logeert hier ook alweer een poosje. Ik kan alleen maar afwachten.
Nou ja, voel je vrij, en ik vind het ook wel erg goed dat zij een aantal dierenissues op de agenda weten te zetten, maar als het bijvoorbeeld gaat om de 'jacht' op wild, of het afmaken van duiven, dan heb ik nog wel eens het idee dat ze erg op sentiment spelen, zonder de feiten te vermelden.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
CF, ik stem sowieso niet op de PvdD..
Vervelend zeg.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Folkingestraat hè?quote:Op maandag 1 maart 2010 17:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ha! Vooral met de bel ben ik altijd heel blij, maak er dankbaar gebruik van als er weer eens voetgangers midden over straat lopen, of op hun dooie gemakje schuin oversteken zonder uit te kijkenKeihard bellen en dan rakelings erlangs scheren!
zal ze leren
Ik heb geen last van duiven dus van mij hoeven ze ook niet afgemaakt te worden. Verder weet ik er niets van, ik vond alleen die uitslag wel grappig.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja, voel je vrij, en ik vind het ook wel erg goed dat zij een aantal dierenissues op de agenda weten te zetten, maar als het bijvoorbeeld gaat om de 'jacht' op wild, of het afmaken van duiven, dan heb ik nog wel eens het idee dat ze erg op sentiment spelen, zonder de feiten te vermelden.
Waarom dan?quote:Op maandag 1 maart 2010 17:53 schreef ColdFeet het volgende:
Duiven zijn een ramp voor de volksgezondheid,
Ze verspreiden ziektes.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom dan?. Ze zijn wel een ramp voor mijn bloeddruk soms, bedoel je dat?
.
Ze vreten alles en zitten dientengevolge propvol met allerlei enge ziektes. En hoe verspreid je die het allergemakkelijkst: Via poep.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom dan?. Ze zijn wel een ramp voor mijn bloeddruk soms, bedoel je dat?
.
Ja dat kan wel kloppen ja. Ik heb mezelf tijdens het schrijven van m'n scriptie ook tot vervelens toe herhaald.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:22 schreef Syrena het volgende:
Oh, kan het kloppen dat je jezelf behoorlijk zit te herhalen in de managementsamenvatting & de inleiding?
(Ik heb al 1 fruitlolly op die we in de bieb gevonden hebben...ai)
Oh goddank. Ik wist al niet meer hoe ik het nou nog weer anders kon formulerenquote:Op maandag 1 maart 2010 18:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja dat kan wel kloppen ja. Ik heb mezelf tijdens het schrijven van m'n scriptie ook tot vervelens toe herhaald.
Het is inderdaad alleen maar een berekening, wat kil zeg.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik was zo boos dit weekend; in het NRC magazine stond een heel groot artikel over de economische kant van biologisch. Waarom het allemaal zo duur is dus. En dan krijg je dus honderd argumenten, maar de belangrijkste (voor mij althans!) lieten ze weg: dierenwelzijn!! Er werd zelfs even voorgerekend dat een biologische buitenlopende koe slecht voor het milieu was, omdat die buiten plast en poept, en daar kwam ammoniakgas bij vrij. Dat kon beter binnen in een gierput
Ja, daar is het heel erg! Laatst kwam ik vandaar de Vismarkt opfietsen, en er stond een groepje toeristen bij Huis de Beurs midden op het kruispunt. Dus ik bellen, hoor ik een van die wijven vrouwen zeggen "Nou, volgens mij mag je hier helemaal niet fietsen..." Dus ik keihard: "Jawel hoor!" En zij schrok zich de pleurisquote:Op maandag 1 maart 2010 18:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Folkingestraat hè?.
Ik moet er nog steeds aan wennen dat ik een bel heb. Ben zo gewend om gewoon naar mensen te roepen op straat. Laatst was er een man die zomaar de Vismarkt over stak (dus van winkelstraat naar het plein). Keek totaal niet om zich heen. En ik riep keihard: "HEE! Kijk eens uit!" en hij schrok zo!. Toen vond ik het ook wel weer zielig
.
Voor hoeveel dagen heb je dan eten?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:34 schreef neen het volgende:
Zo, boodschappen gedaanweer 22 euro kwijt
maarja daar is wel meer dan de helft van een kratje drinken. Daarnaast natuurlijk 2 zakjes stickers gekregen
en geen koters om het weg te geven.
O, deze is niet echt geschikt daarvoor denk ikquote:Op maandag 1 maart 2010 18:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Voor hoeveel dagen heb je dan eten?Ik ben even nieuwsgierig, ik weet namelijk niet goed wat 'veel' uitgeven is
![]()
Ik was nu voor twee personen 20 euro kwijt, voor 3 dagen avondeten en brood en beleg en wat extra dingetjes. Maar volgens mij moet dat goedkoper kunnen
Ja hier, komt u maar!quote:
Nee klopt, meestal 2 kratjes.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ah okee, dan is het niet echt representatief nee...Sowieso gok ik dat je niet dagelijks een kratje koopt, maar dat bedacht ik me nadat ik het gevraagd had
Volgens mij is het ``Hogeschool Zuyd``. Maar lelijk is het wel ja.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:52 schreef Syrena het volgende:
Nog 1 vraagjeIk had eerst "De Hogeschool Zuyd *blablabla*". Nu beweert mijn boss dat dat zonder "de" moet, maar als je het dan in het algemeen hebt over de hogeschool dan het dan wel met "de" is.
Ik vind het alleen zo stom staanIn m'n marketingplan heb ik het allemaal eruitgehaald, maar nu twijfel ik weer (vooral omdat ie niet zo goed is met taal normaal
![]()
)
Gewoon moe en hormonen denk ik. Of er zit een griepje aan te komen. Me lichamelijk niet lekker voelen slaat altijd meteen op mijn geestelijk welbevinden helaas. Niets ernstigs dus, alleen vervelend.quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, ik ga zo voor Jan Doedel RPMen want ik heb net een stuk carrotcake op.
quote:
Iets minder ja. Het wisselt.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb je in ieder geval wat energie. Hoe gaat het met je duizeligheid? Beter hoop ik?
Wat goed! Ik zat nog te twijfelen of ik zou gaan, en nou hebben vanochtend opeens 10.000 mensen een kaartje gekochtquote:Op maandag 1 maart 2010 18:06 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb daarstraks mijn bel-angst overwonnen en daardoor een lowlands kaartje gekocht. Een uur later was alles uitverkocht![]()
. Moet ik vaker doen, bellen ...
Het is nog zo'n CJP kaartje ook, ik was al ruim te laat voor de normale kaartjesquote:Op maandag 1 maart 2010 19:13 schreef Merel het volgende:
[..]
Wat goed! Ik zat nog te twijfelen of ik zou gaan, en nou hebben vanochtend opeens 10.000 mensen een kaartje gekochtVriendinnetje heeft er eentje over, maar er zijn vier gegadigden...
Ja. Sinds 17.15 vanmiddag. En met CJP van een ander zou niet kunnen, want korting is gebonden aan persoon ofzo? Of dat zeggen ze om veel mensen lid te maken van CJPquote:Op maandag 1 maart 2010 19:21 schreef P.F het volgende:
Zijn de CJP kaartjes ook uitverkocht? Ik heb wel een CJP pas namelijk..
En je ID kaart ook?quote:
Eigenlijk heeft haar vriendje het kaartje, weet niet of hij mij ook de leukste vindt... Even afwachten dusquote:Op maandag 1 maart 2010 19:19 schreef Chicolate het volgende:
Maar je vriendinnetje vindt jou natuurlijk de leukste om ook mee te nemen![]()
Moet je je ID laten zien bij Lowlands?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En je ID kaart ook?Of staat op jouw CJP pas je naam niet? (geen idee, laatste keer dat ik zo'n ding had was in de onderbouw)
Nog niets ingezonden, omdat ik nog even inspiratieloos ben. Maar ik ga zeker meedoenquote:Op maandag 1 maart 2010 19:29 schreef P.F het volgende:
[WIN!] Denk mee met Lush en win Lush Legends!
Hebben jullie al meegedaan?
Ik wil wel meedoen maar ik ken Lush niet eens (alleen van naam) dus dat is misschien niet zo eerlijkquote:Op maandag 1 maart 2010 19:29 schreef P.F het volgende:
[WIN!] Denk mee met Lush en win Lush Legends!
Hebben jullie al meegedaan?
Joh, dat maakt echt niet uit! Gewoon meedoen!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik wil wel meedoen maar ik ken Lush niet eens (alleen van naam) dus dat is misschien niet zo eerlijk.
Ik ben donderdagavond in Amsterdamquote:Op maandag 1 maart 2010 20:07 schreef P.F het volgende:
En ik heb zin om naar Nine te gaan maar niemand wil meeEn naar valentine's day
Ik heb er 3 dingen van gekocht en dat was best duur.. Toen dacht ik.. Mwah..... Misschien leuker om als cadeau te krijgenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:12 schreef Merel het volgende:
Ik heb tijdens m'n studie veel te veel geld aan Lush uitgegeven dat ik veel beter had kunnen besteden. Was er toen weg van, nu ben ik het wel zat. Er zijn een stuk goedkopere dingen waar m'n vel en haar veel blijer van wordt!
Ik heb een bad!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:12 schreef Merel het volgende:
Ik heb tijdens m'n studie veel te veel geld aan Lush uitgegeven dat ik veel beter had kunnen besteden. Was er toen weg van, nu ben ik het wel zat. Er zijn een stuk goedkopere dingen waar m'n vel en haar veel blijer van wordt!
Ik heb al meegedaanquote:Op maandag 1 maart 2010 20:04 schreef P.F het volgende:
Dit is ook een leuke prijsvraag, ik moet alleen zelf nog meedoen
http://www.cosmopinie.nl/(...)ine_win_win_win.html
Ik wil deze wel winnen: CODE 06: Australian Gold Sinfully Black
PMquote:
Ik kijk wel even plaatjes en dan geef ik de film een cijferquote:Op maandag 1 maart 2010 20:31 schreef P.F het volgende:
EchtOmdat het een musical film is?
Hij krijgt een 6.4 op imdb, dat is niet steengoed maar ook niet heeel slecht, en ik denk dat er vooral mannen op hebben gestemd...
Eh ja ik hou sowieso niet van musicalfilms, maar de liedjes vond ik juist het leukste van de film. Verder waren de acteurs goed en ik hou wel van die Italiaanse jaren '60 setting, maarquote:Op maandag 1 maart 2010 20:31 schreef P.F het volgende:
EchtOmdat het een musical film is?
Hij krijgt een 6.4 op imdb, dat is niet steengoed maar ook niet heeel slecht, en ik denk dat er vooral mannen op hebben gestemd...
Neem je geen rustdagen tussendoor?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goeienavond, bijna een heel topic gemist!
Lijstje
O: dubbele boterham chocopasta
T: d66 appel, koffie
L: dubbele boterham kaas, dubbele rookvlees
T: appel
D: paella met kip en witvis
T: bekertje straciatellavla gedeeld met +o
Evy 20: 8, 8, 8, 6 (ik kwam al langs huis. Morgen opnieuw)
Deze ging net aan het eind fout. En di, do zat komt me beter uit deze week. Dus: jawel, maar niet consequent.quote:
Nee zaterdag. Zondag was ik naar mn mama.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:06 schreef neen het volgende:
Maar gister had je toch ook al gelopen of niet?
Oooh wat goed dat je het zegt! Die mis ik elk jaar, zowel in Amsterdam als in Rotterdam, omdat ik altijd precies een week erna denk "goh, dit is wel de tijd van het jaar voor de museumnacht, wanneer zou 'ie zijn?" en dan heb ik 'm dus net gemist. Nu net meteen een vriendinnetje gebeld om af te spreken, morgen even kaartjes kopen, en dan gaan we ook! Als ik jou toch niet hadquote:Op maandag 1 maart 2010 21:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Komende zaterdag is het museumnacht btw, leuk!
Inderdaad wat XM zegt! Ze spelen een ongeval of een acuut ziektebeeld en dan moeten wij als EHBO-ers in opleiding protocollen volgen zoals je dat in het echt ook zou doen om te achterhalen wat die persoon heeft en daarbij correct reageren. Morgen krijgen we volgens mij 'kleine' dingen te zien (bloedingen/brandwonden/flauwvallen etc.) en over 3 lessen krijgen we ernstige dingen te zien (schedelbasisfractuur/myocardinfarct/shock etc.).quote:Op maandag 1 maart 2010 21:40 schreef ColdFeet het volgende:
Wat is een LOTUS-patient, Rituals? EN moet jij niet als de bliksem naar bed?
Je wordt goed in de gaten gehouden he?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee zaterdag. Zondag was ik naar mn mama.
Komende zaterdag is het museumnacht btw, leuk!
Welterusten en beterschapjes!quote:Op maandag 1 maart 2010 21:52 schreef Rituals het volgende:
[..]
Inderdaad wat XM zegt! Ze spelen een ongeval of een acuut ziektebeeld en dan moeten wij als EHBO-ers in opleiding protocollen volgen zoals je dat in het echt ook zou doen om te achterhalen wat die persoon heeft en daarbij correct reageren. Morgen krijgen we volgens mij 'kleine' dingen te zien (bloedingen/brandwonden/flauwvallen etc.) en over 3 lessen krijgen we ernstige dingen te zien (schedelbasisfractuur/myocardinfarct/shock etc.).
Ik ga inderdaad naar bed! Had daarnet al 4 uur geslapen en werd wakker met een beetje honger. Dus even wat gegeten en ga nu weer op bed liggen. Welterusten alvast allemaal!
Ik zag een heel leuk t-shirt bij A&F in New york, met twee vogeltjes. De een een spreekballonnetje met 'he tweeted me all night', de andere 'TMI'.quote:
Het is zo idioot dat het zo snel uitverkocht is. Dat haalt de lol er wel af, je kan niet eens meer kiezen uit t festival met de leukste bandjes!quote:Op maandag 1 maart 2010 22:21 schreef Merel het volgende:
Nu heb ik ook zin in drank! En ik ben aan heel veel touwtjes aan het trekken om via-via aan Lowlands-kaartjes te komen, ben benieuwd...
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:14 schreef AKnynke het volgende:
En ik heb een heel leuk vriendje. En ik zie hem donderdag al weer!![]()
![]()
Aaw. Ik beleef dat soort dingen alleen door julliequote:Op maandag 1 maart 2010 23:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zo tof!
Ik heb ook een lief vriendjeAls ik gestrest ben gaat ie me altijd extra knuffelen en thee voor me maken enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Aww! Hier, thee en een knuffel!quote:Op maandag 1 maart 2010 23:23 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Aaw. Ik beleef dat soort dingen alleen door jullie![]()
[/losermode]
Haha jeej! Dankquote:Op maandag 1 maart 2010 23:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Aww! Hier, thee en een knuffel!.
![]()
O noes, nu weet je alles van me!quote:Op maandag 1 maart 2010 23:35 schreef neen het volgende:
Hoe kun je snel scrollen met een iPhone
En spoilers zijn automatisch geopend
inderdaad, ik vind die jaren-80 jurk niet zoquote:
*smooches*quote:Op maandag 1 maart 2010 23:23 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Aaw. Ik beleef dat soort dingen alleen door jullie![]()
[/losermode]
quote:Op maandag 1 maart 2010 23:52 schreef neen het volgende:
[..]
inderdaad, ik vind die jaren-80 jurk niet zodoet mij een beetje aan de eighties denken
Dat was een korte carrierequote:Op maandag 1 maart 2010 21:55 schreef anna82 het volgende:
[..]
Je wordt goed in de gaten gehouden he?
Oh shittig, is de Museumnacht al volgende week? Ik moet dat echt eens gaan noteren in mijn agenda, nu heb ik alweer iets anders...
Ik heb me net aangemeld bij Twitter en kom er nu achter dat ik:
1. Geen interessante mensen ken;
2. Niets interessants te melden heb.
Tot zover mijn Twitter-carriere
Thanksquote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nog gefeliciteerd met je verjaardag, Cali!.
Ja!quote:
AH, dat is echt vervelend! Nu dus gaar en moe?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:20 schreef AKnynke het volgende:
boh, wat heb ik slecht geslapen. ik viel pas om 4 uur in slaap ofzo....
Vanavond krijg ik voor het eerste te maken met simulatiepatiënten, dus ik ben benieuwd. Ik heb al gehoord dat ze erg overdreven doen en je behoorlijk tegenwerken. En ik hoor de meest verschrikkelijke verhalen over het EHBO-examen, dus daar zie ik nu al tegenopquote:Op maandag 1 maart 2010 22:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Rituals: vind je dat niet altijd een beetje genant, die simulatiepatienten? Word er altijd lacherig en obstinaat van
Dat iemand hoofdpijn speelt, of een hypoglycemie, a la, maar een schedelbasisfractuur...
Daarom ging mn ehbo examen niet vloeiend
Jups, en nog gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:28 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
AH, dat is echt vervelend! Nu dus gaar en moe?
Die Lotus mensen zijn verschrikkelijke types. Wij hadden ze soms op de set als er veel slachtoffers van iets moesten zijn, maar iedereen liep er in een boog om heen. Ze konden ook geen van allen acteren en dan kregen we de slappe lach van hun overdreven gekerm. Dus ik hoop dat jij het treft en dat het meevalt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:30 schreef Rituals het volgende:
Goedemorgen! Volgens mij voel ik me vandaag al iets beter. Vaak wordt het bij mij alleen gedurende de dag erger, dus het is even afwachten.
Gefeliciteerd Calimero!!
Ik dacht dat mijn weegschaal kapot was (ik woog in een keer meer dan 2x zoveel!), maar nu blijkt dat er een kg/lb schakeltje onder de weegschaal zit wat per ongeluk op lb stond
.
[..]
Vanavond krijg ik voor het eerste te maken met simulatiepatiënten, dus ik ben benieuwd. Ik heb al gehoord dat ze erg overdreven doen en je behoorlijk tegenwerken. En ik hoor de meest verschrikkelijke verhalen over het EHBO-examen, dus daar zie ik nu al tegenop.
Haha, dat is inderdaad een beetje het beeld wat ik erbij krijg van de verhalen die ik hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Die Lotus mensen zijn verschrikkelijke types. Wij hadden ze soms op de set als er veel slachtoffers van iets moesten zijn, maar iedereen liep er in een boog om heen. Ze konden ook geen van allen acteren en dan kregen we de slappe lach van hun overdreven gekerm. Dus ik hoop dat jij het treft en dat het meevalt.
Cali!! Feli met je verjaardag nog!!
euh... hm.... moeilijk.. ik zou het even checken met het vliegveld als ik jou wasquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:53 schreef AKnynke het volgende:
Zou ik een taart mee kunnen nemen in het vliegtuig?
Ze kunnen dat ding toch door dat scanding heenhalen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
euh... hm.... moeilijk.. ik zou het even checken met het vliegveld als ik jou waswant ja, er zou natuurlijk een bom in kunnen zitten
![]()
ja, maar stel je voor dat vulling van een soort van spullie is wat kan ontploffenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze kunnen dat ding toch door dat scanding heenhalen?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:01 schreef Californium het volgende:
Lijstje vandaag:
O: 2 boterham; pindakaas; jam
T: kwark
L: 2 boterham; pindakaas; gekookt ei
T: werkdus iets makkelijks... mineola ofzo
D: Pasta met brocolli, champignon, cherrytomaatjes en wat sour creme
T: iets, kwark ofzo.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Broccoli.
Forum Opties | |
---|---|