abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 maart 2010 @ 14:02:53 #1
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78589525

Het vorige deel: Slank # 965: Met luidruchtige zoenen

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 1 maart 2010 @ 14:03:43 #2
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78589569
Hahaha, die spuitbus, dat is echt lelijk!
pi_78589578
Oh, ik heb zo'n fijn vriendje Ik ben echt koningin in dingen erger maken dan ze zijn en ook zelf echt geloven dat het zo erg is. Ik zat heel erg met iets van mijn studie en snapte maar niet waarom ik geen resultaat terugkreeg. Toen ging ik weer verder denken en dacht ik dat ik het wel niet gehaald zou hebben, en oh, als ik nog meer dingen niet haal dan verlengen ze straks het contract op mijn werk (ze betalen mijn studie) niet en dan ben ik werkloos en heb ik een dure studie en een studieschuld(je) die ik af moet betalen.. PANIEK!! in de tent dus.

En dan ga ik dat op lopen kroppen, niks vertellen. Vervolgens andere studiezaken ook laten versloffen waardoor ik het web alleen nog maar ingewikkelder maak. Gister eindelijk verteld waar ik mee zat en hij kan het dan precies zo verwoorden dat ik eigenlijk denk van "waarom maak ik me daar ook druk over?". En ik móest dus vandaag van hem bellen waarom ik mijn resultaat nog niet had en aan de hand daar van dan een oplossing bedenken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_78589581
Loveli, hij was al bijna 20 toen 'ie ging studeren
pi_78589602
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:59 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Daar hebben ze ooit iets voor uitgevonden; een portemonnee

Heel erg, maar die raak ik dan ook kwijt !
pi_78589618
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:03 schreef LadyBlack het volgende:
Hahaha, die spuitbus, dat is echt lelijk!
Idem! (natuurlijk)
  maandag 1 maart 2010 @ 14:06:26 #7
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78589706
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:03 schreef Goodbye het volgende:
Oh, ik heb zo'n fijn vriendje Ik ben echt koningin in dingen erger maken dan ze zijn en ook zelf echt geloven dat het zo erg is. Ik zat heel erg met iets van mijn studie en snapte maar niet waarom ik geen resultaat terugkreeg. Toen ging ik weer verder denken en dacht ik dat ik het wel niet gehaald zou hebben, en oh, als ik nog meer dingen niet haal dan verlengen ze straks het contract op mijn werk (ze betalen mijn studie) niet en dan ben ik werkloos en heb ik een dure studie en een studieschuld(je) die ik af moet betalen.. PANIEK!! in de tent dus.

En dan ga ik dat op lopen kroppen, niks vertellen. Vervolgens andere studiezaken ook laten versloffen waardoor ik het web alleen nog maar ingewikkelder maak. Gister eindelijk verteld waar ik mee zat en hij kan het dan precies zo verwoorden dat ik eigenlijk denk van "waarom maak ik me daar ook druk over?". En ik móest dus vandaag van hem bellen waarom ik mijn resultaat nog niet had en aan de hand daar van dan een oplossing bedenken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, argh..... wat een boel gestress dan!! En inderdaad goed dat je vriendje je dan laat bellen!
Mag je de opdracht nu nog inleveren dan?
  maandag 1 maart 2010 @ 14:07:06 #8
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78589734
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:03 schreef Goodbye het volgende:

SPOILER
Aaaw! Schaapje toch! Nou komt het vast wel goed toch?
Fijn he, zo'n vriendje die je af en toe met beide benen terug naar de grond sleurt
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? maandag 1 maart 2010 @ 14:07:06 #9
70532 loveli
N
pi_78589735
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:03 schreef ColdFeet het volgende:
Loveli, hij was al bijna 20 toen 'ie ging studeren
En ik was ook 19 toen ik begon. Ik gok dat ik ongeveer een half jaar ouder ben dan hij. *past wereldbeeld aan*
crap in = crap out
pi_78589743
Ik wil weer graag gaan kickboksen (hoe ontopic!) maar ik ben in een beetje bang voor de typische mensen die er waarschijnlijk op afkomen.. Misschien is een teamsport oid dan toch leuker
pi_78589766
Aww, rustig aan GB!

Herkenbaar, though. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_78589829
Fijn dat je zo'n vriendje hebt, GB.
Hier ook herkenbaar...
Are you pondering what I'm pondering?
pi_78589840
Wat trouwens ook leuk is: als we kijken naar haarstructuur en genen enzo, dan ziet het ernaar uit dat bij ons de jongste thuis het eerste grijs zal worden
En ik als laatste
pi_78589843
lijstje:

O1: snee krentenbrood
O2: twee boterhammen pindakaas
T: -
L: pistoletje, ene helft met ei, sla en komkommer, ander helft met ossenworst
T: bakje yoghurt
T: banaan
D: rijst met groenten en een visje
pi_78589853
Tvp
pi_78589867
Ik heb een paar grijze haren, maar die vallen niet op in de rest van het peper en zout.
TevensVP.
pi_78589879
Als ik er nu ook aan denk, denk ik echt van: mens!!! Met veel dingen sta ik best sterk in mijn schoenen, maar met dat soort dingen dus echt niet. Vriendjelief helpt me daar gelukkig goed mee

En omdat de datum en tijd vermeld staat bij het geuploade bestand hoefde ik nu alleen nog maar op inleveren te drukken! Ze laten alleen de docent even weten waarom het zo lang geduurd heeft. M'n vriend gaat me ook echt uitlachen om de reden, hoor.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_78589887
GB, fijn dat het opgelost is Kun je nu weer met frisse moed verder?
pi_78590028
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:10 schreef Goodbye het volgende:
Als ik er nu ook aan denk, denk ik echt van: mens!!! Met veel dingen sta ik best sterk in mijn schoenen, maar met dat soort dingen dus echt niet. Vriendjelief helpt me daar gelukkig goed mee

En omdat de datum en tijd vermeld staat bij het geuploade bestand hoefde ik nu alleen nog maar op inleveren te drukken! Ze laten alleen de docent even weten waarom het zo lang geduurd heeft. M'n vriend gaat me ook echt uitlachen om de reden, hoor.
Relativerende en daadkrachtige vriendjes. Fijn dat het zo opgelost kan worden!
  maandag 1 maart 2010 @ 14:13:37 #20
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_78590053
Een weekendje geen pc en ik ben helemaal niet meer mee...

Lijstje voor vandaag, vanmorgen in bed blijven liggen met koorts en rillingen en keelpijn maar nu wel al wat beter gelukkig.
O: Koffie (eindelijk zo'n espressoding voor op het vuur gekocht) met 2 chocolate chip cookies
T: bord yogurt met 2 kiwi en appelsien
L: 'zwarte' boterham met erwtjespuree en een mok champignonsoep
T: 'zwarte' boterham met banaan en bruine suiker
S: hongaarse volksdans, geen idee of dat lastig gaat zijn, we zien wel...
D: savooistamppot met worst
T: glaasje fruitsap met klein bakje chips
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_78590088
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:10 schreef ColdFeet het volgende:
GB, fijn dat het opgelost is Kun je nu weer met frisse moed verder?
Nou, ik moet wel even alle rotzooi achter me opruimen, maar ik heb er nu wel even weer alle vertrouwen in! Ik ga maar even een schema maken met wanneer ik wat moet doen enzo, dat werkt bij mij altijd wel!

Ik moest het even kwijt hoor, sorry
  maandag 1 maart 2010 @ 14:15:21 #22
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78590126
Balen van de stress GB, maar gelukkig is het opgelost. En het fijne van stress vind ik altijd de opluchting als alles toch op z´n pootjes terecht is gekomen
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_78590150
Ik heb geen grijze haren. Mijn zus daarentegen wel, dat begon al toen ze 23 oid was... Ze heeft pikzwart haar, dus dat valt op. Ze verft het nu al een aantal jaren.

Of ik snel grijs word, geen idee. Ik heb geen genetisch vergelijkingsmateriaal
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_78590163
Wat fijn zo'n vriendje GB . (ik zou net zo hard gestresst hebben )

Zo en nu een eind maken aan mn eigen stress, ik moet maar eens beginnen met deadlines halen want dat zal niet vanzelf gebeuren .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_78590192
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:13 schreef Sjaapje het volgende:

S: hongaarse volksdans, geen idee of dat lastig gaat zijn, we zien wel...

Is dat een erasmus-activiteit?

Wat noem je trouwens zwart brood? Ik ken alleen grijs, en da's dan omdat ik toevallig in Vlaanderen woon
  maandag 1 maart 2010 @ 14:16:53 #26
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78590197
Gooi er ook maar even een daglijstje in
o. brinta
t. 2 augurken met ham
l. kop zelfgemaakte kippensoep (karkassen uit elkaar plukken is echt viesss)
t. koetjesreep en appel
t. iets lekkers, want ik voel me een beetje zielig
d. brood met snijbonen-tomatensalade
s. als ik fit genoeg ben uurtje sport
pi_78590250
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:15 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb geen grijze haren. Mijn zus daarentegen wel, dat begon al toen ze 23 oid was... Ze heeft pikzwart haar, dus dat valt op. Ze verft het nu al een aantal jaren.

Of ik snel grijs word, geen idee. Ik heb geen genetisch vergelijkingsmateriaal
Je had toch familie gevonden op facebook? Heb je daar ooit nog wat mee gedaan?
pi_78590291
Ik heb ook geen grijze haren!
  maandag 1 maart 2010 @ 14:19:23 #29
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_78590303
Geen kale plekken, terug trekkende haargrens met inhammen of veel grijs haar hiero

Mijn haar blijft fijn in vorm al spot ik af en toe een enkel grijs haartje maar dat heb ik al mijn hele leven dus da's niks bijzonders.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  maandag 1 maart 2010 @ 14:19:30 #30
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78590312
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:19 schreef P.F het volgende:
Ik heb ook geen grijze haren!
Dat mag ik hopen, je bent nog maar 17!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_78590313
In Limburg hebben we ook zwart brood, da's gewoon roggebrood.
Altijd leuk als mensen dan in het noorden komen en geen idee hebben dat dat geen Nederlands is.

(In Nederland dan hè, niet lullig bedoeld tegen Sjaapje! Vlaams is juist leuk. )
pi_78590326
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:16 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Is dat een erasmus-activiteit?

Wat noem je trouwens zwart brood? Ik ken alleen grijs, en da's dan omdat ik toevallig in Vlaanderen woon
Ik heb wel eens zwart brood, als ik het te lang in de broodrooster laat zitten .
  Vis een optie? maandag 1 maart 2010 @ 14:20:05 #33
70532 loveli
N
pi_78590339
Moet dingen voor de BD regelen, maar daar heb ik nog 2 weken extra de tijd voor gekregen. Scheelt weer stress en tijd. Zoals over dingetjes als m'n toner die NU op is. En m'n ouders die een nieuwe compu moeten en ik mag die bestellen. En foto's voor Phaidra die ik nog zou uploaden
crap in = crap out
pi_78590437
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:19 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat mag ik hopen, je bent nog maar 17!
Ik ben al bijna 23
pi_78590483
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:18 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Je had toch familie gevonden op facebook? Heb je daar ooit nog wat mee gedaan?
Of het familie was, geen idee... Het was wel dezelfde achternaam, maar of het ook familie is? Mijn oorspronkelijke achternaam is de meest voorkomende naam in de streek
pi_78590521
Ah OK, ik dacht dat je echt wist dat het familie was.
pi_78590588
Nope. Op facebook kun je ook niet echt zien waar ze wonen...

Overigens heb ik wel een keer in de nieuwsbrief van mijn geboortedorp gevonden dat iemand met dezelfde achternaam als ik ging trouwen En ze was ook nog eens ongeveer even oud!
pi_78590596
Nog geen grijze haar gesignaleerd hier.
  maandag 1 maart 2010 @ 14:26:44 #39
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78590672
Oh baai de wee!
Ik zat te denken om mn docente van mn beide vakken te mailen, want ik heb deadlines en een presentatie komende week en het gaat wel redelijk, maar afgelopen weekend had ik het concentratieniveau van een dode slak ivm la familiaaaa (</Sopranosstemmetje>) en mn hier-oma en nouja nu gaat het ook nog niet echt vlot Nou gaat het me best lukken om te presenteren voor morgen, maar ik zal niet zo goed voorbereid zijn als ik zou willen
Is mailen dan a.) handig ivm info en eventuele verdere ontwikkelingen of b.) attention whore azzusnaptwaddikbedoel.
pi_78590714
Ewelina, hoe kan het dat je bij het zelfde dispuut zit als je ex? Ik wist niet dat er gemengde disputen zijn in Amsterdam!
pi_78590763
Jij bent blond toch, VMW?

Mijn lijst van vandaag is weer mwah maar niet zo belachelijk veel als dit weekend!
O: koffie met een amandelkoekje (laat)
L: spinazie, een heel pak
T: polentakoekjes, amandelkoekjes
T: paar losse amandelen
D: een berg rauwe groentes gedipt in zelfgemaakte pittige hummus met ras el hannout. Toe een stukje sticky toffee pudding met relatief slanke toffeesaus
S: anderhalf uur yoga
pi_78590785
Ben je geadopteerd Ewelina? Of mis ik iets anders? In ieder geval, dat wist ik niet!

@Maria, ik zou wel even mailen! Absolute geen aandachttrekkerij, dit was a serious family issue!!
BTW, fijn dat je nu weet dat iedereen okee is in Chili!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_78590838
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:26 schreef MariaEtcetera het volgende:

Is mailen dan a.) handig ivm info en eventuele verdere ontwikkelingen of b.) attention whore azzusnaptwaddikbedoel.
Sowieso niet mailen, bellen! (zou ik als docent zeggen), of nog beter: langsgaan. Of gewoon niet melden - als je het kunt doen, is dat goed genoeg.
pi_78590877
quote:
Oh baai de wee!
Ik zat te denken om mn docente van mn beide vakken te mailen, want ik heb deadlines en een presentatie komende week en het gaat wel redelijk, maar afgelopen weekend had ik het concentratieniveau van een dode slak ivm la familiaaaa (</Sopranosstemmetje>) en mn hier-oma en nouja nu gaat het ook nog niet echt vlot Nou gaat het me best lukken om te presenteren voor morgen, maar ik zal niet zo goed voorbereid zijn als ik zou willen
Ik zou gewoon mailen hoor (of iig iets laten weten)! Het beïnvloedt je toch ook echt, het is niet alsof je je ergens onderuit probeert te praten ofzo. Zolang het maar niet overdreven zielig klinkt, want dan wordt het misschien eerder als smoes opgevat.
pi_78590992
Eigenlijk zou ik het gewoon niet melden. Wil je dat de docent er rekening mee houdt in je beoordeling? Dat kan ze waarschijnlijk toch niet doen. Het enige wat ze kan doen, is je uitstel geven. Maar dat wil je misschien niet?
pi_78591027
Oh ja, @mini: Mijn meneer kwam gister rond 21.15 eindelijk eens thuis.

Lijstje:
O: brinta
T: liga
L: 1,5 boterham met kipkerriesalade
T: bakje kwark
D: ??

Beetje last van mijn darmen sinds gisteravond, maar niets wijst erop dat ik echt ziek ga worden. Voorzichtige jompel dus.

@Maria, melden lijkt me inderdaad alleen nodig als je uitstel wil krijgen.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_78591044
quote:
Oh baai de wee!
Ik zou mailen of even langsgaan. Ze kent je vast wel een beetje, en weet ze dus dat je niet het type b bent die "smoesjes" verzint of vervelende omstandigheden aanwendt voor studie-gewin. Het is toch fijn dat ze op de hoogte is?
pi_78591066
Ik heb zo een lastig gesprek en ik heb geen zin !
pi_78591080
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:27 schreef P.F het volgende:
Ewelina, hoe kan het dat je bij het zelfde dispuut zit als je ex? Ik wist niet dat er gemengde disputen zijn in Amsterdam!
Simpel, dat dispuut zit bij een studentenvereniging. Het is geen onafhankelijk dispuut en was eerst een commissie, maar dat werd meer een vriendengroep en later een dispuut... Ik werd lid van die commissie/vriendengroep, waar mijn ex al bijzat toen we nog geen stelletje waren. En later werden we dus verliefd.

@Phaidra: ja, ik kom uit Oost-Europa.
pi_78591092
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:29 schreef ColdFeet het volgende:
Jij bent blond toch, VMW?

Ik zou er even langsgaan Maria.
pi_78591100
PF, wat voor gesprek?
  maandag 1 maart 2010 @ 14:37:22 #52
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78591122
Fair nuff, bedankt voor de input! Ja ik vroeg me dus af of melden uberhaupt nodig was - kan me ook zo voorstellen dat ze er niet echt een boodschap aan heeft. Maar ik weet ook niet echt wat ik kan verwachten met oma-hier. Ik weet sowieso nog niet zo goed wat ik ervan moet denken
Oh en ik klink geloof ik niet snel erg zielig, ik breng dit soort zaken veelal met lompe flaaair

CF, je lijstje is best grappig contrasterend Spinazie en koekies enzo
pi_78591156
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:36 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Simpel, dat dispuut zit bij een studentenvereniging. Het is geen onafhankelijk dispuut en was eerst een commissie, maar dat werd meer een vriendengroep en later een dispuut... Ik werd lid van die commissie/vriendengroep, waar mijn ex al bijzat toen we nog geen stelletje waren. En later werden we dus verliefd.

@Phaidra: ja, ik kom uit Oost-Europa.
Ik wist inderdaad wel dat je uit Oost-Europa kwam, maar niet dat je hier geen familie hebt. Ik dacht dat je (voor)ouders ooit eens naar NL waren gekomen. Geen idee hoe ik daar bij kwam .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_78591194
Mijn naam is toch echt heel Nederlands hoor! Mijn nickname is mijn oorspronkelijke voornaam.
pi_78591214
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:36 schreef Ewelina het volgende:
PF, wat voor gesprek?
Iets met baldadigheid en te veel gedronken en lieve kleine PFje die opeens een jaloerse vriendin achter zich aankrijgt en een voorbijganger die haar bij de keel grijpt. Baldadigheid kwam later, werd daar toen op aangesproken maar toen stond ik al een beetje op scherp waardoor ik redelijk heftig reageerde.

En dat mag ik even gaan uitleggen zo Halp.
  maandag 1 maart 2010 @ 14:40:37 #56
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78591252
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:39 schreef P.F het volgende:

[..]

Iets met baldadigheid en te veel gedronken en lieve kleine PFje die opeens een jaloerse vriendin achter zich aankrijgt en een voorbijganger die haar bij de keel grijpt. Baldadigheid kwam later, werd daar toen op aangesproken maar toen stond ik al een beetje op scherp waardoor ik redelijk heftig reageerde.

En dat mag ik even gaan uitleggen zo Halp.
wtf

En waar / aan wie moet je dat gaan uitleggen?
pi_78591296
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Fair nuff, bedankt voor de input! Ja ik vroeg me dus af of melden uberhaupt nodig was - kan me ook zo voorstellen dat ze er niet echt een boodschap aan heeft. Maar ik weet ook niet echt wat ik kan verwachten met oma-hier. Ik weet sowieso nog niet zo goed wat ik ervan moet denken
Oh en ik klink geloof ik niet snel erg zielig, ik breng dit soort zaken veelal met lompe flaaair

CF, je lijstje is best grappig contrasterend Spinazie en koekies enzo
Niet dat ze er geen boodschap aan heeft, maar ze kan die kennis niet concreet omzetten in iets anders. Tenzij zij invloed heeft op je beoordeling voor een PhD ofzo, dan kan het handig zijn alls ze weet waarom je dit keer eventueel minder scoort dan anders.
pi_78591318
Bij de vereniging, maar dat is standaard als je er uit wordt gezet..
pi_78591327
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:34 schreef Phaidra het volgende:
Oh ja, @mini: Mijn meneer kwam gister rond 21.15 eindelijk eens thuis.

Lijstje:
O: brinta
T: liga
L: 1,5 boterham met kipkerriesalade
T: bakje kwark
D: ??

Beetje last van mijn darmen sinds gisteravond, maar niets wijst erop dat ik echt ziek ga worden. Voorzichtige jompel dus.

@Maria, melden lijkt me inderdaad alleen nodig als je uitstel wil krijgen.
Tjonge, dan heeft het nog lang geduurd. Stomme servers... Was het wel opgelost? (Of kan hij iemand anders ermee opzadelen? )
Hardwareproblemen op moeten lossen is zo'n rotwerk, zeker als je je eigenlijk met hoogstaandere dingen bezig hoort te houden. Hopelijk verzinnen ze voor in de toekomst toch een betere oplossing.
  maandag 1 maart 2010 @ 14:42:37 #60
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78591331
Oh, langs gaan wordt hem niet, want zij is denk ik in Utrecht vandaag en ik niet

Nah ik zie wel hoe het gaat anders. Uitstel wil ik (nog) niet denk ik, het lukt ook allemaal best, ik moet niet zo miepen. Ik bedoelde het eigenlijk meer als ehh vooruit-waarschuwing voor áls er iets zou zijn? Ofzo? Maarja eigenlijk heeft dat ook niet veel zin
  maandag 1 maart 2010 @ 14:43:54 #61
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78591381
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:41 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Niet dat ze er geen boodschap aan heeft, maar ze kan die kennis niet concreet omzetten in iets anders. Tenzij zij invloed heeft op je beoordeling voor een PhD ofzo, dan kan het handig zijn alls ze weet waarom je dit keer eventueel minder scoort dan anders.
Eh ja dat bedoelde ik!
En zij regelt wel veel PhD plekken in 'mijn' richting geloof ik. Maar dat is nu nog niet helemaal aan de orde. Maar ik schaam me altijd een beetje als ik minder presteer, zeg maar Vooral als ik weet dat ik beter kan!
  maandag 1 maart 2010 @ 14:44:46 #62
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78591419
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh, langs gaan wordt hem niet, want zij is denk ik in Utrecht vandaag en ik niet

Nah ik zie wel hoe het gaat anders. Uitstel wil ik (nog) niet denk ik, het lukt ook allemaal best, ik moet niet zo miepen. Ik bedoelde het eigenlijk meer als ehh vooruit-waarschuwing voor áls er iets zou zijn? Ofzo? Maarja eigenlijk heeft dat ook niet veel zin
Voorafgaande aan de presentatie zou je het even kunnen zeggen toch? En er inderdaad op de eerste plaats vanuit gaan dat het je wel gaat lukken
pi_78591449
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:39 schreef Ewelina het volgende:
Mijn naam is toch echt heel Nederlands hoor! Mijn nickname is mijn oorspronkelijke voornaam.
Ja, daarom vraag ik me ook af hoe ik er bij kwam... Dat van je nick wist ik dan weer niet.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_78591553
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:42 schreef P.F het volgende:
Bij de vereniging, maar dat is standaard als je er uit wordt gezet..
Is het zo erg dat je eruit wordt gezet?
Uit de roeivereniging?
pi_78591559
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:42 schreef MariaEtcetera het volgende:

Nou ja, als het nou van de week toch slechter zou gaan dan je nu verwacht, dan kunnen ze in elk geval niet zeggen dat je er pas achteraf mee kwam. Als deze docent nog meer van je moet beoordelen is het misschien wel handig om te laten weten dat je het normaal wel beter doet, ofzo. Anders krijgt ze misschien ten onrechte de indruk dat je niet zo hard je best doet en zie daar maar weer vanaf te komen.
  maandag 1 maart 2010 @ 14:50:12 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78591655
tvp.
Niet meer actief op Fok!
pi_78591657
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Is het zo erg dat je eruit wordt gezet?
Uit de roeivereniging?
Ooo nee alleen die nacht! Als je te veel hebt gedronken kun je beter naar huis gaan is het motto..
pi_78591743
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:42 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Tjonge, dan heeft het nog lang geduurd. Stomme servers... Was het wel opgelost? (Of kan hij iemand anders ermee opzadelen? )
Hardwareproblemen op moeten lossen is zo'n rotwerk, zeker als je je eigenlijk met hoogstaandere dingen bezig hoort te houden. Hopelijk verzinnen ze voor in de toekomst toch een betere oplossing.
Het was nog niet opgelost, maar kon het vanaf dat moment wel overdragen.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 1 maart 2010 @ 14:52:59 #69
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78591787
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:48 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Nou ja, als het nou van de week toch slechter zou gaan dan je nu verwacht, dan kunnen ze in elk geval niet zeggen dat je er pas achteraf mee kwam. Als deze docent nog meer van je moet beoordelen is het misschien wel handig om te laten weten dat je het normaal wel beter doet, ofzo. Anders krijgt ze misschien ten onrechte de indruk dat je niet zo hard je best doet en zie daar maar weer vanaf te komen.
Ja da's wel waar. Het is ook zo'n intimiderend slimme mevrouw

Milady: Ja ik denk dat ik anders voor mn presentatie even bij d'r langs hop, om iig te melden dat ik misschien wat minder voorbereid ben dan ik zou willen zijn, ivm *bla bla*. Dan weet ze dat ook in het kader van mijn andere cursus.

Zo! Bedankt voor het meedenken En dan ga ik nu daadwerkelijk weer hard aan het werk, want anders gebeurt er nog niks
pi_78591800
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:43 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Eh ja dat bedoelde ik!
En zij regelt wel veel PhD plekken in 'mijn' richting geloof ik. Maar dat is nu nog niet helemaal aan de orde. Maar ik schaam me altijd een beetje als ik minder presteer, zeg maar Vooral als ik weet dat ik beter kan!
ik bedoel overigens absoluut niet te zeggen dat ik je redenen niet valide vind Zou zoiets altijd wel mondeling melden.
  maandag 1 maart 2010 @ 14:54:11 #71
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78591833
Wat een die-hard, jouw mister, Phaidra!
  maandag 1 maart 2010 @ 15:00:26 #72
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_78592095
Zwart brood is het brood van de Lidl, ooit zo een zakje gekocht als noodrantsoen en mijn sufkop heeft nog geen zin om naar de bakker te gaan dusja... Andere optie was pannekoeken bakken maar na dit weekend en volgend weekend in het verschiet misschien niet zo een strak plan .
En je kan hier gewoon super veel danslessen volgen gratis aan de unief, dus samen met een paar erasmusmeisjes gaan we folken... Nujah rock&roll klonk ook tof maar dan heb je een partner nodig... Wel aan de meisjes gezegd dat ze mij direct na dans terug naar huis moeten sturen, ik moet echt doorwerken, vrijdag deadline, ben begonnen met het schrijven van de inleiding... Gisteren was ik ook van plan niet lang te blijven maar 2 mannen die gitaar spelen (en liedjes van The Beatles)...
(en sorry dat ik niet meebabbel over alle studiedingen, maar bij ons is dat zo helemaal anders :$)
Ik bijt!
(Zachtjes)
  maandag 1 maart 2010 @ 15:01:51 #73
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78592153
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:34 schreef loveli het volgende:

[..]

Vegetariers worden vroeg oud en grijs. 't Is helaas niet anders
Die van mij wordt zelfs al heel vroeg kaal. Zou dat ook door dat vegetarische komen?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_78592154
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat een die-hard, jouw mister, Phaidra!
Tegen wil en dank, hoor!
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 1 maart 2010 @ 15:09:08 #75
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78592406
Ik zit hier zo heerlijk in het zonnetje
pi_78592477
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ik mag zo heerlijk vanuit Beijum naar huis fietsen in het zonnetje (ik vergeet de harde wind even). Daar ben ik dus echt nog nooit geweest. .
  maandag 1 maart 2010 @ 15:12:49 #77
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78592549
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:11 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik mag zo heerlijk vanuit Beijum naar huis fietsen in het zonnetje (ik vergeet de harde wind even). Daar ben ik dus echt nog nooit geweest. .
Op de terugweg heb je meestal de wind in de rug

Ik werk 2x in de week halverwege Beijum
  maandag 1 maart 2010 @ 15:14:07 #78
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78592598
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:09 schreef LadyBlack het volgende:
Het sneeuwt hier nog steeds...

Ik hoop zo dat het mooi weer is in Duitsland dit weekend!
pi_78593106
Maar even een (raar) lijstje er in gooien:

O: boterham hagelslag
T: 2 crackers filet americain
T: halve reep chocola (voor m'n telefoontje, hoezo emotie eter )
L: 2 pistoletjes filet americain
T: kiwi
D: spruitjes met banaan en een vis ovenschoteltje (met wat groente en roomboter)
T: bakje magere yoghurt
  maandag 1 maart 2010 @ 15:25:11 #80
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78593139
oh bah, spruitjes met banaan klinkt echt heeel erg vies!
pi_78593183
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:25 schreef AKnynke het volgende:
oh bah, spruitjes met banaan klinkt echt heeel erg vies!
Spruitjes gewoon koken en banaan in een koekepannetje bakken met wat kerrie

Maar ik kan begrijpen dat mensen dat misschien vies vinden
  maandag 1 maart 2010 @ 15:27:01 #82
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78593204
Ik had vroeger een huisgenootje die komkommer roerbakte...
  Vis een optie? maandag 1 maart 2010 @ 15:30:30 #83
70532 loveli
N
pi_78593321
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik had vroeger een huisgenootje die dat komkommer roerbakte...
crap in = crap out
  maandag 1 maart 2010 @ 15:32:45 #84
236335 neen
schone schijn
pi_78593424
Ik heb een huisgenoot met een auto en we gaan zo boodschappen doen.
het lijkt niet wat het is
  maandag 1 maart 2010 @ 15:35:14 #85
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78593495
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:30 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik had eerst dat staan, maar vond het zo gek staan

Ah well
  maandag 1 maart 2010 @ 15:39:03 #86
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78593630
Komkommer in tjap tjoy! Mmm.

Ik vond trouwens eerder vandaag een gek recept voor Puerto Ricaanse lasagne, met banaan! Ik wist niet wat ik ervan moest vinden
pi_78593766
Ik ken wel een pasta recept met banaan en champignons...
pi_78593821
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik had vroeger een huisgenootje die komkommer roerbakte...
Da's best lekker!

En Maria, ik vond al die banaan (bakbanaan dan he) echt ontzettend lekker. Bereid met veel olie en knoflook
  maandag 1 maart 2010 @ 15:43:57 #89
236335 neen
schone schijn
pi_78593828
Ik val echt bijna in slaap nu en dan denk ik dat ik koffie moet drinken maar ik heb al 6 kopjes koffie gehad vandaag dus ik drink het nog maar even niet.

Ik ken wel een recept zonder banaan
pi_78594006
* Mini_rulez heeft zin om de printer/scanner het raam uit te gooien.
Zo krijg ik nooit op tijd een visum.
pi_78594106
TVP!
Ik wil mijn pauze Nog 10 minuutjes

Ik heb ook een keer spruitjes met banaan gemaakt, maar de banaan was een vieze smurrie geworden.
En nu heb ik zin in banaan
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 1 maart 2010 @ 15:52:52 #92
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78594196
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:43 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Da's best lekker!

En Maria, ik vond al die banaan (bakbanaan dan he) echt ontzettend lekker. Bereid met veel olie en knoflook
Ja idd! Plantains.

Specially for you then, nog even opgesnord! Pastelón!
http://thenoshery.com/200(...)t-plaintain-lasagna/
  maandag 1 maart 2010 @ 15:54:31 #93
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78594250
Hoi..

Tink, waarom voel je wat zielig??

Mijn vriend is ook kaal maar ja, die is dan ook bijna bejaard... Maar liefde overwint alles Wat ben ik toch dol op hem

Maria, fijn dat alles goed is zeg!

LIjst:
O: Yoghurt met een sinaasappel
T's: boterham osseworst en komkommer, appel, peer, moorkop (!)
L: Kom erwtensoep met rookworst en saucijs, 2 boterhammen komijnkaas, 2 bekers melk
T's: kiwi, boterham osseworst, 2 blokjes choco
D: sperziebonen, gegrilde paprika en ui, gegrilde tartaar, ijsbergsla met tomaat met wat dressing.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_78594563
De laatste tijd zijn alle bananen die ik zie recht. Mijn wereldbeeld, wat doe je
Wat ook heel lekker is en wat ik heb overgenomen van Blurred, is havermout met banaan. Mjam.
pi_78594697
Oja en ik ben best trots op mezelf, heb een lijstje gemaakt met allemaal zaken die ik moest regelen, en ben op de helft! Het wordt me alleen niet makkelijk gemaakt, want mijn adres blijkt bij heel veel organisaties e.d. niet te bestaan, om een of andere reden?!
  maandag 1 maart 2010 @ 16:07:03 #96
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78594772
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:02 schreef shinydiscoball het volgende:
De laatste tijd zijn alle bananen die ik zie recht. Mijn wereldbeeld, wat doe je
Wat ook heel lekker is en wat ik heb overgenomen van Blurred, is havermout met banaan. Mjam.

En goed bezig, Shinyface!
pi_78594911
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:52 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja idd! Plantains.

Specially for you then, nog even opgesnord! Pastelón!
http://thenoshery.com/200(...)t-plaintain-lasagna/
Amai
  maandag 1 maart 2010 @ 16:11:12 #98
236335 neen
schone schijn
pi_78594931
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:05 schreef shinydiscoball het volgende:
Oja en ik ben best trots op mezelf, heb een lijstje gemaakt met allemaal zaken die ik moest regelen, en ben op de helft! Het wordt me alleen niet makkelijk gemaakt, want mijn adres blijkt bij heel veel organisaties e.d. niet te bestaan, om een of andere reden?!
JIj staat bij DUO ook nog niet goed ingeschreven voor dit weekend stond er dat m'n wijziging na het weekend doorgegeven zou zijn maar nu staat dat er nog steeds

Wel heb ik m'n declaratieformulier voor studiekosten weggestuurd dus deze maand trek ik ook nog wel zonder stufi
pi_78595093
Gesprek overleefd
  maandag 1 maart 2010 @ 16:15:38 #100
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78595104
ik lach me ziek: mijn kat die normaal gesproken veel te gestoord is om te spelen (hij schrikt van je arm die het touwtje beweegt bijvoorbeeld), jaagt nu op het lichtvlekje dat mijn horloge op de vloer weerkaatst

Ik zag m al de hele tijd wat onrustig kijken, dus vroeg me af wat ie had, en toen zag ik dat ie zat te jagen hij sprong zelfs tegen de deur op toen ik het vlekje daarheen bewoog
pi_78595151
Kiek dan! Hamsters eten broccoli! How cute .

Fijn PF!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_78595237
Lief! Ken je broccoli kitten al?
pi_78595448
Nee!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_78595762
Die is ook schattig ja!!
Onze katten lusten ook graag broccoli. En rauwe aardappel en andere vreemde zaken.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_78595794
quote:
Aahw . Het is net een konijntje zo.
pi_78595828
Hoi!
1 Maart en gelijk is het weer beter. Veel buiten gewerkt vandaag: compostbult leeggeschept en over de moestuin verspreid, kippehok leeggeveegd en weer netjes opgemaakt met schoon zaagsel & stro, wat bedjes gespit, hooiruif verplaatst. Laat die lente maar komen!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_78595880
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:30 schreef Phaidra het volgende:
Die is ook schattig ja!!
Onze katten lusten ook graag broccoli. En rauwe aardappel en andere vreemde zaken.
Mijn katten lusten alleen brokjes. Geen natvoer, geen vis, geen kip, geen schaap, geen ei. Alleen voor yoghurt maken ze soms een uitzondering.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 1 maart 2010 @ 16:33:10 #109
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78595884
Ik ga naar huus.

maandag 1 maart 2010 @ 16:35:53 #110
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78596013
quote:
Mawwwwwww

Wij hadden vroeger een kat die aan was komen lopen, en die plunderde de prullenbak en at dan zelfs de theezakjes
  maandag 1 maart 2010 @ 16:54:06 #111
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78596764
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:31 schreef sigme het volgende:
Hoi!
1 Maart en gelijk is het weer beter. Veel buiten gewerkt vandaag: compostbult leeggeschept en over de moestuin verspreid, kippehok leeggeveegd en weer netjes opgemaakt met schoon zaagsel & stro, wat bedjes gespit, hooiruif verplaatst. Laat die lente maar komen!
nietus. de sneeuw is hier overgegaan in een sneeuwstorm. Nog even dit afmaken, en dan ga ik naar de sportschool en dan heerlijk naar huis!
  maandag 1 maart 2010 @ 16:54:35 #112
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78596786
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:31 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Aahw . Het is net een konijntje zo.
Idd .
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? maandag 1 maart 2010 @ 16:57:19 #113
70532 loveli
N
pi_78596913

466 euro riool- en afvalsroffenheffing. Goed voornemen: dit jaar meer schijten!
crap in = crap out
  maandag 1 maart 2010 @ 16:58:07 #114
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78596948
Krijg net te horen dat een autoreparatuur ¤ 1400 gaat kosten.
*huil

Dat geld was bestemd voor de vakantie

En ik had al zo'n kuthumeur.
  maandag 1 maart 2010 @ 16:58:48 #115
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78596994
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:57 schreef loveli het volgende:

466 euro riool- en afvalsroffenheffing. Goed voornemen: dit jaar meer schijten!
Ik met je mee-
pi_78597000
Trouwens, merkt hier nog iemand iets van de nationale " " complimentendag? Het enige dat (wat?) ik vandaag gehoord heb is dat ik "best een grote neus" heb. Dat is toch ook niet aardig om te zeggen om nationale complimentendag?

Reactie van een andere collega: "oh ja, dat was me nog helemaal niet opgevallen, want je hebt ook best een grote kin!"
Reactie Anna82:
  Vis een optie? maandag 1 maart 2010 @ 16:59:59 #117
70532 loveli
N
pi_78597058
Ik huil mee. Moet vanavond afvalzakken en oud papier doorspitten. Don't ask
crap in = crap out
  maandag 1 maart 2010 @ 17:01:44 #118
236335 neen
schone schijn
pi_78597130
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:58 schreef anna82 het volgende:
Trouwens, merkt hier nog iemand iets van de nationale " " complimentendag? Het enige dat (wat?) ik vandaag gehoord heb is dat ik "best een grote neus" heb. Dat is toch ook niet aardig om te zeggen om nationale complimentendag?

Reactie van een andere collega: "oh ja, dat was me nog helemaal niet opgevallen, want je hebt ook best een grote kin!"
Reactie Anna82:
Ik wel, ik kreeg een compliment omdat ik een compliment gaf, omdat het dus nationale complimentendag is!
  maandag 1 maart 2010 @ 17:02:21 #119
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78597155
Oja. Ik moet ook nog ¤ 800 aan de belasting betalen en nog een x bedrag aan de belastingadviseur (naar schatting een paar duizend euro)

Zo, en nu weer positief doen
pi_78597180
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:58 schreef anna82 het volgende:

Reactie Anna82:
Ik heb overigens nog niets gemerkt van complimentendag. Maar mijn afstudeerders komen zo nog langs - ik mik op een complimentje over mijn haar
  Vis een optie? maandag 1 maart 2010 @ 17:03:46 #121
70532 loveli
N
pi_78597224
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:02 schreef Tinkepink het volgende:
Oja. Ik moet ook nog ¤ 800 aan de belasting betalen en nog een x bedrag aan de belastingadviseur (naar schatting een paar duizend euro)

Zo, en nu weer positief doen
Hoort een adviseur er niet voor te zorgen dat je minder geld kwijt bent?
crap in = crap out
  maandag 1 maart 2010 @ 17:04:01 #122
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78597238
Heb ik vandaag al gezegd dat ik jullie allemaal zo lief vind?
  maandag 1 maart 2010 @ 17:04:39 #123
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78597267
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Hoort een adviseur er niet voor te zorgen dat je minder geld kwijt bent?
't Is ook de laatste keer bij haar. Ga op zoek naar een andere.
  maandag 1 maart 2010 @ 17:08:37 #124
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78597440
Oh, en PF, je zei dat het meeviel. Gelukkig maar!
pi_78597463
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:58 schreef Tinkepink het volgende:
Krijg net te horen dat een autoreparatuur ¤ 1400 gaat kosten.
*huil

Dat geld was bestemd voor de vakantie

En ik had al zo'n kuthumeur.
Oh .

Heb je al ergens een andere offerte gevraagd? Kan flink schelen!
pi_78597468
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:02 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb overigens nog niets gemerkt van complimentendag. Maar mijn afstudeerders komen zo nog langs - ik mik op een complimentje over mijn haar
en terecht natuurlijk complimentendag of geen complimentendag!
  maandag 1 maart 2010 @ 17:11:50 #127
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78597558
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:09 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh .
[ afbeelding ]

Heb je al ergens een andere offerte gevraagd? Kan flink schelen!
Het is al klaar (het is de auto van mijn man, dus ik bemoei me er verder niet mee, maar kut is het wel).

Oja, positivisme
  maandag 1 maart 2010 @ 17:14:02 #128
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78597660
Hoe gaat het eigenlijk met jou sigme? Al genoeg geld gespaard om weer te kunnen stoppen met werken?
pi_78597900
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:31 schreef sigme het volgende:
Hoi!
Ik heb een heerlijke fietstocht gemaakt! En de komende dagen wordt het ook zulk fijn weer. .
  maandag 1 maart 2010 @ 17:21:47 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78597946
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:20 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik heb een heerlijke fietstocht gemaakt! En de komende dagen wordt het ook zulk fijn weer. .
Je hebt dus een nieuwe fiets? Hoe bevalt 'ie? .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 1 maart 2010 @ 17:22:24 #131
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78597978
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:09 schreef sigme het volgende:

[ afbeelding ]
Aww, dat is echt een überlieve smiley .
Niet meer actief op Fok!
pi_78598077
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:14 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met jou sigme? Al genoeg geld gespaard om weer te kunnen stoppen met werken?
Mijn jaarcontract is zojuist uitgediend, en na wat aandringen heb ik me bereid getoond om twee maanden langer te blijven dan dat jaarcontract. Ik tel de werkdagen af tot 1 mei .
Als er zich deze zomer nog een leuke klus aandient in de buurt, neem ik dat wel aan. Baan van vriendlief is niet heel zeker (zijn contract loopt ook in mei af), en de markt is wat wisselend geloof ik.

Maar we kunnen het wel weer even uitzingen. In mei hebben we een kleine 30.000 gespaard, voldoende om wat te overbruggen en volgend jaar de verbouwing van het stadshuis te bekostigen (hoop ik).
pi_78598112
Hier nog geen complimenten gescoord. En nu ben ik aan het bedenken hoe ik het beste P&O kan benaderen over waar mijn reiskosten blijven. Die had ik begin feb ingediend, en die kwamen altijd keurig binnen de maand van indienen. Maar nu dus niet. En het is voor mij best een hoop geld.

En morgen ga ik die van feb indienen Mij baas weet ook niks, eerst moest het naar X. Dus ik al maanden alles naar X. Toen: Huh, waar stuur jij dat nu heen?? Dat moet naar Z! Nee, want je wist het eerst niet, dus ging je het navragen omdat ik bleef zeuren en toen was het X. Oh. Doe dan maar X ja. Vorige maand. Nee, X is ziek. Het moet nu naar B.

En van B. dus niks meer vernomen. Dus ik vraag vandaag aan de baas of X alweer beter is. X? Was die dan ziek?

Die van morgen gaat fijn weer naar X, of ze nu ziek is of niet, iemand zal die envelop toch openmaken en dan hopelijk haar werk overnemen. En dan maar eens bellen wat B. gedaan heeft met m'n declaratie. ZUCHT.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_78598233
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je hebt dus een nieuwe fiets? Hoe bevalt 'ie? .
Ja goed! Hij heeft een bel, kettingkast, werkende verlichting, standaard, jasbeschermers... dat had ik allemaal niet op m'n andere fiets!
  maandag 1 maart 2010 @ 17:31:54 #135
236335 neen
schone schijn
pi_78598339
Cote d'Or in de aanbieding bij de ah!
  maandag 1 maart 2010 @ 17:35:07 #136
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78598470
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:28 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja goed! Hij heeft een bel, kettingkast, werkende verlichting, standaard, jasbeschermers... dat had ik allemaal niet op m'n andere fiets!
Ha! Vooral met de bel ben ik altijd heel blij, maak er dankbaar gebruik van als er weer eens voetgangers midden over straat lopen, of op hun dooie gemakje schuin oversteken zonder uit te kijken Keihard bellen en dan rakelings erlangs scheren! zal ze leren
  maandag 1 maart 2010 @ 17:38:30 #137
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78598612
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:31 schreef neen het volgende:
Cote d'Or in de aanbieding bij de ah!
Net als de rundergehakt! En de sperziebonen en de gegrilde yorkham!
* MariaEtcetera is net terug boodschappen doen, noteworthy: zonder chocola.
pi_78598803
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:38 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Net als de rundergehakt! En de sperziebonen en de gegrilde yorkham!
* MariaEtcetera is net terug boodschappen doen, noteworthy: zonder chocola.
Goed van jij!
  maandag 1 maart 2010 @ 17:46:24 #139
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78598939
Ik hoef vandaag lekker geen boodschappen te doen

Heb nog diepvriesgroenten en rijst in huis, lekker snel en dat is handig want vanavond moeten we zingen

Oh en mn vriend komt zo thuis met zn nieuwe bril als het goed is zal wel even wennen zijn
pi_78598947
Ik was ook in de AH en heb ook geen choco gekocht. We hadden nog.
pi_78599063
Wij hoeven niet naar Albert Heijn, dus kom ik ook niet in de verleiding. Vriendje is hier trouwens meer de chocola-eter.

Ze hebben trouwens ook eindelijk eens het bio-gehakt in de aanbieding, tegelijk met het gewone. Misschien leren ze dan toch iets van die actie tegen kiloknallers .
  maandag 1 maart 2010 @ 17:50:38 #142
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78599141
Wij hebben ook nog chocola
pi_78599214
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Wij hoeven niet naar Albert Heijn, dus kom ik ook niet in de verleiding. Vriendje is hier trouwens meer de chocola-eter.
Ja, mijn vriend eet ook veel meer chocola dan ik! En hij is niet eens 3 maanden aan een stuk ongesteld. .
pi_78599245
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:52 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, mijn vriend eet ook veel meer chocola dan ik! En hij is niet eens 3 maanden aan een stuk ongesteld. .
Oja, hoe gaat het daar nu mee?
pi_78599263
By the way en heel erg mosterd na de maaltijd:
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had de stemwijzer voor Groningen ingevuld en daarbij aangegeven dat ik het niet eens was met de stelling dat de duiven moesten worden afgemaakt. Prompt een Partij voor de Dieren-stemadvies. .
Zou je daarom echt PvdD gaan stemmen? Duiven zijn een ramp voor de volksgezondheid, en als blijkbaar andere partijen instemmen met het afmaken van duiven, zal daar wel een goede reden voor zijn! Gore beesten
  maandag 1 maart 2010 @ 17:53:58 #146
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78599285
pi_78599488
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:53 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Oja, hoe gaat het daar nu mee?
De rooie vlag hangt nog steeds uit en tante Betje logeert hier ook alweer een poosje. Ik kan alleen maar afwachten.
pi_78599504
CF, ik stem sowieso niet op de PvdD. .
  maandag 1 maart 2010 @ 18:00:57 #149
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78599590
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:58 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

De rooie vlag hangt nog steeds uit en tante Betje logeert hier ook alweer een poosje. Ik kan alleen maar afwachten.
Ohja! Ome Jan is van de trap gevallen, de Russen zijn binnengevallen, etc. Leuk, al die omwegen

Maar wel rot voor je!
  maandag 1 maart 2010 @ 18:01:05 #150
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78599597
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:48 schreef Mini_rulez het volgende:

Ze hebben trouwens ook eindelijk eens het bio-gehakt in de aanbieding, tegelijk met het gewone. Misschien leren ze dan toch iets van die actie tegen kiloknallers .
Ik was zo boos dit weekend; in het NRC magazine stond een heel groot artikel over de economische kant van biologisch. Waarom het allemaal zo duur is dus. En dan krijg je dus honderd argumenten, maar de belangrijkste (voor mij althans!) lieten ze weg: dierenwelzijn!! Er werd zelfs even voorgerekend dat een biologische buitenlopende koe slecht voor het milieu was, omdat die buiten plast en poept, en daar kwam ammoniakgas bij vrij. Dat kon beter binnen in een gierput
  maandag 1 maart 2010 @ 18:01:41 #151
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78599625
quote:

[..]

Wel rot voor je though.....
pi_78599649
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
CF, ik stem sowieso niet op de PvdD. .
Nou ja, voel je vrij, en ik vind het ook wel erg goed dat zij een aantal dierenissues op de agenda weten te zetten, maar als het bijvoorbeeld gaat om de 'jacht' op wild, of het afmaken van duiven, dan heb ik nog wel eens het idee dat ze erg op sentiment spelen, zonder de feiten te vermelden.
  maandag 1 maart 2010 @ 18:02:40 #153
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78599677
Duiven... vliegende ratten.
pi_78599752
quote:

[..]

Vervelend zeg. Het moet toch binnenkort een keer overgaan!

LadyBlack: oh, dat artikel ga ik even lezen! De bio-industrie is trouwens ook niet bepaald goed voor het milieu, als we allemaal minder vlees zouden eten zouden we die scheten van de bio-koe volgens mij ook wel overleven.
pi_78599828
Ik heb daarstraks mijn bel-angst overwonnen en daardoor een lowlands kaartje gekocht. Een uur later was alles uitverkocht . Moet ik vaker doen, bellen ...
  maandag 1 maart 2010 @ 18:08:57 #156
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78599930
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:35 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ha! Vooral met de bel ben ik altijd heel blij, maak er dankbaar gebruik van als er weer eens voetgangers midden over straat lopen, of op hun dooie gemakje schuin oversteken zonder uit te kijken Keihard bellen en dan rakelings erlangs scheren! zal ze leren
Folkingestraat hè? .

Ik moet er nog steeds aan wennen dat ik een bel heb. Ben zo gewend om gewoon naar mensen te roepen op straat. Laatst was er een man die zomaar de Vismarkt over stak (dus van winkelstraat naar het plein). Keek totaal niet om zich heen. En ik riep keihard: "HEE! Kijk eens uit!" en hij schrok zo! . Toen vond ik het ook wel weer zielig .
Niet meer actief op Fok!
pi_78599961
quote:
Op maandag 1 maart 2010 18:02 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nou ja, voel je vrij, en ik vind het ook wel erg goed dat zij een aantal dierenissues op de agenda weten te zetten, maar als het bijvoorbeeld gaat om de 'jacht' op wild, of het afmaken van duiven, dan heb ik nog wel eens het idee dat ze erg op sentiment spelen, zonder de feiten te vermelden.
Ik heb geen last van duiven dus van mij hoeven ze ook niet afgemaakt te worden. Verder weet ik er niets van, ik vond alleen die uitslag wel grappig.
  maandag 1 maart 2010 @ 18:10:08 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78599970
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:53 schreef ColdFeet het volgende:
Duiven zijn een ramp voor de volksgezondheid,
Waarom dan? . Ze zijn wel een ramp voor mijn bloeddruk soms, bedoel je dat? .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 1 maart 2010 @ 18:10:42 #159
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78599992
quote:
Op maandag 1 maart 2010 18:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ze verspreiden ziektes.
pi_78600161
quote:
Op maandag 1 maart 2010 18:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ze vreten alles en zitten dientengevolge propvol met allerlei enge ziektes. En hoe verspreid je die het allergemakkelijkst: Via poep.
ik heb verder geen rapporten of wat dan ook bij de hand, maar ik kan mij voorstellen dat het niet zo moeilijk aan te tonen is dat bij bijv. poep op fietsen of in speeltuintjes er een zeer reële kans is dat er mensen (of kinderen!) ziek van worden. Dat i.c.m. de overlast en algehele viezigheid lijkt mij een reden waarom men voorstelt de duivenpopulatie wat uit te dunnen.
pi_78600351
Grrrr, kutWord. Ik dacht slim te zijn en al te beginnen met netjes koppen aanmaken VOORDAT ik klaar ben. Maakt dat k*tprogramma alles ONDER de koppen óók tot kop. Daar gaat mijn otomagische inhoudsopgave-aanmaak

Toen alles selecteren en alle opmaak weghalen, is de opmaak van de voetnoten ook weg Zit ik dus met kneitergrote cijfers middenin mijn tekst HURARARARAGGAGAGHHHHHH.

Ik ga maar gewoon schrijven en dan zie ik het wel
pi_78600402
Oh, kan het kloppen dat je jezelf behoorlijk zit te herhalen in de managementsamenvatting & de inleiding?
(Ik heb al 1 fruitlolly op die we in de bieb gevonden hebben...ai)
  maandag 1 maart 2010 @ 18:23:54 #163
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78600451
quote:
Op maandag 1 maart 2010 18:22 schreef Syrena het volgende:
Oh, kan het kloppen dat je jezelf behoorlijk zit te herhalen in de managementsamenvatting & de inleiding?
(Ik heb al 1 fruitlolly op die we in de bieb gevonden hebben...ai)
Ja dat kan wel kloppen ja. Ik heb mezelf tijdens het schrijven van m'n scriptie ook tot vervelens toe herhaald.
Niet meer actief op Fok!
pi_78600530
quote:
Op maandag 1 maart 2010 18:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja dat kan wel kloppen ja. Ik heb mezelf tijdens het schrijven van m'n scriptie ook tot vervelens toe herhaald.
Oh goddank. Ik wist al niet meer hoe ik het nou nog weer anders kon formuleren Ik hou er niet van om mezelf te herhalen maar goed, doorbijtuuuuh.
  maandag 1 maart 2010 @ 18:26:43 #165
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78600563
Way to go, Chico! Bellen is kut, dus kudos dat je het gedaan hebt! En natuurlijk geeft het dan stiekem extra voldoening dat het een uurtje later uitverkocht was

Duiven: vliegende ratten, toch?
pi_78600579
quote:
Op maandag 1 maart 2010 18:01 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik was zo boos dit weekend; in het NRC magazine stond een heel groot artikel over de economische kant van biologisch. Waarom het allemaal zo duur is dus. En dan krijg je dus honderd argumenten, maar de belangrijkste (voor mij althans!) lieten ze weg: dierenwelzijn!! Er werd zelfs even voorgerekend dat een biologische buitenlopende koe slecht voor het milieu was, omdat die buiten plast en poept, en daar kwam ammoniakgas bij vrij. Dat kon beter binnen in een gierput
Het is inderdaad alleen maar een berekening, wat kil zeg. Ik denk trouwens dat het allemaal wel meevalt, de berekening van bijv. hoeveel voer je nodig hebt voor eieren gaat per kilo, maar biologische eieren zijn duurder dus eten mensen er automatisch minder van. Hetzelfde zal ook wel deels gelden voor die koeien. Maar dat is natuurlijk helemaal niet van belang tenzij je dat belangrijker vindt dan blije koeien!
  maandag 1 maart 2010 @ 18:28:08 #167
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78600642
Ik ben een beetje vergeten te eten vandaag, tussen presentatievoorbereiding door

O: vier kleine ronde afbakbroodjes met biefstukworst
T: roggebroodje pindakaas
T: beker melk
D: keftedes met extra veel veggies en afbakbrood

Misschien nog S: Zumba, maar die presentatie moet nog af...
  maandag 1 maart 2010 @ 18:34:28 #168
236335 neen
schone schijn
pi_78600900
Zo, boodschappen gedaan weer 22 euro kwijt maarja daar is wel meer dan de helft van een kratje drinken. Daarnaast natuurlijk 2 zakjes stickers gekregen en geen koters om het weg te geven.
  maandag 1 maart 2010 @ 18:34:57 #169
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78600923
quote:
Op maandag 1 maart 2010 18:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Folkingestraat hè? .

Ik moet er nog steeds aan wennen dat ik een bel heb. Ben zo gewend om gewoon naar mensen te roepen op straat. Laatst was er een man die zomaar de Vismarkt over stak (dus van winkelstraat naar het plein). Keek totaal niet om zich heen. En ik riep keihard: "HEE! Kijk eens uit!" en hij schrok zo! . Toen vond ik het ook wel weer zielig .
Ja, daar is het heel erg! Laatst kwam ik vandaar de Vismarkt opfietsen, en er stond een groepje toeristen bij Huis de Beurs midden op het kruispunt. Dus ik bellen, hoor ik een van die wijven vrouwen zeggen "Nou, volgens mij mag je hier helemaal niet fietsen..." Dus ik keihard: "Jawel hoor!" En zij schrok zich de pleuris
  maandag 1 maart 2010 @ 18:37:38 #170
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78601020
quote:
Op maandag 1 maart 2010 18:34 schreef neen het volgende:
Zo, boodschappen gedaan weer 22 euro kwijt maarja daar is wel meer dan de helft van een kratje drinken. Daarnaast natuurlijk 2 zakjes stickers gekregen en geen koters om het weg te geven.
Voor hoeveel dagen heb je dan eten? Ik ben even nieuwsgierig, ik weet namelijk niet goed wat 'veel' uitgeven is

Ik was nu voor twee personen 20 euro kwijt, voor 3 dagen avondeten en brood en beleg en wat extra dingetjes. Maar volgens mij moet dat goedkoper kunnen
  maandag 1 maart 2010 @ 18:43:28 #171
236335 neen
schone schijn
pi_78601249
quote:
Op maandag 1 maart 2010 18:37 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Voor hoeveel dagen heb je dan eten? Ik ben even nieuwsgierig, ik weet namelijk niet goed wat 'veel' uitgeven is

Ik was nu voor twee personen 20 euro kwijt, voor 3 dagen avondeten en brood en beleg en wat extra dingetjes. Maar volgens mij moet dat goedkoper kunnen
O, deze is niet echt geschikt daarvoor denk ik want ik heb bijvoorbeeld emping voor bij m'n soto (die ik dus nog in de vriezer heb) en aardappels voor bij G/V wat nog in de vriezer is. En nog standaard dingen als brood en melk.

En een vruchtensapje
  maandag 1 maart 2010 @ 18:45:55 #172
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_78601366
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hier, komt u maar!
  maandag 1 maart 2010 @ 18:45:56 #173
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78601368
Ah okee, dan is het niet echt representatief nee... Sowieso gok ik dat je niet dagelijks een kratje koopt, maar dat bedacht ik me nadat ik het gevraagd had
  maandag 1 maart 2010 @ 18:46:49 #174
236335 neen
schone schijn
pi_78601412
quote:
Op maandag 1 maart 2010 18:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ah okee, dan is het niet echt representatief nee... Sowieso gok ik dat je niet dagelijks een kratje koopt, maar dat bedacht ik me nadat ik het gevraagd had
Nee klopt, meestal 2 kratjes.
pas 3e kratje van dit jaar en een was om mee te nemen naar een studiegenoot
pi_78601697
Nog 1 vraagje Ik had eerst "De Hogeschool Zuyd *blablabla*". Nu beweert mijn boss dat dat zonder "de" moet, maar als je het dan in het algemeen hebt over de hogeschool dan het dan wel met "de" is.

Ik vind het alleen zo stom staan In m'n marketingplan heb ik het allemaal eruitgehaald, maar nu twijfel ik weer (vooral omdat ie niet zo goed is met taal normaal )
pi_78601712
Ik hou btw niet eens van chocolade
  maandag 1 maart 2010 @ 18:54:47 #177
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78601847
quote:
Op maandag 1 maart 2010 18:45 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ja hier, komt u maar!
*insert aai smilie
  maandag 1 maart 2010 @ 18:55:44 #178
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78601896
quote:
Op maandag 1 maart 2010 18:52 schreef Syrena het volgende:
Nog 1 vraagje Ik had eerst "De Hogeschool Zuyd *blablabla*". Nu beweert mijn boss dat dat zonder "de" moet, maar als je het dan in het algemeen hebt over de hogeschool dan het dan wel met "de" is.

Ik vind het alleen zo stom staan In m'n marketingplan heb ik het allemaal eruitgehaald, maar nu twijfel ik weer (vooral omdat ie niet zo goed is met taal normaal )
Volgens mij is het ``Hogeschool Zuyd``. Maar lelijk is het wel ja.
  maandag 1 maart 2010 @ 19:04:28 #179
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78602421
Tink,, waarom was je verdrietig??

Biologisch vlees?? Hjah sorry.. deze dieren worden ook gewoon afgemaakt en over het algemeen hebben ze het zo slecht niet.. beetje stads gedoe, sorry
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 1 maart 2010 @ 19:07:15 #180
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78602623
Zo, ik ga zo voor Jan Doedel RPMen want ik heb net een stuk carrotcake op .
  maandag 1 maart 2010 @ 19:07:59 #181
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78602668
Zo, ik heb wel genoeg gesport voor vandaag dacht ik. 4 km. hardgelopen op 10 km. per uur, 15 minuten op de crosstrainer, en daarna 25 minuten naar huis gefietst (normaal 10), door een sneeuwstorm met wind tegen. Varierend door een laag sneeuw van 5 cm. tot 30 cm, en heuvel op heuvel af. Ik ben dood nu.
  maandag 1 maart 2010 @ 19:09:49 #182
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78602803
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink,, waarom was je verdrietig??
Gewoon moe en hormonen denk ik. Of er zit een griepje aan te komen. Me lichamelijk niet lekker voelen slaat altijd meteen op mijn geestelijk welbevinden helaas. Niets ernstigs dus, alleen vervelend.
  maandag 1 maart 2010 @ 19:10:41 #183
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78602858
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, ik ga zo voor Jan Doedel RPMen want ik heb net een stuk carrotcake op .
Heb je in ieder geval wat energie. Hoe gaat het met je duizeligheid? Beter hoop ik?
  maandag 1 maart 2010 @ 19:11:47 #184
331 Merel
Be here now.
pi_78602938
quote:
Op maandag 1 maart 2010 18:15 schreef ColdFeet het volgende:

mensen (of kinderen!)

Want kinderen zijn geen mensen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 1 maart 2010 @ 19:13:10 #185
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78603023
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:10 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Heb je in ieder geval wat energie. Hoe gaat het met je duizeligheid? Beter hoop ik?
Iets minder ja. Het wisselt.

Jij ook maar beterschap geloof ik he
  maandag 1 maart 2010 @ 19:13:43 #186
331 Merel
Be here now.
pi_78603063
quote:
Op maandag 1 maart 2010 18:06 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb daarstraks mijn bel-angst overwonnen en daardoor een lowlands kaartje gekocht. Een uur later was alles uitverkocht . Moet ik vaker doen, bellen ...
Wat goed! Ik zat nog te twijfelen of ik zou gaan, en nou hebben vanochtend opeens 10.000 mensen een kaartje gekocht Vriendinnetje heeft er eentje over, maar er zijn vier gegadigden...
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_78603424
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:13 schreef Merel het volgende:

[..]

Wat goed! Ik zat nog te twijfelen of ik zou gaan, en nou hebben vanochtend opeens 10.000 mensen een kaartje gekocht Vriendinnetje heeft er eentje over, maar er zijn vier gegadigden...
Het is nog zo'n CJP kaartje ook, ik was al ruim te laat voor de normale kaartjes .

Maar je vriendinnetje vindt jou natuurlijk de leukste om ook mee te nemen
pi_78603523
Zijn de CJP kaartjes ook uitverkocht? Ik heb wel een CJP pas namelijk..
pi_78603587
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:21 schreef P.F het volgende:
Zijn de CJP kaartjes ook uitverkocht? Ik heb wel een CJP pas namelijk..
Ja. Sinds 17.15 vanmiddag. En met CJP van een ander zou niet kunnen, want korting is gebonden aan persoon ofzo? Of dat zeggen ze om veel mensen lid te maken van CJP .
pi_78603620
Pasje mag ze ook wel lenen!
pi_78603682
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:23 schreef P.F het volgende:
Pasje mag ze ook wel lenen!
En je ID kaart ook? Of staat op jouw CJP pas je naam niet? (geen idee, laatste keer dat ik zo'n ding had was in de onderbouw)
  maandag 1 maart 2010 @ 19:27:49 #192
331 Merel
Be here now.
pi_78603945
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:19 schreef Chicolate het volgende:

Maar je vriendinnetje vindt jou natuurlijk de leukste om ook mee te nemen
Eigenlijk heeft haar vriendje het kaartje, weet niet of hij mij ook de leukste vindt... Even afwachten dus
pi_78604004
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:24 schreef Chicolate het volgende:

[..]

En je ID kaart ook? Of staat op jouw CJP pas je naam niet? (geen idee, laatste keer dat ik zo'n ding had was in de onderbouw)
Moet je je ID laten zien bij Lowlands?
  maandag 1 maart 2010 @ 19:39:11 #195
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78604660
Bweuh, geen zin, maar we gaan toch maar. Laterz
pi_78605198
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:29 schreef P.F het volgende:
[WIN!] Denk mee met Lush en win Lush Legends!

Hebben jullie al meegedaan?
Nog niets ingezonden, omdat ik nog even inspiratieloos ben. Maar ik ga zeker meedoen
  maandag 1 maart 2010 @ 19:54:46 #197
236335 neen
schone schijn
pi_78605546
O: 2 broodjes hagelslag en een beker melk
T: 2 koffie
L: 4 broodjes geroosterd
T: 4 koffie
D: 4 pita broodjes met veeeel andijvie, kwart paprika die er nog was en wat shoarma en zo'n ah vruchtensapding

pi_78605559
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:29 schreef P.F het volgende:
[WIN!] Denk mee met Lush en win Lush Legends!

Hebben jullie al meegedaan?
Ik wil wel meedoen maar ik ken Lush niet eens (alleen van naam) dus dat is misschien niet zo eerlijk .
pi_78605723
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:55 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik wil wel meedoen maar ik ken Lush niet eens (alleen van naam) dus dat is misschien niet zo eerlijk .
Joh, dat maakt echt niet uit! Gewoon meedoen!
pi_78605974
Gewoon meedoen! Als je het vies vindt zijn er genoeg slankies die je wel willen helpen met opmaken!
pi_78606063
Dit is ook een leuke prijsvraag, ik moet alleen zelf nog meedoen

http://www.cosmopinie.nl/(...)ine_win_win_win.html

Ik wil deze wel winnen: CODE 06: Australian Gold Sinfully Black
pi_78606224
En ik heb zin om naar Nine te gaan maar niemand wil mee En naar valentine's day
pi_78606342
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:11 schreef Merel het volgende:

[..]

Want kinderen zijn geen mensen
Sharp

PF, lush is echt brrrr! Vind ik dan.
  maandag 1 maart 2010 @ 20:11:13 #204
331 Merel
Be here now.
pi_78606423
quote:
Op maandag 1 maart 2010 20:07 schreef P.F het volgende:
En ik heb zin om naar Nine te gaan maar niemand wil mee En naar valentine's day
Ik ben donderdagavond in Amsterdam
  maandag 1 maart 2010 @ 20:12:06 #205
331 Merel
Be here now.
pi_78606483
Ik heb tijdens m'n studie veel te veel geld aan Lush uitgegeven dat ik veel beter had kunnen besteden. Was er toen weg van, nu ben ik het wel zat. Er zijn een stuk goedkopere dingen waar m'n vel en haar veel blijer van wordt!
pi_78606544
quote:
Op maandag 1 maart 2010 20:11 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik ben donderdagavond in Amsterdam
Leuk! Wil je naar de film? De munt?
pi_78606573
quote:
Op maandag 1 maart 2010 20:12 schreef Merel het volgende:
Ik heb tijdens m'n studie veel te veel geld aan Lush uitgegeven dat ik veel beter had kunnen besteden. Was er toen weg van, nu ben ik het wel zat. Er zijn een stuk goedkopere dingen waar m'n vel en haar veel blijer van wordt!
Ik heb er 3 dingen van gekocht en dat was best duur.. Toen dacht ik.. Mwah..... Misschien leuker om als cadeau te krijgen
pi_78606653
quote:
Op maandag 1 maart 2010 20:12 schreef Merel het volgende:
Ik heb een bad! Verder heb ik ook niet veel van Lush, behalve dat ik de zeepjes ook erg lekker vind!
pi_78606697
Ik heb nog steeds een badbruisbal, maar die heb ik al een jaar Oeps!
pi_78606772
quote:
Op maandag 1 maart 2010 20:04 schreef P.F het volgende:
Dit is ook een leuke prijsvraag, ik moet alleen zelf nog meedoen

http://www.cosmopinie.nl/(...)ine_win_win_win.html

Ik wil deze wel winnen: CODE 06: Australian Gold Sinfully Black
Ik heb al meegedaan . Ik wil de maskertjes .
  maandag 1 maart 2010 @ 20:23:39 #211
331 Merel
Be here now.
pi_78607092
quote:
Op maandag 1 maart 2010 20:13 schreef P.F het volgende:

Leuk! Wil je naar de film? De munt?
PM
pi_78607102
Ik vond Nine best een slechte film, had ik echt niet verwacht met al die actrices
pi_78607484
Echt Omdat het een musical film is?

Hij krijgt een 6.4 op imdb, dat is niet steengoed maar ook niet heeel slecht, en ik denk dat er vooral mannen op hebben gestemd...
  maandag 1 maart 2010 @ 20:33:34 #214
236335 neen
schone schijn
pi_78607622
quote:
Op maandag 1 maart 2010 20:31 schreef P.F het volgende:

Hij krijgt een 6.4 op imdb, dat is niet steengoed maar ook niet heeel slecht, en ik denk dat er vooral mannen op hebben gestemd...
Ik kijk wel even plaatjes en dan geef ik de film een cijfer
pi_78607846
quote:
Op maandag 1 maart 2010 20:31 schreef P.F het volgende:

Eh ja ik hou sowieso niet van musicalfilms, maar de liedjes vond ik juist het leukste van de film. Verder waren de acteurs goed en ik hou wel van die Italiaanse jaren '60 setting, maar
ik vond het verhaal gewoon totaal niet interessant. En de vriendin met wie ik was ook niet. Maar goed, smaken verschillen!
  maandag 1 maart 2010 @ 20:44:08 #216
236335 neen
schone schijn
pi_78608112
Ik luister voetbal op de radio want ik kan er vandaag niet heen dit jaar uberhaupt nog niet een keer geweest ik wil weer vloeken enzo maar dat mag nog niet bah
pi_78608152
Even een kleine spam: [TK] Mooie damesjas H&M
  maandag 1 maart 2010 @ 20:45:55 #218
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_78608206
Goedeavond. Ik heb helemaal niet bijgelezen, sorry als ik belangrijke dingen heb overgeslagen!

Vandaag voel ik me vrij ziek. Het begon in het weekend al, maar vandaag werd het erger . Toch naar de uni gegaan. Ik had 3 hoorcolleges en 2 verplichte practica. Eén van de practica was een snijzaalpracticum en dat is geen leuke combinatie met ziek zijn. Toen ik thuis was (half 5) ben ik op de bank gaan liggen en ben net pas weer wakker geworden. Mijn lijstje is dus een beetje vreemd:

O: Appel
T: 2 boterhammen kipfilet
T: Mandarijn
L: 2 boterhammen kipfilet
T: Mandarijn
D: -
T: Cracker kipfilet
T: Mango
Your body. Your soul. Your rituals.
  maandag 1 maart 2010 @ 20:52:02 #219
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78608506
Aw. beterschap, Rituals! En voor een ziekig lijstje valt ie best nog wel mee hoor, het is natuurlijk weinig maar je hebt wel allemaal goeie dingen, dus vitamientjes enzo!
  maandag 1 maart 2010 @ 20:58:27 #220
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_78608830
Lijstje:

O: yoghurt met muesli
T: 2 bananen
L: bagel
T: bagel
D: rijst met kip en roerbakgroenten
T: zoute stengels
pi_78608982
Goeienavond, bijna een heel topic gemist!
Lijstje
O: dubbele boterham chocopasta
T: d66 appel, koffie
L: dubbele boterham kaas, dubbele rookvlees
T: appel
D: paella met kip en witvis
T: bekertje straciatellavla gedeeld met lief
Evy 20: 8, 8, 8, 6 (ik kwam al langs huis. Morgen opnieuw)
  maandag 1 maart 2010 @ 21:02:03 #222
236335 neen
schone schijn
pi_78609026
quote:
Op maandag 1 maart 2010 21:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goeienavond, bijna een heel topic gemist!
Lijstje
O: dubbele boterham chocopasta
T: d66 appel, koffie
L: dubbele boterham kaas, dubbele rookvlees
T: appel
D: paella met kip en witvis
T: bekertje straciatellavla gedeeld met +o
Evy 20: 8, 8, 8, 6 (ik kwam al langs huis. Morgen opnieuw)
Neem je geen rustdagen tussendoor?
pi_78609197
quote:
Op maandag 1 maart 2010 21:02 schreef neen het volgende:

[..]

Neem je geen rustdagen tussendoor?
Deze ging net aan het eind fout. En di, do zat komt me beter uit deze week. Dus: jawel, maar niet consequent.
Rennen was wel echt fijn vandaag, blauwe lucht, zonnetje...
  maandag 1 maart 2010 @ 21:06:57 #224
236335 neen
schone schijn
pi_78609308
Maar gister had je toch ook al gelopen of niet?
  maandag 1 maart 2010 @ 21:10:36 #225
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78609522
als je ziek bent, dan mag het rituals. Anders had ik je onder je kont geschopt.

Mijn definitieve lijstje:
O: yoghurt met appel en banaan en muesli
T: stuk ontbijtkoek met boter
L: bruin stokbrood met kipkerrie
T: grote mocha
S: 4 km hardlopen met 10 km. per uur, 15 minuten crosstrainer, 25 minuten tegen de sneeuwstorm door dikke lagen sneeuw fietsen
D: stamppot zuurkool met stukje rookworst.

Best okay lijstje dacht ik!
pi_78610115
Beterschap Rituals! Ik vind je wel een bikkel dat je toch gegaan bent, snijzaal en ziek zijn is inderdaad geen lekkere combi... Kun je nu wel een beetje uitrusten?

Nynke: ik vind het een mooi lijstje. Lekker ook!
pi_78610192
quote:
Op maandag 1 maart 2010 21:06 schreef neen het volgende:
Maar gister had je toch ook al gelopen of niet?
Nee zaterdag. Zondag was ik naar mn mama.
Komende zaterdag is het museumnacht btw, leuk!
  maandag 1 maart 2010 @ 21:21:56 #228
331 Merel
Be here now.
pi_78610243
O - 2 krentenbollen
L - melk, jus, champignonsoep, bruin pistoletje filet americain en groenvoer
T - milk & fruit, sinaasappel, banaan
D - halve tomatenuientaart
T - tomaat

Bij elkaar zo'n 1900 kcal en te veel vet. Komt helemaal door m'n D, dus die tomatenuientaart staat voorlopig niet meer op het menu!
  maandag 1 maart 2010 @ 21:27:20 #229
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_78610634
Dankjewel Maria en Mini! Ik heb voor een ziek persoon inderdaad nog vrij veel gegeten . Ik voelde me zo slap, dat ik dacht dat eten misschien zou helpen.

Inderdaad een mooi lijstje AKnynke!

Mini, vandaag was de eerste dag van een nieuw blok, dus dan wil ik graag goed beginnen . Morgen heb ik een dagje vrij van de uni. 's Avonds heb ik wel EHBO-les (met LOTUS-patiënt, spannend!!). Hopelijk gaat het dan weer wat beter.
  maandag 1 maart 2010 @ 21:39:37 #230
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78611307
Ik ben echt een enorme Lush-junk geweest, maar op een gegeven moment was ik het helemaal zat.

Fietsen ging heerlijk!

Beterschap Rituals
pi_78611382
Wat is een LOTUS-patient, Rituals? EN moet jij niet als de bliksem naar bed?
  maandag 1 maart 2010 @ 21:41:58 #232
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78611446
Volgens mij is dat zo'n proefpersoon met nepwonden en acteertalent enzo
  maandag 1 maart 2010 @ 21:43:38 #233
331 Merel
Be here now.
pi_78611535
quote:
Op maandag 1 maart 2010 21:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oooh wat goed dat je het zegt! Die mis ik elk jaar, zowel in Amsterdam als in Rotterdam, omdat ik altijd precies een week erna denk "goh, dit is wel de tijd van het jaar voor de museumnacht, wanneer zou 'ie zijn?" en dan heb ik 'm dus net gemist. Nu net meteen een vriendinnetje gebeld om af te spreken, morgen even kaartjes kopen, en dan gaan we ook! Als ik jou toch niet had
pi_78611814
Lijstje:
O: ananas yoghurt grapefruitsap
T: 2 cappuccino
T: 40 minuten crosstrainer
L: roerei met volkorentoast
T: bakje chilichips, kwark met vanilleyoghurt, 1 advocaatpaasei
D: 2 glazen witte wijn, 3 stukjes stokbrood met aioli, tonijnsalade, botervis met gebakken groentjes, cappuccino met slagroom
T: kwark met vanilleyoghurt

Leuke jas PF! Maar ik heb al meer dan 10 jassen in de kast en mag er geen meer kopen... Een hele leuke film is trouwens ook: Wristcutters. Maar ik weet niet of die nog draait? Anders meer iets voor via de tante van k_i_m. Of the Son of Rambow (met Chuck Bass!)!
  maandag 1 maart 2010 @ 21:50:21 #235
236335 neen
schone schijn
pi_78611982
Afgelopen! Net gewonnen dus ik ben de rest van de week niet chagrijnig
  maandag 1 maart 2010 @ 21:52:20 #236
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_78612114
quote:
Op maandag 1 maart 2010 21:40 schreef ColdFeet het volgende:
Wat is een LOTUS-patient, Rituals? EN moet jij niet als de bliksem naar bed?
Inderdaad wat XM zegt! Ze spelen een ongeval of een acuut ziektebeeld en dan moeten wij als EHBO-ers in opleiding protocollen volgen zoals je dat in het echt ook zou doen om te achterhalen wat die persoon heeft en daarbij correct reageren. Morgen krijgen we volgens mij 'kleine' dingen te zien (bloedingen/brandwonden/flauwvallen etc.) en over 3 lessen krijgen we ernstige dingen te zien (schedelbasisfractuur/myocardinfarct/shock etc.).

Ik ga inderdaad naar bed! Had daarnet al 4 uur geslapen en werd wakker met een beetje honger. Dus even wat gegeten en ga nu weer op bed liggen. Welterusten alvast allemaal!
pi_78612337
quote:
Op maandag 1 maart 2010 21:21 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Nee zaterdag. Zondag was ik naar mn mama.
Je wordt goed in de gaten gehouden he?

Oh shittig, is de Museumnacht al volgende week? Ik moet dat echt eens gaan noteren in mijn agenda, nu heb ik alweer iets anders...

Ik heb me net aangemeld bij Twitter en kom er nu achter dat ik:
1. Geen interessante mensen ken;
2. Niets interessants te melden heb.

Tot zover mijn Twitter-carriere
pi_78612471
quote:
Op maandag 1 maart 2010 21:52 schreef Rituals het volgende:

[..]

Inderdaad wat XM zegt! Ze spelen een ongeval of een acuut ziektebeeld en dan moeten wij als EHBO-ers in opleiding protocollen volgen zoals je dat in het echt ook zou doen om te achterhalen wat die persoon heeft en daarbij correct reageren. Morgen krijgen we volgens mij 'kleine' dingen te zien (bloedingen/brandwonden/flauwvallen etc.) en over 3 lessen krijgen we ernstige dingen te zien (schedelbasisfractuur/myocardinfarct/shock etc.).

Ik ga inderdaad naar bed! Had daarnet al 4 uur geslapen en werd wakker met een beetje honger. Dus even wat gegeten en ga nu weer op bed liggen. Welterusten alvast allemaal!
Welterusten en beterschapjes!
  maandag 1 maart 2010 @ 22:00:35 #239
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78612675
Twitter is stom
pi_78612752
Rituals: vind je dat niet altijd een beetje genant, die simulatiepatienten? Word er altijd lacherig en obstinaat van
Dat iemand hoofdpijn speelt, of een hypoglycemie, a la, maar een schedelbasisfractuur...
Daarom ging mn ehbo examen niet vloeiend
  maandag 1 maart 2010 @ 22:02:18 #241
236335 neen
schone schijn
pi_78612799
Ik ben nu helemaal vrolijk allemaal dankzij voetbal
pi_78613056
quote:
Op maandag 1 maart 2010 22:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Twitter is stom
Ik zag een heel leuk t-shirt bij A&F in New york, met twee vogeltjes. De een een spreekballonnetje met 'he tweeted me all night', de andere 'TMI'.

Als ik had getwitterd, had ik het gekocht
  maandag 1 maart 2010 @ 22:10:53 #243
236335 neen
schone schijn
pi_78613414
Iedereen zit hier te drinken
  maandag 1 maart 2010 @ 22:14:33 #244
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78613669
ik drink ook, een glaasje port. En dan zo naar bed.

En ik heb een heel leuk vriendje. En ik zie hem donderdag al weer!
  maandag 1 maart 2010 @ 22:21:55 #245
331 Merel
Be here now.
pi_78614149
Nu heb ik ook zin in drank! En ik ben aan heel veel touwtjes aan het trekken om via-via aan Lowlands-kaartjes te komen, ben benieuwd...
pi_78614435
quote:
Op maandag 1 maart 2010 22:21 schreef Merel het volgende:
Nu heb ik ook zin in drank! En ik ben aan heel veel touwtjes aan het trekken om via-via aan Lowlands-kaartjes te komen, ben benieuwd...
Het is zo idioot dat het zo snel uitverkocht is. Dat haalt de lol er wel af, je kan niet eens meer kiezen uit t festival met de leukste bandjes!
Pukkelpop is een hele goede optie in elk geval.
  maandag 1 maart 2010 @ 22:29:19 #247
236335 neen
schone schijn
pi_78614673
Nou ik heb een biertje gehad ik drink best snel

Morgenochtend vrij, dan maar vroeg op staan, stukje lopen, met rapport bezig en dan nog naar college
  maandag 1 maart 2010 @ 22:29:24 #248
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78614679
Op dit soort momenten ben ik blij dat ik niet van festivals houd. Scheelt me hoop stress
  maandag 1 maart 2010 @ 23:09:53 #249
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78617217
quote:
Op maandag 1 maart 2010 22:14 schreef AKnynke het volgende:

En ik heb een heel leuk vriendje. En ik zie hem donderdag al weer!
Zo tof!

Ik heb ook een lief vriendje Als ik gestrest ben gaat ie me altijd extra knuffelen en thee voor me maken enzo
pi_78617925
quote:
Op maandag 1 maart 2010 23:09 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Zo tof!

Ik heb ook een lief vriendje Als ik gestrest ben gaat ie me altijd extra knuffelen en thee voor me maken enzo
Aaw. Ik beleef dat soort dingen alleen door jullie
[/losermode]
  Vis een optie? maandag 1 maart 2010 @ 23:25:40 #251
70532 loveli
N
pi_78618061
Phaidra, mijn 'collectie' sixties & seventies outfits die met een maat 36 zouden kunnen:
SPOILER
crap in = crap out
pi_78618254
quote:
Op maandag 1 maart 2010 23:23 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

[/losermode]
Aww! Hier, thee en een knuffel! .

maandag 1 maart 2010 @ 23:35:35 #253
236335 neen
schone schijn
pi_78618541
Hoe kun je snel scrollen met een iPhone

En spoilers zijn automatisch geopend
pi_78618646
quote:
Op maandag 1 maart 2010 23:29 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Aww! Hier, thee en een knuffel! .

Haha jeej! Dank
  Vis een optie? maandag 1 maart 2010 @ 23:44:09 #255
70532 loveli
N
pi_78618930
quote:
Op maandag 1 maart 2010 23:35 schreef neen het volgende:
Hoe kun je snel scrollen met een iPhone

En spoilers zijn automatisch geopend
O noes, nu weet je alles van me!
crap in = crap out
  maandag 1 maart 2010 @ 23:52:55 #256
236335 neen
schone schijn
pi_78619372
quote:
Op maandag 1 maart 2010 23:44 schreef loveli het volgende:

[..]

O noes, nu weet je alles van me!
inderdaad, ik vind die jaren-80 jurk niet zo doet mij een beetje aan de eighties denken

Koffie zetklaar, wekker gezet, loopspul naast bed. Gaat lukken straks!

[ Bericht 7% gewijzigd door neen op 02-03-2010 00:03:31 ]
  dinsdag 2 maart 2010 @ 00:04:33 #257
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78619892
quote:
Op maandag 1 maart 2010 23:23 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

[/losermode]
*smooches*

Neen, wat ben je weer vlijmscherp!

En nu ga ik slapen Morgen mn laatste discussiepunten fixen in de trein. Gnorf.

[ Bericht 12% gewijzigd door MariaEtcetera op 02-03-2010 00:10:54 ]
  dinsdag 2 maart 2010 @ 00:11:49 #258
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_78620199
Mijn vriendje is helemaal niet zo'n vriendje maar soms is ie per ongeluk dan wel heel lief... Denk ik toch, na 5 maand vervaagt het zo allemaal wel een beetje, maarmaarmaar... zaterdag is hij hier! Voor 7 dagen! En dan is het nog maar een maandje!
(Och en vriendje hebben is leuk, maar ik vond de vrijheid van het vrijgezel zijn ook wel fijn, droom echt van AZG en njah relaties maken zoiets niet gemakkelijker...)
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_78623206
Mogge!
Misschien moet ik maar d66 stemmen. Het kwam eruit bij het kieskompas en ze delen hele lekkere appels uit!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 07:50:03 #260
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78623251
quote:
Op maandag 1 maart 2010 23:52 schreef neen het volgende:

[..]

inderdaad, ik vind die jaren-80 jurk niet zo doet mij een beetje aan de eighties denken
.

XM klonk net als moppersmurf gisteravond : Twitteren is stom, ik houd niet van Lowlands etc . Maar ze houdt wel van Rammstein, dus dan is het goed . Wat vind je eigs van de nieuwe cd, XM? Ik vind alleen Haifisch goed, eigs en dat is vooral vanwege het refrein dat _Arual_ in d'r sig heeft staan .

Ik ga zo weer naar school. Uurtje lesgeven, tussenuurtje, uurtje lesgeven en dan weer naar huis om thuis dingen voor de rest vd week voor te bereiden. Eigs hoor ik op school te blijven, maar op school heb ik geen werkplek en mijn laptop is een soort van kaduuk. En als er steeds lln heen en weer lopen en ik miss achter de pc vandaan gejaagd wordt omdat een ll hem nodig heeft zit ik ook niet echt lekker natuurlijk .
Niet meer actief op Fok!
pi_78623260
Goeiemorgen .

D66 deelt ook hele leuke foldertjes uit aan treinreizigers. Maar die treinreizigers waren allemaal geen Amsterdammers dus het nut ontgaat mij een beetje .
  dinsdag 2 maart 2010 @ 08:22:12 #262
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_78623558
IBTL!!

Gister om 7 uur 's ochtends ging de bel en begonnen er mensen te zingen: Waren het 2 vriendinnetjes die met verjaardagsontbijt & ballonnen voor de deur stonden

Daarna weer over mezelf geleerd in een uurtje therapie... Ik denk zwart wit (soms dan, ha! hoe genuanceerd is dat!) en ik heb het niet eens door, dat ik dat doe... Beetje alles of niets principe, en komende maand moet ik eens kijken of ik nog tussenwegen kan vinden.
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_78623617
Nog gefeliciteerd met je verjaardag, Cali! .
  dinsdag 2 maart 2010 @ 08:27:54 #264
277802 _Calimero_
pi_78623619
quote:
Op maandag 1 maart 2010 21:55 schreef anna82 het volgende:

[..]

Je wordt goed in de gaten gehouden he?

Oh shittig, is de Museumnacht al volgende week? Ik moet dat echt eens gaan noteren in mijn agenda, nu heb ik alweer iets anders...

Ik heb me net aangemeld bij Twitter en kom er nu achter dat ik:
1. Geen interessante mensen ken;
2. Niets interessants te melden heb.

Tot zover mijn Twitter-carriere
Dat was een korte carriere
  dinsdag 2 maart 2010 @ 08:32:26 #265
277802 _Calimero_
pi_78623688
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 08:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nog gefeliciteerd met je verjaardag, Cali! .
Thanks
Ik heb het verder niet gevierd hoor, moest gewoon werken en sporten. Sterker nog, na het sporten (2.uur op de spinningfiets) werd ik opeens heel flauw en duizelig en toen ik daarna weer op de been was en naar huis wilde, brak mijn fietssleutel af in mijn slot
Gelukkig wilde mijn collega net op de scooter naar huis en heeft ze een omweg gemaakt om mij thuis te brengen. En ze liep op de sportschool te vragen om taart, dus die heeft ze alsnog gehad
Uiteindelijk wel een lekker dagje gehad en door alle lieve acties/felicitaties werd mijn humeur ook niet aangetast door het sleutel - voorval. Nu moet ik straks alleen op mijn racefiets die kant op en hopen dat de enige sleutel die op de oorspronkelijke lijkt, ook daadwerkelijk past, want anders heb ik een probleempje
  dinsdag 2 maart 2010 @ 08:40:54 #266
277802 _Calimero_
pi_78623811
Lijstje van gisteren:
O: sapje, croissant met jam, pistoletje met eiersalade
L: 2x brood met kipfilet en avocado
T: nog 2x van dat brood
T: 1 krentebol met kaas
D: gehakt, met champs, tomaat en broccoli
S: 2,5u fietsen/spinnen
t: krentebol
t: thee met stukje appeltaart

Vandaag:
O: boterham tonijnsalade, croissantje met jam
T: shake van mango, banaan en soort reuze sinaasappel
S: krachttraining
L: kwark met meusli en misschien wat noten
T: 2x brood met kipfilet
T: krentebol met pindakaas
D: ????
T: wel of geen laatste stukje appeltaart
  dinsdag 2 maart 2010 @ 08:41:22 #267
277802 _Calimero_
pi_78623820
en 4 op een rij!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:08:53 #268
331 Merel
Be here now.
pi_78624233
Oooh gefeliciteerd Calimero!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:09:51 #269
236335 neen
schone schijn
pi_78624251
Vroeg op terwijl ik uit had kunnen slapen! Koffie al naast me staan! Gefeliciteerd Calimero! Zo lopen! Dan ontbijten!
pi_78624347
Morgen.

Planning voor vandaag: Resultaat van gisteren
O: witlofsalade met ei
T: mineola
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt met bramen
D: broodje sojawurst andijvie, sojawurst, gekookte krieltjes
S: anderhalf uur sporten

Planning voor vandaag:
O: witlofsalade met ei
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: kliekje boerenkoolstamp
D: onbekend
pi_78624363
Oh, gefeli Calimero!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:18:25 #272
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78624423
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:15 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Oh, gefeli Calimero!
Ja! *smooch*

En Vik, ik vind het soms heerlijk om even te mopperen De nieuwe cd vind ik zalig . Komt geregeld voorbij op m'n ipod. Vooral Buckstabü en Waidmanns Heil vind ik echt über .

Ohja, goedemorgen! Ik ben vrolijk .
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:20:05 #273
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78624458
boh, wat heb ik slecht geslapen. ik viel pas om 4 uur in slaap ofzo....
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:27:47 #274
277802 _Calimero_
pi_78624628
Iemand nog recepten voor een Makkelijk baksel, wat ik vanavond kan maken en morgen kan meenemen om uit te delen?
Speciale lekkere koekjes, iets van gebak of brownies/muffins?
Maar het moet wel echt makkelijk zijn, want ik ben nogal een kook-imbeciel
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:28:11 #275
277802 _Calimero_
pi_78624633
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:20 schreef AKnynke het volgende:
boh, wat heb ik slecht geslapen. ik viel pas om 4 uur in slaap ofzo....
AH, dat is echt vervelend! Nu dus gaar en moe?
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:30:22 #276
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_78624673
Goedemorgen! Volgens mij voel ik me vandaag al iets beter. Vaak wordt het bij mij alleen gedurende de dag erger, dus het is even afwachten.

Gefeliciteerd Calimero!!

Ik dacht dat mijn weegschaal kapot was (ik woog in een keer meer dan 2x zoveel! ), maar nu blijkt dat er een kg/lb schakeltje onder de weegschaal zit wat per ongeluk op lb stond .
quote:
Op maandag 1 maart 2010 22:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Rituals: vind je dat niet altijd een beetje genant, die simulatiepatienten? Word er altijd lacherig en obstinaat van
Dat iemand hoofdpijn speelt, of een hypoglycemie, a la, maar een schedelbasisfractuur...
Daarom ging mn ehbo examen niet vloeiend
Vanavond krijg ik voor het eerste te maken met simulatiepatiënten, dus ik ben benieuwd. Ik heb al gehoord dat ze erg overdreven doen en je behoorlijk tegenwerken. En ik hoor de meest verschrikkelijke verhalen over het EHBO-examen, dus daar zie ik nu al tegenop .
  Vis een optie? dinsdag 2 maart 2010 @ 09:30:30 #277
70532 loveli
N
pi_78624678
Cali, feli!
crap in = crap out
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:32:45 #278
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78624717
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:28 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

AH, dat is echt vervelend! Nu dus gaar en moe?
Jups, en nog gefeliciteerd!

Als je een lekker recept voor appeltaart wil:
pi_78624804
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:30 schreef Rituals het volgende:
Goedemorgen! Volgens mij voel ik me vandaag al iets beter. Vaak wordt het bij mij alleen gedurende de dag erger, dus het is even afwachten.

Gefeliciteerd Calimero!!

Ik dacht dat mijn weegschaal kapot was (ik woog in een keer meer dan 2x zoveel! ), maar nu blijkt dat er een kg/lb schakeltje onder de weegschaal zit wat per ongeluk op lb stond .
[..]

Vanavond krijg ik voor het eerste te maken met simulatiepatiënten, dus ik ben benieuwd. Ik heb al gehoord dat ze erg overdreven doen en je behoorlijk tegenwerken. En ik hoor de meest verschrikkelijke verhalen over het EHBO-examen, dus daar zie ik nu al tegenop .
Die Lotus mensen zijn verschrikkelijke types. Wij hadden ze soms op de set als er veel slachtoffers van iets moesten zijn, maar iedereen liep er in een boog om heen. Ze konden ook geen van allen acteren en dan kregen we de slappe lach van hun overdreven gekerm. Dus ik hoop dat jij het treft en dat het meevalt.

Cali!! Feli met je verjaardag nog!!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:41:24 #280
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_78624912
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:36 schreef conleche het volgende:

[..]

Die Lotus mensen zijn verschrikkelijke types. Wij hadden ze soms op de set als er veel slachtoffers van iets moesten zijn, maar iedereen liep er in een boog om heen. Ze konden ook geen van allen acteren en dan kregen we de slappe lach van hun overdreven gekerm. Dus ik hoop dat jij het treft en dat het meevalt.

Cali!! Feli met je verjaardag nog!!
Haha, dat is inderdaad een beetje het beeld wat ik erbij krijg van de verhalen die ik hoor . Ben benieuwd!
pi_78624942
gefeliciteerd Cali!

goedemorgen!
Ik heb weer 's een kater maar wel heeeeeeeeeel gezellig met mn bestuursgenootje zitten borrelen gisteren was echt supergezellig en leuk en we verbaasden ons er nog over dat we 2 jaar geleden echt riepen 'wij, vriendinnen? neeeee!' we hebben wel besloten dat wij de leukste bestuursleden zijn

Lijstje:

O: 2 knackebrod osseworst en mok melk
T: 2 boterhammen
L: 2 boterhammen en iets van soep
D: fajita's
Ja doei.
pi_78624959
Goedemorgen!

Loveli: ik ga je even PM'en!!
Beterschapjes voor Rituals, succes voor Maria en en en... meer weet ik even niet. Nou ja, voor iedereen die het nodig heeft.

Aan mijn lijstje van gister is nog toegevoegd:
D: aardappeltjes uit de oven met ei en slagroom, sperziebonen en een stukje varkenshaas
T: laatste stukje witte chocolade cheesecake met frambozen.

De komende dagen blijft het weer redelijk okay, en ik ben donderdag en vrijdag vrij! Als het donderdag mooi weer is, wil ik een stuk gaan fietsen of wandelen . *duimt*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_78625120
Meerdere keren per week wegen vind ik nu alweer leuk
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:53:44 #284
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78625201
Zou ik een taart mee kunnen nemen in het vliegtuig?
pi_78625282
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:53 schreef AKnynke het volgende:
Zou ik een taart mee kunnen nemen in het vliegtuig?
euh... hm.... moeilijk.. ik zou het even checken met het vliegveld als ik jou was want ja, er zou natuurlijk een bom in kunnen zitten
Ja doei.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:56:33 #286
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78625299
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:55 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

euh... hm.... moeilijk.. ik zou het even checken met het vliegveld als ik jou was want ja, er zou natuurlijk een bom in kunnen zitten
Ze kunnen dat ding toch door dat scanding heenhalen?
pi_78625334
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:56 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ze kunnen dat ding toch door dat scanding heenhalen?
ja, maar stel je voor dat vulling van een soort van spullie is wat kan ontploffen
Ja doei.
pi_78625448
Lijstje vandaag:

O: 2 boterham; pindakaas; jam
T: kwark
L: 2 boterham; pindakaas; gekookt ei
T: werk dus iets makkelijks... mineola ofzo
D: Pasta met broccoli, champignon, cherrytomaatjes en wat sour creme
T: iets, kwark ofzo.

[ Bericht 0% gewijzigd door Californium op 02-03-2010 10:08:13 ]
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  Vis een optie? dinsdag 2 maart 2010 @ 10:02:44 #289
70532 loveli
N
pi_78625481
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 10:01 schreef Californium het volgende:
Lijstje vandaag:

O: 2 boterham; pindakaas; jam
T: kwark
L: 2 boterham; pindakaas; gekookt ei
T: werk dus iets makkelijks... mineola ofzo
D: Pasta met brocolli, champignon, cherrytomaatjes en wat sour creme
T: iets, kwark ofzo.
crap in = crap out
pi_78625543
daar is de broccolidame
pi_78625564
Zo vind ik het niet erg om naar de UB te fietsen! Wat een weertje! .

Lijstje en dan aan de slag:

O: Brinta
T: cupcakeje
L: 2 boterhammen met komijnekaas
T: bak kwark
S: Pilates
D: spinaziefetaflapje, paprikatomaatsoep, gegrilde kalkoenfilet
pi_78625580
Broccoli.
pi_78625584
Gefeliciteerd nog Cali!

Je moet waarschijnlijk ook wel een gebrek aan gène hebben om Lotus-patiënt te worden.
pi_78625614
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 10:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Broccoli.
pi_78625756
Ooooh ja, Calimero, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Ik wist wel dat ik net nog wat belangrijks vergat .
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? dinsdag 2 maart 2010 @ 10:21:15 #296
70532 loveli
N
pi_78626045
Brocoli, broccoli, als je het maar eet
crap in = crap out
pi_78626114
wij hadden gisteren broccoli en bloemkool
Ja doei.
pi_78626500
bloemkool dat moet ik ook weer eens een keer eten
  Vis een optie? dinsdag 2 maart 2010 @ 10:41:01 #299
70532 loveli
N
pi_78626704
Hm... weegschaal, ik zie dat ik de knop weer heb gevonden. Voor aankomen. Gewicht is prima, centimeters zijn naar de verkeerde plaatsen gegaan. Toch maar weer gebruik gaan maken van m'n fitnessabbo.
crap in = crap out
  dinsdag 2 maart 2010 @ 10:43:21 #300
236335 neen
schone schijn
pi_78626795
Ik moet ook weer eens normaal doen.. deze maand moet ik toch echt onder de 80 komen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')